Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7804) KTTech válasza Tin (#7799) üzenetére


KTTech
veterán

Pedig van előnye pályán is a hibrid rendszernek. Sokszor ugyanis ha stabil tempót tart a kocsi, akkor is átvált elektromos módra. A Yarisom legalábbis meg szokta tenni (illetve sokat vitorlázik lekapcsolt motorral), igaz nem 140-nél, mert az már javában a törvényes határ felett van közel 25%-al, amit nem néznek jó szemmel errefele...

De, 5 fővel, napi 32km-es ingázás ebben a hidegben is megáll 5.5L körül, ami jóval kevesebb mint a dieselesek átlaga (1-3L/100km a különbség, a Yaris javára). Ráadásul ugyanez igaz pályázásra és hosszú utakra is (rendszeresen van így használva).

Volt/van több VAG autóm (szívó benzines Golf 3 74KW, Seat Leon MK1 1,9TDi 84KW, Leon MK2 2.0 110KW TDi DSG), és meguntam az állandó szívást velük. Az 1.5TSI pont olyan bonyolult, mint a TDi-k, beleértve a kettős tömegűt, a turbót (a vezérlésével és változó geometriájával együtt), a hűtött EGR-t (aminek szokása enni a hűtőfolyadékot, mintha hengerfejes lenne az autó, egész alacsony futásteljesítmény mellett).

Manuálisat nem szerettem volna, az megmaradt a MK1 TDi-vel, amire megint egy "kisebb" összeget költhetek MOT előtt, mivel a turbo megint elkezdett vacakolni (túltölt, ami valszeg megint beragadt a geo)...

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.