Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- V.Milán: Lapdiffúzor nyomáseloszlása: gondoltad volna?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Tankblock
#7121
üzenetére
Mi a különbség ez:
while (true) {
for (int i = 0; i < STRANDCNT; i++) {
strand_t * pStrand = &STRANDS[i];
rainbow(pStrand, 0, 2000);
digitalLeds_resetPixels(pStrand);
}
}...és ez között?
while (true) {
for (int i = 0; i < STRANDCNT; i++) {
rainbow(&STRANDS[i], 0, 2000);
digitalLeds_resetPixels(&STRANDS[i]);
}
}
szerk: semmi... Eredetileg jelölő nélkül értettem, hogy aztán leesett, hogy mint változó értelmetlen volna aSTRANDS[i]. Azt leszámítva, hogy jelölőket kell átadni a függvényeknek.Miközben írtam a válaszom jött egy felismerés:
két példány létrehozásához jön jól egy objektumnál, ha a teljesen azonos paramétereknek két eltérő memóriaterületet tudunk linkelni. Szóval a régi dilemmámat lehet feloldani így ha jól értem, amikor változókból próbáltam létrehozni több példányt: pl buffer1[], buffer2[] és e helyett lehet ugyanazt a buffer[] változónevet használni pointer-ként, egy amolyan shift register módon. Ez a gondolatmenet nagyjából köszönőviszonyban van a valósággal?
Vmint az RMT külön lefoglalt ram területekről dolgozik. Értem. Ha erre céloztál. Ez lesz a puffer szerintem, az viszont külön téma a library-ben:
// Pack pixels into transmission buffer
if (ledParams.bytesPerPixel == 3) {
for (uint16_t i = 0; i < pStrand->numPixels; i++) {
// Color order is translated from RGB to GRB
pState->buf_data[0 + i * 3] = pStrand->pixels[i].g;
pState->buf_data[1 + i * 3] = pStrand->pixels[i].r;
pState->buf_data[2 + i * 3] = pStrand->pixels[i].b;
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Battlefield 6
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- Xbox Series X|S
- OTP Bank topic
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Forrmell.enn
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- További aktív témák...
- ÚJ, SZÁMLÁS, GARANCIÁS GAMER PC Ryzen 5 9600X RTX 5060 Ti 32GB RAM 1TB NVMe AIO vízhűtés
- Dell Latitude 7320 i5-1145G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Dell Latitude 7320 i5-1145G7 16GB 256GB 1 év garancia
- MSI GS65 Stealth Thin 8RE I7 8750H, 32GB, GTX1060, 144Hz, 2.5TB SSD
- 5 ÉV GARANCIA - Asus TUF Gaming LC II 240 ARGB
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i3-8145U I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Beszámítás! Samsung Odyssey G5 32 QHD 144Hz VA 1ms monitor monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF B760M i5 12400F 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB ZALMAN Z1 Plus Cooler Master750W
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3747, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

ekkold
