Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12101) peti_s válasza arkazsu (#12099) üzenetére


peti_s
addikt

Én most így vagyok a Feliciával. :) Amúgy, érdekes de így egyáltalán nem vágyok vissza a Favoritba, egyedül a hosszabb váltó hiányzik, ami már tényleg be lesz építve valamikor. :D

(#12102) arkazsu válasza Mágus2 (#12100) üzenetére


arkazsu
újonc

Persze, ezt gondolom, számítok is rá, de ez az egyetlen káros szenvedélyem, úgyhogy belefér :-D
Én eleve több hónapra számítok, ahhoz képest a tiéd hamar készen lett. Jó munkához idő kell!
Csak találjak olyat, aki tényleg jó munkát végez!

(#12103) Retro DJ válasza arkazsu (#12102) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Csak akkor lesz jo a munka, ha magadnak meg tudod csinalni. Szerintem magyarorszagon 10 ember sincs aki normalisan csinalna meg. Ha talan talalsz egyet akkor az auto aranak ketszereset fogod otthagyni!

Retro

(#12104) Retro DJ válasza peti_s (#12101) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Szeretem a Favoritot, huseges es egyszeru joszag. Nagyon sajnalni fogom, ha el kell engedni. Ha lesz utodja, biztos egy egyes Fabia lesz.

Retro

(#12105) rob210 válasza Retro DJ (#12104) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát nem tudom kövezzetek, meg de én amennyire szerettem a favoritot annyira utálom a fabiat.
Azaz autó nekem valahogy egy hányadék fapad fos. Már bocsánat, de mindig felzaklat.
A rapid viszont egy nagyon tetszetős szerkezet lett.
:R

Renault power

(#12106) Retro DJ válasza rob210 (#12105) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Ez a belsőmig hatolt, mert nekem az első új autóm a Fabia I volt. Nagyon nagyon szerettem, igazi egyéniség volt. A műszerfal sikerülhetett volna szebben ez tény, de ez pl kívül nem látszik, és maga az autó harmonikus, újszerű, nagyon egyedi a formája.

Benne a jó kis OHV motor dohog, ami a VW segítségével nagyon takarékos lett (legalábbis nekem ez volt a tapasztalatom).

Az autó a kisautók között a legbiztonságosabb autó lett akkor. Amikor szétkaptam a műszerfalat magam is meglepődtem mennyire masszív az egész.

Nekem örökké a szívem csücske marad.

Retro

(#12107) peti_s válasza Retro DJ (#12106) üzenetére


peti_s
addikt

Hát, egyik ismerősömnek Fabia I van, a GLX-s Felicia szerintem sokkal komfortosabb, és szebb belül. Az 1.4 MPI motor tényleg nagyon jó. :)

(#12108) rob210 válasza Retro DJ (#12106) üzenetére


rob210
nagyúr

Az anyaghasználatot nem kérdőjelezem meg, de én utálom. :R
Én annyit mint az 1.2-es meg 1.4 es Fabiakkal még autóval nem szívtam.
Ismerősömnek is állandóan megdöglik, mindig van valami baja.
Ráadásul nekem a formavilága nagyon nem jön be kb. pont egy szinten van a C Corsával . :W

Na meg örökölte a favorit és Felicia betegségét is nincs csomagtartója. :( ( a kombi kivétel )

Sajnos nekem az az autó nem fekszik, de van még pár olyan típus amit soha nem vennék meg.
Ettől még biztos vannak olyanok akiknek ez a kocsi jön/jött be ezt tiszteletben tartom, de én rühellem.

:R :W

Renault power

(#12109) JossyFavo90


JossyFavo90
csendes tag

Hàt ma kilehelte a lelkét a Favo, úgy kellett hazahúzatnom. :/ Kicsit meg is könnyeztem hogy erőltettem, mert éreztem van benne akarat... Nem csinàlok ilyen hülyeséget legközelebb, de sajnos a pénz utàn menni kell... Remélem még megmenthető mert szükségem lesz rà... Gondolom lesz aki kinevet meg egyebek, de a hibàinkból tanulunk...

(#12110) gs20 válasza Retro DJ (#12106) üzenetére


gs20
tag

Ott a lényeg, te is leírtad.
"Az autó a kisautók között a legbiztonságosabb autó lett akkor."

A Favorit / Felicia az alsóközépkategórában versenyzett, Formanként / Felicia Kombiként még bőséges csomagtérrel is el volt látva. A Fabia meg egy kisautó, szerintem szűk, kényelmetlen, Feliciában sokkal több a hely.

A fentieket persze árnyalja, hogy a 90-es évek végére a Felicia mérete már nem alsóközép, hanem inkább kisautós volt, de a Fabia akkor is szűkösebbre sikerült.

Ha én cserélnék, dízel Octavia I kombi lenne az utód.

(persze nem mondom, asszonynak, második autónak jó lehet a fabia is, ha csak városi szaladgálósnak kell, de fő családi autóként (ahogy kis hazánkban jellemző) szerintem nem nyerő.)

E=MZ²

(#12111) Retro DJ válasza rob210 (#12108) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

2000ben, a kifuto Felicia es a Fabia kozott kellett valasztanom. Hat en egymas utan ultem az autokban es azt kell mondjam, hogy a Fabia sokkal meggyozobb volt. Csendesebb, finomabb. Felextraztuk azokkal a dolgokkal amelyeket akkor fontosnak tartottam, es a felextrazott Felicia arabol siman kijott egy Fabia.
Azert azt ne feledjuk, hogy a Felicia tulajdonkeppen egy Favorit, amit kicsit atkalapaltak.
A Fabia egy teljesen mas karakter.

Azt gondolom, hogy altalaban azzal az autoval van tobb baj, az a megbizhatatlan amelyikkel nem torodik a gazdaja. Ezt a Favoritunk ekesen bizonyitja. Tudok figyelni ra, es lassan harom eve nap mint nap rojja az utat. Iden meglesz a 90e km.

Retro

(#12112) rob210 válasza Retro DJ (#12111) üzenetére


rob210
nagyúr

:R tudom ezekkel tisztában vagyok. :R
De ha most beülsz egy fabiába meg az én 2001 es megane - om ba akkor lesírod a diszkóbelépődet.
A csomagtartójába meg belefér az egész fabia motortere :) 510 liter.

Tehát engem nem tud a Fabia meggyőzni.

Az autók szeretetet mindig szubiektív marad, kinek mi tetszik ki mit miért szeret.
:R

Renault power

(#12113) Mágus2 válasza rob210 (#12112) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Na, elég volt a körtéből, meg az almából. Megan az octavia ellenfele, a fabia meg a clio-é. Ülj csak be egy clio-ba.

(#12114) Retro DJ válasza Mágus2 (#12113) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

A barátomnak Cliója van, szinte egy időben vettük. A Clio is megállja a helyét, a maga szegmenségben, sőt bebizonyította nem hogy nem olyan rossz. Leszakadt neki a gyári hátsó fékbetét (mint pl. a pezsókban), sorra mentek tönkre a trafók (mint a fócvágen gruppéban) és komolyabb dologról nem tudok beszámolni. Na jó, kétszer egy kicsit átrendezte az autója fazonját, de az helyre lett állítva.

A beltér milyenségét pedig embere válogatja. Nekem a Comfort felszereltséggel egyedül a klíma hiányzott.

Retro

(#12115) Trex94


Trex94
csendes tag

Sziasztok , eljutottam arra a pontra hogy bele akarok nyúlni a favorit motorjába és megnézni mit lehet kihozni belőle. Tudnátok konkrét helyeket , műhelyeket ahol betudnám szerezni hozzá az alkatrészeket ? Gondolok itt a fokolt vezérműtengely , karburátor , lendkerék könnyítés stb...
olvastam egy leírást hogy ezzel a receptel 90-95 lovat is ki lehet hozni belőle.
Válaszaitokat előre is köszönöm !

Üdv : Péter

(#12116) wladymir válasza Trex94 (#12115) üzenetére


wladymir
csendes tag

Jó az 75-80-nak is.Ez így egy vagyon,ha te csinálod a nagy részét akkor kb 200 e rúpia,és a fogyasztásod az egekben lesz,városi használatot pedig felejtsd el,mivel nulla nyomatékot kapsz,kb 2800-as fordulattól lesz elfogatható teljesítménye a motornak,alatta dadogós durrógós istennyila ormótlan benzinszaggal.
Használni csak magas fordulaton tudod,ami felgyorsítja a kopást,és cserélgetheted a féltengelyeket.
Verseny célra oké.Utcára kínlódós,és drága játékszer.

