- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen mosógépet vegyek?
- Windows 11 24H2
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Geller72 #2507 üzenetére
mennyinel limital a motor, en ugy emlexem, hogy az 3000-nel 80lo, direkt butitva van
isminek van egy ilyen mk2 Punto Van-je 110lora okositva, ha jol tudodm, csak a sw lett moddolva ehhez semmi mas
ha meg mar van tobb nyomatek meg loero, akkor lehet raszurni hosszabb valtot is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Geller72 #2505 üzenetére
multkor azt kerdezte vki, hogy az 1.4TD Uno motorba kene neki vmi rajabb porlasztocsucs, mit ajanlanak
na en egybol irtam, hogy bele a Tipo TD motorja a legjobb bele ahogy van 1:1-ben, vagy atfuzni az 1.4-be azt
irtak, hogy aaaa az nem megy, raneztem, tenyleg nem megy, mert a 1.4-nek csak 79-s a furata a, 1.7-1.9D/TD-nek meg 82.6, szoval ez az ut nem jarhato igy, hacsak nem azzal a megoldassal, hogy a 1.4-blokkba beugrik az 1.9-s fotengely, az 1.9-s hajtokarral, de az 1.4-s dugojaval, es az 1.9-s csucsokkal, az 1.9-s turbotornyos adagoloval, meg az 1.9-s turbojaval
igy 82.6x90 1929ccm helyett 79x90 lenne a motor, ami 1756ccm =1.8TD, de nyilvan tobbet erne ezzel, mint porlasztocsucs cserekkel, meg kis nyomasemelessel, mivel ez vegig mindhol erosebb meg nyomasbuzera nelkul is....
...es soha senki meg nem mondja rola, hogy nem 1367ccm, hanem 1756nekem volt egy olyan mk1 1.4TD-m, gyari intercooler-s volt, 72lo 133Nm 0.7bar-n, mar az is faszan ment a 900kg-s bodeval
de amugy egyszerubb berakni a 1.9TD-t ahogy van a valtoval egyutt, az meg mar 92lo 186Nm 0.7bar-n
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Geller72 #2503 üzenetére
uhm, 0.5mm-t kb oldalt
az lofuttyamugy ennyi ontesi diffik miatt is van
a en kepemen lenti, a foolajcsatornanal levo bemaras, csak a gyari picit tovabb marva
nemelyik motornal ott gyarilag is le van csapvaamugy a H-beam CrMo hajtokarnal kevesebbet kell kiszedni, mint a gyariakkal, mert a hajtokarcsavar forditva van, es nem is log tul semmivel
ezek ugy keszultek, hogy egy 1.6 SOHC 8v Tipo/Tempra 159A3046 1581ccm-s 86.4x67.4-s blokkba bement egy Stilo 1.6 16v 182B6000 1596ccm motor fotengelye, ami 80.5x78.4-s
igy a motor 87x78.4-s 1857ccm lett, azert 87mm a furat 86.4mm helyett, mert a dugattyu elso tulmeretes
a hajtokarok hossza a gyari mindket esetben, a dugattyu alacsonyabb a csapszeg felett 5.5mm-l, ami pont a lokethosszdiffi felenem kerul sokkal tobbe, mint 1.4-s kovimotort csinalni, mert a hajokar meg a duagattyu fillerre ugyannanyi hozza, csak igy 500ccm-l tobb van
kell egy donor 1.6-s blokk, meg egy Stilo B6000-s fotengely, es egy kcisit tobb gepmunka[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Geller72 #2488 üzenetére
haaaaat, nehez kerdes, a turbot eleg szopi kicserelni, mert a tuzfal fele van
a turbot meg a intercoolert kuplungot meg tudnek ajanlani kit, aki megcsinalja, de a gyari Bosch ECU-t csak egy masik vki tudja irni, az meg nem szerelmax at kell kruzolni hozza az autoval meg a gyari injikkel aztan ott kicserelni nala a nagyokra, mielott irni kezdi
vagy megdumalni vele, hogy odamegy az autohoz, de altalaban ezek nem szeretnek ilyet csinalnikuplungtarcsat kihagytam
204Nm a gyari nyomatek 300Nm-g biztos jo a gyari, ha nem kopott, egy kevlaroztatott kuplungtarcsa kb 11-12k a dizeleseknel, az birja 400Nm-t is, a kuplungszerkezet is meg van okositva, hogy erosebben szoritson
csak azert le kell kapni nyilvan a valtot is...mk2 1.8 16v VFD HGT, az mar a modularis szivo motor, abban eleg sok mindent kene cserelni a motorban is, hogy fujhato legyen
eleve a hajtokarjai sokkal hokibbak, a dugonak tul nagy a kompresszio viszonya, meg annak a japan Hitachi ECU-jat nem is tudnek mondani, aki irni tudna max ha maskepp nem megy, akkor talan egy piggypack ECU-val, mint a Greddy E-Manage Blue/Gold felulvezerelve a gyaritaz igazi bazmeg a Bravo 1.6 16v motor 1.9-esitve es fujva:
[link]ezt meg mi csinaltuk:
[link][ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Geller72 #2486 üzenetére
en is arra irtam
PGT-n 175-180lonal tobbet nem tud a gyari csiga, az limital eloszor, 5000rpm felett barmit csinalhatsz vele, esni fog a nyomas fokozatosan, ahogy no tovabb az rpm
nyilvan ezen kivul legyen rendben az auto, uj vezerles, szelephezag ellenorzes(!!!), veztengely ne legyen kopott, minden turbocso es vakuumcso legyen sertetlen/repedesmentes vagy inkabb jobb, ha vadiuj, benzin- leg- olajszuro uj, friss olajcsere a motorban es a valtoban is, barmifele olaj- es vizszivargas nem megengedett, mert addig nuku tunnerolas
egy uj vizhuto sem art, nem egy osszeg vmi 13k asszem, ha amugy sem a gyari SMIC van benne, hanem egy front egyseg, akkor a mk1 Punto 1.7TD hutoje is bebujik elore, az szelesebb -mert a TD Punto-nal gyarilag nincs(!) intercooler-, a ket lampa kozotti teljes teruletet befedi, az Alfa 166 3.0 V6 24v hutoventikapcsolojaval 4k, ami csak egyfokozatu es mar 86fokon indit teljes sebesseggel
ennel egy hengerfejtomitescsere is tobbe kerul, ha a szetmallott lamellas vagy eldugult huto miatt felforr a viz veretes kozben...nem eri meg vele ruppotlankodni130-bol 170lovat eleg pikkpkakk meg lehet csinalni a PGT-n
front intercooler becsovezve 35-40k, 270cc-s injik a Peugeot 306 2.0 GTI6-bol 25k -vagy ujonnan a www.summitracing.com-rol is vettunk anno ket autoba egy 8-s csomagot 35k/auto, Walbro 255liter/oras GSS342-s AC pumpa vagy a kinai klonja is lehet 20k (gyári biztos már avétos), SEB2-s stage2-s chip 15k, ez egy eleg bevalt konfiguracio
ez kb 80-100k, attol fugg hogy sikerul beszervalni a dolgokat, P306-s injiket kotelezo ultrahanggal kipucoltatni 6k, mert hasznaltan ki tudja mennyi elteres van kozottuk mar, meg eleve mennyire tudjak a nevleges 270cc-s kapcitasukat is, 1-2%-nal nem lehet tobbnek lennie, en ezert preferalom inkabb az ujakat ebbolha ki van cserelve a turbo egy pl kinai(!!!) KKR280-ra 130k -ami meglepo modon 280lovat tud maxban-, akkor ennel is nagyobb injikkel meg front interecooler-l es a Walbro AC-val egy rairatott chip-l a 200lo konnyen megugorhato, 230-240-re is, de angol forumban neha van a TTS S1 vagy S2-s turbo, amit az angol TurboTechnics nevu ceg csinalt kifejezetten PGT-re, 1:1 felmegy a gyari helyere, olyanokat regen 80-95k korul vettunk, es az ~S1-s 210lovat tud uvegen, illetve S2 ~240-t, de ebbol sokkal ritkabban jon fel egy elado
