Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Peter Kiss:] Let's Encrypt otthonra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Az is inkább élvezeti cikk mint közlekedő edény de igazad van.
Sajnos a turbó sokat eszik ha taposod. Nekem volt 1.8 TSI-m többet evett mint a szívó 2,5-ös motor városban pl. Országúton részterhelésen mondjuk kevesebbet a nagyobb hatásfok miatt.
mod:
Parci: Tőlem mehetünk. Moderálni onnan is tudok.
outsiders: A Vezzess.hu után az Origo is lehozta a Subaru tech day bemutatóját: [link]
dethroner: Ez a VW féle 2.0 CR TDI egész jó konstrukció. Bár ezzel is úgy vagyok mint a zsiráffal az állatkerben: jó pofa jó pofa de otthonra azért nem kéne.
Így, hogy nem én szervizelem (céges) oké, nem nekem fáj amikor 500k-ért kell DPF-et cserélni meg EGR-t és lassan jön a DMF csere ami megint 300k-s tétel lesz alhangon. Azért ennyi pénzből elég sok benzint lehet venni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi