- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peti78
őstag
válasz
mody123 #12226 üzenetére
Ezer százalék,hogy nem normális a jelenség. Mielőtt optimalizálnád, szerintem használd egy ideig. Tudom,hogy így nem a legdinamikusabb, de csak jó lenne kicsit megismerkedni az autóval. Én biztos nem piszkálnék bele . De Te tudod. Nálam az volt, hogy magas fordulatszámon leesett a nyomaték. Na nem nagyon, de én éreztem. Ez kb 4500 felett volt tapasztalható. Nemrég meghalt a benzinpumpa, a csere után eltűnt a jelenség. Se hibakód, se semmi nem volt.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
mody123 #12193 üzenetére
Egyetértek az előttem szólókkal.
Azt hogy észrevennéd e az attól függ milyen állásban marad úgy. Lehet hogy csak többlet fogyasztás lesz valamennyi, de nem lesz gyengébb. Nekem volt egyszer, és nem vettem észre csak az éves szerviznél szóltak. Utána 0,5 - 1 literrel kevesebbet evett de ugyan úgy ment.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
mody123 #12190 üzenetére
Az első szépen felszereltnek tűnik, hátsó ülés is fűtött, holttérfigyelő, park radar körbe, kulcs nélküli nyitás / indítás... Kanyar xenon, ami nagyon hasznos kanyargós úton sötétben. De most elolvasva ezeket nagyjából le is írta, csak a képek alapján mondtam én. Nem túl sok a kép ami nekem hiányozna nagyon így elsőre az a memóriás ülés és Dynaudio. Amennyiben ezek nem életbe vágóak nálad érdemes lehet megnézni.
A második az fapadosabb, jobban megviselt, parkradar sincs elöl, butább halogén lámpa, meg van húzva a vezető oldali hátsó ajtó elég mélyen. Dynaudio ugyan úgy nincs, se memóriás ülés. Az elsőről a képek alapján nem tudom megmondani, de a második az pedál kézifékes, ami nagyon fapadra utal S80 MK2-nél.
A második az nekem meg se nézném kategória. Az első jó lehet, de át kell nézetni illetve egy alapos váltó próba hidegen melegen, és ha jó minden akkor is azonnal olajat cserélni benne. Magyarországon vásárolt ami nagy előny kár és km történet lekérdezéskor. Sőt azzal kezdeném, ha az okés mehet a megnézés, átnézetés. Így hirdetések alapján hirtelen ennyi. Leggyakoribb probléma a szívócső hossz állító leragadása, illetve a váltó hiba a magas futás és nem cserélünk olajat miatt.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
mody123 #12188 üzenetére
Jó, csak itt egy kicsit elválnak a dolgok. Legjobb fogyasztás D2 első kerekes 1.6 diesel, sok élményben nem lesz részed csak 6 liter alatti fogyasztásban. Legjobb élmény 4.4 V8 AWD, de ott ne is nézd a fogyasztást
D5 jó kompromisszum lehet, elég karakteres az 5 hengeres diesel, megy is szépen, de beéri 7-8 literrel normális használat mellett.
Akkor rangsorold a 3-at hogy melyik a legfontosabb, úgy már le lehet elég konkrétan szűkíteni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
mody123 #12185 üzenetére
Mi a cél? A-ból B-be jutás, fogyasztás, élmény?
Ekkora kilométer mellett már számít a fogyasztás is, lehet megnéznék egy 5 hengeres D3-4-5 változatot ha szóba jöhet a diesel. Nekem volt több S80 D5, igazi autó pálya faló szörnyek. Mikor nagyobb távokat mentem, évi 30 ezer felett napi használatban diesel volt, mióta más a napi verda és csak hétvégén megy + néha egy egy túrára, azóta az élmény a sokkal fontosabb tényező, ezért benzines. -
FeRRaR1
őstag
válasz
mody123 #12183 üzenetére
Nem sok manuális MK2 S80 amit valaha láttam, talán egy kezemen meg tudnám számolni. Nagy részük automata, általában az alacsonyabb felszereltségűek között van kézi. Értsd fullos jól felszereltet még csak automatát láttam. Ez a váltó kérdés kicsit necces. Egyrészt még a Volvo márkaszerviz sem ajánlja a váltó olaj cserét. Ez a fő probléma, ehhez hozzá jön hogy sokszor hosszabb utakra nagy távokra vesznek S80 típusú autókat. Így valami már biztos volt a váltóval. Olajat cseréltek benne párszor és vagy felújították már avagy éppen elkezdte feladni...
Nem rossz az automata, passzol a kocsi karakteréhez, csak tudni kell az előéletét. Illetve ha hidegen, melegen átnézetés után is tökéletes, azonnal olajat cserélni benne vásárlás után, gyárira.
Hosszabb vagy rövidebb távokra lesz / éves futás / napi vagy eseti használatra?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
mody123 #12180 üzenetére
Igen fura összeállítás. Fapados, még parkradar sincs elől, de benne van a hűtött fűtött ülés + manuális váltó? Fa kormány egyébként felejtős. Kényelmetlen és a díszcsík a fa és bőr között kijött már 2 ismerősömnek, mondjuk én is lecseréltem R-Designra.
A kormányon a fa bevonat már darabokra hullott, és az egyetlen jó hang cucc a Dynaudio hiányzik. Anyós oldalon az eleje is kapott egy pofont.
Szóval lenne vele munka, nem tudom mennyit szánsz rá, mire használnád mik a preferenciáid de nekem ez a konkrét példány egy fura kicsit lefingott öszvér, amiből sok nekem fontos dolog hiányzik.
Ha bele gondolsz 300 ezer felett futott 13 éves autó, egyszer el kell kezdenie csökkenni az árnak. No meg ez egy olyan példány ami nem hiszem hogy keresett. Fura mert városba inkább automata kéne + benzin, országútra, pályára mehet a diesel + manuál. Évi 25 ezret futott kb. Kormány kicserélhető, szerviz történet lenne a fontos de nekem ez a konkrét egy nagy nem.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
mody123 #12174 üzenetére
Volt 2 nagyobb, több kisebb ráncfelvarrás, 2006 végétől 2016 elejéig gyártották. Nekem személy szerint volt 3 (most is van egy) családban 5db volt megtalálható.
Wiki oldal elég részletes bár a felszereltségi szintekre nem tér ki.
Elég nehéz kérdés mert sokáig gyártották, és ahogy haladtak az évek egyre több opcionális extra lett alap felszereltség, vagy alsóbb szintekhez is adták már stb. Szóval még egy extra csak opcionális volt 2011 előtt, pl keréknyomás figyelő, 11 után alapfelszereltség lett.
Ránézhetsz BigBlackDog kolléga ajánlott oldalára és itt is segítünk ha van kiszemelt.
Sokszor elő fordul hogy egy alacsonyabb felszereltségi szint mellé annyi opciót bepipáltak, hogy eléri vagy meghaladja a magasabb szintet is.
Angol oldalt tudok ajánlani, csak itt másképp hívják a szinteket de egyébként nagyon jó. SE, SE Lux, SE Sport, Executive.
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz
mody123 #11357 üzenetére
Nem ez valóban nem hidrotőke. Ezt látatlanba / hallatlanba tippeltem a leírásodból. Ha ugyan ilyen akkor próbáld ki amit ott csinál, hogy lehúzod lefogod a vákuumot és elhagyja e, ha igen akkor megvan a gond. De ez akkor motortartó bak hiba is lehet, hogy elengedi a vákuumot. (vagy valahol máshol)
-
FeRRaR1
őstag
válasz
mody123 #11355 üzenetére
Valószínűleg a hidrotőkék, ez bizonyos mértékig normális, ha normál körülmények között nem hallatszik ki akkor én nem aggódnék. Némelyik dízel főleg hidegindításnál nagyon csattog letekert olajsapkával. Ez ilyen. Esetleg ha nagyon aggódsz hallgattasd meg egy hozzáértővel.
-
kelekyle
őstag
válasz
mody123 #9749 üzenetére
Szia!
Automata váltónál egy hosszabb próbakörnél kiderülhet turpisság, vagy dokumentált előéletnél váltóolaj cserék voltak-e. Ha váltóolaj csere mindig volt, akkor nem nagyon lehet baj. Ha van, akkor 200-600ezer forintig terjedhet a javítása.
Ha veszel egyet, úgyis szervizeled, akkor egy váltóolaj csere is szükséges.Motorokból 2.4i 140 és 170 lovassal szinte semmilyen baj nincs, csak a pillangószelep (ETM) lehet bibis, de azt potom pénzért fellehet újítani egy olyanra (contacless), ami már soha nem fog tönkre menni.
Még a PCV rendszer nagy ritkán eltömődhet, de ez nem gyakori.
Turbós benzinesek sem vészesek, ott nyilván a turbóval és a hozzá kapcsolódó csövekkel lehetnek galibák, illetve olajfogyás jelentkezhet.Dízelből meg a régi jobb, ott nincs hengerfej probléma, illetve részecskeszűrő sem. Az újabb D5-öknél már előfordulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Bittorrent topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- Milyen processzort vegyek?
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!