Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mmcc02
tag
Sziasztok!
Valamikor május körül esedékes lesz az autóvásárlás, erős versenyző a Subaru XV. Illetve a Forester is, de az XV méretben elég lenne. Illetve olcsóbb is, adott pénzért fiatalabbat/kevesebbet futottat találni. 2 literes dieselt nézek, a szívóbenzin szerintem lusta lenne, szeretek dinamikusan vezetni.
Kár, hogy nem árulták 2.0 benzin turbóval.
Németországból hoznám, egyrészt nem bízok az itteni eladókban (Románia), másrészt a választék nagyon gyér.
Viszont: ami eltántorított, az az Auto Bild tartóstesztje.
Röviden összefoglalva a lényeget, azaz a problémákat:
- 100000 km alatt az 1. és 3. henger dugattyúinak a széle megolvadt, fel is szántotta a hengerfalat. Feltehetőleg hibás befecskendezés miatt. Denso injektorok. Feltehetőleg még néhány ezer km után k.o. a motor. Érdemes megnézni a cikk galériáját.
- 52000 km - elfüstölt a kuplung, a végén (100000 km) az új kuplung is a végét járta már
- ropogó vezetőülés, kb. féltávnál jelentkezett. Az üléshuzat nyúlik. Az ülésfűtés fűtőeleme elmozdult.
- hamis, alaptalan hibajelzések a műszerfalon
- érzésre 2x annyi a km benne, a sok műanyag mozog és kellemetlen hangokat ad ki
- nem megfelelő korrózióvédelem
Ez egy elég szomorú hibalista, egy Daciában nem romlik el ennyi minden 100000 km és 2 év alatt
Főleg azért szomorú, mert az XV (meg a Subaru úgy általában) nem egy olcsó autó. Meg ugye Subaru == megbízhatóság...
A 2.0 D egyik bug-járól tudtam (főtengelytörés, 2011-ig), de ez a leolvadó dugattyú azért durva.
A tesztelt autó ugye 2012-es volt, én a 2013-2014-eseket nézegetem. Vajon javítottak ezeken a problémákon? Infót nem igazán találtam erről, US fórumokon talán lenne, de úgyis különböznek az autók piactól függően.
Üdv
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *