Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Novicsok
tag
Az eBay-en az áru érkezése utáni visszajelzés (feedback) nagyon fontos. Ez az alapja az eladó megbízhatóságának. Egy többszáz ügylettel rendelkező 100% pozitív eladó komoly tényező. Ez adott esetben úgy tartható fenn, hogy a vevőnek nem tetsző árut szó nélkül visszaveszi, visszafizeti, stb.
Az eladó egészen addig nyugtalan lehet, ameddig meg nem kapja a pozitív visszajelzést. Ugyanis a vevő próbálkozhat negatívval is, persze előtte kötelező levelezni (szemben a primitív Vaterával).
Ha az eladó próbál negatívot adni a vevőnek, akkor meglepődik: ezt az eBay nem engedi. A vevő dolga, hogy leüsse és kifizesse az árut, ennyi.
Lehet PayPal, eBay szabályzatokat olvasgatni és megmondani ide a fórumra a tutit, de attól még a valódi napi gyakorlat nem az.
A PayPal azonnal megjeleníti az eladónál a vételárat, amikor fizették, amely felhasználására semmiféle korlátozás nincs.
EZ NEM AZ IDEGES KOLLÉGÁNAK SZÓLÓ VÁLASZ, VELE NEM KOMMUNIKÁLOK.