(#12117) Trex94


Trex94
csendes tag

Mondjuk a fogyasztás most sem a legkedvezőbb , ahogy számolgattam mostanában a 8,5 -et megeszi...

Üdv : Péter

(#12118) vecsepapa válasza Trex94 (#12117) üzenetére


vecsepapa
csendes tag

Kérdezd a pontosról rob210 et ő megmondja a frankót!

"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"

(#12119) peti_s válasza Retro DJ (#12111) üzenetére


peti_s
addikt

A Fabia egy teljesen új fejlesztés úgy ahogy mondod, míg a Felicia inkább továbbfejlesztés. Ettől függetlenül az 1.3 MPI Felicia motor, és az 1.4 MPI Fabia motor között alig van különbség. Szerintem is halkabb belül a Fabia, nekem viszont az I. szériás kinézete facelift nélkül nem jön be, és belül tényleg szűkösebb. Azt mondják hogy az újabb jobb, ez itt még így is van, de jelen esetben szűkösebb. El kell dönteni, kinek mi a fontosabb. :) A Felicia amúgy szerintem abszolút szerethető, tökéletes kis autó lenne, de itt a ha, ha nem rohadna. Nekem is nyáron a kocsi árának 1,5x-se fog kb karosszériamunkára menni.

(#12120) gs20 válasza peti_s (#12119) üzenetére


gs20
tag

Az árának 1.5x-ese? Olyan olcsón vetted?
Viccet félretéve, ugye én most augusztusban vettem az én kombimat, osztrák autó volt, sót tehát látott nem is keveset.
Ami el volt rohadva:
-sárvédőívek hátul
-doblemez külseje hátul
-doblemezek mögötti rész hátul
-hátsó köténylemez
-küszöb 4 sarka
-futómű bekötési pont jobb hátul
-doblemez alsó rész-küszöb találkozás jobb oldalt hátul
-első doblemezeken kisebb lyukak elöl két oldalt
-ezen kívül kipufogójavítás (kivágott katalizátor miatt)

Az anyagot jórészt én vittem (2 hátsó javítóív 10E, berner alvázvédő 6 liter 8E, dobbetét garnitúra 8E, 2K festék 2dl 7E). A kasztnisnak fizettem összesen 82.000Ft-ot ebből 40000 munkadíj, apró anyag (szórókitt, alapozó, lemez, stb) 6ezer, 4ezer 1 db bontott katalizátor, 32000 egy garnitúra alufelni + egy garnitúra lemezfelni ajándékba.

Ennek fényében nem a kasztni javítása volt sokban. (ellenben már kb 250000.t ráköltöttem összesenben az autóra (a fenti kasztnis dologgal együtt)

E=MZ²

(#12121) peti_s válasza gs20 (#12120) üzenetére


peti_s
addikt

Az enyém motorikusan, szerkezetileg tényleg tökéletes. A kasztnija rohad. Két hátsó sárvédőív, két első sárvédő, csomagtérajtó az üveg körül körbe, és a műanyag alatt is, illetve az egyik küszöb hátsó sarka nekem sem tetszik. Azzal te mit csináltál, mit lehet vele kezdeni? Illetve, amiket mondtam cserélni/fényezni kéne, ez kb mibe fáj? Ezüstmetál a drága, gondolom drágább metált fényezni.

Én termosztátot, légszűrőt, benzinszűrőt, pollenszűrőt kapott mert nem volt sajnos benne, olajat (természetesen szűrőt is), kormánymű és gömbcsuklóporvédő gumikat, olajbetöltősapka gumit, és első fékbetétet cseréltem, kapott egy új akkut is, és ennyi. :D Eddig elég jól állok ilyen szemszögből, kicsit több mint 6000km-t tettem eddig meg vele.

[ Szerkesztve ]

(#12122) rob210 válasza Mágus2 (#12113) üzenetére


rob210
nagyúr

Olvasd el az előzményt is!!!
Tudom, hogy nem egy kategória nem is azért hasonlítottam , össze, hanem, hogy miért nem tetszik.
:P

Renault power

(#12123) rob210 válasza Trex94 (#12115) üzenetére


rob210
nagyúr

Kihozni belőle a dugattyúkat lehet meg a hajtókart hengeren kívülre, de nem javaslom. :)

Viccet félre téve ha komolyan építeni akarsz akkor a fabia motorját érdemes beleköszörülni az 1.4 es 101-lovast.
Ezzel lehet meglepetéseket okozni és mivel gyári a motor, nem lesz szétbarmolva semmi és városi közlekedésre is alkalmas marad.

Ha a favorit motor szétberheléséhez ragaszkodsz akkor hengert lehet felfúrni a fejhez is érdemes hozzányúlni fokoltatni a vezérlést és kovácsolt vas hajtókar illetve komolyabb karburátorok, kellenek.

A csillagos ég a határ.
De mint írták nagyon komoly pénz kell hozzá, láttam már igaz versenyre épített favoritot ami 1.8milliónál állt meg, de az mondjuk egy igazi vaddisznó lett.
:R

Renault power

(#12124) gs20 válasza peti_s (#12121) üzenetére


gs20
tag

A sárvédőíveket meg kell venni, és cseréltetni. Küszöböt is vehetsz, de ha csak a vége rossz, akkor szvsz nem érdemes. Nekem simán meghajtogatta lemezből. Csomagtérajtót szerintem jobb cserélni, itt Keszthelyen 12ért szokott lenni hibátlan bontott. Metálfestés kicsit drágább, ez igaz. Ekkora felületre szerintem 3 deci elég, az anyagban 10-15 között lehet. Az előbb nem írtam, nekem az alvázvédelem, és a festés is benn volt a munkadíjban. Ez persze nem hivatalos, számlás helyen volt ennyi, hanem szomszéd faluban, háznál dolgozó mesternél, számla nélkül.

Hát aztán amiket én csináltam:
-kasztni rendbetétel
-olajcsere, szűrőcsere, gyertyacsere
-tolatóradar felrakás
-nappali fény felrakás
-lambda szonda csere (meg cső csere, kijött a rossz szondával a menet is)
-gyári gumiszőnyegszett utastérbe és csomagtérbe
-méretpontos üléshuzat garnitúra
-szervókormány beszerelése, új gömbfejek
-akku környéki rozsda rendbetétel
-csomagtér gázteleszkóp csere
-elosztófedél, kábelek cseréje
-termosztátfedél tömítés csere
-alufelni szett vétel, téligumi szett vétel
-+90%.os égők előre
-fojtószelep csere (pech, nem az volt a rossz)
-külső tükörpár vétel (pech, nem kellett cserélni mégsem a régit)
-katalizátor, alsó motortakaró lemez pótolva
-légzsákösszekötő csere (szervóberakásnál elrottyant a régi)
-műszerfal alá gyári polc (ritkaság, a balos eladó, 195 centi magasságomnak útban van a térdemnél. Favoritba is jó)
-csomagtérzár, tanksapka csere
-vonóhorog felrakás
-stb

Ami még hátra van:
-toronygumik cseréje
-pótféklámpa berakás
-tetőablak csere
-csomagtérvilágítást kiépíteni
-stb, sosem lesz vége :)

E=MZ²

(#12125) Norbert@270


Norbert@270
csendes tag

Jo estét mindenkine.egy kis segítségre lenne szügségem.Inditáskor beröffen a favim,de egy 4-500-as alapjárat vagy gázadásnál leáll mintha ellenne dugulva.S.O.S mert nemtudok odaérni sehova időbe mert nem indul.eddig viszont indult.nemtudom mi jött rá

(#12126) Norbert@270


Norbert@270
csendes tag

Azt kifelejtettem hogy rotort és elosztó fedelet cseréltem.meg hogy mikor inditok és beindul csak ép nem megy feljebb az említett fordulaton,nagyon rángat,majd kiugrik a motor.néha beindul nagy eröltetés után,de az új aksimat már kétszer meritettem le.

(#12127) Trex94


Trex94
csendes tag

A fabia motor alatt mire gondolsz ? Kompletten bele vezérlőegységgel meg minden elektromos ketyerével vagy csak magát a blokkot ?

Üdv : Péter

(#12128) rob210 válasza Norbert@270 (#12126) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem állítottad te azt a gyújtást el?
Vagy cserélted fel a kábeleket?