ha iratva van az ECU, akkor lehet barmekkora nagy injektor is, nem is celszeru 440cc-snel kisebbet hasznalni, csak ebbol meg sok a tizensokeves, ami szinten nem egy eletbiztositas kiscsilliard mukodesi ciklus utan, de a 636cc-s Siemens Deka4 vagy a 875cc-s ujonnan 4db 70-80k, de ezzel sosem fogy el a benzin, es teljes toltonyomasnal max rpm-nel is bele lehet fojtani vele a motort a benzinbe, 1.5x annyit tud, mint a KKR280nem kell felni attol a kinai turbotol, teljesen jol mukodnek, egy nagyobb A/R-s turbinahazzal 320+ lovat is tud
egy 1.6-s 5 ajtos Punto-n van egy ilyen, 330lo es 430Nm-t general ki ezzel
evek ota hasznalja, de van par PGT-n ilyen egyseg es osszesen eggyel volt csak baj, ami bekapott vmit es levitte a kompresszor lapatok elet, de azt az origi Garrett meg a KKK sem birta volna ki maskepp 2-2.5x annyierta legjobb amugy a KKK K04-023-s Audi 1.8 20vT S3 vagy TT Quattro csigaja, az lejjebrol elindul mar a KKR-nel de meg a gyari IHI-nel is, utcara ez a legjobb, es fent sem fogy el, de horror ritka es realtiv draga is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Geller72 #2484 üzenetére
meg lehet am szokni hamar
regebben neha olyan erzesem volt, hogy vmi baja van az autonak es nem_megy
aztan megis tudta a szokasos idotamiket osszemuveltunk PuntoGT-ket, azok 200++ loerosek, addig eleg konnyen fel lehet huzni oket
a fekete meg a sarga az 250++, azokkal mar lehet osztani az eszt eleg sok mindennek
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Geller72 #2453 üzenetére
amugy anno en is csodalkoztam, amikor az E46 M3-t 2x is megfogtam a PGT-vel, de utana szamoltam csak ki, hogy OK-OK, hogy 343Lo, de 1650kg melle, azaz "csak" 210lo per tonna
ami amugy nem keves persze, de egy hasonlo tomeg/lo aranyu autoval foghato
es jellemzoen a kisebb sulyu autok jobban mennek 120-g az ugyanolyan tomeg/lo aranyukkal, mint a nagyobb nehezektöbb drón kell ;P
-
grunge
addikt
válasz Geller72 #2426 üzenetére
Gratula, megszerezted az en Bellam ikertestveret
Otthon Kvar mellett a szomszedomnak 2005-ös szedanja van, szinten 1.9 jtdm. Munkaba jarni hasznalja, 400k felett jar. Ket valtot fogyasztott el az eslö ket evben a hibas M32 szeriabol, azota nulla gondja van vele. Mivel nemet a tied is, es raadasul vezetett könyves, teljesen rendben van. Hasznald egeszseggel!159 SW 1.9 jtdm <3
-
Winne
nagyúr
válasz Geller72 #2397 üzenetére
Nekem tetszik ez a hatos váltó, lehet pörgősen vezetni, bár akkor már tud enni a pillanatnyi szerint. (bár átlagra meg fél liter különbségnél többet nem tudtam lespórolni a nagy láb kis láb különbséggel) Kollegámnak van Swiftje például, ami 5-ös váltóval kevesebbet fogyaszt hosszú úton is, mint az enyém 6-ossal és kb ugyanakkora benne a motor...
Nyáron 6.2-6.4-el jövök ki vele, télen 6.7-7.1 között, ugyanezzel a blokkal a Grande ugye többet eszik már.
@(#2399) hentes555: nekem az van, azért nincs belőle sok, mert mikor ezek mentek már a Grande is ment, az enyém például későbbi, mint a haver Grandéja. Én egy régebbit és olcsóbbat akartam venni, próbáltam is, majd beleültem ebbe és beleszerettem.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
hentes555
senior tag
válasz Geller72 #2397 üzenetére
Nekem is nagyon tetszik, kicsik is, gondolom jól kezelhetők, és jól is mennek, a kisebb köbcenti ellenére. Hifit is jónak mondják, szóval faintos lenne egy ilyen. Kár hogy a 2-B típusból kevés Sporting van eladó, az jobban bejön mint a "lapos lámpás" de ha nincs más jó lesz az
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
válasz Geller72 #2391 üzenetére
Köszi a tanácsokat
Néztem én sokmindent amúgy, 2002-es Megane, Fabia, Vectra, stb. De legjobban ez a G Astra jött be
Na majd ha jobb idő lesz csinálunk egy garázst itthon, aztán veszek bele valamit[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
válasz Geller72 #2389 üzenetére
Köszönöm a választ
Bár 18 éves korom óta van jogsim, vezettem is ezt-azt, egy Suzuki swiftet elég gyakran. De mostanában egyre jobban belátom, hogy érdemes az "öregebbekre" hallgatni, nem a saját fejem után menni. Szóval, lehet tényleg így lesz jobb, hogy először veszek valamit tanulóautónak, ami nem baj ha koccan. De valami kényelmesebb dolog lenne jó azért, én személy szerint egy 1.4-es G Astrát néztem, de ez már off
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Winne
nagyúr
válasz Geller72 #2373 üzenetére
Apropó árak szerintetek mire számítsak árban, ha az volt a baja a kocsinak, hogy az alsó és a felső munkahenger is kifingott és azokat kell cserélni? A váltó és a kuplung szerencsére nem károsodott, azok maradtak.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
válasz Geller72 #2371 üzenetére
Egyértelmű, én is csak azt írom, hogy mikor hirtelen eltűnik, akkor meg van lőve az ember, nekem éppen most kell a lakás miatt is futkosnom, anyagokat beszereznem, szolgáltatókhoz bemennem és mellette munkába járnom. Talán ma este visszakapom és nem mond nagy számot a szerelő, amitől megijednék..
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
csabi94
őstag
válasz Geller72 #2364 üzenetére
Most találtam olyan írásos emlékeket, miszerint 2001-ben vette rokonunk 180 ezer km-rel, azóta semmilyen nagyobb felújításon nem esett át a kocsi. Sok alkatrész még a gyári benne.
Igaz, állt is vagy 2 évet.Amúgy egy 1.8-as benzines (103 lovas) Tempráról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz Geller72 #2351 üzenetére
Szintén, szeretek is bicajozni, bár az eddigi munkahelyemen nem mehettem biciklivel de elsejétől kezdve szerencsére fordul a kocka
Én is nyomtam ilyen túrát, de a végére halál ( Én mountainnal nyomom) Imádok erdőben, mezőn tekerni
Gyaloglással sincs problémám, de érthető pesten autózni tök halál ha nem holt időben megy az ember. -
grunge
addikt
válasz Geller72 #2336 üzenetére
Hello, felhivtam öket. Nos azt mondta aforma hogy menjek el egy markakereskedesbe megnezetni a kocsit. Ha megvan a pontos hiba es garancia ala esik, akkor a magyar szerviz egyböl kapcsolatba lephet a nemettel.
Szegeny kocsi harom hengerrel vergödhetek vele meg valahova.. Melyik markaszervizt javasolt? Jo lenne egy Pesterzsebethez közelit talani. Az a D@Z hely az gondolom nem hivatalos partner igaz?159 SW 1.9 jtdm <3
-
nesa
veterán
-
j.bravo
addikt
válasz Geller72 #2276 üzenetére
Hát, egy ideje apósom intézi - jobb nekem, mintha én, neki sokadik autója, nem az első, mint nekem, meg ő amúgyis gépészmérnök - nem mondta ő se, azt se h szerelő mondta volna, és bár már lassan 3 hete volt, nem emlékszem különös füstre.
