Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #2484 üzenetére

    Mikor volt a Demmers interjú a Beyond3D-n elkaptam pár kérdésre privátban Demmers úrat. Azóta is kérdeztem pár dolgot, de nem válaszólt. Ő mondta el, hogy gyakorlatban a G80 6:1, 7:1 körüli rendszer, míg az R600 13:1, 15:1. Elméletben a számítás úgy zajlik, hogy az R600-nál egy 8 címzőt tartalmazó textúrablokk-ra jut 80 SP. Ezáltal a rendszer 10:1 ALU:Tex arányú. A G80-nál egy TPC futószalagon van 16 stream proci és ezekhez kapcsolódik 4 címző, ergo az ALU:Tex 4:1. A gyakorlati értékeknél gondolom beleszól a késleltetés, és az egyéb műveletek. Igazából hihető amit mond, kb. reális képet fest. Meg hát kivagyok én, hogy megkérdőjelezzem az R600 főtervezőjének a állításait. Van bennem egy kis egészséges kétkedés, de mivel az nV hasonló kérdéseimhez nemgyengén erotikusan áll hozzá (értsd: basznak válaszólni), így csak Demmers úr mondókája marad talpon.

    Hát a HD2600-GF8600 elég egyoldalú harc. :)) Eleve a GF8600 shader számítási képessége olyan nudli, hogy alapból elveszti a csatát. Függetlenül attól, hogy a HD2600 valamivel gyengébb egyéb területeken.

    A kiegyensúlyozottsággal optimális a kártya teljesítménye, ha nem kiegyensúlyozott a kártya akkor nem optimális a teljesítménye. A jövő megoldásai biztos jobbak lesznek bármalyik mai VGA-nál, de a GF8800-HD2900 viszonylatban, biztos jobban futnak a magasabb ALU:Tex játékok a HD2900-on.
    Egyre jobban realizálódik, hogy a HD2900 egyetlen ténylegesen gyenge pontja az AF sebessége.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés