- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atyus77
csendes tag
A képet neten találtam.
A keverék szabályzó csavar mindig-is ennyire volt kitekerve ,,..illetve a múltkor teketem ki egy negyedet és most egy felet. Eddig 7.5 körül evett. Fehérek voltak mindig a gyertyák .A mostani kitekerés után egyenletesebb lett az alapjárat (le is tudtam venni 800-850-re)..
A gyertyakép 60 km. megtétele után már kimozdult a fehérből a világosbarna irányába.
Nem-lehet hogy azért kell annyira kitekerni a csavart mert alacsony a benzinszint ? -
Atyus77
csendes tag
-
KisCobiii
aktív tag
Szűrő az ilyen univezális vacak, de lassan 2 éve ilyeneket használok, jobban bevált mint a gyári
Atuska75 nem rosz 5let, ma már szart se látnék, mivel nincs garázsom
így holnap reggelig gyűjtőm az infókat és neki állok, hogy duruzsoljon a kicsikém tovább. Szemem fénye..
-
Atuska75
tag
válasz
KisCobiii #8495 üzenetére
Ne kezd mindjárt szétszedéssel. Próbálj meg vákuumot csinálni. Leveszed a légszűrőházat valaki üljön be és indítsa be, pörgesse fel a motort 3500-ra és tartsa ott. Te meg fogd be a karbi torkát (nem lesz egyszerű mert, nem sík a teteje) Ha sikerül akkor a keletkező vákuum kiszippantja a dzsuvát. Ha nem javul akkor sajnos bontás.
Ui.
ehogy valami fóliával próbálkozz mert beszívja és baszhatod a motort
-
KisCobiii
aktív tag
válasz
vecsepapa #8492 üzenetére
Hát engem azért érdekelne, hogy miért csinálja ezt. Azon kívül míg hazaértem sem javult tulzottan a helyzet és az volt legalább 6-7km-er. Most kicsit várok míg lehül, majd lemegyek és elkezdek mindent egyessével átézni a gyújtástól a krabiig, csak azért kérdeztem, mert könnyebb ha valaki már járt hasonló cípőben és van tapasztalata, hogy hova nyúljak elsőnek
-
vecsepapa
csendes tag
válasz
KisCobiii #8491 üzenetére
Nekem akkor produkált ilyet mikor M9 en tartósabban megkergettem, kiértem a körforgóból egyenes uton normális fordulatszámtartományban rángatott meg le akart állni visszakapcsoltam magasabb fordulatszámért utána szép fokozatosan engedtem visszaesni . Pár km a városban és helyrejött a kicsike.
-
KisCobiii
aktív tag
Valaki tudna nekem valami hibalehetőséget írni?
Reggel beindítom a kocsit szépen indul jár szívató stb... megyek vele szépen semmi gond.
Felmentem a pályára egy kb 5km-es szakaszra, olyan 100-110-re gyorsítottam 4-esbe 3500-4000 fordulatig
semmi baj nem volt, de mikor elértem a lehajtóhoz, akkor szinte eltünt az alapjáratom a kocsi leált.
Félre álltam és próbáltam indítani, majd be is indult de alapjárat csak nagyon nagyon gyengén volt és mindig pár másodperc után leáll... Gázadásra eleinte kicsit fulladva de reagál a gyorsító membrán pumpál benzint láhatóan az 1-es torokba. Viszont mikor hazáig eljöttem vele (pirosnál pumpálva a gázt, hogy ne álljon le), akkor menet közbe mikor elindulok utána nagyából egyenletesen húz, majd 2200-2500 között ha nem adok nagyobb gázt csak tartom, akkor mint ha nem is kapna benzint és megtorpan.. ha adok nagyobb gázt akkor magasabb fordulatszám tartományban megy tovább a motor és húz.Azért teszem fel a kérdést, hogy mihez nyúljak elsőnek, mit nézzek meg hogy ne bombázzam szét feleslegesen az egész karbit, mert véleményem szerint ez valami üzemanyag ellátási próblémára vall.
Csak hogy egyik pillanatrol a másikra, minden ok nélkül... kicsit bosszantó...
