Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#82) Ariadne válasza TheReMiXeR (#78) üzenetére


Ariadne
őstag

Annyit azért hozzátennék, hogy a legújabb szabályok szerint a szavatosság első 6 hónapja olyan, mint a jótállás, vagyis a kereskedőnek kell bizonyítania (ha tudja), hogy nem gyári hibás a cucc.

A szavatosság és jótállás különbségéből a leglényegesebb, hogy ki szív, ha bizonyíthatatlan a hiba oka (mint legtöbbször) - jótállás alatt a kereskedő, szavatosság 7. hónapjától a vásárló. Garancia mint olyan nem létezik nálunk, de ha mégis használják, legtöbbször a gyártó által vállalt, a kötelezőnél (1 év) hosszabb jótállást értik alatta.

Öröm látni, hogy vannak számtech üzletek, ahol ezeket tudják. :DD Hogy én miért mindig a többivel futok össze, ahol a javíthatatlan cuccot egy ''hátmajdkeresünkvalamiolyasmit''-re cserélnék ki, levásárolni nem lehet (pedig nem is lennék köteles), pénzt meg vissza nem adunk.... Na jó, eddig egy normális üzlettel is volt dolgom, meg egy másik is annak tűnik egyelőre.

De a topik nagyon jó, látom, nem egyszerű a túloldalon sem. :DDD

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.