Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13451) petipetya válasza windlord (#13450) üzenetére


petipetya
nagyúr

Átutalás / közüzemi / felhatalmazás
vagy
Átutalás / Rendszeres / megbízás vagy rendelkezés menüpont

Sosem használtam, így nem tudom melyik. Természetesen ezt nem találod meg az "új" netbankban és a mobil appban, mivel csak a régi JAVA (atyaúristen) alapú internet bankban látom ezeket a menüpontokat.

[ Szerkesztve ]

"nincs rá lezsóidő"

(#13452) windlord válasza petipetya (#13451) üzenetére


windlord
őstag

Ma telepitettem fel egy progit az asztali gepre. Eddig mobilapp - ot hasznaltam.
Megnezem,ha nem boldogulok vele akkor cib24.

(#13453) sifarr válasza petipetya (#13449) üzenetére


sifarr
senior tag

A folyószámla tranzakcióiról (kivéve bankkártyás műveletek) a könyveléskor küldenek üzenetet. Munkaszüneti napon nincs könyvelés. Az azonnali utalás teljesül, de - mivel nincs könyvelés - a zárolt tételekhez kerül a tranzakció. A kövelkező munkanap megtörténik a könyvelés is és küldik az értesítést (push) is. Így volt ez korábban is, amikor bankon belül hétvégén is teljesültek az átutalások. Akkor is teljesült, de könyvelés csak a következő munkanap történt meg. Az üzenetek is ehhez igazodtak. Ekkor a kivonaton lehetett látni, hogy a tranzakció értéknapja korábbi volt, mint a könyvelés napja.
Az kérdés, hogy munkanapokon a könyvelés 24 órás-e. Erre nem tudom a választ, de a legközelebbi utalásomnál kipróbálom.
Bankkártyás vásárlásnál pont fordítva történik. Vásárláskor (zároláskor) jön az értesítés, de a könyveléskor már nem.

[ Szerkesztve ]

(#13454) RR-13 válasza petipetya (#13449) üzenetére


RR-13
őstag

Az AFR rendszerből történő hétvégi utalásnál az összeg azonnal elmegy, zárolt tételként nem látszódik a CIB rendszerében, és a Push értesítés is megérkezik azonnal.

A "könyvelési" nap a következő munkanap, de ez csak technikai megoldás, ugyanis az azonnali utalási megbízás a hétvégi dátummal TELJESÍTETT státuszba kerül a CIB-nél, és nem FÜGGŐ státuszban marad a következő munkanapig, ha a Mobilappból indítunk átutalást AFR-ben.

Az utalási, terhelési push értesítő viszont a Mobilappból, a CIB Internet Bank (régi Javas felület), és az új CIB Bank Online felületről történő, hétvégi utalásnál is azonnal megérkezik.

Az AFR utalásnál fontos, hogy ne adjunk meg utalási napnak dátumot, mert akkor az lehet, hogy csak értéknapos (régi) utalási rendszerben megy el, vagy értesít.

A másik banknál ahova utaltunk, nem zárolt tételként jelentkezik a beérkezett összeg, hanem "aktív" , nem függő, "majdnem könyveltként" (ez a zárolt, és a könyvelt közötti állapot kb.) technikailag azonban munkanapi dátummal könyvelik.

Hétköznap azonban "egész nap" a munkanapi dátummal könyvelik le az AFR utalás összegét.

[ Szerkesztve ]

(#13455) petipetya válasza RR-13 (#13454) üzenetére


petipetya
nagyúr

"és a Push értesítés is megérkezik azonnal"

Attól hogy félkövérrel írod, még nem érkezik meg. Az azonnali fizetési rendszer előtt viszont azonnal megérkezett.

"nincs rá lezsóidő"

(#13456) RR-13 válasza petipetya (#13455) üzenetére


RR-13
őstag

Lehet, hogy neked nem érkezett meg, de nekünk mind az 5 AFR utalásnál megérkezett ma is a Push terhelési értesítő!
Esetleg meg is mutatom, hogy elhidd!

És nem csak azt írtam "félkövérrel" !
Egyébként segíteni próbáltam, hogy a hibát megtaláld....
Nem az AFR -el van a gond, hanem esetleg azzal, ahogy az utalást elvégzed.., vagy technikai hiba van a számláddal!

Amennyiben az AFR rendszerben történő utalási feltételek nem állnak fenn, akkor az értéknapos utalási rendszerben teljesül az átutalás!

[ Szerkesztve ]

(#13457) Huroq válasza RR-13 (#13456) üzenetére


Huroq
senior tag

Előre is elnézésedet kérem, nem támadásnak szánom, de miért írsz szinte minden hozzászólásodban félkövérrel bizonyos részeket? Sok topikot olvasok, de nem igazán találkoztam ilyennel. Esetleg topikgazda rangod kiemelésének szánod? Mert látom az általad fontosnak vélt dolgokat emeled ki ezzel, de ettől semmivel sem lesz igazabb vagy fontosabb csak zavaró, mintha valami moderáció miatt lenne kiemelve. Persze ez szubjektív ezért is inkább csak költői a kérdés. Bocsi.

(#13458) RR-13 válasza Huroq (#13457) üzenetére


RR-13
őstag

Elnézést kérek előre is azoktól, akiket tényleg zavar az, hogy valamit vastagon emelek ki a mondatokban.
Engem pl. sosem zavar, ha más ezt csinálja, és igencsak előfordult már!

Nézz szét, hogy más csinálja -e ezt...! :K

Megjegyzem, hogy azért van a Félkövér, Dőlt, Aláhúzott stb. szerkesztési lehetőség, hogy azt bárki, (rangtól függetlenül) használhatja, használja!

Egyébként akár meg is nézhetted volna, hogy kb. 3 éve így írok, és csak januártól vagyok TG!

Pl. itt. 2016-ban.
Itt 2017-ben
Itt 2018-ban

A Logout fejlesztői, nem azért találták ki a szerkesztésben a vastag stb. lehetőséget, hogy az ne lehessen használni, másrészt nem az általam fontosnak tartott részeket írom félkövérrel, hanem azokat, amire fel szeretném hívni a figyelmet!


Ezek nem csak a Moderátoroknak elérhető funkciók!

Az, hogy a többi topikban ki mit, hogy csinál esetleg "lustaság miatt is" az mindenkinek a saját dolga!

Még mindig jobb, hogy így írok, mintha egybe szedve, új sor nélkül írnék valamit, mint ahogy azt megtették már itt is.
Na az elég zavaró a szemnek, hogy egy hsz. egybe van, szinte vessző meg új bekezdés nélkül!
Ne felejtsük el, hogy ez nem egy magánbeszélgetés, és nem chat!
Ez "örökre" itt marad, és az oldal színvonalát "emeli" ha igényesen van megírva egy hsz.

Köszönöm, hogy azért mert próbálok igényesen írni egy hszt-t, "megszólod", akár szubjektíven is, ami azért érdekes, mert a korábbi 3 év alatt, ilyen összefüggésben senki nem tette szóvá, amíg nem voltam TG, és a Moderátorok meg sosem! :N

Szerintem ezt illett volna privátban "észrevételezni", és nem nyilvánosan, vagy jobban utánanézni az előzményeknek, mielőtt írsz!
El van nézve... de ha már szóba hoztad ezt, akkor gondoltam tisztába teszem a dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#13459) cocka válasza petipetya (#13449) üzenetére


cocka
veterán

az azonnali átutalás előtt:

utalás indítása hétvégén

összeget levonta az egyenlegből, de napokig zárult összegként szerepelt

Nem tudom milyen fajta átutalásról van szó, de ez esetinél sose volt így. Az összeget nem vonta le az egyenlegből, hanem könyveletlen tételként az aláírómappában maradt. Még figyelmeztet is, hogy az összeget a következő banki napon fogja terhelni. Addig akár el is költheted, de figyelmeztet is, hogy ha nem vonod vissza, akkor a terhelés napján legyen elég fedezet.

Az azonnali bevezetésével most az utalások visszavonása gyakorlatilag lehetetlen.

(#13460) ferenck


ferenck
senior tag

Nekem szombaton utaltak a CIB-es számlámra. A pénz azonnal megjött, de a push értesítés csak vasárnap reggel.

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#13461) headhunter válasza RR-13 (#13458) üzenetére


headhunter
addikt

Engem nem zavar, én is hasonló elvek miatt alkalmazom.

pl.: Hosszú szöveget sokan el sem olvassák csak átgörgetik, de egy "vastagon" kiemelt rész, jobban szembeötlik.

[ Szerkesztve ]

(#13462) RR-13 válasza headhunter (#13461) üzenetére


RR-13
őstag

:K igen, pontosan így van. Örülök, hogy hasonlóan szerkeszted a hsz-eket. :U

[ Szerkesztve ]

(#13463) cocka


cocka
veterán

Aranyos kis ajándék a gránitbanktól. Még jó, hogy nem telefonról használom:

[link]

(#13464) INGJOKE válasza cocka (#13463) üzenetére


INGJOKE
veterán

Looooooool :)

(#13465) emeritus válasza cocka (#13463) üzenetére


emeritus
tag

A rootolt készülékeken tiltott banki app nem a Gránit sajátossága, mi több, talán tényleg az ügyfelek biztonságát szolgálja. OTP, bosszantott, átgondoltam, elfogadtam. Jobb híján.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#13466) cocka


cocka
veterán

Gránitbanknál olvastam meg tapasztaltam:

forint tranzakciós díjak (esedékessége): tranzakciónként, havonta, tárgyhó utolsó banki munkanapján

DE MIÉRT?! Miért nem a tranzakció után rögtön vagy legalább a tranzakció napjának végén?

(#13467) dptrsk válasza cocka (#13466) üzenetére


dptrsk
addikt

Ez miért gond?
Addig is te forgathatod a tranzakciók költségeit.
Azt azért csak nem felejti el az ember, hogy utalt havo 100e-ért, aminek a díja x forint.

Illetve az azonnali utalás bevezetésével a téves utalások, amik hónapon belül visszajöttek(és emiatt nincs költségük) nem generálnak felesleges tranzakciót kétszer.

(#13468) RR-13


RR-13
őstag

Az Erste Bank 2020. április 01-től (ténylegesen csak 2021. április 01-től, ha nem kerül meghosszabbításra az Akciós 0 Ft) bevezet egy új díjtételt a hitelkártyákkal kapcsolatban:

- Fióki átvétel díja néven

Ezt érdekesség miatt tettem be, mert elég "magas" a díja, még így is, hogy akciózzák 1 évig... lehet, hogy előre szoktatják a népet a díjhoz.
Viszont irreálisan magas, mert más bankoknál ez kb. 300 Ft-tól - 1.000 Ft körül szokott lenni, ha jól emlékszem.

[ Szerkesztve ]

(#13469) dptrsk válasza RR-13 (#13468) üzenetére


dptrsk
addikt

Feleslegesen terhelik a bankfiókokat ilyennel.
szerintem jogos a bevezetés, a magas összeg elrettentésnek jó.

(#13470) INGJOKE válasza RR-13 (#13468) üzenetére


INGJOKE
veterán

Egyre szarabb dolgokkal jön elő az erste szerintem lassan kukáznom kell a hitelkártyájukat is és akkor teljesen megszűnik a kapcsolat velük... :)

(#13471) RR-13 válasza dptrsk (#13469) üzenetére


RR-13
őstag

Mindenkinek joga eldönteni, hogy bemegy a kártyáért vagy postán szeretné megkapni.
Biztos, hogy van olyan helyzet, hogy postán kockázatos valakinek, vagy egyszerűen valamiért nem alkalmas neki ott "megkapni".
A bankfióknak azért ennek bele kell, hogy férjen, mert így is a 80% minimum postán kapja meg, ezért nagy munkát nem igényel szerintem főleg, hogy amihez "érteniük" kellene, ahhoz sem értenek sok esetben, talán ez megy nekik, hogy kiadnak egy borítékot. :K
Az, hogy jogos lenne az ilyen irreális árral történő bevezetés, nagyon nem osztom :(

[ Szerkesztve ]

(#13472) szabogabor10 válasza RR-13 (#13468) üzenetére


szabogabor10
veterán

Lehet ez is olyan lesz, hogy folyton hosszabbítgatják az ingyenességet.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#13473) RR-13 válasza szabogabor10 (#13472) üzenetére


RR-13
őstag

Az elképzelhető, csak akkor nem értem miért vezetnek be egy olyan díjat, ami kb. mindig akciós 0 Ft "lenne" :F

(#13474) dptrsk válasza RR-13 (#13471) üzenetére


dptrsk
addikt

Igen, mindenkinek joga eldönteni ez olyan mint a mobilszolgáltatóknál az elektronikus számla..
Nem kötelező, de a papír alapunál kifizeted az extra költségeket.

Itt ugyanez a helyzet, nem kötelező postán kérni, csak van az extra díja, amit a banknak az automatizmuson túl bele kell ölnie.

(#13475) RR-13 válasza dptrsk (#13474) üzenetére


RR-13
őstag

Te a bank oldalára "állsz" :F
Mégis milyen plusz költsége lenne a banknak ez miatt?
Az, hogy a postai díj helyett a bank a fiókjába szállíttatás díját "kell" esetleg kifizetnie?
És, ha ennyire költséges lett volna, akkor évekig miért nem vezették be?

A papír alapú számlázás miatt semmilyen extra költség nincs kb. egyik szolgáltatónál sem!
A szolgáltatóknál - pár helyen - az elektronikus számlázásra adnak kedvezményt, de az nem az ellentéte a papír alapú "extra költségnek", amit te írtál, mert ott csak egyszerűen nincs kedvezmény, ami évtizedekig így volt, amíg nem nyílt meg a lehetőség elektronikus számlára!

Azért senkit nem lehet szankcionálni, mert hagyományos papír számlát kér a szolgáltatóktól.
(ide nem tartozik a webes megrendeléseknél történő papír alapú számla miatti plusz díj, amit pár webes oldal szerintem törvénytelenül számít fel)

(#13476) dptrsk válasza RR-13 (#13475) üzenetére


dptrsk
addikt

Te félig telinek látod azt a bizonyos poharat én pedig félig üresnek.(nem a bank oldalán állok, de haladni kell a korral)

Milyen extra költség merül fel a bank esetében a postázáshoz képest?
-lefoglal egy munkatársat, akinek iktatnia kell, hogy a bankfiókba beérkezett, mehet érte az ügyfél.
-lefoglal egy (másik) munkatársat, akinek ki kell adnia és rögzítenie kell a kiadás tényét.

Az első munkatárs az iktatás helyett tudna ügyfelekkel foglalkozni, a második munkatárs pedig a társaság számára értékteremtő feladatot tudna végezni(pl. számlanyitás).

Ha az Erste rendelkezne instant kártyával, akkor számlanyitáskor ki tudná adni a kártyát, akkor más lenne a helyzet...

Miért most vezetik be?
Mert jó szakemberből hiány van, nem akarnak/tudnak fenntartank n+1 alkalmazottat, a cél az, hogy az menjen bankfiókba akinek feltétlen szükséges.

Pl. a szolgáltatóknál nem (volt) része a lebeszélhetőségnek az a bizonyos elektronikus kedvezmény, ha ez nem a papíralapúság extra díja simán lehetne lebeszélhető, annak akit nem kedvezményeznek.
Persze nem a papír alapúság van bűntetve... mert az nem szabályos.
DE a szolgáltatóknál is megértem, haladni kell a korral.

[ Szerkesztve ]

(#13477) RR-13 válasza dptrsk (#13476) üzenetére


RR-13
őstag

Egyáltalán nem értünk egyet, de nincs értelme tovább ezzel nagyon foglalkozni, mert a bankot "véded" egyértelműen. :K

A bankfiókokban van olyan munkatársuk, aki a háttér folyamatokat végzi, ezért nem foglalja le az ügyfeles ügyintézőket ez az "iktatás" !
A másik meg az, hogy sok esetben akkor sem foglalkoznak az ügyféllel, ha pl. 3 szabad ügyintéző van (nincs náluk ügyfél, és nem a korábbi ügyfél adminisztrációját fejezi be), és az ügyfelek meg hatan ülnek, és azt figyelik, hogy miért nem hívnak már senkit... miközben egymással beszélgetnek vagy telefonálnak az ügyintézők! :W
Számtalan ilyen példát láttam magam is!

Egyébként, ha az is lenne a cél, hogy az menjen bankba, akinek feltétlenül szükséges, akkor is irreális az a díj, amit jövőre bevezetnek, ha már nem lesz akciósan 0 Ft!

Akkor te nyugodtan haladj a korral, mert én ahol csak tudok papír alapú számlát kérek, ahol nem adnak kedvezményt az e-számlára, ugyanis nekem mindenképp ki kell nyomtatnom az e-számlákat!

Ráadásul a kb. 65 év felettiek nem nagyon értenek az e-számlához kötött számítógépes dolgokhoz, nekik mond, hogy haladjanak a korral :(

[ Szerkesztve ]

(#13478) dptrsk válasza RR-13 (#13477) üzenetére


dptrsk
addikt

Óránként 10 perc szünet jár a képernyős munkát végzőknek, lehet hogy egyiknek elment 50-55 perc egy ügyféllel és most tartanak szünetet, a másiknak is jár 10 perc, aki meg épp most veszi ki.

(#13479) merqree


merqree
őstag

Bankkártya átvétel a fiókban ott lehet hasznos, ahol a postás akkor is értesítőt dob be, amikor látod, hogy elment az ablakod alatt.
Így egy postai úttól megkíméled magadat.

Amúgy nekem is postai úton küldi a Gránit a kártyát, ha lejár.

(#13480) dptrsk válasza merqree (#13479) üzenetére


dptrsk
addikt

Ezen esetekben nem azért csak értesítőt dob be, mert Magyarországon csomagnak minősülő levélként feladott (nemzetközi) küldeményről van szó?

Ha meg nem érkezik meg a kártya, pótolják díjmentesen.

(#13481) RR-13 válasza dptrsk (#13478) üzenetére


RR-13
őstag

Ez most valami vicc ugye? Ennél jobban már nem védhetnéd őket!
Amikor előttem 10 percet ült ott egy ügyfél az egyik ügyintézőnél, majd amikor végeztek, ahelyett, hogy engem, vagy mást hívott volna, aki már 40 perce várakozott..., elkezd telefonálni, meg dumálni a szomszéd asztalnál lévő ügyintézővel hosszasan, aztán az is egy másikkal, ja valószínű egyszerre szünetelnek a saját asztaluknál hárman! :Y
És akinek szünete van azt a saját asztalánál kell letölteni, ezzel hergelve az ügyfeleket? Na ne mond már! :(((

[ Szerkesztve ]

(#13482) RR-13 válasza dptrsk (#13480) üzenetére


RR-13
őstag

Ja pótolják, csak azt elfelejtetted leírni, hogy az újabb minimum 10 nap várakozás, és akinek fontos, hogy megkapja minél előbb a kártyáját, azt ezzel nem nyugtattad meg!

(#13483) Hintalow


Hintalow
senior tag

A legtöbb bankban a beérkező kártyák értéktári küldemények, amit a (jellemzően 1 db) pénztáros vételez be, kezel, és ad ki. Mindenhol az az érdek, hogy ne fiókban adogassák ki ezeket.
Mondjuk nem tudom miért ekkora újdonság ez, nem tegnap óta dolgozom pénzintézeteknél, ahol most vagyok, ott egy 12 éve ez tuti egy fizetős szolgáltatás :F (szerintem elötte is az volt) kb 2500 Ft a díjja. Cserébe van egy ingyenes alternatíva, ami kényelmesebb is, soha nem értettem a létjogosultságát.

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#13484) RR-13 válasza Hintalow (#13483) üzenetére


RR-13
őstag

Mi az újdonság :F Ki írt ilyet?

(#13485) kecso2009


kecso2009
tag

Sziasztok!
A napokban hallottam, és tapasztaltam hogy utalás után a pénz rögtön megjelenik a bankszámlán. Érdeklődnék, hogy paypal-on keresztül is így működik, tehát elutalom a pénzt és rögtön megjelenik?
Illetve melyik vásárlási módszert ajánljátok, ami nem vonz maga mögé plussz költséget? Maestro kártyát csatoljam a paypal-hoz vagy bankszámláról utaljak pénzt a számlára? Köszönöm!

(#13486) RR-13


RR-13
őstag

CIB Bank:

Rendszerfejlesztés - 2020.03.12-13.

Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt

2020.03.12. (csütörtök) 01:00-04:00 óra között 2 óra időtartamban

- a CIB Bank által kibocsátott bankkártyák nem lesznek használhatóak, vagyis az említett időszakban velük a vásárlás és a készpénzfelvétel kapcsán is fennakadások lehetnek, továbbá

2020.03.12. (csütörtök) 22:00 és 2020.03.13. (péntek) 02:00 óra között

- a CIB Bank által kibocsátott bankkártyákkal az elektronikus vásárlás kapcsán fennakadások lehetnek.

Szíves megértésüket köszönjük!

(#13487) RR-13


RR-13
őstag

A Magyar Kormány Rendkívüli Veszélyhelyzetet rendelt el a mai napon!

Budapest Bank:

Felelős vállalatként nem csak munkatársaink, hanem ügyfeleink egészségének védelmét is fontosnak tartjuk.
A Budapest Bank mindent megtesz a fertőzésveszély elhárítása érdekében, ezért többek közt kézfertőtlenítőket helyeztünk ki, illetve a fertőtlenítő takarítások számát is növeltük.
A koronavírus hazai megjelenése miatt arra kérjük Önöket, hogy amennyiben lehetőségük van rá, tranzakcióikat intézzék elektronikus csatornáinkon, számlájukkal és hitelükkel kapcsolatos kérdéseiket telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a 1440-es telefonszámon. Javasoljuk továbbá, hogy törekedjenek az elektronikus fizetési megoldások használatára, azaz fizetéskor a bankkártyájukat, érintéses fizetésre alkalmas mobiltelefonjukat vagy a Budapest Internetbankot, illetve Budapest Bank Mobil Appot válasszák.
Amennyiben mégis készpénzre van szükségük, kérjük, elsősorban az ATM-ekből vegyék fel a szükséges összeget!

[ Szerkesztve ]

(#13488) merqree


merqree
őstag

Ma délután nem tudtam Gránit Pay-el fizetni, "icesshiba"(?)-t írt ki a terminál.
Elővettem a bankkártyámat es siman fizettem.
Az applikációban újra kellett digitalizálnom a kártyát. Ez hiba vagy biztonsági beállítás, hogy bizonyos időközönként újra kell digitalizálni?

(#13489) merqree válasza RR-13 (#13487) üzenetére


merqree
őstag

Menő lenne erre az időszakra felfüggeszteni mindenféle tranzakciós adót...

(#13490) RR-13 válasza merqree (#13489) üzenetére


RR-13
őstag

Szerintem lesz itt minden, csak ilyenekre nem gondolnak sajnos... :(

(#13491) RR-13 válasza merqree (#13488) üzenetére


RR-13
őstag

Szerintem ez alkalmazás hiba lesz. :K

(#13492) .tnm válasza merqree (#13488) üzenetére


.tnm
addikt

hiba, de inkább a szerver oldalon, vagy szerver-kliens kapcsolati kommunikációban. notification-ök is rendszeresen késve érkeznek meg márc 2 óta. szerintem időnként a szerver oldalon (vagy szerver-kliens között) nagy szinkronizációs hibák vannak és lehet, hogy ilyen esetekben 1-1 ügyfél kártyát "undigitalizálják", nehogy nagyobb baj legyen.

én ma kétszer is fizettem vele, mindkétszer elsőre sikeresen. az értesítések viszont most jelentek meg, hogy ellenőriztem, hogy még mindig digitalizált-e a kártyám (és igen, az).

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#13493) #07746304


#07746304
törölt tag

Hajdúszoboszlón, a fő OTP fiók bezárt ideiglenesen, felújítás okán, gyorsan le is tettek egy ATM-et mellé, tőle meg kb 100-150 méterre van egy OTP bankfiók is...

Miközben más egyéb bankok közül többnek még saját ATM-jük sincs a városban.

(#13494) INGJOKE


INGJOKE
veterán

#buzierste 2.0
Ma jött egy sms tőlük, hogy a hitelkártyám átvehetem a Keszthelyi fiókban. WTF?
Felhívom a telebankot és kérdezem a csajt, hogy ezt most hogy sikerült kimatekozniuk? Mikor a másik ügyintéző azon szarakodott, ha változtatok a lakcímemen, akkor csak éjszaka áll át a rendszer és másnap tudom megrendelni az új kártyát ezért az állandó lakcímemre kértem. Mondja a csaj azért lett Keszthely mert az a számlanyitó bank. Mondom biztos, hogy nem életemben egyszer jártam ott és akkor is csak valamit ügyet intéztem mikor megszűnt Tapolcán. Mondja akkor hova küldje át, mondom lakcímre. Oda nem lehet, mert új kártya. Nyilván erről szó sem volt múltkor akkor egyből úgy kértem volna és oda várom. Mondom mennyi idő míg átér? 4 munkanap. Mondom akkor hagyja inkább Keszthelyen majd én alkalmazkodok az erste bankhoz biztos ők fizetnek nekem a szolgáltatásért.
Botrány ez az erste ha lesz időm ezzel foglalkozni, kell keresnem új hitelkártyát.

(#13495) axioma válasza merqree (#13479) üzenetére


axioma
veterán

En olyanrol tudok aki rendszeresen nem kapja meg postan a "tartalmas" leveleket, azert keri fiokba... vele kiszuras.

(#13496) axioma válasza RR-13 (#13477) üzenetére


axioma
veterán

Tipp: az onkent vallalt, max. inflacioval emelunk, de az akcio elengedese nem emeles ketlepeses "atvereset" latom ebben a konstrukcioban. Elsore nem szabalytalan, mert marad 0, masodikra nem szabalytalan, mert akciot von vissza. Kilog a lolab de ennel nagyobb kavarasok is siman atmennek a pszaf-en (bocs, nav).
[Maig csodalom hogy a BB egyenlito hitelere nem csaptak ra, hogy netto kamatado-elcsalas...]

(#13497) cocka válasza INGJOKE (#13494) üzenetére


cocka
veterán

Ez inkább olyan letzte Bank feeling :C

(#13498) #07746304 válasza ferenck (#13460) üzenetére


#07746304
törölt tag

Nekem a Push is azonnal megjön azóta:

alt="" title=""

Korábban ezzel gond volt, de végre működik a CIB-nél pár napja :C :C

Ami viszont sajnos nem változott, az a kaotikus tranzakciós lista... Push ugye megérkezik, aztán lekönyvelés még nem látszik, majd pár nappal később....

[ Szerkesztve ]

(#13499) petipetya


petipetya
nagyúr

Harcolt már valaki másodlagos számlaazonosító miatt? Nekem ma volt az első a Pcland nevezetű bolttal, amikor a számlaszámomnak az e-mail címemet és telefonszámomat adtam meg, hozzátéve a másodlagos azonosító titulust. Gondolom egyetértünk abban, hogy a Pcland női ügyintézőjének tudatlanságát jelképező 6 db kérdőjele még testvérek között sem nevezhető elfogadható ügyfélkommunikációnak... Fel kéne fognia, hogy nem a messengeren cseverészik a barinőjével, hanem a munkahelyének bevételével és jóhírével játszik. Ezt követően elmagyaráztam neki, hogy ha nem tud valamiről, attól az még létezik, és hogy a következő mozdulatom a felettes szerveknél történő panaszbejelentés lesz (jobban mondva lett volna).

Ám a termelési osztályvezető átvette a beszélgetést, és jelezte, hogy visszautalják a pénzt. Rájöttek, hogy 1236 Ft miatt nem éri meg lejáratni magukat.

[ Szerkesztve ]

"nincs rá lezsóidő"

(#13500) #07746304 válasza petipetya (#13499) üzenetére


#07746304
törölt tag

Nos ez egy új dolog még Magyarországon.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.