Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Abu85 #2512 üzenetére

    No ez most meglepett. 3 dolog is van, amit nem értek (ill. 2+1):
    - Miért a textúracímzőkkel számol? Szerintem egyértelműen a szűrők a szűk keresztmetszet (címzőből ugyanannyi van a két kártyának, és az R600 nagyobb órajelen nyomja + 512 bites memóriabusz - ha ezen múlna, ütné a G80-at, mint a répát)
    - Sportszerűtlennek érzem a SI egységek beleszámítását a shader teljesítménybe. PS-ből 2-t hajtanak végre a vect5D processzorok, VS-ből és GS-ből meg 1-et (és ráadásul ott még sokszor tényleg SI-t csinál). Akkor mi használja? Ennyivel számolhatsz a G80 +MUL-jával is...
    - A G80-nál miért nem kompenzál az órajelekkel?

    Nálam így jön ki:
    - G80: 128 skalár SP * 1350 MHz / 64 szűrő * 575 MHz = 4.7:1
    - R600: 64 vect5D * 4 * 740 Mhz / 16 szűrő * 740 Mhz = 16:1

    2600-8600 vonalon én is azt gondolom, amit Te, csak a gyakorlat nem hozza :( A Bioshockban biztos voltam benne, hogy a Radeonok jobbak lesznek, ehhez képest DX10-ben a 2600XT a 8600GT alatt teljesít, a 2900XT meg a padló alatt kúszik valahol. Értem az AF-es dolgot, de ennyire a jelen ellen szerintem nem szabad tervezni egy kártyát...

Új hozzászólás Aktív témák