Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Ebes, a megtervezett falu!
- Yézi: Blekk Frájdéj
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
-
LOGOUT
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
utgyuru
aktív tag
Hát, én is elég kezdő vagyok, de úgy tom, nem jó, hogy állandóan adminként vagy bejelentkezve. A grafikus felületről, ha bejelentkezel karakteresen, startx paranccsal nem indul el a graf.? Amúgy az /etc/inittab fájlban tudod beállítani, hogy grafikusan, vagy parancssorosan induljon. Nálam a 4-es a grafikus mód.
# Default runlevel. (Do not set to 0 or 6)
id:3:initdefault:Itt kell átírni a megfelelő számot.
Remélem segítettem, és nem írtam nagy hülyeségeket. Ha igen, majd okosabbak javítják.

Új hozzászólás Aktív témák
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap - 15% AKCIÓ
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 36 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
- ::::: HATALMAS LEÁRAZÁSOK! I JOGTISZTA MICROSOFT TERMÉKEK I 27%-OS ÁFÁS SZÁMLA I 10 ÉV GARANCIA ::::
- Bontatlan, Sony PS5 PRO Pro 2TB, lemez mentes verzió
- Epson Workforce DS-530II dokumentumszkenner
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3453, 100% Akkumulátor