Szerdáig lebontják alul amit kell, és többet tudunk majd.[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
j.bravo
addikt
válasz Geller72 #2255 üzenetére
Óbakker, a cserélt veztengelyekkel se kerek, főtengely csapágyra gyanakszik a szaki, még valamikor karácsonyig szétszedik alulról is és akkor tudok majd többet...
Inni szívesen iszom együtt ügyvédekkel vagy más jogászokkal, de az üzleti kapcsolatot velük nem szeretem. Pedig ha tovább nőnek a költségek, lehet hogy az lesz...
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
rover45
őstag
válasz Geller72 #2266 üzenetére
és mokus1: Nagyon köszönöm a válaszokat
A láncos vezérlés csere mivel jár? Miket kell kicseréltetni?
A váltóolajat le fogom cseréltetni illetve azért megnézetem minden rendben van-e vele.
A műszerfalat eszem ágában sincs kivenni barátnőm autója, csak az a tipikus női autó .... aztán így, hogy tegnap használtam többet, vettem észre ezeket a dolgokat. Tényleg csak a saját kocsimhoz tudtam viszonyítaniÉs igen, megkóstoltam
-
j.bravo
addikt
válasz Geller72 #2253 üzenetére
Meggondolom a dolgot, a pár ezer Ft-ot megérné, de az időt nem biztos. A szakértő díja mondjuk hatszámjegyű, ha jól tudom. Tutira kéne menni a kérdésben.
Azért sem vagyok biztos a dologban mert ha neki is jó/neki jobb ügyvédje van (a csaja jogász, hogy azon belül milyen, azt mondjuk nem tudom), akkor akár meg is lehet magyarázni annyival hogy ennyi év és km mellett még én vagyok a hülye meg balfék hogy nem vártam direkt a dolgot és rendeltem meg már az adásvétel napján az alkatrészt... mintha olvastam volna olyan kitételről hogy a szimplán a jármű korából adódó problémákért a kereskedő nem vonható felelősségre. Mondjuk a korból adódik-e hogy a 4 bütyökből az egyik nem tized-, hanem több egész milliméterrel (!!!) kopottabb, az már vitatható...
[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
grunge
addikt
válasz Geller72 #2232 üzenetére
Ez magyarázatot adhat arra, hogy egyes helyeken miért 3x annyiba kerül 1 liter...
(#2231) Land: Igen, mindkettő 75w85. Amelyikből találok, az megy majd bele.
A motor Selenia WR-t fog kapni, már megrendeltem. Eddig is az volt / van benne. Napokban megérkezik, ugyhogy ezen a cserén is túl leszünk. Az első törlők is vackok már, péntenek alig láttam valamit az esőben, az is csere.[ Szerkesztve ]
159 SW 1.9 jtdm <3
-
j.bravo
addikt
válasz Geller72 #2213 üzenetére
Öööööö nagyon eltérő autók vannak benne? vagy a jó állapotúba a te olvasatpdban nem fér bele a xenon hibája? (ez a legnagyobb baja szerencsére, ezen az áron, a többi paramétert tekintve belefért)
Amúgy az aláírásvalóban okafogyottá vált, törlöm is, ill később módosítom.[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
bb0t
senior tag
válasz Geller72 #2204 üzenetére
Az első két gumi kb 2 hónapja lett lecserélve szálszakadás miatt, de átnézték. Futószalagon mennek ott az emberek alig lehet velük váltani két szót. Szerintem is szólhatna/figyelmeztethetne, de hát a jó szakember olyan ritka mint a fehér holló.
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
Land
veterán
válasz Geller72 #2184 üzenetére
Mennyiért vennél?
Elég sok van 1.8 millió környékén 159-esből. 2 millió környékén már el lehet csípni jó gazdától gondozott példányokat. Több gondos Amores tag mostanában adta el a kocsiját. Tőlük bomba vételt lehetett volna. Ha mostanában vettem volna, akkor őket céloztam volna meg. Van még 1-2 tag, aki mostanában fog újabbra váltani.
Japán vs Alfa kérdésre... Ha nem Alfát vettem volna, akkor Mazda vagy Honda lett volna. Többi japán autó 2 millióig elég vérszegény kívül belül nekem. Tehát szívó benzineseket nézegettem amúgy. Mazda 6 2005-2007, 2.0-ás 147 LE, 6 sebességes váltóval. Ez 2 millióért lenne, de ritka. Honda Accord 2005-2007 2.0 155 LE. Ezek már inkább 2.5 millió Ft környékétől vannak elég magas futással. Azért a japán autóban lévő alkatrészek is elfogynak egy idő után és akkor eléggé zsebbe nyúlós. Végül az 1.8-as benzines Ufo Civic volt még, de azok is 2.5 millió Ft felett voltak és az kicsi is lenne nekünk. Tehát a Mazdán kívül + 500 ezer Ft lett volna a vétel és ugye azokra is kell költeni. Igazából, ami költséges lehet az maga a turbo dizel mivolta. Egy 200k+ km-t futott turbo dizel márkától függetlenül elég zsebbe nyúlós mulatság lehet. Sajnos én sem kötöttem meg az évszázad üzletét, így eddig költöttem rá szépen. Mai tapasztalattal már tudnám, hogy tovább kellett volna nézelődnöm. Nem volt ez a kocsi "hibátlan" ahogy mondták 2 millióért. Le tudom neked írni a típushibákat, de inkább a dízel nyavalyáit írom le. Ha érdekel a konkrét típushiba, akkor szólj.
Amire lehet számítani vétel után: vezérlés+szűrők+olajok cseréje. Ez ugye alap kellene, hogy legyen.
Aztán esélyes, hogy a szívósor retkes lesz, turbo is retkes lehet és beállhat (nekem szerintem most ez a gond), EGR dzsuvásodik, elég sok hiba forrása, DPF városban eldugul, porlasztókra is rá kell nézni.
Tehát szívósor tisztítás, ha a turbo kotlik akkor kipucolni és ha kell, akkor felújítani. Ha nem cserélték időben az olajat, akkor az adhatott a porlasztóknak, EGR tisztítás.
A váltója GM termék és annak is van típushibája, de azt már utólag mondva érezni lehetett vásárláskor. Megint csak a tudatlanságomon múlott, hogy elhittem, hogy csak szimplán sportos a váltás és nem arról van szó, hogy vacakol a váltó.
Egy szó mint száz a vételáron felül nem árt 300 ezer Ft tartalék, aztán ha nem trógertől veszed, akkor a fele is elég lesz a hibák javítására.
Tehát ha szívó japánra gondoltál, annál bármelyik turbo dízel szopósabb (lehet).
De én a formájába beleszerettem, nem találtam nekem jobban tetszőt és bevállaltam. Egy szívó benzines racionálisabb lett volna, de nem lehet mindig racionálisan dönteni. +159-esből ha benzinest vettem volna, akkor TBI jöhetett volna szóba, de az majd duplája árban a "szardízelnek".[ Szerkesztve ]
Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
Land
veterán
válasz Geller72 #2182 üzenetére
Sokak szerint az 1.9 150 ló az arany középút. Kevesebb vele a nyűg, nem fogyaszt sokat, megyeget. 2.4-ből elég sok a lerúgott példány sajnos. Akik olyat vettek sok esetben nem kímélték, a céges verdáknál pedig sajnos betartották a gyári 30k+ kmes olajcserét, amiből motor csere is lehet idővel.
Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
-
Land
veterán
-
Prime110
aktív tag
válasz Geller72 #2141 üzenetére
Igen, olaszoknál a csomagér valamelyik oldalán van (talán a bal).
Illetve ePerben alvázszám alapján is leadja az eredeti színt.
Amúgy javaslom mindenkinek, aki fújatni akar, hogy ha lehetősége van kapja le a tankajtót és azt vigye el magával a fényezőhöz, hogy ne a gyári festéket szórja rá, mert 3-5-10 éves autóknál már fakult annyit a festék, hogy nagyon elütne, ha valaki csak a színkód alapján menne festéket kevertetni...
Festékkeverőknél meg van külön speciális eszköz erre amúgy is, ami alapján képesek színhű festéket keverni géppel.[ Szerkesztve ]
-
kinghaxor
senior tag
válasz Geller72 #2102 üzenetére
Szia. Nagyon köszönöm a segítséget, de úgy néz ki sikerült találnom egyet. Bár nem volt egyszerű. Pár híján felhívtam az összes hirdetőt aki bontva hirdeti a három ajtós kettes Punto-ját a Racing Bazáron. És persze semmi. Megmondtam mit szeretnék aztán jött is a válasz, hogy az nincs. Aztán az utolsó hirdető akit megkérdeztem vissza írt, hogy neki van egy hibátlan állapotú. Elméletileg már valahol a postán is van. Mondjuk azt nem gondoltam volna, hogy egy ilyen egyszerű kis alkatrészt ennyire nehéz lesz találni. Az összes létező bontót megkerestem valamilyen formában az országban, de semmi. Illetve az olaszautobonto.hu-nak van egy ami jó lett volna nekem, de az is törött volt. Igaz nem nagy dologról van szó, csak a magas hangszórót takaró rács volt megrepedve egy fél körben, de úgy gondoltam ha már veszek akkor nem egy töröttre akarom cserélni a töröttet. Bár nekem ennél sokkal jobban el van törve. Gyakorlatilag az alsó része letörött.
(#2104) superTibcsi
Neked is a vezető oldali kellene? Szerintem próbáld meg a racing bazáron te is. Valakinek csak van még egy. Esetleg megkérdezheted te is az olaszautobonto.hu oldalon, hogy megvan e még nekik az amit nekem mutattak. Náluk 3 ezer lett volna a fentebb említett kis hibával. Ezt a képet kaptam tőlük. A hangszóró rácson látszik a félkör alakú törés / benyomódás. Ezen kívül nem láttam rajta hibát. Persze csak képről láttam.
[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz Geller72 #2117 üzenetére
Hát, alapból benyásat keresek, csak Alfaból a TS, JTS helyett inkább JTD-t.
Kuvikbol ki kéne majd probalnom egy ilyen ufot, de az a baj hogy nagyon meggyőzőnek kell lennie belülről, mivel kivülről nagyi rondának találom. Még épp nem undorító, de már majdnem 7gen Kuvik jobban begyere. Persze tudom, újabb -> fejlettebb...alázógyík: 1.3 vagy 1.9 van feleségednek?
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
Elektrosokk
veterán
válasz Geller72 #2099 üzenetére
Jó kérdés, ezt nem Tudom. De a vízhôfok visszajelzô sem mûködött pár napja, megmozgattam a gombát azóta jó. Ha értesz hozzá viszem hozzád szervízbe nem ott nem volt... Ezt nem is Tudtam... Lehet hogy ez okozza a problémát? Alfa 156 2.0 TS.
[ Szerkesztve ]
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
Elektrosokk
veterán
válasz Geller72 #2097 üzenetére
Meg. Nemrég volt egy kiegyenlítô tartály csere. Ma pl mentem kocsival láttam hogy már 100 fok körül van a víz és hirtelen leugrott 90 alá. Gondolom fázis késéssel jelzi vissza..de utána mikor hazaértem és még járt a motor akkor 90 fölé ment megint és nem kapcsolt be a venti. De ha benyomom a klímát akkor is kapcsolnia kéne nem?
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
-
Stylewars_kp
őstag
válasz Geller72 #2086 üzenetére
Szia, Én az egész üzemanyag rendszert átnézetném. Főleg ennek tudatában, hogy keveset használod.
Lehet a szűréssel van baj, eltömődött. Üzemanyag szivattyút hallod zúgni? Lehet nem adja oda a kakaót a karbinak. Alapjárati fúvóka is lehet.Reméljük a legjobbakat, várjuk a fejleményeket!
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
zoo8800
veterán
-
Gismo
addikt
válasz Geller72 #926 üzenetére
Népítéletet érdemes olvasgatni. Sajnos saját tapasztalat még nincs róla, de tervben egy 3.0 V6-os. (vagy Lancia Thesis 2.0 20VT)