Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Öregszem
- Szólánc.
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
üdv
3 napja vettem egy XC90 D5 185le, 2007/12-i autót.
Váltó fel lett újítva nemrég, kereskedő elmondása szerint az előző tulaj megcsináltatta. ( Ügyfélkapumon lecsekkoltam egyébként az autót és tényleg megegyezik a tulaj szám stb.)
420e km van benne, azóta egy nagyon gyors viziten voltam is a szerelőmnél, felemelte és igazából egy szelepdekni tömítés kell neki, mert épphogy gyöngyözik az olaj illetve jobb első kerékcsapágy..Lista vége Ja és a motorolaj tényleg cserélve volt benne mert gyönyörű színe van.. Viszont a mai napon a kedves 6 fokozatú automata az "R"-be rakást egy enyhe ütéssel adja a tudtomra, hogy oké tolathatsz...Amikor megvettem hidegen-melegen nyomtam nyúztam-tolattam, jó 10 perces kört mentünk, és nem csinálta.
Most is csak az "R"-húzásnál jelzi, hogy ez bizony bent van , akárhogy terhelem, kick down-apám töke, "D" - N" - "P mindegyik tökéletes vajpuha érzés.. Olajcsere segít vagy valami szoftveres csoda esetleg?[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz FeRRaR1 #12490 üzenetére
Igen láttam visszamenőleg ( volt egy pár volvo a családodban) , párszor leírtad ezt a hibajelenséget
+15 illetve 20 fokok vannak most itt MO-n, ha melegebb az olaj akkor csinálja de csakis "R"-be húzáskor, ha megállok pihen illetve hűl akkor utána vajsima...Jövőhéten viszem Dány-ba egy volvo specialista emberhez, aztán mond egy diagnosztikát....[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz FeRRaR1 #12492 üzenetére
Hát elvileg ő váltó spec pont, nyom egy diagot aztán kiderül mit mond, de ezt megjegyzem amit írtál - "Van rá egy módszer, le kell húzni a kábelköteget vagy elektronikát a váltóról, és ellenállásokat mérni van hozzá egy táblázat " kiváncsi leszek mondja e magától majd a szerelő. Ha nem akkor majd én rákérdezek erre
-
senior tag
Ha jól tudom az enyém ( Summum felszereltség) 8 hangszórós, de olyan basszust ad, hogy nagyon tetszik a lényeg, hogy ebben nincs sehol mélyláda elrejtve gondolom?!
-
-
senior tag
válasz bluesfan #12509 üzenetére
Így már világos, köszi.
Akkor kérdezek mást ha nem gond
A vezető oldali ablak megbolondult olyan szempontból, hogy ha automatán akarom felhúzni , akkor mintha érzékelné, hogy ott a kezem mert visszahúzza magát egy 5cm.... tehát felhúzni nem tudom csak ha kézileg finoman manuálisan húzom fel...gondolom valami vezérlő elektronika...
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz FireFox1996 #12511 üzenetére
na majd ennek utána nézek mennyi lehet kb.
illetve lehet a kulcsot okosítani, hogy le vagy felhúzza az ablakot távirányítóról?FeRRaR1: Jó ezek újabb évjáratok ugye. Az egyik ismerősömnek Lexus Is300 2012es évjárat MArk Levinson zene van, igazából rég ültem benne de nem emlékszem, hogy annyira jobbat szólt volna... A másik ismerősömnek meg X6 2016os van és abban harman kardon van, na az brutál jól szólt! Jó más árkategória persze Viszont mókás, hogy az x6 m packet 2065kg a volvo meg 2144kg
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz FireFox1996 #12514 üzenetére
köszi
-
senior tag
válasz FeRRaR1 #12517 üzenetére
Igen, nekem sem kedvencem a BMW, bár nem vagyok rá allergiás.Főleg így a Volvoból átnézve
Tetszeni tetszik az X5-X6 kombó, de nem vennék magamnak. Ha más vesz az ismerőseim közül akkor elismerem szép és ennyi.
Lexus-Volvo-Toyota párti vagyok ha magamnak nézek.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
"Nem tudom miért nem gondoltam rá." - Szia, lehet azért mert ha esetleg majd egy szeleptömb csere kell a váltóban akkor az 400k+ lesz mint nekem
Poént félre téve én parázva vettem meg egyébként, előtte egy 2006os manuál 6 seb, Toyota Rav4-em ( 2006os) volt,azon nem fostam ennyire de nem is kötődött úgy hozzám mint a dömper-em És amit a "FireFox1996" linkelt csoportot az egy nagyon normális kellemes tagokból áll, úgyhogy alkatrész-tanács minden lesz. -
senior tag
Én is a "rendbe rakás" fázisban tartok még jelenleg.
Az enyém 2008as, 185le Summum.
Vezérlés csere a héten, összes szűrő, összes olaj.
Utána fékek elöl tárcsával együtt.
Legvégén a kozmetika, bőr katasztrófa ráadásul vajbelső...Alig várom, hogy sorra kerüljön...Kívűlről polír, és a díszcsíkok. Nagyjából ennyi és szépen sorba
Egy biztos, amikor megyek autóúton és szemből előznek a menők ez az épphogy befér vagy közel van kategória, nem igazán emeli a pulzusom akkor sem Viszont a tisztelete megvan az úton, még a " nagy X6" stb is beenged - nem g***nek vele.Fb csoport eléggé pörög egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz FireFox1996 #12565 üzenetére
Követlek ám , behozom a lemaradást
-
senior tag
Egy apró kis szösszenet a fórumtársaknak, hogy jártam...
2021.03.25-én vettem kereskedésből egy 2008-as XC90-et.
Bp, Róbert Károly Krt 55 alatt, I-Deal For You -tól.
Elég szimpatikus pali volt az eladó, több Volvo-t is árult ( kb xc70 3 db - Xc90 4 db, és volt még V70 stb ), magát "Volvo spec"-nek nevezve.
Igazából egy 2008-as XC70-ért indultam, de aztán XC90 lett
Az XC70-et beindítottam amiért mentem és egyből a check engine lámpa felgyulladt+rángatott alapjáraton így ki is szálltam belőle, azt hiszem ki kellett volna sétálnom egyből a kereskedésből na mindegy.....
2.4 D5 - 6 fokozatú automata, napfénytető,fekete,bézs bőrbelsős XC90 úgyhogy egyből szerelem lett
Meggyőző volt az eladó, a kocsival mentünk próbakört kb 5-8 percest, minden hibamentesnek tűnt így megvettem....
Egyből a kereskedésből mentem is a szerelőmhöz,hogy nézzen rá az aljára emelje meg, meg is törént se rozsda se olajszivárgás semmi, öröm-boldogság hevében gondoltam ha már megvettem akkor utólag lekérdezem ügyfélkapun is.. ( Nem ám előtte,nem- utána.. )
Az autót 422k km-el vettem és itthon láttam, hogy 2016-ban 492k-ről lett tekerve vissza 70k..
Hát elkönyveltem, hogy végülis a kereskedő 2021-ben vette, ezért úgysem ő felel érte...
2021.03.26-án melegebb tavaszi reggel volt, elindultam a dolgomra és lám-lám mikor megérkeztem a helyre, kis emelkedőn tolatni szerettem volna parkolóhelyre és ahogy R-be toltam rúgott olyat a váltó mint egy K1-es. ( Meleg váltóolajnál egész nap, szépen idegesített)
Na akkor már tudtam, hogy visszaviszem csak aznap nem tudtam már, így a dolgomat elvégeztem és 2-ik nap 3.27-én vittem vissza.
Pont amikor megálltam a kereskedéstől olyan 100-150 méterre akkor láttam a kocsiból, hogy jön ki a kereskedő megy el a telephelyről, reggel 10 óra volt.
Mondom most hirtelen nem szállok ki és szaladok-kiabálok mint egy faluszéli, felhívtam a kocsiból és mondtam neki, hogy ki vagyok 2 napja vettem a kocsit stb- oké.
Mondom a problémámat neki hozzátéve azt is hogyha tudom ezt,hogy meleg olajnál jön elő a jelenség akkor biztos nem veszem meg ezt..Csak ugye a rövid próbakör alatt ez nem jött elő.
Gyorsan le reagálta annyival, hogy cseréljek váltóolajat...Én meg mondtam, hogy nem szeretnék most ezzel hirtelen foglalkozni 2 nap után mert igazából annyira nem tuti a dolog így.
Még 26-án este bújtam a fórumokat és olvastam ugye szép összegű javításokat, akár szeleptömb 420-ért, vagy váltófelújítás 850-ért..Így nem akartam magam hagyni lerázni az olajcserével...
Kérdeztem mikor lesz a telephelyen és abban nem is hazudott mert mondta, hogy most ment el, időpontra megy az okmányirodába és nem szereti a kertelést így " mondjam mit szeretnék"!
Én mondtam neki, hogy 3 lehetséges opció fordult meg a fejemben :1: Vegye vissza az autót 100k-val olcsóbban, így én 2 nap alatt buktam rajta 100-at de nem érdekel, nem rám vár majd a nagy kiadás.
2: Telephelyén lévő autók közül választok másikat ebben az árban.
3: Csináltassa meg, garanciával adja vissza nekem.
Természetesen neki egyik sem felelt meg forgatókönyv szerint, jelentsem fel ha gondolom.
Hát így ennyiben maradtunk, röviden.
Sebaj, eljöttem és elvittem Dány-ba egy automata szakihoz, aki minden ránézés és kipróbálás nélkül bemondta a helyszínen, hogy váltófelújítás és olajcsere nem oldja meg. ( még jó, hogy belvárosból kimentem Dány-ba azért, hogy meg se nézze csak bemondjon valamit, ezt telefonon keresztül is megtehette volna mint Gyurcsok)
Azért kértem egy állapotfelmérős papírt pecséttel minden jóval, hogy váltófelújítás szükséges.
Nem bízva benne azért, elmentem még egy helyre a 17-ik kerületbe egy másik váltóshoz,ott volt 10km-es próba, rádugva gépre kiolvasva stb, váltóolajmelegítés minden játszott
Ott mondták, hogy a szeleptömbcsere igazából vagy megoldja vagy redukálja a hibajelenséget egy időre,tehát vagy jó lesz vagy nem mert csak teljes szétszedés esetén lehetne megmondani - de legalább láttam ott ültem hátul a kocsiban a próba alatt, rúgott olyanokat a váltó azt hittem leszakad 100-110 fokra melegítették.
Ezután használtam pár napot az autót és úgy voltam vele, hogy azt a 420k szeleptömb cserét munkadíjjal bepróbálom, meg az olajcserét rászánom és meglátom milyen lesz.
Azt mondták, hogy ettől egyébként működni fog az autó csak a nyári melegben egyre rosszabb lesz.
Na mondom akkor gyorsan nyár előtt, vezérlés-fékek cseréje mert szükséges, egy kis kozmetika neki ( bőr ülések stb ) ,és Június fele akkor váltó szeleptömb...
Nem sikerült előre lelövöm a poént...2021.03.25-én vettem a kocsit és 2021.04.17-én Egertől 25km-re Bélapátfalván enyhe emelkedőn felfelé a kocsi erőtlen lett egyszer csak a semmiből, váltó rángatott nem találta a fokozatokat ( D"betű helyett csak egy - vonal jelent meg ) check engine jel szintén megjelent.. Hát ez k**va jó mondom, félreálltam egy fa**omnyi helyen az út és az árok között pont, hogy elfért a Volvo úgy, hogy behajtottam a tükröket...Kocsik 120-al jönnek a kanyarban , a vidéki boyrace-rek...Tanácsatalanság, kocsi írja sebességváltó szervíz szükséges, motorhiba- átvizsgálás szükséges minden ami létezik.
Hagytam hűlni kicsit, aztán mondom lesz ami lesz alapon, de ott nem hagyom- beindítottam egy 40 perc után, és lám minden fasza, na go haza fele Pest felé, bár tudtam nem fogok felmenni a pályára vele de amennyit tudok megyek visszafelé legalább Egerig..Kb 6km tudtam elmenni és jött a jelenség ismét, de szerencsére egy réten megtudtam állni távol a száguldozó "2-es golfos roncsoktól" házak- emberek a közelben , hát mondom ez itt jó legalább nem törik fel.
Ismerős hívása, jött is értem és ott hagytam 1 napra az autót.
Másnap tréler ( vasárnap ) és egyből a 17ik kerületbe vitettem az autót, hogy most olvassák ki mi a baj...Ott aztán írt mindent, 2-es henger nem megy, turbó hiba, váltóhiba, a motor és váltó nem kommunikál stb... Mondták, hogy lehet bármi így elsőkörben azt kéne felkutatni, hogy melyik elektromoskábel tört meg - adta meg magát stb...
Na mondom persze, vettem egy autót és 22 napot ment alattam átlag felhasználás alatt.Úgyhogy jegyzőkönyveztettem a 17-ik kerületben a hibát a szerelővel, leírta a szakvéleményét.
Mivel már a második nap 3.27-én ugye jártam a kereskedőnél és hát nem volt segítőkész, én mostmár fel sem hívtam.
Ismerősi körben ajánlottak egy ügyvédet, elmondtam neki a kis történetet és már a felszólító levél megy is a kereskedőnek. - Majd megírom meddig mentünk el a "kedvessel"Ja igen, gyorsan vettem addig egy Citroen Xsara Picasso-t 1.6 16v benzin, szörnyen szar de legalább megy
-
senior tag
válasz FireFox1996 #12667 üzenetére
Balf*asz ? ( Tudom, írtam is ironikusan, hogy mikor kérdeztem le, utána... )
Soha nem futottam rá így még semmire, pedig volt pár autóm igaz ez a legkomplikáltabb autóm eddig, és a nagy szerelem ennél volt ahogy megláttam...Jól mondta apám tinédzser koromban, hogy a szerelemmel vigyázni kellFeRRaR1 : Jövőhéten nála a felszólító levél, hogy vegye vissza.
Aztán meglátjuk merre tovább
Viszont nem rossz ötlet ez a totalcar, nem jutott eszembe.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest