- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
attiati
veterán
válasz
Nyugdíjas #4687 üzenetére
Több mindenre is.
Adóemelési hatások.
Ipon beszerzési forrása árat emelt.de hogy 10-15%-os emelkedés?
Pedig iponból akartam berendelni a cuccokat, de így lehet kénytelen leszek a kisebb boltok elfekvő megmaradt régi készletéből rendelni. Azért ennyi árkülönbség már nagyon is számít.
-
Rent
senior tag
válasz
Nyugdíjas #4644 üzenetére
Arra nem gondolsz, hogy én is ember vagyok és pénzből élek, és normális elvárásnak tartom ha kifizetek egy 300k-s notit, ami már hazaérve sem működik, akkor jogosan várnám el, hogy a 300k-mat visszakapjam minél előbb (nem két hét múlva, mert én sem két hétre rá fizettem ki, és kipróbálni sem volt lehetőségem, mellesleg utána olyan helyen vettem meg, ahol kb. fényesre nyalták a fenekemet, előttem bontották ki a gyári csomagot, és letesztelték amit kértem, és azt mondták náluk ez igen normális, nem azt várnám el, hogy ki lehessen próbálni egy webshopnál/ipon, de azt igen hogy rendezzék azonnal az egyértelmű hibánál 1 napon belül a gondomat)? Kb. azonnal minimum egy elnézést kéréssel, vagy esetleg kapjak helyette egy újat? Te elolvastad amit írtam? 1 napos cuccról volt szó, és 2 hét kellett mire megoldódott. Szerinted ez normális? Egyébként meg én elvárom, hogy ha fizetek valahol akkor kiszolgáljanak, mert egy szolgáltatásért fizettem. Egyébként meg ne én köszönjem már meg hogy vehetek egy hibás notit ennyiért. Azért ezt te sem gondolod komolyan. Egyébként meg miért szívná meg a gyártó helyett? Ipon szervizbe vittem a notit mondom még 1x 1 naposan, nem gondoltam hogy egy "Szerviz"-ben nem szervizesek dolgoznak, akik képtelenek beazonosítani egy egyértelmű hibát, miután a dell ügyfélszolgálatos "szervizes" kolléga egyértelműen elmondta még aznap este, hogy ez alaplap hiba. És vigyem vissza, azonnal cserélni kell bárhol is vettem az alapján amit neki a telefonba elmondtam. A "szerviz"-ben még meg is mutattam, nem csak elmondtam. Ezek után kérdésedre válaszolva, de azt gondoltam, hogy emberek dolgoznak ott is és esznek, valamint a vevőért illetve, azok pénzért dolgoznak, mert abból lesz bevétel, nekik meg fizetés. Persze ezek után is vásároltam náluk, de pl. simán előfordulhatott volna, hogy egy ilyen kellemetlenség miatt, legközelebb nem ott költöm el a pénzemet. Azért ne én legyek már szemét, hogy leírtam a sztorimat.
Ja és eddig ezt le sem írtam, csak a srácnak írtam le, hogy ne érje meglepetésként ami engem úgy ért.
-
Jester01
veterán
válasz
Nyugdíjas #4515 üzenetére
Egyetértek, bár ha egy futárcégre sok panasz van, akkor a boltnak kellene vernie az asztalt náluk illetve szükség esetén más cégre váltani.
Ha már futározunk, ezt nemrég olvastam a garanciás topikban (asdf_ idézte be):
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
5. § Javításra a terméket elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, a termék átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti.Ugye többen panaszkodtak, hogy az iponos garanciafutár mindenféle papír nélkül viszi el a hibás cuccokat.
-
fokukac
nagyúr
-
Rossi
addikt
válasz
Nyugdíjas #4467 üzenetére
Nem a kártyámon van 4-500k, hanem annyiért vásároltam már kb. az iPonban, kb. 5 év alatt...
Mind1, már válaszoltak e-mailben, félretették, ennyi.
Személyeskedésre se kedvem se időm, egyébként is abban a stílusban reagáltam, ahogy te méltóztattál írni, hol itt a személyeskedés
-
Rossi
addikt
válasz
Nyugdíjas #4464 üzenetére
És még te nevezed magad szakértőnek...
Mindenesetre részemről jogos az igény, mivel az élet minden területén próbálják minimalizálni a készpénzes tranzakciókat, arról pedig nem tehetek, hogy ez Mo.-on jó szokás szerint erős fáziskéséssel megy csak.
De nehogy már a fika egye meg az óvodást, eddig ott hagytam 4-500k-t (utána lehet nézni), vagy többet, vásárolhatok eztán máshol is.
-
concret_hp
addikt
válasz
Nyugdíjas #4425 üzenetére
én komolyan nem értem, hogy ha én bemegyek valahova, mint ügyfél, miért nekem kell kiérdemelnem a tiszteletet meg stb.
és ezt itthon mindenki olyan természetesnek veszi, hogy nyugodtan lehet bunkónak lenni az ügyféllel. most teljesen mindegy, hogy it garanciáztatásról, étteremről, okmányirodáról vagy zöldségesről van szó. az ügyfélből élnek nem?
-
Bagira01
veterán
válasz
Nyugdíjas #4112 üzenetére
Az igaz, de ez az 12 hónapos megkötés meg olyan szürkeimport szagú dolog. A gyártó 3 évet vállal a termékre, ők meg belemókolnak a garanciális időbe. Ok hogy van rá 3 év, de abból 2 év már saját berkeken belül korlátozott
Valahol ez se korrekt dolog, azért is van ráírva a papírra, mert amúgy ez nem a normális eljárás.....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Reklámblokkolók topikja
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Realme 8i 64GB / Normál állapotban / 12 hónap jótállással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Felújított laptopok Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest