- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- Napkollektor - csak úgy
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- eBay-es kütyük kis pénzért
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Tankblock #7121 üzenetére
Mi a különbség ez:
while (true) {
for (int i = 0; i < STRANDCNT; i++) {
strand_t * pStrand = &STRANDS[i];
rainbow(pStrand, 0, 2000);
digitalLeds_resetPixels(pStrand);
}
}...és ez között?
while (true) {
for (int i = 0; i < STRANDCNT; i++) {
rainbow(&STRANDS[i], 0, 2000);
digitalLeds_resetPixels(&STRANDS[i]);
}
}
szerk: semmi... Eredetileg jelölő nélkül értettem, hogy aztán leesett, hogy mint változó értelmetlen volna aSTRANDS[i]
. Azt leszámítva, hogy jelölőket kell átadni a függvényeknek.Miközben írtam a válaszom jött egy felismerés:
két példány létrehozásához jön jól egy objektumnál, ha a teljesen azonos paramétereknek két eltérő memóriaterületet tudunk linkelni. Szóval a régi dilemmámat lehet feloldani így ha jól értem, amikor változókból próbáltam létrehozni több példányt: pl buffer1[], buffer2[] és e helyett lehet ugyanazt a buffer[] változónevet használni pointer-ként, egy amolyan shift register módon. Ez a gondolatmenet nagyjából köszönőviszonyban van a valósággal?Vmint az RMT külön lefoglalt ram területekről dolgozik. Értem. Ha erre céloztál. Ez lesz a puffer szerintem, az viszont külön téma a library-ben:
// Pack pixels into transmission buffer
if (ledParams.bytesPerPixel == 3) {
for (uint16_t i = 0; i < pStrand->numPixels; i++) {
// Color order is translated from RGB to GRB
pState->buf_data[0 + i * 3] = pStrand->pixels[i].g;
pState->buf_data[1 + i * 3] = pStrand->pixels[i].r;
pState->buf_data[2 + i * 3] = pStrand->pixels[i].b;
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elszívja a vezetőket a big tech, de ez nem tetszik az EU-nak
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hardcore café
- PlayStation 5
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- TCL LCD és LED TV-k
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3042, 94% Akkumulátor
- GÉMER! Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 3070 szint! 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar. 2026
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550 R5 3600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700 XT 8GB CM MasterBox MB500 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest