Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18651) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Annyira nem mehet rosszul az AMD szereke:

A CEO, Lisa Su fizetést emelést kapott, ami így éves szinten 925.000 dollárra nőtt. E mellé rajta kívül többen is kapnak többmillió dolláros bónuszt.

A cég csak úgy dobálja ki a dollármilliókat pár embernek. Nem hiszem, hogy félteni kéne őket.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#18652) velizare válasza huskydog17 (#18651) üzenetére


velizare
nagyúr

rája nincs köztük? wtf...

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#18653) huskydog17 válasza velizare (#18652) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Feltételezem, hogy akkor a RTG-t pénzügyileg külön cégként kezelik, legalábbis valahogyan elszeparáltan, szerintem az RTG-nek külön pénzügyi jelentése van. Ez csak egy tipp részemről.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#18654) Laja333 válasza huskydog17 (#18651) üzenetére


Laja333
őstag

Ez az ami nem tetszik a AMD-ben. Ők akkor is dobálták, amikor nem ment... :(((
Tök fölös kiadásaik vannak egy olyan időszakban, amikor nem kéne.

(#18655) #85552128 válasza Laja333 (#18654) üzenetére


#85552128
törölt tag

Hát addig kell amíg még van miből :DDD

(#18656) gbors válasza Laja333 (#18654) üzenetére


gbors
nagyúr

Amikor szarul megy a cég (piaci okokból), akkor két lehetőség van - vagy cseréled a kulcs-vezetőket, vagy megtolod a pénzüket. Jellemzően először feltételek mellett megtolod a pénzüket, aztán a feltételek nem teljesülése esetén útilapu.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#18657) odorgg válasza velizare (#18652) üzenetére


odorgg
addikt

Pedig volt egy két nagy dobása.


;]

Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg

(#18658) cyberkind válasza odorgg (#18657) üzenetére


cyberkind
félisten

Lehet hogy még vízálló is a kártya, a telefonok között ez már alap. ;]

Paranormal Cocktivity

(#18659) imi123 válasza odorgg (#18657) üzenetére


imi123
őstag

Nem baj,kompenzálja a tökéletes Angol kiejtésével.:)

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#18660) Abu85 válasza kwzatz (#18600) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Azért a DX12 beépítését segíteni nem olyan egyszerű, mint azt sokan gondolják. Általában egy fejlesztő, ha partnert választ több tényezőt veszi figyelembe. Az első a knowledge. Az AMD eddig 10 megjelent, explicit API-t használó projektet vezényelt le. Abból kilencet sikerrel, míg egy volt bevallottan a pilot. Az NV eddig 1 explicit API-s projekten van túl, ami szintén a pilot volt. Világos, hogy tudást hol találnak. A második a fejlesztőeszközök. Ezek az API-tól eléggé függetlenül fejlődnek, és két tényezőt vesznek figyelembe a fejlesztők. Az egyik a forráskódra vonatkozó licenc, míg a másik a kiforrottság. Az AMD MIT licenc mellett nyílt forráskóddal kínál DX12-es fejlesztőeszközöket. Az NV-nek viszont még ma sincsenek stabil DX12-es fejlesztőeszközei. A harmadik tényező a reklám, de ez igazából megegyezés kérdése, tehát bármit ki lehet hozni belőle, többek között itt lehet meggyőzni a céget arról, hogy még ha minden ellened szól is, akkor is téged válasszon. Ez leginkább a kis stúdióknál válik be.

Mindegyik cég dolgozik egyébként DX12-es játékokon. Elsősorban azért is, mert az AMD pokoli túlterhelt. A kapacitásaik végét járják, hiszen ők a partnerei a Deus Ex: Mankind Divided, a Star Citizen, a Watch Dogs 2, a Battlefield 1, a Dishonored 2 játékoknak, és már az Ark: Survival Evolved fejlesztőit is felvették, plusz van egy rakás be nem jelentett projekt is, na meg ott a Vulkan, amit használni fog a Doom. Az NV is hoz majd DX12-es játékokat, például a King of Wushu és a Squad című játékoknál segédkeznek. Az Intel tervez a DX12-vel, bár az F1 2015 és a Just Cause 3 frissítést lelőtték, mert a DX11-hez képest csökkent a teljesítmény.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#18661) #85552128 válasza Abu85 (#18660) üzenetére


#85552128
törölt tag

A JC3 DX2-ről van már valami hivatalos infó ? Nem is lesz ? Pedig még a "Power of DX12" trailerben is benne volt :))

(#18662) Abu85 válasza #85552128 (#18661) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Azt nem tudom, hogy teljesen lemondtak-e róla, de borzalmasan messze van az aktuális állapot attól, amit el szeretnének érni. A kiadók általában nem szeretnek a játék megjelenése után olyan projekteket finanszírozni, amelyektől igazából lényeges extra bevétel nem várható. A DX12 leképezőt is a megjelenés után kezdték el fejleszteni, és ugye a játék használna ROVs-ot és konzervatív raszterizációt (TIER3-ast), de mindkettő hihetetlenül lassú. A konzervatív raszterizáció úgy felezi az fps-t, hogy annak elvileg gyorsítani kellene, így nyilván nem kell az Intelnek a Skylake-re. A ROVs meg egy teljesítménygyilkos. Intelen harmadolja, míg NV-n századrészre csökkenti a sebességet. Ez részben fejlesztői hiba is lehet, teljesen elmérték, hogy mire képesek a mai hardverek. A Microsoft sem kínál igazából tanulmányokat erről, ami szintén problémás, hiszen nincs kiindulópont. Csupán annyi van, hogy 4-5 éves távon fognak ezek a funkciók valamit érni, de ez a Microsoft hibája, mert miattuk nem történik itt előrelépés, hiszen úgy vannak vele, hogy 4-5 év múlva ráérnek foglalkozni a DX12 extra funkcióival, és kínálni hozzájuk működő példákat, fejlesztőeszközöket.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#18663) TTomax válasza Abu85 (#18660) üzenetére


TTomax
nagyúr

"Azért a DX12 beépítését segíteni nem olyan egyszerű"

Amikor egy évvel ezelőtt ezt írtam,egészen más volt a véleményed,pedig akkor is látható volt már ez.

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#18664) nonsen5e válasza Abu85 (#18660) üzenetére


nonsen5e
addikt

A Valve nem partnerkodik senkivel? Ők egyedül hegesztgetik a Vulkan-t?

D4 klán: HunPH - invért privát rám

(#18665) Abu85 válasza TTomax (#18663) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Elbeszélünk egymás mellett. Pár éve a Mantle volt a téma. Azt jóval egyszerűbb beépíteni. Nem azért, mert nagyon eltérő az API, hanem azért, mert aki azt kérte biztosan rendelkezett egy olyan motorral, amely strukturálisan megfelel a célnak, vagy ha nem, akkor rövid időn belül átalakítható. A DX12 és a Vulkan a vezető stúdiók számára hasonló, de az API-k gyártófüggetlen mivolta miatt nem csak a top stúdiók érdeklődnek, és olyan motorok is előkerülnek, amelyek strukturálisan nagyon messze vannak attól, amit ezek az API-k igényelnek.
Mondjuk, hogy egy Nitroust DX12-re felkészíteni egészen más jellegű munka, mint például a Crystal Engine-be belerakni a támogatást. Az előbbivel járó munka nem több pár hétnél, míg az utóbbihoz jópár hónap kell, de nem ahhoz, hogy a DX12-t belerakd, hanem ahhoz, hogy a motor struktúráját annyira átírd, hogy működjön. És akkor ez még mindig csak a működés, lásd Rise of the Tomb Raider. A sebesség ezután jöhet csak. Persze a stúdiók jelentős részénél ez is egy tekintélyes előny a DX11-es szopásokhoz viszonyítva. Még ha nem is hozza a DX11 sebességét, lényegesen kevesebb idő alatt érték el a megcélzott teljesítményt. Ez egy új motor fejlesztésénél nagyon fontos, mert 4-5 éve fejlesztett motoroknál már a DX11 leképező nagyon optimalizált. Tehát innen vizsgálva a DX12/Vulkan API-val egy új motornál hamarabb hozható a célzott teljesítmény.

Itt egyébként az AMD már publikusan is árasztja el az ipart a tapasztalataival, és két hónapja elmondták, hogy milyen struktúra az ideális. [link] - na most egy "Stage 3"-ként jelölt struktúrához azért igen durva módosítás szükséges a legtöbb motorban. Ezek azok a tudások, amelyek hiányoznak, mert az AMD ezekről eddig nem beszélt nyíltan, és ugye a többi cégnek nincs három év tapasztalata egy explicit API-val, hogy ezeket tudják. És a beszámoló is csak a felszín, maga a kiindulási alap, onnan még rengeteg limitet kell leküzdeni, mire ebből gyors program lesz. Az iparág problémája innen részben az, hogy a leküzdéshez szükséges tudást is csak az AMD birtokolja. Nyilván három év múlva másnak is lesz ennyi tapasztalata, de a jelenben nincs sok választás.

(#18664) Gertrius: A Valve legfrissebb technológiája nem tartja a lépést a nagyokkal, így számukra annyira nem fontos, hogy kiemelt szerepet élvezzenek egy gyártónál. Tartják a kapcsolatot mindenkivel és fejlesztgetnek. A Valve "amikor kész lesz" fejlesztési modellje egészen más lehetőségeket jelent számukra. Nincs mögöttük egy kiadó, amely esetleg elzárja a pénzcsapot, ha sokszor mondod, hogy csúsznia kell a projektnek. A legtöbb stúdiónál az a probléma, hogy a kitűzött időpont az életben maradást szolgálja.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#18666) imi123 válasza TTomax (#18663) üzenetére


imi123
őstag

Azóta fejlődött a tudomány...
Most már nem 30-40 sort kell a program elejére beírni hanem 30-40 hetet kell rádolgozni. :)

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#18667) Petykemano válasza Abu85 (#18662) üzenetére


Petykemano
veterán

Az AMD üzletileg mit profitál abból, hogy ennyire túlterhelt?
Laikusként nézve úgy tűnik, ez a hatalmas befektetés épp csak arra elegendő, hogy legalább versenyben maradjanak. Az nvidia látszólag kisujját se mozdítva viszont játékról játékra erősíti meg a publikumot, hogy az nvidia kártyáik magasan vezetnek.

Nem mondom, hogy felesleges, mert nyílván egy superior hardvert szoftverből meg lehet verni üzletileg. Kell a szoftver, meg a mindshare. De úgy tűnik, az amd nehezebben váltja fps-re és aztán a vásárlások réven dollárra az ilyen jellegű befektetéseket.

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#18668) Venyera7 válasza imi123 (#18666) üzenetére


Venyera7
senior tag

Gondolom itt is az lehet a gond, hogy ott nV lehet GCN-re csak 40 sort kellene átírni. Mondjuk én azt sem értem miért nem egy az egybe a konzolos kódok futnak a radeonokon, nVre meg mehetne később is.

(#18669) t72killer


t72killer
titán
LOGOUT blog

Egy kis finomság a 480 körüli (álló?)vízbe:)): ha ez általános, akkor semmi értelme a 8gb-os verziót venni.

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#18670) nonsen5e válasza t72killer (#18669) üzenetére


nonsen5e
addikt

Azt megerősítették, hogy ez ténylegesen minden végfelhasználói kártyával így van, vagy csak ők mint teszterek kapták a tesztkártyát és azon?
Mert az hivatalos, hogy a tesztelők mind 8GB kártyát kaptak, mellé spéci BIOS társaságában, amivel igény szerint tudták állítani az engedélyezett VRAM méretét.

[ Szerkesztve ]

D4 klán: HunPH - invért privát rám

(#18671) t72killer válasza nonsen5e (#18670) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Nem tudom, hogy az ocuk fórumon hozzászólt 2 tulaj honnan szerezte a kártyáit. AMD részről gondolom semmi hivatalosat nem fognak mondani a témában, simán lehet, hogy az induló batch után már csak 512MB-os chipek lesznek a karikon.

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#18672) Abu85 válasza Petykemano (#18667) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nézd meg a Radeonok teljesítményét DX12-ben. Ezért éri meg nekik. Például a legújabb esetet vizsgálva a végleges Warhammer patch-ben az AMD gyorsul, míg az NV lassul, ez elsődlegesen annak köszönhető, hogy az AMD-nél ott a knowhow arra, hogy miképp kell gyorsulni.
Azt sem tartom kizártnak, hogy a knowhow nem jár ingyen, bár ez már erősen üzleti alapú. Annyi biztos, hogy az AMD tapasztalata kell a fejlesztőknek, tehát nagyon előnyös a tárgyalási pozíció arra, hogy a fejlesztők beépítsenek exkluzív dolgokat is, ahogy például a Doom fejlesztői is Radeon-exkluzív eljárásokat raknak a Vulkan leképezőjükbe. Lehet, hogy megtennék maguktól, de az is lehet, hogy csak azért foglalkoznak vele, mert az AMD odaígérte nekik a tudást, és ezt kérték cserébe.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#18673) wjbhbdux válasza Abu85 (#18672) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Ezt úgy is értelmezhetjük hogy a DX12 az AMD GameWorkse amire éveken át fókuszáltak a saját termékeiket is háttérbe helyezve, csak hogy minél mélyebben beleépítsék a játékiparba és tönkretegyék a konkurenciát vele. És azért főleg csak arra jó hogy most másodszor is megszívjuk ezzel a konzol generációval érkező gépigény növekedést. Lehet hogy majd kiforrott lesz egyszer de most olyan feeling a DX12 mint a DX10 volt 2007-ben vagy mikor amikor opcionálisan elkezdett megjelenni pár játékban és csak rosszabbul futott vele minden. Ez meg még kötelező is pár játékban, kíváncsi leszek mekkora leárazást kap a Quantum Break meg a Gears remaster a jövő heti Win Store sale alatt hogy végre vegye valaki.

/s

(#18674) Valdez válasza Abu85 (#18672) üzenetére


Valdez
őstag

Olyan régóta van már szó erről a Doom vulkan paccsról, hogy mire kijön, már a kutya nem játszik a játékkal. Így mi értelme?

(#18675) mcwolf79 válasza Valdez (#18674) üzenetére


mcwolf79
veterán

Majd akkor már1 $-os bundle részeként lehet már majd kapni. Legalább sok lesza tesztelő

Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x

(#18676) emmm válasza Valdez (#18674) üzenetére


emmm
senior tag

+1

Nálam kb. le is csengett, annyit húzták. :DDD

(#18677) Abu85 válasza wjbhbdux (#18673) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az AMD-nél nem újdonság, hogy rendkívül szorossá fűzik a fejlesztői kapcsolatokat. Amióta kijöttek a konzolok azóta ezen munkálkodnak. Az NV fordítottan dolgozik. Ők egyre inkább kizárnák a fejlesztőket a fejlesztésekből, ami viccesen hangzik, de ez a fő cél. Volt is erről egy nagyon jó fejlesztői blog, ami mérgelődött ezen: [link]
Ezek stratégiai döntések. A piac jelen helyzetében nagyon is megéri az AMD-nek betelepedni a fejlesztők mellé, míg az NV-nek nagyon nem éri meg. Az az alapprobléma, hogy a konzolok miatt a fejlesztők mindent tudnak a GCN-ről, emiatt a GCN-es ismeretek szerint optimalizálnak. Az NV ezzel szemben azt akarja elérni, hogy ne optimalizáljanak. A PC megvan nélküle.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#18678) Abu85 válasza Valdez (#18674) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mindig szükséges egy pilot projekt, hogy lássák jól működik-e. Az ID software vállalta most magára ezt a szerepet. A játék kiadása miatt itt az időpont nem lényeges már, mert az a céljuk vele, hogy lássák mennyire működik, ha a konzolon használt optimalizálásokat áttelepítik PC-re. Nyilván az AMD ebből csinálhat marketinget, de számukra is egy teszt az egész, mert eddig soha senki nem hozott át konzolról optimalizálásokat. Még a Mantle-re sem, mert az sem tartalmazta a szükséges függvényeket. Szóval a Doom önmagában senkinek nem lényeges. A lényeg az a kérdés, hogy ezt az egészet jól lehet-e alkalmazni PC-n, hogy innentől minden ID tech 6-os játéknál számoljanak vele. Illetve az AMD kérdése az, hogy milyen felkészültséget igényel az implementálás, hiszen aszerint viszik majd a többi fejlesztőhöz.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#18679) keIdor


keIdor
titán

[link]

Nálam 1440p-be futott így a játék az MSI GTX-980 Gaming 4G-n még 1 éve. Ez meg 1080p-n tud 45-50fps-t hát elég hurka szerintem. Igaz az a kártya 1350MHz fölé boostolt alapból. (annyin is használtam)
Legalább behozták a 2 éves GM204 teljesítmény/fogyasztási mutatóját nagy nehezen.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#18680) Venyera7 válasza keIdor (#18679) üzenetére


Venyera7
senior tag

Egy nV támogatott játékban dx11-ben? azért azt tudod ugye, hogy dx12-ben lehadja.

(#18681) #85552128 válasza Venyera7 (#18680) üzenetére


#85552128
törölt tag

Mármint egy AMD által támogatott játékban DX12-ben ? :B

(#18682) emmm válasza keIdor (#18679) üzenetére


emmm
senior tag

Nálam is bőven 60+ FPS a GTX980-on FHD-ben. Azt mondod, ezt a teljesítményt hozza 1440p-n? Na majd meglesem ;]

(#18683) füles_ válasza keIdor (#18679) üzenetére


füles_
őstag

RX 480 is tudja a 45 FPS-t 1440P-ben:
[link]

Ha Pepe által linkelt csávócska kikapcsolt volna pár Nvidiás effektet mindjárt meglett volna a 60 FPS képminőség romlás nélkül

(#18684) Laja333 válasza keIdor (#18679) üzenetére


Laja333
őstag

Ez a hsz legalább olyan magas röptű volt, mint a soron következő:

Ez a gtx 960 elég hurka

67 FPS 900p-ben? Hát a majd 3 éves 290x-em többet tolt 2k-ban... De legalább túl van árazva.

[ Szerkesztve ]

(#18685) cyberkind válasza #85552128 (#18681) üzenetére


cyberkind
félisten

Tele vagyunk DX12-es AAA-s címekkel mint az Asses of the Singularity is mi? :D

Paranormal Cocktivity

(#18686) Venyera7 válasza cyberkind (#18685) üzenetére


Venyera7
senior tag

Ott a Hitman is..

(#18687) cyberkind válasza Venyera7 (#18686) üzenetére


cyberkind
félisten

Jobbnál jobb, annyian vették meg veszik a Hitmant is hogy 1 év múlva bundleszökevénynek nevezik majd, esetleg valami igazi AAA játék?

Jó ez a DX12 dolog csak amíg nincs addig felesleges ezt előhozni, meg persze főleg úgy, hogy mire lesz több vagy sok cím addigra a 480 is gyenge lesz.

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#18688) Venyera7 válasza cyberkind (#18687) üzenetére


Venyera7
senior tag

Tök mindegy a bench a lényeg: ;]

[ Szerkesztve ]

(#18689) cyberkind válasza Venyera7 (#18688) üzenetére


cyberkind
félisten

Jó is hogy mondod, most már nem a játékokkal fogok játszani hanem a benchekkel. :D

Paranormal Cocktivity

(#18690) VTom válasza cyberkind (#18687) üzenetére


VTom
veterán

Jelenleg mindkét állítás igaz, a 480 most hozza a 2 éves Geforce-ok szintjét DX11-ben, DX12-ben viszont javul a teljesítménye, ezen kár is vitázni.

Én arra vagyok nagyon kíváncsi, hogy milyen irányba halad a játékfejlesztés PC-re, mert ha az AMD tényleg összedugja a buksiját mindenkivel, és hiperszuper ötleteikkel hatékony fejlesztéseket eszközölnek, akkor még az is lehet, hogy a 480 teljesíménye DX12 alatt a mondjuk jövőre megjelenő játékoknál már tényleg ott lesz, mind az AoTS-ben a tesztek alapján.

Én speciel ennek örülnék a legjobban, mert talán teremtene egy kis versenyhelyzetet a piacon, és nem lenne 350 ezres 1080Ti.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#18691) cyberkind válasza VTom (#18690) üzenetére


cyberkind
félisten

Én meg annak ha már lenne DX12 mindenben és mindenhol de nincsen csak el-elvétve, az ilyen AoTS meg társai nem nagyon tudnak meghatni DX12 ide vagy oda, a Hitman szintén, majd talán a Gta 6 2020 után. :D

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#18692) Laja333 válasza VTom (#18690) üzenetére


Laja333
őstag

A 480 még mindig a 380-at hivatott leváltani, aminek a NV párja a GTX 960 és nem a 970 vagy a 980.
Az más téma, hogy hozza a 970 szintjét. Mármint, hogy a Ref 480 hozza az MSI Gaming 970 szintjét. :)

[ Szerkesztve ]

(#18693) #Morcosmedve válasza VTom (#18690) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

"...ha az AMD tényleg összedugja a buksiját mindenkivel, és hiperszuper ötleteikkel hatékony fejlesztéseket eszközölnek..."

- ahogyan azt tette eddig is számtalan címnél :DDD

© asszongya'hogy

(#18694) VTom válasza #Morcosmedve (#18693) üzenetére


VTom
veterán

én bizakodó vagyok :) Sosem volt AMD kártyám, de én örülnék a legjobban, ha kicsit elkennék az nvidiát, mert amit most megengednek maguknak, az felháborító (paper launch, arany ár, stb.)

(#18691) cyberkind Persze, AoTS-t hiába mutogatják, mert kb. senki sem játszik vele. Arra vagyok kíváncsi, hogy mit hoznak ki a konzolos feature-ök PC-re hozásának, DX12-nek, és az új kártyáknak a kombinációjával. Talán elsülhet ez még jól is.

(#18692) Laja333 Tudom, de AoTS-ben, meg talán hitman-ben is a 980Ti szintjét is hozza DX12-ben. Az lenne a jó, ha ez így is maradna.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#18695) #85552128 válasza VTom (#18694) üzenetére


#85552128
törölt tag

AOTS-ben max a PH tesztben hozza a 980 Ti/FX szintjét máshol gyorsabbak azok a kártyák (érdemes lenne újramérni legalább a 980 Ti, FX, 1080 triót...). Hitmanben pedig DX11 alatt is ez az erősorrend, tehát alapból a játék AMD-re van optimalizálva ahogy az előző rész is, szóval az ott elért eredménynek nem sok köze van a DX12-höz...

[ Szerkesztve ]

(#18696) #Morcosmedve válasza VTom (#18694) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Customok, normálisan beállt árakkal nem lesznek rosszak, de akkor is (memóriát leszámítva) egy r9 390- GTX980 szinten lesznek, amik FHD-ra már kompromisszumosok. Hitman-ben látott DX12-es szerepléssel és javult driverekkel, a jövőbeni játékokat nézve jó lehet, de ugye megint sok a ha és a jövő. :(

© asszongya'hogy

(#18697) TTomax válasza Laja333 (#18684) üzenetére


TTomax
nagyúr

Az lehet,csak a 960 nagyságrendileg kevesebbet fogyaszt azonos csíkszélességen amit a 480ról nem lehet elmondani felakkorán.Dehát piros köd rulez...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#18698) Laja333 válasza TTomax (#18697) üzenetére


Laja333
őstag

Csakhogy a 480 70%-al gyorsabb mint a 960 és csak 57%-al fogyaszt többet.
Mi is a kérdésed? ;)
Ne kezdjük már ezt a ködölést, azt hittem ettől értelmesebb emberek vannak jelen. Miért kell mindig levinni a színvonalat?

[ Szerkesztve ]

(#18699) SpongyaBob válasza TTomax (#18697) üzenetére


SpongyaBob
veterán

Piros köd? Most nem azért de nem zöld ködből indult ki ez az egész? Amikor valaki jön és alá is támasztja a miondanivalóját akkor jön a piros köd.. meg szokásos módon ha nincs más ütőkártya akkor szedjük elő a jól bevált fogyasztást :) (Ez is csak azóta fontos mióta az nv kevesebbet fogyaszt az AMD-nél.)

[ Szerkesztve ]

i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7

(#18700) Venyera7 válasza #85552128 (#18695) üzenetére


Venyera7
senior tag

És itt? A fury x majdnem beéri az 1080-at. :U

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.