Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- MárkaLánc
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyo91
csendes tag
válasz KisCobiii #3233 üzenetére
pontosan ahogy mondod bent van a tartalyba az uzemanyagszintjelzobe van integralva,fent ahogy mozog a kis filecske ami jelzi a szintet es a tartaleknal meg egy olyan kis ressz van.
es nekem is pont ez volt e problemam es elkeztem vele jatszani,de abbahagytam mert most mar olyan allapotba van hogy amikor feltartalyom van akkor is vilagit halvanyan,es ekkor lett elegem amikor mar 10.szer ki-be raktam,akkor mondtam hogy eleg -
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #3240 üzenetére
Volt ABS-es favorit, sőt klimás is volt. Természetesen csak a külföldi piacra impotáltak. Az öv visszajelzője mellett az a TEST feliratos visszajelő a folytószelep beállitásának ellenőrzését jelezte. Inditózás előtt kb 3 másodpercig világitott az ECO tronikkal 'megáldott' favoritokon.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #3250 üzenetére
Ne akarj ilyen egérmozit a favoritba, attól jó autók, h egyszerűek. Az ABS lámpa csak akkor világít, ha elromlott az ABS. Ha szeretnél szerelni bele, akkor kábelköteget is cserélned kell, mert az ABS-nek jeladói, és vezérlőegysége van. Mind a 4 kerékre külön. A jeladóhoz tartozik egy fémkoszorú is aminek forognia kell a kerekekkel, teljesen más a futóműve. Hidd el, nem éri meg, mert ha meg is csinálod, soha nem fogod tudni legálisan levizsgáztatni. Könnyű autó a favorit, azért nincs benne szériában az ABS.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #3250 üzenetére
Az ECO tronic-ról annyit, h amig nincs a kocsiban, addig problémamentesen autózhatsz. Az egy karburátorfajta, vezérlővel, motoros fojtószeleppel, 1000 gyári hibával. Ha ilyet látsz, messziről kerüld, el, nincs élő ember aki tisztességesen be tudja állítani, Vagy zabál, vagy nem megy.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
válasz KisCobiii #3253 üzenetére
Na akkor kezdjük el.
A te autód egy átmenet.
Ami abban van fejlesztés abból lett a felícia.
Ami viszont lényeges nevezhetnénk a felícia prototípusának is egy béta felíciának.
Sajnos minden hibájával együtt.
A Black Lineok ebből a szempontból jobbak voltak azokban minden működött.
Az eco egy elektromos karburátort takar ami szabályozott katalizátort rejt ez is a nyugati országok akkori trendje miatt került bele.
Ezeken a karbikon viszont szinte mind megadja magát az alapjárati motor ami után az autó össze vissza megy beállíthatatlanné válik és egy használhatatlan rom lesz egészen addig amíg vissza nem alakítja az ember mechanikus karbisra.
Még az abs témához annyit, hogy az szokott működni és nagyon jó dolog ezen a kocsi típuson is jó ha jó, de az alkatrész igen drága és olyan ritka mint a fehér holló.
Érdemes megnézni, hogy a G60-as VW golf abs-e nem kompatibilis-e vele, mert szerintem azt kapta meg.Renault power
-
Atuska75
tag
válasz KisCobiii #6931 üzenetére
Ez a kat. nem használtan lett feltéve hanem újként és ehhez a motorhoz (is) jó (igazából semmihez se jó). Annak idején nekem a Trabira is ugyan ezt a típust rakták fel, UNIVERZÁLIS. Talán 2 évig ha jó volt a Trabanton, mivel teleköpködte olajjal, le is vágtam róla és nem is került rá soha többet.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
gs20
tag
válasz KisCobiii #6935 üzenetére
Szerintem bontóban érdeklődj, máshol nem nagyon fogsz találni.
A Favid egyébként karburátoros, vagy injektoros?
Egyébként kis képzavar van nálad.
Az Ecotronic az egy elektronikusan vezérelt karburátor volt, lamda szondás szabályzást is tudott. A Pierburg próbálkozása volt, a 2E karburátor alapjain volt építve, de nem igazán terjedt el (bonyolult volt, a befecskendézekhez képest a bonyolultság miatt meghibásodásra hajlamos, és még drágább is volt) Tudtom szerint Favoritba csak pár nyugati export példányba került ilyen (angol balkormányosról láttam ilyen képet)
Ami nálunk volt az gyakorlatilag a Jikov karbis, és a Mono-Motronic befecskendezős.E=MZ²
-
rob210
nagyúr
-
Atuska75
tag
válasz KisCobiii #7926 üzenetére
Az 1.3 minden varia nélkül, mondhatni (plug and play) sőt ha jól tudom még az 1.4 MPI is bemegy, de ahhoz már átalakítási engedély kell.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
válasz KisCobiii #7926 üzenetére
Az 1.3 kell neked, mert az köbcentire azonos.
Mindene ugyan az és aztán ha gyengének érzed később veszel rá egy 1.4 es hengerfejet meg egy két fabia cuccot belefaragsz
Akkor egész kényelmes tempót tudDe ez mind sok pénz.
Hiszen a szimpla motor csere se 5.- lesz.Renault power
-
wladymir
csendes tag
válasz KisCobiii #7922 üzenetére
Én is ezt a projektet vettem tervbe tavaszra.Viszont nem tökölök,kinézek egy nagyon jó állapotú külföldi felicia glxi-t,megveszem bagóért.Egymásmellé állítom a favimat meg azt,és ugy ahogy van építem át a belsőt,elektronikát,kiput,motort..stb.Ahol nem megy (kipu)segítek neki flexel meg Co-val,a többi meg egykutya,beíratom a motorszámot oszt csocsesz
De lehet,hogy a tömb marad csak rádobom a másik hengerfejet[ Szerkesztve ]
-
-
30z.Samu
félisten
válasz KisCobiii #8063 üzenetére
Szinte biztos, hogy ki kell pucolni, mert olyan szinten kormos volt a gyertya is, mint annak a rendje. A hézag 1mm volt, ami bátyám átállított 0,75-re, mert olvastuk hogy ennyi a standard. De nem indult be, de már az után se, miután visszatettük 1-re. Benzint tuti kap a gyertya. Annyiban mindenképp jó volt ez, hogy hibalehetőségeket zártunk ki, viszont most be se indul.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz KisCobiii #8065 üzenetére
Az a baj, hogy most szikrát nem tudjuk nézni, az időjárás miatt. A gyertyák ki lettek pucolva és kap is benzint, ezeket megnéztük. A karburátorhoz viszont nem nyúltunk. Bátyám most annyiban maradt, hogy majd amikor jó idő lesz kipucoljuk, csak az a baj hogy nem tudom mikor lesz jó idő, a kocsira pedig szűkségem volna. Ha sok benzint kap, akkor a hézagból kéne visszaállítani?
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Atyus77
csendes tag
-
-
Atyus77
csendes tag
válasz KisCobiii #8214 üzenetére
Értem. ..csak azt nem hogy ez minek a favotitba ?
Neked 94-es a kocsi ,abba van amúgy is fodulatszámmérő .Meg amúgy is 5500-as fordulatra írja a könyv a max fordulatot , akkor már ordít rendesen a motor .
Menet közben nekem talán még sohasem volt akkora fordulatra pörgetve..., én 1500-3300 ford-tartományban használom.SKODA FORMAN
-
Atuska75
tag
válasz KisCobiii #8293 üzenetére
Ne tartósságban gondolkozz hanem viszkozitásban és szennyeződés szállítási képességben. Mindenképp cserélj olajat maximum 3 ezer km után,de inkább ezer. A felújított motor ez alatt kopik a legtöbbet. Ha hosszútávra gondolod használni az autót akkor ezek olyan dolgok amit nem szabad sajnálni tőle. Egy piacvezető gépműhely ajánlása szerint motorfelújítás után 1 ezer km aztán 5 ezer km, utána meg be lehet állni egy 10 ezer km-es intervallumra. Ha nem akarsz túl nagy kopást ezt mindenképp tartsd be.Hosszútávon kifizetődő.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
válasz KisCobiii #8293 üzenetére
Ahogy atus is írta a sűrű olajcsere az elején kötelező.
A finom fémpor amit az olaj lemos a forgácsolódás után tönkre is teszi a friss gépet, ha nincs kicserélve az olaj.És mivel a felújítás után passzentosak az illesztések minden képen 5W40, mert jobban beszivárog a résekbe.
Így jobban ken, ezzel csökkented a kopás esélyét.
Olcsóbb a 10W40, de a végén drágább lesz.
Legalább az első 3 csere 5W40-el legyen!!!!
Ezeken nem szabad spórolni, mert drágább lesz a lé mint a hús.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen