Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ázsia Expressz 5
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Itt az új LOGOUT!
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gismo
addikt
válasz Geller72 #926 üzenetére
Népítéletet érdemes olvasgatni. Sajnos saját tapasztalat még nincs róla, de tervben egy 3.0 V6-os. (vagy Lancia Thesis 2.0 20VT)
-
zoo8800
veterán
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Geller72 #2086 üzenetére
Szia, Én az egész üzemanyag rendszert átnézetném. Főleg ennek tudatában, hogy keveset használod.
Lehet a szűréssel van baj, eltömődött. Üzemanyag szivattyút hallod zúgni? Lehet nem adja oda a kakaót a karbinak. Alapjárati fúvóka is lehet.Reméljük a legjobbakat, várjuk a fejleményeket!
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Elektrosokk
addikt
válasz Geller72 #2095 üzenetére
srácok alfa romeo 156 2.0 TS-nél a hűtőventilátort a vízhőmérséklet érzékelő gomba indítja el ? sajnos ha rákapcsolom a klímát akkor is fáziskéséssel kapcsol be a venti, és sokszor melegszik a víz ez miatt.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Elektrosokk
addikt
válasz Geller72 #2097 üzenetére
Meg. Nemrég volt egy kiegyenlítô tartály csere. Ma pl mentem kocsival láttam hogy már 100 fok körül van a víz és hirtelen leugrott 90 alá. Gondolom fázis késéssel jelzi vissza..de utána mikor hazaértem és még járt a motor akkor 90 fölé ment megint és nem kapcsolt be a venti. De ha benyomom a klímát akkor is kapcsolnia kéne nem?
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Elektrosokk
addikt
válasz Geller72 #2099 üzenetére
Jó kérdés, ezt nem Tudom. De a vízhôfok visszajelzô sem mûködött pár napja, megmozgattam a gombát azóta jó. Ha értesz hozzá viszem hozzád szervízbe nem ott nem volt... Ezt nem is Tudtam... Lehet hogy ez okozza a problémát? Alfa 156 2.0 TS.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
j.bravo
addikt
válasz Geller72 #2117 üzenetére
Hát, alapból benyásat keresek, csak Alfaból a TS, JTS helyett inkább JTD-t.
Kuvikbol ki kéne majd probalnom egy ilyen ufot, de az a baj hogy nagyon meggyőzőnek kell lennie belülről, mivel kivülről nagyi rondának találom. Még épp nem undorító, de már majdnem 7gen Kuvik jobban begyere. Persze tudom, újabb -> fejlettebb...alázógyík: 1.3 vagy 1.9 van feleségednek?
Whatever.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz Geller72 #2102 üzenetére
Szia. Nagyon köszönöm a segítséget, de úgy néz ki sikerült találnom egyet. Bár nem volt egyszerű. Pár híján felhívtam az összes hirdetőt aki bontva hirdeti a három ajtós kettes Punto-ját a Racing Bazáron. És persze semmi. Megmondtam mit szeretnék aztán jött is a válasz, hogy az nincs. Aztán az utolsó hirdető akit megkérdeztem vissza írt, hogy neki van egy hibátlan állapotú. Elméletileg már valahol a postán is van. Mondjuk azt nem gondoltam volna, hogy egy ilyen egyszerű kis alkatrészt ennyire nehéz lesz találni. Az összes létező bontót megkerestem valamilyen formában az országban, de semmi. Illetve az olaszautobonto.hu-nak van egy ami jó lett volna nekem, de az is törött volt. Igaz nem nagy dologról van szó, csak a magas hangszórót takaró rács volt megrepedve egy fél körben, de úgy gondoltam ha már veszek akkor nem egy töröttre akarom cserélni a töröttet. Bár nekem ennél sokkal jobban el van törve. Gyakorlatilag az alsó része letörött.
(#2104) superTibcsi
Neked is a vezető oldali kellene? Szerintem próbáld meg a racing bazáron te is. Valakinek csak van még egy. Esetleg megkérdezheted te is az olaszautobonto.hu oldalon, hogy megvan e még nekik az amit nekem mutattak. Náluk 3 ezer lett volna a fentebb említett kis hibával. Ezt a képet kaptam tőlük. A hangszóró rácson látszik a félkör alakú törés / benyomódás. Ezen kívül nem láttam rajta hibát. Persze csak képről láttam.
[ Szerkesztve ]
-
Prime110
aktív tag
válasz Geller72 #2141 üzenetére
Igen, olaszoknál a csomagér valamelyik oldalán van (talán a bal).
Illetve ePerben alvázszám alapján is leadja az eredeti színt.
Amúgy javaslom mindenkinek, aki fújatni akar, hogy ha lehetősége van kapja le a tankajtót és azt vigye el magával a fényezőhöz, hogy ne a gyári festéket szórja rá, mert 3-5-10 éves autóknál már fakult annyit a festék, hogy nagyon elütne, ha valaki csak a színkód alapján menne festéket kevertetni...
Festékkeverőknél meg van külön speciális eszköz erre amúgy is, ami alapján képesek színhű festéket keverni géppel.[ Szerkesztve ]
-
-
-
Land
veterán
válasz Geller72 #2182 üzenetére
Sokak szerint az 1.9 150 ló az arany középút. Kevesebb vele a nyűg, nem fogyaszt sokat, megyeget. 2.4-ből elég sok a lerúgott példány sajnos. Akik olyat vettek sok esetben nem kímélték, a céges verdáknál pedig sajnos betartották a gyári 30k+ kmes olajcserét, amiből motor csere is lehet idővel.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz Geller72 #2184 üzenetére
Mennyiért vennél?
Elég sok van 1.8 millió környékén 159-esből. 2 millió környékén már el lehet csípni jó gazdától gondozott példányokat. Több gondos Amores tag mostanában adta el a kocsiját. Tőlük bomba vételt lehetett volna. Ha mostanában vettem volna, akkor őket céloztam volna meg. Van még 1-2 tag, aki mostanában fog újabbra váltani.
Japán vs Alfa kérdésre... Ha nem Alfát vettem volna, akkor Mazda vagy Honda lett volna. Többi japán autó 2 millióig elég vérszegény kívül belül nekem. Tehát szívó benzineseket nézegettem amúgy. Mazda 6 2005-2007, 2.0-ás 147 LE, 6 sebességes váltóval. Ez 2 millióért lenne, de ritka. Honda Accord 2005-2007 2.0 155 LE. Ezek már inkább 2.5 millió Ft környékétől vannak elég magas futással. Azért a japán autóban lévő alkatrészek is elfogynak egy idő után és akkor eléggé zsebbe nyúlós. Végül az 1.8-as benzines Ufo Civic volt még, de azok is 2.5 millió Ft felett voltak és az kicsi is lenne nekünk. Tehát a Mazdán kívül + 500 ezer Ft lett volna a vétel és ugye azokra is kell költeni. Igazából, ami költséges lehet az maga a turbo dizel mivolta. Egy 200k+ km-t futott turbo dizel márkától függetlenül elég zsebbe nyúlós mulatság lehet. Sajnos én sem kötöttem meg az évszázad üzletét, így eddig költöttem rá szépen. Mai tapasztalattal már tudnám, hogy tovább kellett volna nézelődnöm. Nem volt ez a kocsi "hibátlan" ahogy mondták 2 millióért. Le tudom neked írni a típushibákat, de inkább a dízel nyavalyáit írom le. Ha érdekel a konkrét típushiba, akkor szólj.
Amire lehet számítani vétel után: vezérlés+szűrők+olajok cseréje. Ez ugye alap kellene, hogy legyen.
Aztán esélyes, hogy a szívósor retkes lesz, turbo is retkes lehet és beállhat (nekem szerintem most ez a gond), EGR dzsuvásodik, elég sok hiba forrása, DPF városban eldugul, porlasztókra is rá kell nézni.
Tehát szívósor tisztítás, ha a turbo kotlik akkor kipucolni és ha kell, akkor felújítani. Ha nem cserélték időben az olajat, akkor az adhatott a porlasztóknak, EGR tisztítás.
A váltója GM termék és annak is van típushibája, de azt már utólag mondva érezni lehetett vásárláskor. Megint csak a tudatlanságomon múlott, hogy elhittem, hogy csak szimplán sportos a váltás és nem arról van szó, hogy vacakol a váltó.
Egy szó mint száz a vételáron felül nem árt 300 ezer Ft tartalék, aztán ha nem trógertől veszed, akkor a fele is elég lesz a hibák javítására.
Tehát ha szívó japánra gondoltál, annál bármelyik turbo dízel szopósabb (lehet).
De én a formájába beleszerettem, nem találtam nekem jobban tetszőt és bevállaltam. Egy szívó benzines racionálisabb lett volna, de nem lehet mindig racionálisan dönteni. +159-esből ha benzinest vettem volna, akkor TBI jöhetett volna szóba, de az majd duplája árban a "szardízelnek".[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
bb0t
senior tag
válasz Geller72 #2204 üzenetére
Az első két gumi kb 2 hónapja lett lecserélve szálszakadás miatt, de átnézték. Futószalagon mennek ott az emberek alig lehet velük váltani két szót. Szerintem is szólhatna/figyelmeztethetne, de hát a jó szakember olyan ritka mint a fehér holló.
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
j.bravo
addikt
válasz Geller72 #2213 üzenetére
Öööööö nagyon eltérő autók vannak benne? vagy a jó állapotúba a te olvasatpdban nem fér bele a xenon hibája? (ez a legnagyobb baja szerencsére, ezen az áron, a többi paramétert tekintve belefért)
Amúgy az aláírásvalóban okafogyottá vált, törlöm is, ill később módosítom.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
grunge
addikt
válasz Geller72 #2232 üzenetére
Ez magyarázatot adhat arra, hogy egyes helyeken miért 3x annyiba kerül 1 liter...
(#2231) Land: Igen, mindkettő 75w85. Amelyikből találok, az megy majd bele.
A motor Selenia WR-t fog kapni, már megrendeltem. Eddig is az volt / van benne. Napokban megérkezik, ugyhogy ezen a cserén is túl leszünk. Az első törlők is vackok már, péntenek alig láttam valamit az esőben, az is csere.[ Szerkesztve ]
159 SW 1.9 jtdm <3
-
j.bravo
addikt
válasz Geller72 #2253 üzenetére
Meggondolom a dolgot, a pár ezer Ft-ot megérné, de az időt nem biztos. A szakértő díja mondjuk hatszámjegyű, ha jól tudom. Tutira kéne menni a kérdésben.
Azért sem vagyok biztos a dologban mert ha neki is jó/neki jobb ügyvédje van (a csaja jogász, hogy azon belül milyen, azt mondjuk nem tudom), akkor akár meg is lehet magyarázni annyival hogy ennyi év és km mellett még én vagyok a hülye meg balfék hogy nem vártam direkt a dolgot és rendeltem meg már az adásvétel napján az alkatrészt... mintha olvastam volna olyan kitételről hogy a szimplán a jármű korából adódó problémákért a kereskedő nem vonható felelősségre. Mondjuk a korból adódik-e hogy a 4 bütyökből az egyik nem tized-, hanem több egész milliméterrel (!!!) kopottabb, az már vitatható...
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
rover45
senior tag
válasz Geller72 #2266 üzenetére
és mokus1: Nagyon köszönöm a válaszokat
A láncos vezérlés csere mivel jár? Miket kell kicseréltetni?
A váltóolajat le fogom cseréltetni illetve azért megnézetem minden rendben van-e vele.
A műszerfalat eszem ágában sincs kivenni barátnőm autója, csak az a tipikus női autó .... aztán így, hogy tegnap használtam többet, vettem észre ezeket a dolgokat. Tényleg csak a saját kocsimhoz tudtam viszonyítaniÉs igen, megkóstoltam
-
j.bravo
addikt
válasz Geller72 #2255 üzenetére
Óbakker, a cserélt veztengelyekkel se kerek, főtengely csapágyra gyanakszik a szaki, még valamikor karácsonyig szétszedik alulról is és akkor tudok majd többet...
Inni szívesen iszom együtt ügyvédekkel vagy más jogászokkal, de az üzleti kapcsolatot velük nem szeretem. Pedig ha tovább nőnek a költségek, lehet hogy az lesz...
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz Geller72 #2276 üzenetére
Hát, egy ideje apósom intézi - jobb nekem, mintha én, neki sokadik autója, nem az első, mint nekem, meg ő amúgyis gépészmérnök - nem mondta ő se, azt se h szerelő mondta volna, és bár már lassan 3 hete volt, nem emlékszem különös füstre.
Szerdáig lebontják alul amit kell, és többet tudunk majd.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
nesa
veterán
-
grunge
addikt
válasz Geller72 #2336 üzenetére
Hello, felhivtam öket. Nos azt mondta aforma hogy menjek el egy markakereskedesbe megnezetni a kocsit. Ha megvan a pontos hiba es garancia ala esik, akkor a magyar szerviz egyböl kapcsolatba lephet a nemettel.
Szegeny kocsi harom hengerrel vergödhetek vele meg valahova.. Melyik markaszervizt javasolt? Jo lenne egy Pesterzsebethez közelit talani. Az a D@Z hely az gondolom nem hivatalos partner igaz?159 SW 1.9 jtdm <3
-
mokus1
addikt
válasz Geller72 #2351 üzenetére
Szintén, szeretek is bicajozni, bár az eddigi munkahelyemen nem mehettem biciklivel de elsejétől kezdve szerencsére fordul a kocka
Én is nyomtam ilyen túrát, de a végére halál ( Én mountainnal nyomom) Imádok erdőben, mezőn tekerni
Gyaloglással sincs problémám, de érthető pesten autózni tök halál ha nem holt időben megy az ember. -
csabi94
őstag
válasz Geller72 #2364 üzenetére
Most találtam olyan írásos emlékeket, miszerint 2001-ben vette rokonunk 180 ezer km-rel, azóta semmilyen nagyobb felújításon nem esett át a kocsi. Sok alkatrész még a gyári benne.
Igaz, állt is vagy 2 évet.Amúgy egy 1.8-as benzines (103 lovas) Tempráról van szó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hollandia nem engedi el Kínát
- EAFC 25
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- PlayStation 5
- Ford topik
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Politika
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen