Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Peter Kiss:] Let's Encrypt otthonra
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
dethroner
veterán
Beszélsz hülyeséget Én se voltam túl jó véleménnyel a dízelekről, de ez főleg az elhanyagolt 20+ éves széthajtott, padlógázzal kínzott átlagos 1,6 szívók miatt volt. Nem értik a nyomorultak akik vezetik azokat a tragacsokat, hogy egy olyan dízel sebességére nem sokat tud hatni a gázpedál taposásával.
Viszont ez a boxer dízel nagyon kulturáltan jár, nem zakatol, nem füstöl semmivel jobban mint a hasonló korú benzinesek. Vannak autók, amikbe a benzines motor való, és vannak, amiknek a dízel áll jól. Tényleg van olyan aki szerint egy másfél tonnás autót benzines motorral kell hajtani? Mi a jó abban? A 2 literes motor kevés hozzá, a 2,5-ös meg kétszer annyit eszik mint a dízel és a biztosítása is sokkal több. Ezekhez a nagy bódékhoz szerintem pont a legjobb választás a 2 liter körüli TD ha mozgatni is kell, klíma működése se okozzon zavart az erőben emelkedőn és a fogyasztást is emberi értéken lehessen tartani. Benzin maradjon a városban karistolós autókban
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!