Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Candy: AOOSTAR WTR PRO – NAS, alkoss, gyarapíts
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- NvidiaRTX: Xiaomi Electric Scooter 6 Max: Az első rollerem
- balojazz: Szódakészítés üzembiztosan és olcsón! Figyelem, csak hardcore szódázóknak!
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- gerner1
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Onishi
tag
Sziasztok!
VBScript-el kapcsolatos kérdésem lenne. Leszögezem kezdő vagyok.
Azt kellene megoldanom, hogy egy bizonyos weblapról információt kinyerni és egy változóban eltárolni.
Konkréten napi időjárás adatokat kéne szereznem internetről, amit naplózás céljából el kell mentenem.Ezt a google keresést kéne megnyitnom, az aktuális hőmérsékletre és a időjárás jellegére vonatkozó szövegre (Esős, Derült stb.) lenne szükségem: [link]
Nézegettem a forrásfájlját az oldalnak és ezt találtam:

Egyáltalán nem értek web programozáshoz, de az a "wob_tm" az egy változó? Vajon ez tartalmazza a hőmérsékletet?Hogyan kéne erre írni egy scriptet?
Köszi előre is a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
- ASUS Zenbook 14 - 14" 2.8K OLED 90Hz - i5-1240P - 16GB - 512GB - Win11 - 1,5 év garancia - MAGYAR
- Gamer PC / i3-12100F / Asus Prime H620M-K / GeForce RTX 3050 8GB / 8GB DDR4 RAM
- SAPPHIRE RX 7800 XT 16GB GDDR6 NITRO+ - Új, 1 év garancia - Eladó!
- Dell Pro 14 Plus PB14250 14" FHD+ IPS Ultra 5 235U 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
- ASUS RTX 3070 8GB GDDR6 TURBO - Új, 1 év garancia - Eladó!
Üzleti előfizetők hirdetései
- 27% ÁFÁS DELL Alienware 16X Aurora Ultra 7 / RTX 5060 Részletfizetés megoldható. Beszámítás van.
- Apple iPhone 17 Pro 256GB Deep Blue használt, karcmentes 100% akku (16 ciklus) Apple garancia