- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Argos: Szeretem az ecetfát
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szevam: „Rendszerleállás” – egy AI képzeletbeli halál utáni élménye
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Tankblock #7121 üzenetére
Mi a különbség ez:
while (true) {
for (int i = 0; i < STRANDCNT; i++) {
strand_t * pStrand = &STRANDS[i];
rainbow(pStrand, 0, 2000);
digitalLeds_resetPixels(pStrand);
}
}...és ez között?
while (true) {
for (int i = 0; i < STRANDCNT; i++) {
rainbow(&STRANDS[i], 0, 2000);
digitalLeds_resetPixels(&STRANDS[i]);
}
}
szerk: semmi... Eredetileg jelölő nélkül értettem, hogy aztán leesett, hogy mint változó értelmetlen volna aSTRANDS[i]
. Azt leszámítva, hogy jelölőket kell átadni a függvényeknek.Miközben írtam a válaszom jött egy felismerés:
két példány létrehozásához jön jól egy objektumnál, ha a teljesen azonos paramétereknek két eltérő memóriaterületet tudunk linkelni. Szóval a régi dilemmámat lehet feloldani így ha jól értem, amikor változókból próbáltam létrehozni több példányt: pl buffer1[], buffer2[] és e helyett lehet ugyanazt a buffer[] változónevet használni pointer-ként, egy amolyan shift register módon. Ez a gondolatmenet nagyjából köszönőviszonyban van a valósággal?Vmint az RMT külön lefoglalt ram területekről dolgozik. Értem. Ha erre céloztál. Ez lesz a puffer szerintem, az viszont külön téma a library-ben:
// Pack pixels into transmission buffer
if (ledParams.bytesPerPixel == 3) {
for (uint16_t i = 0; i < pStrand->numPixels; i++) {
// Color order is translated from RGB to GRB
pState->buf_data[0 + i * 3] = pStrand->pixels[i].g;
pState->buf_data[1 + i * 3] = pStrand->pixels[i].r;
pState->buf_data[2 + i * 3] = pStrand->pixels[i].b;
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- EA Sports WRC '23
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Milyen NAS-t vegyek?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- One mobilszolgáltatások
- Synology NAS
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- BESZÁMÍTÁS! CSAK KIPRÓBÁLT! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus B350 R5 1600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050Ti 4GB Cooler Master CM 690 III TT 500W
- AKCIÓ! ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest