Új hozzászólás Aktív témák

  • kelekyle

    őstag

    válasz mody123 #9749 üzenetére

    Szia!

    Automata váltónál egy hosszabb próbakörnél kiderülhet turpisság, vagy dokumentált előéletnél váltóolaj cserék voltak-e. Ha váltóolaj csere mindig volt, akkor nem nagyon lehet baj. Ha van, akkor 200-600ezer forintig terjedhet a javítása.
    Ha veszel egyet, úgyis szervizeled, akkor egy váltóolaj csere is szükséges.

    Motorokból 2.4i 140 és 170 lovassal szinte semmilyen baj nincs, csak a pillangószelep (ETM) lehet bibis, de azt potom pénzért fellehet újítani egy olyanra (contacless), ami már soha nem fog tönkre menni.
    Még a PCV rendszer nagy ritkán eltömődhet, de ez nem gyakori.
    Turbós benzinesek sem vészesek, ott nyilván a turbóval és a hozzá kapcsolódó csövekkel lehetnek galibák, illetve olajfogyás jelentkezhet.

    Dízelből meg a régi jobb, ott nincs hengerfej probléma, illetve részecskeszűrő sem. Az újabb D5-öknél már előfordulhat.

Új hozzászólás Aktív témák