Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Blue Mobile (Lidl) (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-04-24 21:06:33

LOGOUT.hu

Blue Mobile

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8201) buttmaki válasza prozodus (#8200) üzenetére


buttmaki
csendes tag

Köszi a választ. Akkor legközelebb megpróbálom én is ezt, ha ilyen lesz...

(#8202) teo77 válasza prozodus (#8105) üzenetére


teo77
őstag

Értem. Köszi szépen!

Nexus 7-2013 - root, cwm, 4.4.4 /Honor 7, Marshmallow(Budapest)

(#8203) otps


otps
aktív tag

Sziasztok! Rég. A 0 forintos két hónapos ingyen próbanet (végtelenítve, valahogy így volt annak idején) még működik?

Minden más most érdekesebbnek tűnik olyan kisfogyasztóknak, mint nekem dominósban (mondjuk akkor marad ugyanaz a retek T-s hálózat és szolgáltatás), vagy a Vodafone-nál.

(#8204) 4Grider válasza otps (#8203) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nincs már ilyen lehetőség.

(#8205) otps válasza 4Grider (#8204) üzenetére


otps
aktív tag

Köszi! És a Dominónál? Vagy a Telenornál, vagy a Vodánál?

(#8206) 4Grider válasza otps (#8205) üzenetére


4Grider
nagyúr

0 Ft-ért maximum jódolgok vannak a Vodánál, de tartósan nem használhatóak (néhány napra adnak ingyen netet).
Vagy a Telekomnál domino sim-re van szerdánként egy napra bekapcsolható 1 GB mobilnet, havi 50 MB net pedig ingyen. Az új domino sim pedig online vásárolva 990 Ft, ebben egy évig felhasználható 1 GB mobilnet van.

(#8207) otps válasza 4Grider (#8206) üzenetére


otps
aktív tag

Értem. Meg beszédre is olcsóbb a Telekom (19 Ft hálón kívül, 9 Ft hálón belül, a fél ország telekomos, tehát átlagban 14 Ft, ha még nem szüntették ezt meg), szóval biztos érdemes még valakinek Blue-snak lennie, de egy csomó régebbi ügyfélnek már nem.

(#8208) walex válasza neil_mullen (#8193) üzenetére


walex
csendes tag

Ugyanígy jártam most.
Törölték a számomat úgy, hogy az egyenleg felhasználási idő 2020-ig rendben volt és az adategyeztetés is megtörtént.

[ Szerkesztve ]

(#8209) valakky


valakky
aktív tag

Van valakinek esetleg DNS jellegű problémája? Van egy akkus, simes rúterem, még 3g-s, de eddig minden rendben volt vele, tudott 8-10 megabitet, nekem bőven megfelelt.
Ma meg a bluemobilos oldalon kívül semmi nem jött be azon keresztül. Sajnos sok beállítási lehetőség nincs, de beleraktam a telómba, ott működik rendesen.

(#8210) 4Grider válasza valakky (#8209) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én ez alapján nem gondolnék dns problémára.
Inkább tethering-tiltás lesz ez. Ha a mobilodban megosztod a netet, akkor működik?

(#8211) valakky válasza 4Grider (#8210) üzenetére


valakky
aktív tag

Igen, úgy is működik. Meg valami rémlik, hogy az android a google dns szervereit használja.

(#8212) 4Grider válasza valakky (#8211) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkor marha egyszerű: A mobil kütyüdben állítsd be valamelyik Google dns-t(8.8.8.8, 8.8.4.4), hogy a kliensek azt kapják. Ezt általában minden megosztó eszközben be lehet állítani...

(#8213) valakky válasza 4Grider (#8212) üzenetére


valakky
aktív tag

Inkább majd a gépen, a böngészőben, vagy a wifi kapcsolatnál, hátha segít. Szerintem az android alapból a gúgli dns-ét használja, bár ebben azért nem vagyok biztos. De most úgy is egy ideig marad a telefonban asszem, így rendben működik, csak macerás ki be kapcsolgatni a hotspotot . Lehet mire visszarakom, rendbe jön.

[ Szerkesztve ]

(#8214) SztiviVander válasza valakky (#8213) üzenetére


SztiviVander
őstag

Dehogy használja. Azt használja amit a dhcp (akár szolgáltató mobilneten akár az otthoni wifi routered) kioszt neki.

[ Szerkesztve ]

(#8215) p0lip


p0lip
tag

Ma megléptem a BM - Telekom márkaváltást. Auchanban lévő Telekomba besétáltam és megkérdeztem volna e kedvük egy márkaváltáshoz? Kicsit furcsán néztek, erre pontosítottam, miről is lenne szó. Elsőre azt mondták, csak előfizetésesre lehet, Dominóra nem. Elmondtam, biztos, hogy lehet, hivatkoztam ismerősökre, akik már meglépték, illetve finoman megemlítettem, az itt tanácsolt Magic Book- ot. Telefonált párat és végül is probléma nélkül sikerült a váltás, az egész procedúra 10-15 perc lehetett. Érzésre nem a szívük csücske, ez a Blueról Dominóra váltás, inkább az előfizetésest preferálják, de teljesen korrekt volt az ügyintézés. Közben megkérdeztem, hogy sokszor elég problémás ez a váltás, ennyire kevesen veszik igénybe? Azt válaszolta igen, előfizetésre már váltott, azt sem sokat, de Dominóra még soha, azt sem tudta, hogy lehet. Ja és 990 Ft volt. Rákérdeztem, hogy ennyire rugalmasan kezelhetik, hogy valakinek kell fizetni, másnak meg nem? Elmondta, hogy nincs rugalmasság, akivel nem fizetettek, az ügyintézői hiba, a protokoll szerint díja van. Összességében elégedett voltam, normálisan zajlott az ügyintézés.

[ Szerkesztve ]

(#8216) SztiviVander válasza p0lip (#8215) üzenetére


SztiviVander
őstag

Ez szerintem attól függ milyen domino kártyájuk van. Amikor én váltottam ingyen volt de nem is volt rajta semmi ajándék net vagy sms, amikor asszony ugyanott (dunaplaza) fel évvel később neki 990 volt viszont azon volt valami giga net meg sms meg percek. Kb mint azon a dominon amit a mediamarktban veszel. De amúgy itt is telefonálgattak bm ügyfélszolgálatra hogy mit hogyan kell. És itt is elég fancsali pofával csinálták meg. Gondolom erre nincs jutalék.

(#8217) otps válasza p0lip (#8215) üzenetére


otps
aktív tag

Elmondtam, biztos, hogy lehet, hivatkoztam ismerősökre, akik már meglépték, illetve finoman megemlítettem, az itt tanácsolt Magic Book- ot.

Ez micsoda, miről van szó? Pár oldalt visszapörgettem, de nem találtam.

(#8218) otps


otps
aktív tag

Valakinek van hozzám hasonló tapasztalata, hogy mintha a hálózat alapszolgáltatásai nem igazán működnének?

- SMS két faktoros belépéshez nem érkezik meg.
- Nem fogadott hívásokról az SMS nem érkezik meg, pedig be van kapcsolva.
- És a kedvencem, ez a legjobb, egy csörgés után foglaltra vált a telefonom, tehát ha nem kapom el a hívást rögtön, fel se tudnak hívni. Ezt a hibát több készüléken is reprodukálni tudtam.

Kicsit visszaolvastam, látom, mindannyian hagyjátok el a süllyedő hajót, tök jó, nekem az volt az eredeti tervem, hogy megvárom, mit hoz a Digi, aztán majd lépek. Egyelőre úgy néz ki, hogy kölcsönös megegyezéssel megveszi vagy kicsinálja a kis gömböc.

(#8219) #71835392 válasza p0lip (#8215) üzenetére


#71835392
törölt tag

azt mondták, csak előfizetésesre lehet, Dominóra nem

Pamaszt kell tenni ilyenkor vagy a telefonos ügyfélszolgálaton vagy írásban, majd elmegy a jutalékleső ügyintéző kedve a hazudozástól!

(#8220) #71835392 válasza otps (#8217) üzenetére


#71835392
törölt tag

A Magicbook az egy olyan intra oldal a Telekomnál, ahol az ügyintéző megtalálja folyamatleirásokat. Pl. a blue->Domino váltást.

Persze ehhez olyan ügyintéző kell, aki fel tudja fogni amit olvas, és a probléma itt szokott lenni...

(#8221) p0lip válasza #71835392 (#8219) üzenetére


p0lip
tag

Ahogy írtam, összességében inkább azt éreztem, hogy bár nem lelkesedett a feladatért, de nem letagadta, hanem úgy tudta, nem lehet Dominóra. A Magicbook nem fogott ki rajta, szépen végigvitte :)

otps Telekomos kisokos, ahogy a kolléga már írta.

[ Szerkesztve ]

(#8222) r859


r859
csendes tag

Azt lehet esetleg tudni az online aktiválás miért jelez állandóan technikai hibát és javasolja a folyamat újrakezdését? A telefonos aktiválás sem sikerült. Valamilyen központi hiba vagy a bluemobile kezét elengedte teljesen a telekom?

(#8223) martonl válasza otps (#8218) üzenetére


martonl
senior tag

1-2: Csak tipp. Talán bekapcsolták a volte-t, de nem megy rendesen, ha van a készülékedben volte opció, kapcsold ki.
3: Nézd meg az átirányításokat a telefon menüjében. Főleg a "ha nincs válasz" feltételre.

(#8224) McLaca válasza #71835392 (#8220) üzenetére


McLaca
őstag

"Persze ehhez olyan ügyintéző kell, aki fel tudja fogni amit olvas..."

A probléma nem ügyintézői, hanem globális. Az utóbbi 10-15 évben meglehetősen erős morális és szellemi hanyatlás ment végbe kicsiny országunkban: egyrészt ami 3 sornál hosszabb, azt már fárasztó elolvasni, de a 3 sorból is csak az első 2 szót képesek felfogni.

A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

(#8225) SztiviVander válasza McLaca (#8224) üzenetére


SztiviVander
őstag

Ez pontosan így van. Már meg sem lepődök mikor egyetemet végzett kollégáim állítják hogy minden egyirányú utcába forgalommal szemben is be lehet menni biciklivel. Ha nekik sem sikerült elolvasni -és/vagy értelmezni- egy egész mondatot akkor mit várjunk az alacsonyabb kvalitású polgártársainktól...

[ Szerkesztve ]

(#8226) bksgbr


bksgbr
tag

Egy gyors kérdés:
Blue mobilról Dominora való váltásnál utólag vissza lehet igényelni a rajta maradt összeget? Hogy megy ez mostanság?

(#8227) JÓZSFM válasza bksgbr (#8226) üzenetére


JÓZSFM
csendes tag

Igen vissza lehet igényelni a feltöltött összeget.
[link]

(#8228) 4Grider válasza JÓZSFM (#8227) üzenetére


4Grider
nagyúr

A törvény szerint a feltöltött összeget akkor lehet visszaigényelni, ha az előfizetés újabb feltöltés hiányában szűnik meg. A számhordozás/márkaváltás nem ez az eset.
Persze kedvezőbben eltérhetnek a jogszabálytól, kérdés, hogy ezt teszik-e.

(#8229) bksgbr válasza 4Grider (#8228) üzenetére


bksgbr
tag

No épp erre lennék kíváncsi, milyenek a tapasztalatok ezzel kapcsolatban.

(#8230) prozodus válasza bksgbr (#8229) üzenetére


prozodus
őstag

Vegyesek.

***********************
Írtam itt nyáron, h nem sikerült a visszaigénylés. Volt net, teló, Aradi. De úgy látszik, csak sikerült vmit elérni az Aradiban, mert most ezt írja a net: Hiba! Az adott telefonszámra már van visszaigénylés rögzítve! A gond csak az, h azóta végig külföldön voltam, a bank meg közben megváltoztatta a netbankolást, úh nemtom leellenőrizni, amíg a bankba is be nem vonulok vmi idióta kódot csináltatni...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8231) bksgbr


bksgbr
tag

Hát akkor még mindig a legegyszerűbb/legjobb megoldás leforgalmazni róla az egyenleget, és úgy átvinni Dominóba a számot.

(#8232) buttmaki válasza r859 (#8222) üzenetére


buttmaki
csendes tag

Én is ezzel szívok. Kb. 2 hete próbáltam először a telefonos aktiválást, a személyimet nem is fogadta el, de a jogsimat igen. Aztán mondta az ügyfélszolgálatos, hogy már van 10 szám aktiválva a nevemre, nem tud újabbat. Konzultált valakivel, aztán visszahívott (vezetékesen), és mondta, hogy menjek be személyesen az ügyfélszolgálatra. Másnap bementem a T-hez, ahol csak az előző számomat látta az ügyfélszolgálatos kolléga... A következő héten hívtam őket újra, de akkor pont összeomlott a rendszer, későbbi hívást javasoltak. Mondom, oké, megpróbálom másnap. Másnap ismét nem fogadta el a személyimet, de a jogsimat igen, és először megint azt mondták, hogy már van 10 szám aktiválva a nevemre, aztán később, némi konzultációt követően kinyögték, hogy rendszerhiba miatt nem tudja aktiválni, de felvesz egy hibajegyet. Az összes adatomat rögzítette, a vezetékes számomat is, ahol visszahívást ígért, de mondta, hogy ha nem hívnának vissza, akkor próbáljam meg másnap újra hívni őket. Másnap nem hívtam őket, ellenben írtam egy elektronikus levelet két napja:
Tisztelt Bluemobile!
Szerdán (2019.10.09-én) másodszor próbáltam telefonon aktiválni egy SIM-kártyát, sikertelenül. Az ügyfélszolgálatos munkatárs felvett egy hibajegyet, és visszahívást is ígért, de nem kerestek. Az adataimat rögzítette, most nem adom meg egyenként.
Szeretném töröltetni az előző telefonszámomat, a 30/xxxxxxx-et (külföldön ellopták a telefonomat, de már le is járt a feltöltés érvényessége), valamint szeretném aktiváltatni az új számomat, a 30/yyyyyyy-at.
Erre tegnap az alábbi válasz jött:
Tisztelt ...
Köszönjük levelét! Tájékoztatjuk, hogy 30/xxxxxxx hívószámú SIM kártyája még felfüggesztett státuszban van, kártyacserével és egyenleg feltöltéssel visszaaktiválható a hívószám. Amennyiben szeretné régi hívószámát megtartani és a rajta maradt egyenleget felhasználni, akkor kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat(06-30-4408400) és kérjen SIM kártya cserét. Miután a futártól átvette a SIM csomagot, még a kártyacsere véglegesítése előtt töltse fel az egyenleget minimális összeggel, hogy a hívószám aktív státuszba váltson, majd kérje a kártyacsere véglegesítését a csomagban megadott telefonszámon keresztül. Amennyiben nem történik egyenleg feltöltés a 30xxxxxxx hívószámon 2019.12.29-ig, akkor a hívószám végleg deaktívvá válik.
Új kártyája aktiválásával kapcsolatban nem tudunk segíteni, amennyiben sikertelen volt a telefonos aktiválás, akkor kérjük próbálja meg online aktiválni a http://bluemobile.hu/sim-aktivalas linken keresztül.

Tegnap próbáltam az online aktiválást két különböző böngészővel, de egyikkel sem sikerült (pedig a Firefox-nál még az uBlock Origint is kikapcsoltam), az adatok megadása után nem csinál semmit az Adatok küldése gombra kattintva. Most újra megpróbáltam, semmi...

(#8233) #71835392 válasza bksgbr (#8226) üzenetére


#71835392
törölt tag

Vissza, pontosabban ha jól emlékszem akkor a Dominora töltötték át.
Az ugyintezes@bluemobile.hu címen érdeklődj

(#8234) r859 válasza buttmaki (#8232) üzenetére


r859
csendes tag

Azóta én sem próbáltam, de tegnap újra megnéztem és továbbra sem működik. Ha személyivel próbálom aktiválni,eljutok a végéig, de technikai hibával visszaküld az elejére, ha a jogosítvánnyal csinálom akkor én is azt a hibaüzenetet kapom, hogy már 10 SIM-kártya van a nevemen.
Elsüllyedt költségként elkönyveltem ezt a 499 forintot(:

(#8235) mano660 válasza bksgbr (#8231) üzenetére


mano660
tag

Igen vissza (saját tapasztalat), Blue Mobilból Dominóba hordoztam (két számot is), igényeltem, és rövid idő alatt, a számlámra utalták a megmaradt összeget.

(#8236) Fecogame


Fecogame
veterán

Blue Mobile ---> Domino váltás

Nos eljött az idő, hogy én is váltsak Blue Mobilról Telekom feltöltőkártyás díjcsomagra.

Amiket tapasztaltam a váltás során, és másoknak hasznos infó lehet:

- Csak személyesen lehet intézni (célszerű előre időpontot foglalni, instant sorra kerülsz :))

- Csak H-Szo, 8-18 között lehet kivitelezni, ugyanis ekkor dolgozik a háttécsoport, akik ezt csinálják. Első alkalommal sikerült vasárnap este odaérnem az üzletbe, mehettem vissza hétfőn.

- 990 Ft-ot kell fizetni az új SIM kártyáért, az egyenleg pedig át lesz mozgatva pár nappal később az új kártyára. Ha esetleg ingyen lenne az új SIM kártya, az az ügyintéző hibája.

- A telefonszám 10-15 percig nem lesz elérhető, majd érdemes a SIM ki-bekapcsolással, illetve telefon ki/bekapcsolással ellenőrizni, hogy aktív-e már a telefonszám. Célszerű a 1777-es telefonszámmal tesztelni, az ingyenes.

- Ha az ügyintéző nem érti, hogy mit kellene csinálnia, keressen rá a márkaváltásra a Magic Book-ban. Ott találni fog egy telefonszámot, amit felhívva tud segítséget kérni :)

- És egy apró trükk: PIN kód változtatás: **04*RÉGI pin*ÚJ pin*Új pin#

Egyenlőre még tesztelem mennyire éri meg a váltás, aztán ha pozitív a tapasztalatom, akkor a család többi tagját is átmozgatom.

[ Szerkesztve ]

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#8237) prozodus válasza Fecogame (#8236) üzenetére


prozodus
őstag

Hívás szempontjából egyértelműen megéri. Ld: most, domino day, 300-as opciók.
Net szempontból is vszleg simán. Ld: 50MB, domino day, maraton.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8238) martonl válasza Fecogame (#8236) üzenetére


martonl
senior tag

Köszönjük az infókat!

(#8239) buttmaki válasza r859 (#8234) üzenetére


buttmaki
csendes tag

Kisebb meglepetésemre nekem ma délelőtt sikerült (a múlt héten még nem ment).
„Sikeres aktiválás
Sikeresen aktiválta blue mobile kártyáját. A hozzá tartozó szerződést megtalálja az online önkiszolgáló felületen a dokumentumai között. Még 8 feltöltőkártyás számot aktiválhat.”
Jogsival csináltam, de nem hiszem, hogy ez számít. Pénzt még nem töltöttem rá, de hívni lehet az új számot, és két különböző számot meg is tudtam csörgetni róla (egy mobilt és egy vezetékest). Felvenni nem mertem, nehogy mínuszba menjek. :)

(#8240) fLeSs


fLeSs
nagyúr

Szasztok!
Találkozott már vki azzal a problémával, hogy online nem tudta feltölteni az egyenlegét? Fél évente szoktam feltölteni (180 napos hosszabbítás), és most van ilyen először (sok éve vagyok Blue mobilos). Ha jól emlékszem korábban nem ez a Simpepay-es felület volt mint most, nemtom hogy ez lehet-e a gond. Próbáltam a Telekom oldalán keresztül is, ott sem jó. Kb. 6 próbálkozásom volt tegnap este óta, 3-án elvesztem a számom ha nem töltöm újra.

"Sikertelen feltöltés
A fizetési tranzakció megszakadt, a bankkártyáról az összeg nem került levonásra."

[ Szerkesztve ]

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#8241) prozodus válasza fLeSs (#8240) üzenetére


prozodus
őstag

A tre programozoi nem allnak a helyzet magaslatan. A tre-app se ent a napokban rendesen. Uh nem meglepo, ha ez sem.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#8242) kecsawi válasza fLeSs (#8240) üzenetére


kecsawi
senior tag

Üdv! (Hú de rég láttalak!) Én egy új kártyát nem tudtam aktiválni neten, csak a telefonos ügyintéző kellett hozzá. Nincsenek mostanában a toppon, neked is a 1777-et javaslom. :R

(#8243) fLeSs válasza kecsawi (#8242) üzenetére


fLeSs
nagyúr

Felhívtam őket és azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy a bankkártyás rendszerrel az utóbbi napokban probléma van szóval amíg nem javul meg addig újságosnál, LIDL-ben, stb. kell feltölteni.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#8244) totron válasza prozodus (#8237) üzenetére


totron
addikt

Net szempontból mondjuk, hogy kinek hogy, de én csak azon a véleményen tudok lenni, hogy a lassítós túlélőnet összességében még mindig észszerűbb, mint egy vagy akár több, de alkalmi 50 megának vagy 1 gigának is visongva örülni, közben a felhasználói farokat szaporán padlókőhöz verve. Olyan esetekre értem, mikor nincs fix és állandó vezetékes net az ember háta mögött.

(#8245) mickemoto válasza totron (#8244) üzenetére


mickemoto
őstag

Email és Whatsapp szöveges üzenet küldésre jó, másra nem.

(#8246) Dorien válasza prozodus (#8200) üzenetére


Dorien
veterán

Dettó Görögországban szívtam ezzel, hogy nem engedett kimenő hívást a csudálatos Blue Mobile. Az athéni metrón profi zsebesek lenyúlták a tárcámat és le akartam tiltani a bankkártyát. Szerencsére asszony telefonja (T-Mobile) rendesen működött és a személyes irataim máshol voltak. Nyilván nem voltam olyan idegállapotban, hogy a telefon menüjében bogarásszam, hogy mi nem jó... :W Qrvára vigyázzatok az athéni metrón, ha arrafelé jártok.

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#8247) Fecogame válasza Dorien (#8246) üzenetére


Fecogame
veterán

Ahogy az kinéz, én fel sem mertem rá szállni, inkább mentünk gyalog. Hiába olcsó oda a repjegy, senkinek sem ajánlom, hogy oda menjen hosszabb időre.

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#8248) mb702


mb702
tag

Sziasztok!

Nem megy az adategyeztetés, adatok megadása közben ezt az üzenetet kapom: "Az általad beírt cím nem található a rendszerben.". Pedig a lakcímkártyán szereplő adatok vannak beírva.
Mi a teendő? Marad a telefonos egyeztetés?

[ Szerkesztve ]

(#8249) kecsawi


kecsawi
senior tag

Nekem is úgy sikerült.

(#8250) prozodus válasza Fecogame (#8247) üzenetére


prozodus
őstag

Eltem ott, rendszeresen megyek, nincs vele smi baj, csak a turistas helyeken kell figyelni, pl repteri metro, es meg ezzel egyutt is biztosagosabb -sokkal- mint Bp.

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Blue Mobile (Lidl) (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.