Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, lehet valaki belefutott már:
Ha elköltözöl, és műszakilag nem tudják biztosítani a hűségnyilatkozatban vállalt csomagot akkor kell büntetést fizetned szerződés szegésért? Mert egyszer a Tvnetwork-nél volt ilyen gondom, viszont ott nem problémáztak ezen. A T-Home-nál meg ezt a választ kaptam ami nem teljesen tiszta:
(Ja, és amikor telefonon a rendelés közben megkérdeztem a supportos emberkét az azt mondta szerinte nem kell fizetni.)
"A kedvezményes áron megkötött, 1 éves elkötelezettséggel járó Kábelnet Easy, Happy vagy Medium előfizetés lejárata előtti előfizetői felmondás, illetve az előfizetői kötelezettségszegés, valamint az Előfizető érdekkörében felmerülő ok eredményeképpen történő szerződés megszűnése esetén a Szolgáltató az Előfizetőt a Magyar Telekom Nyrt. T-Home internet szolgáltatására vonatkozó mindenkor érvényes Általános Szerződési Feltételek díjtáblázat-függelékében szereplő díj fizetésére kötelezheti, mely Happy csomag esetén 36000 Ft.
Az áthelyezéssel kapcsolatban az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak a mérvadóak.
Áthelyezés:
Előfizető tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás műszakilag meghatározott helyeken nyújtható.
A szolgáltatás hozzáférési pont áthelyezésére � a szükséges műszaki feltételek fennállása esetén � közös megegyezés alapján, külön díjfizetési kötelezettség mellett nyílik lehetőség. E megegyezésnek természetesen feltétele, hogy a szolgáltatás az új helyszínen létesíthető legyen. Ennek hiányában a szolgáltatási pont áthelyezésére nincs lehetőség.
A Szolgáltató az Előfizető áthelyezési igényének beérkezésétől számított 15 napon belül köteles az előfizetőnek visszajelezni.
A Szolgáltató a fenti határidőn belül az áthelyezési igényt�indoklással együtt�elutasíthatja, amennyiben annak műszaki vagy gazdasági akadálya van, illetve az az Előfizető díjtartozása vagy egyéb szerződésszegése miatt nem lehetséges.
Amennyiben a Szolgáltató az áthelyezési igényt elfogadja, köteles azt a visszajelzéstől számított legrövidebb időn�de maximum 60 napon belül�teljesíteni.
Amennyiben a Szolgáltató az áthelyezési igényt elfogadja, de az áthelyezés mégsem teljesíthető, az Előfizető ez irányú nyilatkozata esetén�a Szolgáltató értesítésétől számított� 15 napon belül a szerződést a feltételes kedvezmények elvesztése nélkül felmondhatja. Felmondás hiányában a Szolgáltató köteles a szolgáltatásnak az áthelyezést megelőző feltételek szerinti nyújtására és jogosult a szolgáltatás további számlázására.
A Szolgáltató jogosult a jogviszony szüneteltetésére a visszajelzés dátumától kezdve az áthelyezés megtörténtéig.
A fentiek értelmében, amennyiben a szolgáltatás áthelyezésére műszaki okok miatt nincs lehetőség, és a szolgáltatás, előfizetés megszüntetése mellett dönt, akkor szerződésbontási díjat számlázunk ki Önnek.
No most akkor mi is van? ![:F](//cdn.rios.hu/dl/s/fl.gif)