Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mouzrr

    őstag

    válasz cherubion08 #70152 üzenetére

    Én elvinném. A motor alkatrészei még "összekopnak", így nagyobb lehet az olajban a fémrészecskék száma, mint egyébként. Ahogy írták, ártani nem ártasz vele, szerencsés esetben pedig gyorsabb kopástól is meg lehet óvni a motort.
    Tiktokon az egyik bmw szerelő csinált már több videót ilyen 1-2ezer km-es olajcserékről, ahol felvágta az olajszűrőt és tele volt fémdarabkákkal, majd a 10ezres szerviznél pedig 1-2 darab volt már csak.

    "1000 km inspekciónak semmi értelme, csak kötelező" -- ezzel nem értek egyet, ha valami nem rendeltetésszerűen működik, azt jó kiszűrni még mielőtt nagyobb problémát okoz. :K
    #70154cherubion08
    persze, hoyg megosztó kérdés az olajcsere, hisz elmegy a kocsi 10k km cserével, vagy 30k-val is, csak nem mindegy, hogy nálad fog megállni a motor, vagy a következő "lúzernél." :)

    Ha évente 1-2ezret megy valaki, akkor is le kell cserélni az olajat, mivel öregszik az is, veszít a kenési képességéből, a víztartalma növekszik (főleg a sok rövidtávozástól).
    Akit valamennyire érdekelnek a műszaki dolgok, az be tudja látni, hogy emögött van logika és realitás. Aki meg csak hajtja 4-5 évig az autót, azt nem fogja érdekelni, és pénzt spórol az olajcserék kihagyásával.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés