Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog (1)

    válasz apollo12 #30126 üzenetére

    Csak nem a FixDirect?
    Mi a probléma a lapossal? (szerviz előtt és után)
    Enyém is most van ott másodszor és tettem az ügy érdekében, most rá álltak rendesen az ügyre (teljes kivizsgálás, új alaplap berendelés (2-300k ár.kat.lap) és most azzal tesztelik a hétvégén (fut rajta a teszt) és Hétfőre kiderül, azzal minden stimmt-e vagy sem...
    Nálam csak CPU temp. probléma állt fent. CPU/VRM (voltage) szabályozási gond az alapja a hibának, elvileg a lap csere meg kell oldja.. én felvettem a kapcsolatot az Asus-al (első javításból vissza érkezés és tesztelgetés után), ott kértem részletesebb kivizsgálást és hiba javítást már másodszor és külön értesítsenek, tájékoztassanak a szerviz technikus(ok) a laposommal kapcsolatban. Fel is hívtak, korrekten meg lehetett beszélni mindent. Eddig csak jót tudok el mondani az FD-ről (mint hivatalos Asus szerviz)

    Ami fontos még a szerviz felé, az a részletes hiba leírás, esetleg dokumentum, képek, stb.. csatolása a lapossal együtt és akkor biztosan látják, tudják a hibát hol keressék. Legtöbb esetben nem futtatnak részletes tesztet, de kérésre, speciális hiba leírás meglétével már tudnak mit kezdeni és részletes tesztelést is csinálni.

Új hozzászólás Aktív témák