Battlefield V
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BerserkGuts
őstag
Nem mert a monitorban nincs semmi érzékelő tudtommal amit mér bármi is.
Fps szám a grafikus kártyára vonatkozik hogy annyit hoz amit pl:msi afterburner vagy a játékba épített fps mérő mutat. (elvileg a grafikus vezérlőből olvassa ki az adatot vagy hogy pontosan nem tudom)
Az egy dolog hogy van egy átlag fps szám ami 1 másodperces átlagra nézi a képkocka számot ez nem sok adat mert 1000 milliszekundumos ciklusra vonatkozik az meg sok 16-ms-ből áll ami a monitor frissítési ciklusa.
Ebből nem tudni meg hogy mikor és miért lehetnek problémák képtörés vagy laggolás, szaggatás mert az a videókártya-processzor-monitor közötti kapcsolatot jelenti.
A vga képeket kirajzolja amit a processzor előkészít és a monitor megjelenít ez mind egyben akkor történik probléma mentesen ha minden 16 milliszekundumra jutna egy kép ezt jelenti a 60fps-t vagyis monitornál a 60Hz-et ha kimarad akkor jön: shuttering-szaggatás vagy képtörés.
Megoldása egyszerű el kell felejteni az ulrtázást aminek értelme nincsen. Mert csak elpazarolja az erőforrást olyan mintha végtelenítené amennyire szükség lenne annak a tripláját is képes elhasználni cserébe semmi különbség nincsen a High között.
Nem látni a különbséget mert nincs is csupán az összes erőforrást felemészti szándékosan.
[link]
A másik nagyon fontos dolog hogy milyen videokártyát használunk pl:átlag 100fps az még nem garantált 16ms mert mint írtam 1000ms-os ciklust nézi csak amibe belecsúszhat hiba elég könnyen.
Az lenne a jó ha már nem az átlag fps-t mutogatnák sok helyen pl:guru 3d, Techpowerup mert az nem elég nem mutatja ki a minimum fps-t ami ha 60feletti akkor már jó esély van hogy tarja is amennyi kell a kijelzőnek.
Másik dolog hogy ki mihez szokott mert szubjektív. Kezdjük ott hogy nem mindenkinek egyforma a reakció ideje meg amihez hozzá szokott a gépén van aki észre se veszi a mikrolaggokat. https://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime [link]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
Téma tudnivalók
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield V Reddit
(nem hivatalos)
Battlefield Discord
(nem hivatalos)