Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rap, Hip-hop 90'
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- tordaitibi: Chatcontrol
-
LOGOUT
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
utgyuru
aktív tag
Hát, én is elég kezdő vagyok, de úgy tom, nem jó, hogy állandóan adminként vagy bejelentkezve. A grafikus felületről, ha bejelentkezel karakteresen, startx paranccsal nem indul el a graf.? Amúgy az /etc/inittab fájlban tudod beállítani, hogy grafikusan, vagy parancssorosan induljon. Nálam a 4-es a grafikus mód.
# Default runlevel. (Do not set to 0 or 6)
id:3:initdefault:Itt kell átírni a megfelelő számot.
Remélem segítettem, és nem írtam nagy hülyeségeket. Ha igen, majd okosabbak javítják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Mikrotik routerek
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szemüveges topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR5 / 512GB SSD!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Prime H370 i5 8600K 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 BitFenix 550W
- Olcsó Notebook! Lenovo Ideapad 3! Ryzen 3 3250U / 8GB DDR4 / 128GB SSD