(főleg hogy most lett nagy generál a motorba) -
gs20
tag
Nyáron inkább fehér, mint őzbarna volt a gyertya ahogy akkor beállítottam.
Most viszont ronda barnásfekete, valami érdekes lerakódással.
Hogy mitől? passz.Cseréltem gyertyákat, rotort, elosztófedelet, főfúvókát. Szivatót, és levegőcsavart állítottam, WD-vel befújkodtam a szivató mozgó részeit.
Majd meglátjuk...
-
gs20
tag
Látom nem csak engem szopat a technika...
Fél éve írok minden tankolást, nyáron volt 6.2-6.8 között a fogyasztás.
Jött az ősz, lett belőle sorban 7.3, következő tankolásnál 8.2, 8.7 múlt héten pedig 11.3 l / 100km
Na itt szakadt el nálam a cérna.
Ami változott a nyár óta:
- hidegebb lett
- hűtő letakarva
- magasabbra tekertem az alapjáratotAz autót 50%-ban városban, 50%-ban pedig hosszú távon, 55km-es ingázásra használom.
Mindig teletankolom ha kb harmadot mutat már a mutató (mivel nem jó a tartaléklámpám, és nem akarom hogy váratlanul kifogyjon), mindig írom a km-t, és a fogyasztást.Benzinszivárgás nincs, gumi benzincsövek jók, cserélve. Olajnak nincs benzinszaga, szint is stabil.
Az autó hidegben-melegben mindig pöccre indul, jól megy, alapjárat stabil.
A tél és a magasabbra tekert alapjárat (800ról kb 1100ra) miatt pár deci fogyasztásemelkedést elnéznék (7-8 között), de ez már majdnem dupla fogyasztás...
Ja, az alapjáratot a töltés miatt emeltem meg: van bent voltmérő, és ennyi fordulat kellett, hogy lámpával, ülésfűtéssel, fűtőmotorral együtt is 12.6V feletti töltésem legyen alapjáraton.
Arra gondoltam reggel kimegyek és megnézem a szivató hogy működik, de nem hiszem hogy azzal lenne a gond, pár perc után kikapcsol.
Ötlet?
(Legrosszabb esetben karbicsere lesz, van 2 tartalék, de inkább szeretném megoldani a problémát, ez a legkevesebbet futott karbi)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Atyus77 #8479 üzenetére
Szép tiszta a karbi, de ez gyári? Milyen évjárat? Ami nekem feltűnt, az a vákumrendszeredben az elosztó a 2. fokozatot mozgató membrán alatt. Fehér T elágazás. Neke ilyen nincs, és nem megy onnan hátra vákum.
4, 4,5 az nagyon dús keverék. Meg fogja enni a fejed.
A szivatót ki tekerte ennyire el???
-
rob210
nagyúr
válasz
Atyus77 #8479 üzenetére
Az a dúsító cső amivel teljes terhelés alatt tudod üzemanyaggal ellátni a kocsit.
Az egyes torok nem bírná a szükséges mennyiségű benzint befecskendezni, ezért amikor egy bizonyos fojtószelep nyitáson túl vagy az egyes toroknál akkor egy mechanikus kapcsolat segítségével, kinyitja a dúsítót és ott is elkezd áramolni befelé az üzemanyag.Ez típustól függően változhat, jikov pierburg etc.etc.
A lényeg, hogy amikor a terhelés igényli a plusz üzemanyagot a kettes fokozat dúsítócsövén csak akkor fog üzemanyag a karburátorba jutni.
Azaz alapjáraton ezt sosem fogod látni dolgozni.Egy kis szakszöveg :
"Mindkét fokozat fojtószelepének teljes kinyitása esetén további pótüzemanyag áramlik át a dúsítócsövön keresztül. Működik az I. fokozat dúsítója (a részterhelés-dúsító) is. A II. fokozat átmeneti rendszere állandóan működik. Működését az teszi lehetővé, hogy a II. fokozat átmeneti fúvókájához az üzemanyag adagolása közvetlenül az úszóházból történik azzal, hogy az üresjárati fúvóka az I. fokozat főfúvókájához kapcsolódik." -
wladymir
csendes tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Atyus77. A 4-4,5 fordulat az nem sok?
Amugy mennyinek is kéne lenni?
-
Atyus77
csendes tag
válasz
Atuska75 #8476 üzenetére
Üdv.
Kicsit átnéztem a karburátor .A szívatónál nem szorul semmi ,minden könnyedén mozog .
Keverék-szabályzó csavaron tekertem ki még egy kicsit és így szebb,egyenletesebb lett az alapjárat.Remélem a gyertyakép is kimozdul a fehérségből.
(A csavar kivan tekerve kb. 4-4,5 fordulatot.Lehet hogy alacsony a benzinszint?)
Kérdés: Az innenső torokba hajlított rézcsőből mikor kellene jönni a benzinnek ?
(A másik torokba lejjebb ami van az szépen spriccel gázadáskor .) -
Retro DJ
aktív tag
válasz
wladymir #8463 üzenetére
Tényleg furcsán áll a gyújtásmodul. Itt egy gyári állapotú motortér! Némileg ennél is másként áll!
-
Atyus77
csendes tag
A motortartókat még nem oldottam fel soha ,..szerintem az még eredeti helyén van.
Kipróbáltam az oldalankénti emelést ,de nem vettem észre semmi különösebb zajt ,kb. ugyanolyan volt a két oldal hangja. Így emelve azért máshogy viselkednek a futóművek mint mikor az úton van.
Kicserélem a kerékcsapágyakat mindkét oldalon és meglátjuk.
================================Keverékdúsítón tekertem ki egy negyed fordulatot és közben az alapjárati csavaron befele...
Remélem szebb lesz a gyertyakép.Rohadt nehezen kapcsol ki teljesen a szívató .Már majdnem bekapcsol a ventilátor mire hajlandó teljesen lemenni a mutató alapjáratra.
Aztán leállítom , 3 perc múlva beindítom és megint teljes szívatón van . Ilyenkor megint nehezen áll vissza pedig üzemi hőfokon van bőven.
És csak most áll vissza:Lehet állítani valamin ?..vagy szét kell kapni az egészet ?
-
wladymir
csendes tag
válasz
Atuska75 #8467 üzenetére
A keverékcsavar 2 és fél fordulaton van,és így is sokat eszik.
"Az osztófedelet és a gyertyakábeleket cseréld ki hozzá való gyárira vagy hasonló jó minőségűre, NE ViKÁRA!!!"
A kábelek se jók?Az osztófedél cseréjére gondoltam már.A rotort is cseréljem?Kérdés: Milyen márkát válasszak és az kb mi pénz?Mert az fontos.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Atyus77 #8466 üzenetére
Pontosan a váltó és motor helyzetére gondoltam. A szilenteket csak 1 csavar fogja, azokon nem lehet állítani, de a tartók 3 csavarral vannak oda fogva, mindegyik fél centit mozgatható, mivel a lyukak oválisak, arra szolgállnak, h pontosan be lehessen állítani a motor és a váltó helyzetét.
-
Atyus77
csendes tag
A csapágyak nem lógnak ,erre figyelek.
A "felemelés-meghallgatás " jó ötlet .Legalább megtudom melyik oldaltól jön a zaj.
(Egyszerre már emeltem az elejét ,de nem hallatszott honnan jön...)"Akkor is moroghat, ha nincs benne egyenesen a hastómű egység"
A motor-váltó helyzetére gondolsz ? ..Minden bontásnál úgyanott rögzítettem ahol gyárilag volt. -
Atyus77
csendes tag
válasz
wladymir #8463 üzenetére
Üdv. urak.
A gyújtóegység nincs jóhelyen .A vákumszabályzónak a hengerfejhez kellene közel lenni .(Gondolom hogy ez úgy van kompenzálva hogy a gyújtássorrend is el van forgatva...)
A gyertyakép nekem is hasonló , spekulálok is hogy adok neki egy picivel több anyagot ,,..és azt remélem hogy az így nyert ""többletteljesítmény"" miatt nem fog többet enni .
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Atyus77 #8459 üzenetére
Más ott már nem maradt, ha a váltóban is van elég olaj, akkor marad a kerékcsapágy. A favin hangot nem adott, de úgy lógott, mint a bika heréje, el tudom képzelni az ellenkezőjét is. Úgy kell, tesztelni, h felemeled a kocsi egyik oldalát elől, megforgatod 3.ban a motort, és lekapcsolod a gyújtást és kinyomod a kuplungot, utána hallgatózol..
Akkor is moroghat, ha nincs benne egyenesen a hastómű egység. Mindkét oldalon állítható, és nem mindegy, h hogyan áll. iIyenkor a féltengelyek feszülnek, és morognak.
Én csapágyra tippelek. Kint kell meghallgatni a kerék mellett, úgyhogy szerezz valakit, aki felpörgeti a kereket és leállítja a motort.
A csapágyat elől a féltengely anyája feszíti, ha lóg picit, utána lehet húzni, ha úgy is morog, akkor csere.
-
Atyus77
csendes tag
válasz
Atuska75 #8456 üzenetére
Próbáltam már úgy is ahogy mondod és akkor sem változik a búgás.
Abban biztos vagyok hogy ezek közül lesz valamelyik hibás ; féltengelyszár,valamelyik külső csukló ,kerékcsapágy.
Ezek a kerék fordulatszámával megegyező fordulattal mozognak ...Hajlanék a kerékcsapágyra ,..de szépen ,akadás mentesen forog és nem melegszik.
Mágus ? -
KisCobiii
aktív tag
Kellemes Ünnepeket minden skodásnak...
Az erő legyen a kocsitokban...
-
vecsepapa
csendes tag
Békés boldog karácsonyt kívánok minden fórumtársamnak!
-
Atyus77
csendes tag
válasz
wladymir #8429 üzenetére
"A kerékcsapágy lesz a ludas,mert kinyomott kuplunggal enyhül a búgás de nem szűnik meg,terhelem és ujra erősödik."
Nem értem az összefüggést.Miért épp a csapágyakra gondolsz ?..nézted hogy szarok ?
Nekem a zúgás hangja,erőssége nem-változik a kuplung kinyomásától ,sem attól milyen sebességben van ,sem attól hogy kanyarodok-e éppen,,..az is mindegy hogy partnak vagy lejtnek megyek. Csak a kocsi sebességének növelésével arányosan lesz hangosabb. 50-es tempónál már jól hallani és 80-90-nél már búg-zúg elég erősen .
Lejtmenetben gyorsulva kicsit olyan a hangja mikor egy Stuka zuhanórepülést csinál. -
Atyus77
csendes tag
Üdv.
Valahogy nem tudok elképzelni olyan dús keveréket hogy egy jó állapotú,-működésű motornál ennyire felhígítsa az olajat.
Ha ennyi benzint kapna akkor annak komoly tünetei lennének ...
Szerintem máshol(is) lesz hiba ,nem a karbinál.
Olyasmire gondolok ,hogy egy henger valamiért nem dolgozik rendesen és ez miatt lemosódik az olaj ,pl. kompresszió hiány ,gyújtás gond... -
Atuska75
tag
Csillagszóró szórja fényét,
árasztja a szeretetet s a békét.
Angyalka száll házad felett,
hogy átadjon egy üzenetet: BOLDOG KARÁCSONYT!Boldog, Békés Karácsonyt Kívánok MINDENKINEK!!!
-
Atuska75
tag
Csak finoman megjegyezném, ha eléri a megfelelő arányt az elegy akkor a kenés lesz a legkisebb gondja. Úgy felrobban a motor mintha sose lett volna egyben. Ez sajnos tapasztalat (Dacia-val járt így egy cimbi) Sose hittem volna hogy mekkorát szól és hogy szétnyomja a motort.
-
Jansz
csendes tag
Most pontosan nem tudom, a te leírásod alapján lőttem be. Most 2 napja már volt olyan,h beindult emelt volt az alapjárat de nem annyi amennyi szokott és 3 henger ment,nyomtam egy kis gázt durrogott is. Tele van benzinnel. Aztán 1-2 km és kijárja magából. Az előző karbival is ez volt a tünet ha be volt kötve a szívató. Mintha állásában túlfolyna vagy túldúsít.
-
Jansz
csendes tag
Na ez az de sztem az első hozzászólásod lesz a mérvadó, sztem is a szívató működésekor kap nagyon sokat. A szívató működik, lekapcsol rendesen, alapjárat visszaáll. Annyi van még,hogy a bimetál felrakása után benzinszag volt, benéztem a motortérbe és a keverék dúsító szelepnél(
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/skoda_favorit_karburator_keverek_dusito_szelep_1677527831.html ) szivárgott a benya.
-
Mágus2
Közösségépítő
Mennyi a szivatós alapjárat?
Normális esetben sokkal több levegő keveredik a benzinnel, de ha lefojtod a levegő ellátását, ez az arány gyorsan leromlik. Ha haladsz vele és nem helyben melegíted, akkor észre sem veszed, h megy a szivató, és nagyon dús a keverék, amíg alapjáratra nem esik vissza a fordulat. Ha 2000 fordulat közelében közlekedsz amíg melegszik, fel sem tűnik a dús keverék. 5Km után max picit emelt alapjáraton kellene ketyegnie.
Lehet a másik 2 bimetál a jó, csak rosszul van belőve a szivató ütközőcsavarja.
A szvató a csappantyút nem zárhatja teljesen be. 5 fokra nyitva kell lennie.
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak arra tudok tippelni, h a bimetál fűtése nem megy. A rugó amúgy is erősödik, ahogy melegszik a motor, de sokkal lassabban, mint ha az áram is fűtené. Mérd ki a tápkábelét, lehet nem kap áramot, ha ez megvan, bimetál le, akksira rákötni, és nézni ahogy melegszik. valahol ott lesz a gebasz. Nekem 1 padlógázra bekapcsol, és az első pedál érintése a 2. fogra ugrik a fogas tárcsán az ütköző csavar. Erre felé keresgélj. Nem hinném, h kifogtál még egy karbit aminek ugyan az a baja.
Rendesen le van testelve a karbi, mert ez is okozhatja.
Ha a tápkábelt mérni fogod, akkor a karboról vedd hozzá a testet.
-
Jansz
csendes tag
Igen, karbi csere, ennek a karbinak nem volt jó a szívatója, átraktam a régikarbinak a bimetálos részét szívató jó lett csak ugyanazt csinálta ez a karbi is mint a régi , ha van szívató, benzin van az olajban. Ezért gondolom,h a bimetálos rész a rossz. A régi karbiról ha le volt kötve akkor nem volt benzin az olajban. A mostanira felraktam és ismét megtörtént. Csak nem értem,h milyen módon jön ez össze? Keverékem jó, a gyertyák színe szép, jól ki vannak égve.
-
Jansz
csendes tag
Szia Rob. Csak akkor jön elő ez a jelenség amikor a bimetálos rész vissza van téve a helyére. Ha lecsavarozom akkor nincs szívató és nincs ilyen gond, a régi karbinál levettem róla és nem volt ilyen gond, amint visszateszem a bimetálos részt a szívató működik és pár hét használat után benzines az olaj. Kompresszióval nincs baj a motorban most van 20.216 km. Tavaly darabokra szedtem, új dugók,gyűrűk,szelepek,olajpumpa, összes tömítés, összes csapágy, stb., stb.. Elég elvetemült vagyok!
-
Atuska75
tag
Ezek szerint hülye vagyok. Csak senki nem akar megsérteni azzal hogy, a szemembe mondja. Pedig mostmár csak azért is meg fogom csinálni! Max. nem lesz rajta műszaki és itthon fog állni.
-
rob210
nagyúr
A benzin beszivárog az olajba.
Ez valószínűleg a hengerek fala és a dugattyú között valósul meg.
Kéne mérni egy kompressziót, meg veszteség mérés sem ártana.
De ezt otthon feltételezem nem tudod megoldani.
Azt nem hiszem, hogy az AC-d lenne átszakadva, mert akkor más tünetek is lennének. -
Jansz
csendes tag
Sziasztok! Ismét bajban vagyok, keresem a dolgok miértjét!
Szóval, írtam jóval korábban,h isten tudja miért, amikor visszakötöm a szívatót a favorit karburátorra, akkor belefolyik a benzin az olajba.
Erre megoldásként vettem egy másik karbit, amin elmondás szerint "minden jó, igen, igen, a szívató is! " Na hát ez egy tipikus szar üzlet volt, ugyanis a szívató nem volt jó ezen sem, mind1 nyár volt, meleg ősz, nem foglalkoztam vele, mentem anélkül.
Kb. 3 hete, pontosan már nem tudom, a régi karbimról átraktam a szívatónak azt a részét amiben van a bimetál ( amire felmegy a két vízcső) és volt működő szívatóm, igaz csak úgy ha ráadtam a gyújtást megtapostam a pedált vagy 3-4 alkalommal indít, egy pillanatra beröffen, leáll, majd ismét 3-4 taposás és indult normálisan szívató ment, időben lekapcsolt működött.
Tegnap kezdődtek azok a tünetek amik voltak annak idején a régi karburátorral indulásnál 3 hengerezés, füstölés stb., megnéztem a nivopálcát( hideg motornál) és az olajszintem már lassan a max. jelzés fölött van.
Na ezt magyarázza meg vki, mi az összefüggés? Ezek szerint az a bimetálos rész a szar? Ha vki rájön az összefüggésre és a probléma okára, legyenszives és ossza meg! Előre is köszönöm a segítséget, kíváncsian várom az elképzeléseket. Szép estét!
-
Atyus77
csendes tag
válasz
wladymir #8426 üzenetére
Felemelve az elejét , szépen gördülnek a kerekek . Egyikfelén volt egy pici játék azt megszüntettem...
Szóval simán,egyenletesen gördül ,,nincs melegedés a futóműnél...
Nem hinném hogy ott lesz a gond.
(Kerék kiegyensúlyozatlanságra gondoltam ,ezért kicseréltem az első kerekeket a hátsókra ,de gyakorlatilag nem változott semmi. -
30z.Samu
félisten
Kellemes Ünnepeket kívánok minden kedves Skoda társnak.
-
Tomasso72
csendes tag
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket minden kedves Márkatársamnak!
-
Atyus77
csendes tag
válasz
Atuska75 #8417 üzenetére
Ok. értem ,köszi.
============================A kocsi elejétől még mindíg hallani a "zúgást-búgást" .
Ahogy kicseréltem a váltót (rántás miatt) akkor kicsit csendesebb lett ,de már erősödik egyre jobban .
Belső féltengelycsuklók újak , a csuklóházak hibátlanok. A külsőkön sem láttam semmit mikor nemrég kipucoltam és friss zsírral megkentem.
Kocsi elejét felbakolva hajtattam a motorral a kerekeket és nem láttam semmi rendellenest.Már a faxom tele van az egésszel.
Most ott tartok hogy spekulálok a komplett féltengelycseréken ,..vagy beleszarok az egészbe ,,..mert az utóbbi fél évben ráköltöttem az autó értékét .
..és nem látom a végét.
-
rob210
nagyúr
A gyorshajtással vigyázzatok.
Egyébként Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, minden skodásnak.
-
Retro DJ
aktív tag
Sziasztok!
Ma megkapta a Favi a karácsonyi ajándékát, lemosattam. Szaladgáltam a városban figyeltem a fűtést (-3 fokban, 20 perc alatt elég jó meleget csinált (letakart hűtővel), kicsit tekergettem a reduktort, valamint felfújtattam a gumikat is.
A következő fotókkal kívánok Áldott, békés, szeretett teljes és boldog karácsonyt Nektek!
Vigyázzatok magatokra, és pihenjetek!
-
Atyus77
csendes tag
A fűtés-csapnál szivárog a hűtővíz egy ideje .
De csak akkor szedem szét ha azonnal javítani tudom a hibát. Mire készüljek ?..mi szokott elkopni ?..általában mit kell cserélni ?
===============================
Volt már olyan a történelemben hogy a féltengely elgörbült ? -
Atuska75
tag
Vannak tervek a Favival. Ahogy hozzájutok egy kis pénzhez megy a lakatoshoz és átalakul. Csinálunk belőle sedan-t, csak annak kell még utána járnom hogy, mit szólnak hozzá az NKH-nál. Mert ugyebár átalakítás, de igazából mégsem mert, csak annyi hogy levágjuk a hátulját és bele toldunk 25-30 centit.
Aztán meggazdagszom belőle, eladom mint limited edition-t -
Atuska75
tag
válasz
Atyus77 #8411 üzenetére
Pedig annak már bőven jó az a gyertya. Egyébként érdekes mert én most cseréltem nem rég a gyertyákat meg a kábeleket + komplett gyújtáselosztót. Ami ráadásul Feldából való és azóta sincs vele semmi majom, nagyon szépen jár. És az az igazság hogy a gyertyakábelek nem is bele valóak mert, nem volt olyanjuk és már muszáj volt cserélni.
-
Atyus77
csendes tag
Üdv.
Ez a téma érdekel engem is.
Most néztem ;a kábelek -szerintem eredeti- Tesla ,a rotort és az elosztót nemrég cseréltem .
Ez a gyertya van benne most : http://www.gsparkplug.com/shop/champion-s9yc.html
,de volt már benne Brisk is ...Ami kicsit idegesítő hogy mióta nálam van a kocsi -8 éve- ,azóta még nem hallottam szép alapjáratot tőle.
Gyertyakép szép .(bár kicsit világos ,de nem merek több anyagot adni neki .
Szelephézagokat rendszeresen ellenőrzöm.
Szóval csúnya az alapjárat ,főleg ha 700-800 körülire állítom ,,akkor kihagyogat ,remegteti a kocsit. Minimum 900-950-re kell állítani hogy egyenletes legyen valamennyire ,de még így is zakatolós.
Fogyasztás tűrhető ;7-8 liter körüli .
1994-es kombi.42kw -
Retro DJ
aktív tag
válasz
Atuska75 #8405 üzenetére
Nono!
"Pezsgőbontás előtt azonban óvatosságra intünk mindenkit, bár az EU elvetette az évenkénti műszaki vizsgát, megjegyzi, hogy a tagállamok akár szigorúbb rendelkezéseket is alkalmazhatnak. Így aztán a kérdés továbbra is nyitva áll, mind életkor, mind pedig futásteljesítmény alapján lehetséges, hogy hamarosan a jelenleginél szigorúbb előírásokat, gyakoribb vizsgakötelezettséget kapunk, illetve kapnak autóink."
-
Atuska75
tag
ÉÉÉÉÉS VAN ISTEN!!!: [link]
-
Retro DJ
aktív tag
Srácok, azt remélem hogy megoldódott a főtés probléma. Ma igaz nem volt nagyon ordító hideg (-3), e mellett a feleségem azt mondta, hogy melegebb az idő a kocsiban, mint eddig.
Szóval, úgy tűnik, hogy elfáradt a termosz.
(Most már csak a beletört csavart kell kibányászni a helyéről.)
-
rob210
nagyúr
válasz
vecsepapa #8401 üzenetére
Basszus mid van neked 2500quatro favoritod?
10-12liter az horror
Nem lehet, hogy 4-5 öt is kéne néha váltaniViccet félretéve, azon a keveréken irtó gyorsan állíts, mert valami nem oké.
Illetve egy fontos kérdés gyertyáid nem kormosak?
Meg ha a nívópálcád kiveszed és megszagolod nincs benzin szaga.
Nekem egyszer evett 10liter a favi amikor az AC-m átszakadt és ment a benzin a motorolajba.
Még jó, hogy észrevettem, mert ilyenkor a kenését a motornak nagyban lerontja.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Ülőgarnitúra 3-2
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 13900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 1TB SSD Quadro T1000 W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest