Új hozzászólás Aktív témák
-
spiky03
veterán
Köszi a választ.
Egy ilyen fejegység van a kocsiban: Pioneer MVH-150, erősítő az nincs.De amúgy valami ilyesmikre gondoltam volna:
JBL GT7-96De természetesen minden egyéb tanácsot szívesen fogadok.
[ Szerkesztve ]
SuperHeRo - Eladó! Lapp ölflex classic 110 CY tápkábel Oyaide dugókkal
-
Cartmenn
tag
Én nálam a "városi" használat nem mérv adó,15-20km-re járok általában,néha Szeged,vagy Békéscsaba,Orosháza,annyival megyek amennyivel lehet ( néha nem--ha nem szeretném hogy megalázzanak ) Erre nagyon sok az őz,szarvas (csapás) ---van cascom,de azért tartok tőlük,este főleg 90alatt járok és az utak se a legjobbak.Én 8literes átlaggal vettem át(kb egy 5000es átlag volt,sok autópálya+Bp 6évesen 247ezerrel) az első 3000-4000es átlagom 6.9 volt most ez a 6.5 állt be----és szerintem se ez egy átlagos vezetési stílus inkább tatásabb az enyém
-
Kornel
veterán
Eves szinten jelenleg 20k km-t megyek.
Napi 2 x 20 km fix, munkaba, az mar magaban evi 10k.
A tobbi osszejon ebbol abbol.
Nagyreszt M0 (munkaba) es palya/orszagut.
Ilyen felhasznalas mellett azert mar boven hozna a konyhara a dizel is.
Evi 160k huf sporolas kb.
Mondjuk tovabbra se tettem le a 159-rol, ott meg csak a dizel jatszik. -
rbalint88
addikt
Rok max vegigkopog az aljan azt sanyi, de ha uthullam van vagy ag vagy ko, az tenyleg para. Tegnap itt nyilakat raktak ki az utra kobol, de ugy, hogy rendes auto elakad benne. Szerencsere ez csak egy kis utcacska, egy sav, ket irany, madar se jar. Megalltam, eldobaltam a nagy koveket es mentem tovabb. De 4-es uton volt mar olyan, hogy megdaraltam a lengokart uthullamon...
-
-
-
-
Nyáron gyakorlatilag, ahova nem kell olyan öltözetbe megjelenni, meg nem időre kell mennem, mindenhova bicajjal megyek. Igen, 100 km-re is... vagy csak úgy...
[ Szerkesztve ]
-
rover45
őstag
sagesz93, Geller_1972, mokus1: Köszönöm a válaszokat
A belső párásodás nem beázás miatt van, egyszerűen csak mert öten beültünk és kileheltük, de mondom, Siófoknál jártunk mire eltűnt a szélvédő felső sávjából.
Csak kamilláztam ma az autósboltban (a saját kocsimhoz viszonyítottam ismét, amihez a drágább termosztát volt 5400,-Ft ehhez meg) 20900,-FtVégre örülök, hogy találtam egy normális nőt magam mellé, erre a kocsijára többet költök lassan, mint a sajátomra
[ Szerkesztve ]
-
grunge
addikt
Köszönöm a valaszokat! Sajna csak markaszerviz jatszik, megint rakerdeztem.
Nost az M5-öt felhivtam, azt mondta a gep, hogy munkaidön kivül keresem öket wtf.
Kezd ez egyre jobb lenni. Latom itthon is szepen megkerik a szerviz arat, 12600 / ora csak a javitas159 SW 1.9 jtdm <3
-
j.bravo
addikt
Nála nagy a forgalom nagyon, néztem már be oda. Ami persze jó jel.
Az nem tetszett ott, hogy sok javításra váró autó eléggé magára hagyva állt ott, köztük pl törött 166 de gyönyörű bőr belsővel, és csak ott volt a szabad ég alatt, levett ajtókkal... le kéne takarni legalább, az a beltér valakinek újjávarázsolhatná az autóját.A gratulációt majd akkor ha tip-top lesz a gép
Remélem nemsokára.Nesa: van most nálunk egy-egy veztengely, hétfőn a szaki beteszi, vagy ha mégse ebbe a gépbe való, a forrás cseréli. De alkatrészkereskedőtől van, csak ő bontottat szerzett, de alvazszamot, motorszamot megadtam, ért hozzá, csak jót hozott má'
Ez az hogy a legtöbb gepmuhely köszörülni tudja kiralyul, az anyagpotlassal lehetnek gondok.
[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
j.bravo
addikt
Majd lesz kép ha visszakapom a gépet
Az elektronikus dolgokkal majd alfaspecifikus szervizbe viszem, de ezekhez a mechanikus feladatokhoz pont jó lesz az a szaki (meg az amúgy alfában jártas segédje), aki a család autóit >20 éve javítja és a család minőségre kényes tagjai is elégedettek vele.
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
Land
veterán
Igen az ismertebb Amoresok közül most ő árulja. Nagyon nem lehet mellé nyúlni.
Más : Automata váltója 200 ezer km után mekukulhat és iszonyat drága rendbe rakni. Ezt is mérlegelni kell. Ha sűrűbben cseréltek benne olajat, akkor az egy jó pont a jövőre nézve.
Olcsóbb 2.4-eseket nagyon nézzétek meg. Nehogy egy halálán lévőt vegyetek. 1.9-esből nagyobb eséllyel lehet kifogni jót 2 millió környékén.Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
j.bravo
addikt
Hm. Kár, sokáig a 156 kombi tetszett nagyon, de kipróbáltam egyet, a középső tükörből a hátra kilátás nekem kissé keves volt, a kocsi neg kissé nagy, a 147 jobban az én méretem lenne.
Persze a 156 középkonzolt, ha lehetne, átműteném a 147beMondjuk ha 150ből megállna a kettőstömegű, az is jóvón'.
400k-t láttam valahol (156sw, 2.4jtd-hez)[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
Gergello
addikt
Nehéz megmondani. Nekünk 0 - 60/70k km alatt kopott sok minden a plüss kárpitos (+ bőr kieg.) Emotion verzióban:
- kormányon a bőr megráncosodott
- vezetőoldali könyöklő kikopott
- pedálok széle eléggé lekopott (a kuplung vagy a fék, meg nem mondom)
- váltógomb tetejéről lemálott a bőr (ennek katasztrófa a minősége amúgy)Összességében a drágább verziónak még gyöngyébb minőségű volt a beltere mint az alapnak, viszont csak ahhoz volt az erősebb diesel motor.
-
hroberto
veterán
Az enyémen a kormány kopott meg a legjobban, valamint a vezető ülés is ki volt ülve elég rendesen. Pedig nem vagyok nehézsúlyú (75 kg).
Szóval 100 000 km után a kormány gyalázatosan kopott volt, a pedálokon ez nem volt annyira észrevehető.
Viszont ki lehet olvasni OBD-n a valós futásteljesítményt, hacsak nem valami nagyon profi tekerte vissza az órát.KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
Ilyen ez. Na mindegy, ha kell valakinek Alfa 147 szóljon, nem akarom megtartani. Lehet, hogy hülye vagyok, hogy azután akarom eladni, hogy megcsináltatom és már tényleg jó lesz, de kiábrándultam belőle, nem jó érzéssel gondolok rá. Bukok rajta, ki lehet használni az alkalmat
-
Zewa
senior tag
Szerintem félre címezted. .: Kristian :. Vasa volta GT.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
aphra2
senior tag
Ha nagyon látszik a karbantartás akkor ne aggódj, 200.000 km-ig nem lesz gond.
Puntókra úgy általában nincs sok panasz, és mindenki szereti
(esetleges elektronikai gondok meg minden tipusnál előfordulnak, pl AC pumpa megáll, vagy valamelyik jeladó megy tönkre)
Nekem Tipo-m van 180 ezerrel, és gyári a kompresszió.
A km óra nekem is ugrált, főleg télen, a spirált kiszedtem és megolajoztam-zsíroztam, ennek már 2 éve, azóta jó.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Honda topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Robotporszívók
- 300 százalékkal emelné meg az árait az Arm
- Kiderült, hogy miért nem viszik az NVIDIA új AI-chipjeit
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- World of Tanks - OFF topic
- Tagadja az Apple, hogy eladta volna a Siri által begyűjtött adatokat
- További aktív témák...
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 - ELEKTROMOS ROLLER
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN
- VILEDA Cleaner VR 302 porzsák nélküli robotporszívó
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával