Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz FireFox1996 #13712 üzenetére

    Ez így van, én is először cseréltem Haldex pumpát mert volt hibakód alacsony nyomásra mikor megvettem. Majdnem egy évet állt a kocsi és kicsit be volt kocsonyásodva a folyadék valamiért. Márka szervízbe nem tudták leszedni a pumpát. Így javasolták az egész cseréjét. Ami persze tökéletesen működött abban a pillanatban is :W

    Megnéztem 2 YT videót, berendeltem ami kellett és megcsináltam. De még a kipu haldex elektronika közeli részét is leszigeteltem mert állítólag nem szereti a nagy hőt és a gyári pajzs az elég kicsi rajta.

    Szóval lelkiismeretesen, alaposan, minden csavart cserélve és nyomatékra húzva tisztán, szépen lassan dolgozva megcsináltam és álom szép / jó lett.

    Most van egy garázs amiben eléggé megbízok, de szúró próba szerűen még mindig megnézek ezt azt hogy tényleg volt e cserélve.

    CharlieDrop

    Nem kell köszönöm, van a tág családi körben is bmw tulaj, meg nem véletlenül hívom én is bring my walletnek :DDD

    Nézz körül külföldi piacokon, Német, Swéd...

    Az az 1 hahun förtelmes és főleg bentről, beázott a hátsó ablak vagy nyitva maradt a napfénytető vagy mi az a folt a tető kárpiton. Koszos, retkes, cigi sárgult. Ezt én el se mennék megnézni.

    Sokat tudsz majd rajta fejleszteni, mint emblémák, hátsó lámpa, kormány, polestar pedálok. Így minden eredeti Volvo, nem valami kretén boy racer wannabe. Rákeresel itt biztos sokat találsz róla mert szinte minden módosítást közzé tettem itt.

Új hozzászólás Aktív témák