Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Hol vásároltad az alkatrészeket?
Én annó a 17.-kerületben a Diadal utcában és nagyon korrekt áron hoztak meg mindent.
Sőt ami nem volt azt is 1 napon belül megrendelték meghozták.
Grat a felújjításhoz, sok kellemes kilómétert kívánok.(a golfomon én is nemrég cseréltettem toronycsapágyakat valóban sokat jelent a vezetés szempontjából.)
A szilentek egyébként sajna cseredarabok, 10.000.kilóméterenként szétmegy, ez típus hiba.
Viszont ami jó hír hogy darabja 980.- tehát nem egy nagy összeg.
Valamint otthon kb 1 óra alatt cserélhető.Renault power
-
rob210
nagyúr
Tescos olaj????
Autógyilkos.
Akkor már inkáb étolajat tettél volna bele.
Azt azonnal cseréld le, mert szét fog kopni a motorod.
15W40 et tessék bele tenni legalább shell-t ha van rá keret, akkor aralt.
Ha sok a hideg indítás és nem garázsban tartod akkor 10W40 et tudok javasolni, de ez a motor kopottságától függ.
Az olajat nem csak a motorban tudja elfogyasztani, hanem a szimeringek mellett is.
Valamint lehet rossz a szivócsonkja az olajpumpádnak.
Nézd meg az olajdeknidet, ha azon gyűrődés van akkor lehet az, is hogy eltört a szívócsonk és ezért villog a nyomásmérőd alapjáraton.Huh azt hiszem elsőre ennyi, de nagyon sok mindentől fogyhat az olaj ami nem a motor kopására utal.
Ha a motor enné akkor vagy füstölne, vagy csúnya lenne a hűtővized.
A skoda biblia meg van neked?
Mert abban minden részletesen benne van hogy hogy csináld.Renault power
-
rob210
nagyúr
A fordulat szám mérő miatt kell egy vezetéket a gyujtó trafótól elvinni a műszeregységig, ahol kell egy lábmódosítást csinálni.
Igen, ez megoldás, de készülj fel rá, hogy nem olcsó.
Én annó 7.000.- vettem és még olcsón jutottam hozzá.
Igaz ez 2 évvel ezelőtt volt.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ejej butaságot csináltál.
Ugyan az a lábkiosztás, elég lett volna a régi csatlakozókat felforrasztani az új csatik helyett.
Még a kábelek színe is ugyan az.
Csak a 94-esében van 4 plusz kábel.
Ami nem lett volna gond.A 94-es kárpit felszerelése nem egyszerű.
De akinek van egy kis kézügyessége az 25perc alatt fel tud szerelni 1 kárpitot.
Tehát egy délelött alatt átalakítható a kocsi kárpitja és ezerrel szebb az üvegszálas mint a barna műbőr dekorlaposA szereléshez lemezcsavar kell 4es méretű 8db / ajtó.
2mm vastag 1,5 centiszer 4centis aluminium vagy valamilyen jól alakítható lemez.
Ebből lesznek a tartófülek.
És 3mm átmérőjű horgany pálca/rézpálca/valamilyen stabil de hajlítható pálca.
Ebből lesz az ajtónyító szerkezet.
A huzal ugyanis nem jó, ami a 93-előttiek ajtónyitását végzi.
Ha ezek után érdekel akkor leírom pontosan mit hogy kell csinálni.Renault power
-
rob210
nagyúr
Minden autó lejegesedik belülről ilyen hidegbe.
Erre az egyetlen megoldás a páramentesítő spray.
Letörlöd szárazra az ablakot és befújod ezzel a spray el.
Utána nem tud a meleg üvegre a hideg levegő párája kicsapódni.
Mert hogy ez a pára csapódik ki és fagy meg.Renault power
-
rob210
nagyúr
Csere után futóműállításon volt?
Mert hogy nem lehet ugyan oda visszarakni ahol volt.
Minden futóműszerelés után el kell vinni futóműbeállításra.
Ha volt akkor gyorsan meny el szerelőhöz, mert valami szétesett.
HA nem akkor pedig gyorsan látogass meg egy futóművest, mert így hosszú távon megeszi a gumikat.Renault power
-
rob210
nagyúr
Levegő ellenére lehet, hogy a gyujtás kábeled rossz neked is.
Az pedig ezt produkálhatja.
Illetve a gyujtáselosztó fedél is lehet szétkopva, ami azt eredményezi, hogy nagyobb fordulatszámon kiegyenlítődik a tengely lötyögése holtjátéka.
Persze fent áll a levegő lehetősége is de az kevésbé valószínű, mint hogy egy kopó alkatrész adta meg magát, mint pl. a gyujtáselosztó.Renault power
-
rob210
nagyúr
A tartó szemeket is megvetted?
Meg a kilincs, nyitó rudazat, díszléc, stb,???
Mert ha nem akkor elég macerás.
Ha igen akkor sok dolog nincs a tartó szemeket berakod a kárpitba odaméred az ajtóra berajzolod filcel 3 as fúróval megfurkálod.
Felrögzíted az ajtóra a tartó szemeket majd a kárpitot felszereled.
A kilincset beméred és rögzíted.Renault power
-
-
Tompie
őstag
1x nekem is volt hasonló tünet, akkor spec az volt a baj, hogy az a gumicső ami bejön a motortérbe amin jön be a benya az volt megrepedve és így néha szívott be levegőt is akkor rángatott, ki lett cserélve a cső, azóta jó.
Ezt csak azért írtam le mert mire észrevettük hogy ez a baja azóta már túl voltunk egy AC pumpa szétszedésen stb[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Hideg indításnál városi közlekedésben ne csodálkozz hogy felmegy a fogyasztásod.
Mellesleg nem tesz jót a kocsinak, hogy kifogyasztod belőle a benzint.Egyébként én megnézném, hogy a beállított csavarok nem állítódtak el.
Légszűrőd gyertyáid milyen állapotban vannak?Renault power
-
Lzc
csendes tag
És vízszintesen mentél? Nem értek a benzintankokhoz, de saját és mások benzin-kifogyási történetei alapján azt tapasztaltam, hogy sokszor a lejtés irányának megváltozásakor szűnik meg a benzinellátás. Meg tudtommal nem tesz jót a motornak, ha beszívja a tank aljáról a koszt és vizet. Inkább két teletank közt mérd le a kilómétert, és abból számolj fogyasztást (tankolt liter/előző-teletankolás-óta-megtett-km), nagyobb utakat megtéve, hogy pontosabb legyen a számolás.
-
Retro DJ
aktív tag
-
Mágus2
Közösségépítő
Azt, jelenti, h nem közvetlenül az önindító főtengelye hajtja meg a motort indítózásnál, hanem van benne egy áttét. A favorit indítójában közvetlenül a tengelyt kapcsolja a motorra a bendixel.
A faliciában nincs külső persely, de belül nagyobb a csapágy, nincs az a jellegzetes félhold alakú kamra sem. az indító motor főtengelye is el van tolva a motorforgató réshez képest.
Ettől van az éles hang, meg az 1Kw teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
-
Marczi80
tag
Retro köszönöm az ábrát.
A szaki amikor cserélte említett valami hasonlót, lehet fel hívom adjon egy kis észt...
Te hogy oldottad meg?Egész télen nem havazott. Ma reggelre hullott vagy 5 centi, erre nem lehet bejutni Pozsonyba... még jó, hogy ismerem a mellékutakat
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
A műszerfal bontása szvsz felesleges.
El vannak dugulva a vízelvezető csatornáid, a motortérben.
Illetve a kábelkötegek szigeteléseinél ki van száradva repedezve az átvezető gumigyűrű és ott szépen beszivárog a víz.
Legalábbis nekem ez volt.
Kapott a motortér felől egy alapos gőzborotválást, a szükséges letakargatások után
(gyújtás és elektromos dolgok)Aztán szilóval kinyomtam az összes kábel átvezetést, utána nem volt víz az utastérben.
De nem egy 5 perces meló, arra készülj fel.Jah és a pedáloknál is képes felszívni a vizet a szigetelés.
Ahol kimennek a motortérbe.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha biztosan nem a szélvédőnél folyik, akkor a motortérben a szélvédő alatt a vízelvezetők megteltek porral, levelekkel, ami megváltoztatja a folyás irányt, és simán becsoroghat a km- óra szinórnál és hasonló réseken. Egyik oldalon az akksi mellett kell lefolynia, a másikon meg a torony mellett. Ezeket nézd meg. Ha meglocsolod a szélvédőt, és megnézed merre folyik, abból rá lehet jönni a hibára.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
A benzin beszivárog az olajba.
Ez valószínűleg a hengerek fala és a dugattyú között valósul meg.
Kéne mérni egy kompressziót, meg veszteség mérés sem ártana.
De ezt otthon feltételezem nem tudod megoldani.
Azt nem hiszem, hogy az AC-d lenne átszakadva, mert akkor más tünetek is lennének.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest