Szia TiMoN!
Nekem a T-Home-osítás elég gázos volt. Eleve nem az éne nevemen volt minden szolgáltatás, azokat át kellett írni. Először nem sikerült, majd szét robbantam a méregtől. Szerencsére egy normális fazon volt, aki elmondta mi az ábra, de pont akkor volt náluk rendszerleállás. No mindegy, másodjára lefutott, de borzasztó sok munka volt vele. Egy halom iratot vittem magammal, hogy nehogy valami miatt megint ne sikerüljön. A vezetékes telefon átírása nevetséges, azt nem is tudták közvetlen az üzletben elintézni, hanem 15 napon belülre ígérték. Persze semmi visszajelzés róla, hogy megtörtént. No szép kis ügyintézés, de szerencsére elintézték, bár néhányszor noszogattam a 1412-t. Ezután át kellett migráltatni az ADSL-ről a kábelnet alá az e-mail címeket, no az sem volt egyszerű, de szerencsére egy hozzá értő srácot fogtam ki, aki pikk-pakk megcsinálta, rá egy-két órára már működött is. Hihetetlen nagy kitartás, és türelem kell mindehhez. Ennek sokkal gördülékenyebbnek kellene lennie, így nehéz lesz a cégnek megtartani az ügyfeleit, sőt újat szerezni.
Az Extra sem volt egyszerűbb. Hihetetlen sok noszogatás kellett hozzá, hogy elintézzék időben. Nem az a típus vagyok, aki szereti a töketlenséget. Mindegy, ez is el lett intézve, még ha elég nyögvenyelősen is. Azt csak remélhetem, hogy a többi megrendelést is gyorsan rendezi a cég, a modemek kikerülnek, és nem lesznek autentikációs problémák.
Üdv.,
Laci