Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Blue Mobile (Lidl) (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-04-24 21:06:33

LOGOUT.hu

Blue Mobile

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8151) bksgbr válasza #72445440 (#8148) üzenetére


bksgbr
tag

Nem nekem szól a kérdés, de válaszolok: ilyenkor "Mindig minden körülmények között" kártyát cserélnek, ugyanis már nem Blue-s szerződésed lesz, hanem Domino, és ehhez mérten Domino-s kártyát kapsz.

(#8152) 4Grider válasza bksgbr (#8150) üzenetére


4Grider
nagyúr

A bolti ára ennyi egy 500 MB netet és 40 perc beszélgetést tartalmazó Domino sim-nek 180 napos rendelkezésre állással.
És 1990 Ft lett volna dupla ennyi nettel, beszéddel és egy év rendelkezésre állással.

(#8153) bksgbr válasza 4Grider (#8152) üzenetére


bksgbr
tag

Én ezt tudom, mert előtte utána néztem neten, nincs is ezzel semmi gondom, csak egyrészt engem ott helyben akkor félretájékoztattak, másrészt valaki megkapta ingyen. No de több is veszett Mohácsnál... :)

(#8154) Samtya válasza McLaca (#8146) üzenetére


Samtya
senior tag

és bksgbr és Ludovicus: ezek a márkaváltások hol történtek, random Telekom üzletben?

(#8155) bksgbr válasza Samtya (#8154) üzenetére


bksgbr
tag

Eger Tesco partner üzlet.

(#8156) McLaca válasza Samtya (#8154) üzenetére


McLaca
őstag

Mindenképp márkaüzletben, semmiképp sem partnerüzletben.
Az ügyintéző nálam a márkaváltást nem nagyon értette, amikor leesett neki, hogy blue->domino lesz, akkor örült meg, hogy "ja számhordozás". :)

Egyébként én is elolvastam az idevágó infót és az ÁSZF-et, 2000 HUF-ra számítottam, 0 lett. Jó ez így. :D

Szerk.: Úgy hallottam, a partnerüzletekben bajos a dolog, de az előttem szóló alapján mégsem.

Üdv!

[ Szerkesztve ]

A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

(#8159) Ludovicus válasza Samtya (#8154) üzenetére


Ludovicus
aktív tag

Márkaüzletben, az én esetemben a Blahán. Partnerüzlet el fog hajtani, mert nincs jogosultsága a márkaváltásra, mint ahogy velem történt a maglódi Auchanban.

(#8160) ha3oem


ha3oem
csendes tag

Nos ..a telekomhoz vittem a számot..csodálkoztak... döcögve de elintézték ..dominó kártyát kaptam ..fizetni nem kell !!!

ha3oe/Misi

(#8161) Samtya válasza McLaca (#8156) üzenetére


Samtya
senior tag

Köszi a választ, a többieknek is.
Pest megyében a 28 db üzletből csak 2 nem partner. Első körben majd rápróbálok a helyi üzletre később. Most még adtam 180 napot a Blue-nak. Kíváncsi vagyok, hogy a Digi mit alkot jövőre, egyelőre városokon kívül, külterületen nincs lefedettség.

(#8162) kiskakas


kiskakas
senior tag

Urak,
hülye kérdés, de vhogy online meg lehet nézni a bluemobile-os beérkezett sms-eket? Adategyeztetnék,de a gyerek okosórájába, tőlem távol van a sim.. Telekomnál van rá lehetőség,ez ugye telekomos sim, de nem jövök rá, hol tudnám megtenni..

köszi!

(#8163) prozodus válasza kiskakas (#8162) üzenetére


prozodus
őstag

Nem.
Az online egyeztetes meg v megy, v nem. Inkabb telefonon probald.
Amugy a trenel hol lehet ezt megnezni?

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8164) kiskakas válasza prozodus (#8163) üzenetére


kiskakas
senior tag

google-n talaltam egy linket,de epp nem ment atmeneti tulterheltseg miatt :) egyik simet sikerult online egyeztetni,azt irta sikeres.. :) masikat akkor majd ha fizikailag hozzaferek a simhez

(#8165) Gergőke88


Gergőke88
addikt

Másnak se enged egyenleget feltölteni?

(#8166) Gergőke88 válasza Gergőke88 (#8165) üzenetére


Gergőke88
addikt

Ennyire halott ez a topik? :U

(#8167) 4Grider válasza Gergőke88 (#8166) üzenetére


4Grider
nagyúr

Elég sokan elmenekültünk már ettől a szolgáltatótól. Sok kedvezőbb lehetőség van már, nem érdemes itt számot tartani. Többek között azért sem, mert a Telekom tesz róla, hogy az önkiszolgáló ügyfélszolgálat időnként elérhetetlen legyen.

(#8168) Gergőke88 válasza 4Grider (#8167) üzenetére


Gergőke88
addikt

Ettől a hónaptól tudok belemenni egy új flottába, csak rettentő idegesítő volt, hogy nem tudtam feltölteni és plusz netet venni közel 1 napig.
Flotta árak:

(#8169) 4Grider válasza Gergőke88 (#8168) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az a baj, hogy már nem csak a flották olcsóbbak a buemobile-tól, hanem a feltöltősök között is található kedvezőbb csomag.

(#8170) SV21 válasza Gergőke88 (#8168) üzenetére


SV21
tag

Üdv!

Erről a flottáról tudnál írni részleteket, akár privátban?
Nagyon megköszönném. :)

(#8171) solti válasza Gergőke88 (#8165) üzenetére


solti
senior tag

Reggel nekünk se ment, de utána megjavult

(#8172) kapasz válasza Gergőke88 (#8168) üzenetére


kapasz
tag

Hogyan lehet belépni ebbe a flottába?

(#8173) kiskakas


kiskakas
senior tag

Van tippetek,h két blue-s kártya közül egyiken sem megy az adatforgalom horvátoknál? Egyenlet, net csomag aktív rajta, weboldalon ez olvasható:

A választható adat díjcsomagok (blue net, blue net plusz, blue net XXL, blue net S/M/L), a blue net extra adatbővítő szolgáltatás, valamint a blue Alapnet szolgáltatás csak magyarországi, valamint EU roaming hálózatban használhatóak fel

(#8174) 4Grider válasza kiskakas (#8173) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha telefonálni sem tudsz róla, akkor kapcsold be a roamingot. (*104#)

(#8175) kiskakas válasza 4Grider (#8174) üzenetére


kiskakas
senior tag

be van..és telefonálni lehet.. :U

(#8176) McLaca válasza kiskakas (#8175) üzenetére


McLaca
őstag

Nekem az ilyen helyzet egy feltöltés után javult meg.

Üdv!

A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

(#8177) kiskakas válasza McLaca (#8176) üzenetére


kiskakas
senior tag

Feltoltottem 3000-et, semmi.. vettem 1g plusz EU netet, semmi.. eddig fasza ;)

(#8178) 4Grider válasza kiskakas (#8177) üzenetére


4Grider
nagyúr

A HT HR hálózatán roamingolsz? Nekem tavaly ment gond nélkül...

(#8179) kiskakas válasza 4Grider (#8178) üzenetére


kiskakas
senior tag

azon..automatikusan arra lep fel..vipnetet is neztem,ott sem🙁🙁

(#8180) 4Grider válasza kiskakas (#8179) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem feltételezem hogy ekkora hüle vagy, de a telefonokban ellenőrited, hogy engedélyezve van az adatbarangolás?
Itthon működtek az adatcsomagok?
APN rendben?

(#8181) kiskakas válasza kiskakas (#8179) üzenetére


kiskakas
senior tag

na elindult...feloraig nyomogattam mindent.. majd vissza aut. halozat valasztasra.. ht hr-en most megy a net. :R

igen,alap,h megneztem ,adatroaming bekapcs,mobiladat engedelyezve+mindig bekapcs

[ Szerkesztve ]

(#8182) schulc99


schulc99
tag

Üdv!

Segítséget kérnék.
Lejárt a Blue mobilos kártyám, amin még van kb. 1400 Ft.
Feltölteni nem tudom a honlapon, mert azt sem engedi a rendszer, hogy belépjek.
A mobilról nem tudom felhívni őket , mert bár díjmentesnek írja a honlap az ügyfélszolgálat számát, nekem nullás egyenleg (?) miatt nem engedi.

1. Feltudom még tölteni az egyenleget online, vagy csak a LIDL-ben?

2. Hogyan tudnám megmenteni azt az 1400 Ft-ot?
A Domino-s kártyák esetén 1 év lejárat után van lehetőség visszaigényelni a beragadt összeget.
Itt is lehetséges ez?
Ha igen, akkor online is intézhető? Nem Budapesti vagyok.

Nem nagy pénz az 1400 Ft tudom, de ha menthető akkor miért ne tenném!

[ Szerkesztve ]

Sokaknak fáj az intelligencia. Akinek ilyen fájdalma van az kerüljön, ha kérhetem. (A 99 NE tévesszen meg, nem a születési évem!)

(#8183) 4Grider válasza schulc99 (#8182) üzenetére


4Grider
nagyúr

Magyarországon minden szolgáltató köteles a lejárattól számított egy éven belül felmerült igény esetén a feltöltés hiányában megszűnt előfizetéseken bennragadt egyenleget visszautalni a volt előfizetőknek. Persze csak akkor, ha ezt a volt előfizető kéri és megadja hozzá a bankszámlaszámát.

(#8184) Fecogame válasza schulc99 (#8182) üzenetére


Fecogame
veterán

Írj nekik egy emailt a ugyintezes@bluemobile.hu címre, és add meg a telefonszámot és a számlaszámod.

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#8185) schulc99 válasza Fecogame (#8184) üzenetére


schulc99
tag

4Grider , Fecogame

Írtam nekik!
3 hónapot kell várnom és utána kérni a visszautalást.

Köszönöm a segítséget!

Sokaknak fáj az intelligencia. Akinek ilyen fájdalma van az kerüljön, ha kérhetem. (A 99 NE tévesszen meg, nem a születési évem!)

(#8186) prozodus válasza Fecogame (#8184) üzenetére


prozodus
őstag

Az sajnos nem eleg... Nekem lejart a 3 honap. De mivel a honlap szar, szemelyesen kell bemenni az Aradiba... Az emailre meg csak nem is valaszoltak. Pedig korabban mindig valaszoltak 1 nap alatt...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8187) kecsawi


kecsawi
senior tag

Egész este próbáltam aktiválni egy sim kártyát, mindig technikai hibát írt a rendszer, megoldás a telefonos ügyfélszolgálat volt, állítólag az új személyiben a születési hely ha nem csak település, hanem római szám is van, akkor nem megy. :W

(#8188) powers


powers
tag

Nem enged online feltöltést.Másnak sem,vagy csak én szívok már megint?

Chrome alól engedte végül.firefoxban azt írta,ez a szám nem tölthető fel

[ Szerkesztve ]

(#8189) prozodus válasza powers (#8188) üzenetére


prozodus
őstag

Lehet, osszefugg azzal, h a tre ezt is elszarta, es mar joideje nem lehet feltolteni a dominokat olyan konnyeden?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8190) Ksix válasza powers (#8188) üzenetére


Ksix
tag

Nem a böngészőn múlott, ez van egy ideje:
„Kedves Ügyfelünk! Technikai okok miatt honlapunkon egyenlegfeltöltésre 8:00–20:00 óra között van lehetőség. Megértésedet köszönjük!”

(#8191) Victoryus


Victoryus
addikt
LOGOUT blog (1)

Nekem az otp-s oldalról simán feltöltötte, pedig ott nem is választható a blue, csak a telekom. Eddig 2x simán ment.

Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

(#8192) prozodus válasza Victoryus (#8191) üzenetére


prozodus
őstag

Persze, mert az nem a trenek az oldala.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8193) neil_mullen


neil_mullen
aktív tag

Sziasztok!

A következő ügyeben kérném a segítségeteket: Pár hónapja már nem tudok bejelentkezni az online ügyintézésbe technikai hiba miatt, de tegnap már feltölteni sem tudtam az egyenlegemet. A megadott telefonszámra feltöltés nem végezhető! hibaüzenetet kaptam. Volt már valakinek hasonló problémája? Melyik ügyfélszolgálaton érdemes próbálkozni?

Köszi

Privát üzenetre illik válaszolni!!!

(#8194) Gézengúz válasza neil_mullen (#8193) üzenetére


Gézengúz
addikt

Összefoglaló?

Más!
A kártya végleges lejárta után egy hónappal sikerült visszautaltatni végre a kártyán maradt összeget. :U

(#8195) neil_mullen válasza Gézengúz (#8194) üzenetére


neil_mullen
aktív tag

Igen, nekem is ez volt az első ötletem, de miután megláttam az 1,1-es értékelést a blue ügyfélszolgálatról, gondoltam hátha jobb lehetőség is akad...

Privát üzenetre illik válaszolni!!!

(#8196) prozodus


prozodus
őstag

Hát, halljátok, én nem tudom, hogy fogom visszakapni a pénzem...
Volt ugye, h nem működött az online felület. Az üfsz meg azt mondta, akkor menjek be az Aradiba.
Hát, ma eljutottam oda...
Mondom, mi a szitu, erre elkezdi felvenni az adataimat, beírja, h online nem müksz, és ennyi. Mondom számlaszám, v vmi? Ja, akkor azt írjam rá (kézzel), meg h kérem vissza a pénzem. JA, és majd hívnak, szte már holnap. Hát ja... mert h csak azt a számot írta fel, a jelenlegit nem...
Csak vhogy a 2 "mikormegyünkmárhaza" gyerekkel nem igazán tudtam rá koncentrálni, és bár ott elsőre úgy tűnt, érti, miről van szó, utólagosan sztem: halvány lila foglama sem volt róla, h mit kellet tvolna kitöltenie. Van egyáltalán papír nyomtatvány?
Na, kíváncsi leszek, de ebből sztem panasz lesz...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8197) ArNick válasza prozodus (#8196) üzenetére


ArNick
tag

Majdnem 3 hete próbáltam rá az online visszaigénylő űrlapra, akkor nekem éppen működött, meg is lepődtem. :D 2 hét alatt utaltak is.

A bluemobile@telekom.hu címről kaptam régebben ezt: "A visszautaláshoz legyen kedves egy ügyfél aláírással ellátott, szabad szöveges kérelmet elküldeni részünkre, amin szerepelnek az alábbi ügyfél adatok: név, cím, anyja neve, születési hely és idő, okmány szám."

[ Szerkesztve ]

(#8198) prozodus válasza ArNick (#8197) üzenetére


prozodus
őstag

Ez elvileg teljesult a hibabejelenton, csak annak nem felelt meg, h mashol meg azt irja, h meg kell adni szamlaszamot, es nyilatkozni, h az a sajat szamlad. De azt meg odairtam pluszban.
Uh varok kivancsian...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8199) buttmaki


buttmaki
csendes tag

Sziasztok!
Kb. egy hete próbáltam hazatelefonálni külföldről (Romániából), de bemondta, hogy "Outgoing calls are currently restricted". A roaming aktiválva van, sms-t tudtam írni. 2000 és 3000 Ft közötti összeg van a kártyámon, szept. végén jár le. Tapasztalt már valaki hasonlót? Mi lehet az oka?

(#8200) prozodus válasza buttmaki (#8199) üzenetére


prozodus
őstag

Gorogorszagban tapasztaltam hasonlot: az egyik halozatrol nem engedett hivast, mikozben hivni tudtak, sms megjott. Kezi halozatvalasztassal masik halora kellett felkuldeni, es akkor minden rendben mukodott.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Blue Mobile (Lidl) (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.