Renault power

(#12129) rob210 válasza Trex94 (#12127) üzenetére


rob210
nagyúr

Elmész bontóba és minden kütyüvel együtt, hiszen a 16V-s motor csak vezérlővel együtt fog működni.
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#12130) Trex94


Trex94
csendes tag

A favorit váltó az stimmel a fabia motorra ? Naggyából a felfüggesztések azok nem tudod h stimmelnek e?

Üdv : Péter

(#12131) Trex94


Trex94
csendes tag

Vagyis inkább az érdekelne milyen átalakításokat kell végezni ahoz hogy belemenjen a motor?

Üdv : Péter

(#12132) rob210 válasza Trex94 (#12131) üzenetére


rob210
nagyúr

ÁT kell hegeszteni a felfogatási pontokat.
De azt tudod, hogy közúti engedélyt nem fogsz rá kapni.
Nem lehet műszakiztatni, mert nem készült azzal a motorral az a kaszni.
Sajnos a KÖHÉM rendelet az irányadó, ami alapján, már nem lehet csak úgy motort csere berélni. :(

de ügyes trükkel a fabia motorból a régebbi 8V-s MPI-ből össze lehet építeni egy "favorit " motort ami talán a műszakin is átcsúszik.
abból olyan egészséges 80feletti lovat ki lehet hozni ami egy favorit kaszniban már igen szépen meg tud indulni.
Egy dolgot kell eldönteni mit akarsz a géppel közúton közlekedni vagy amatőr versenyeken elindulni.

Ha közútra szánod akkor ne fogj neki, vegyél erősebb kocsit.
:R

Renault power

(#12133) Trex94


Trex94
csendes tag

Közúton használtam volna , de így sajnos felejtős a történet :W
Hát akkor marad a favorit motor építgetés , lehet hogy nem éri meg anyagilag , de azért kíváncsi vagyok mire lenne képes ezzel a motorral...

Üdv : Péter

(#12134) rob210 válasza Trex94 (#12133) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem a motor a baj, hanem a kihajtás.
Nem 90 ló körülre vannak tervezve a fovorit szerkezetei.
Fékek féltengely váltó.

Első körben webert tennék rá.

De tudod mit ez egy elég jól összeszedett oldal, egyik ismerős gyerek innen épített farost, meg szakirodalomból.

Mivel neked a favorit motor alap és a hűtéseddel sem lesz gond, mert nem farosod van, helyzeti előnyben vagy.
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#12135) Trex94


Trex94
csendes tag

Értem , akkor első körben a karbi , aztán ha már ez dob a teljesítményen akkor valami jobb kuplung is kellene rá , ez megoldható , ismerek egy műhelyt ahol versenykuplungokat készítenek. Viszek hozzájuk valami jobb minőségűt luk, vagy sachs. De ha már lent van a váltó akkor jöhetne a lendkerék könnyítés. Féltengelyek nem tudom hogy fogják birni de a csuklókat igénybe fogja venni rendesen , abból is kellene bele a kapható legjobb minőségű...

Üdv : Péter

(#12136) peti_s válasza Trex94 (#12135) üzenetére


peti_s
addikt

Ez csak pár %-t hoz szvsz. Vegyél 1.6 Feliciát, az a legegyszerűbb.

(#12137) rob210 válasza peti_s (#12136) üzenetére


rob210
nagyúr

írta mit miért és hogy akar.
ha az átírás és egyéb költségeket is a favoritra költi nem biztos, hogy rosszabbul jár.

(illetve de, mert korban öregebb lesz a favi mindig.)

Renault power

(#12138) Trex94 válasza rob210 (#12137) üzenetére


Trex94
csendes tag

Tudnál konkrét karburátor fajtát ajánlani ? Weber-ből elég sok fajta van :) A másik meg gondolom kellene hozzá valamilyen átalakító hogy rámenjen a szívócsonkra... Ilyet lehet kapni vagy inkább esztergáltatni kellene ?

Üdv : Péter

(#12139) Trex94


Trex94
csendes tag

Ja meg még annyi hogy szerelési költségem nem lesz rajta , csak az alkatrészek kellenek :)

Üdv : Péter

(#12140) wladymir válasza Trex94 (#12135) üzenetére


wladymir
csendes tag

Az 1.6 benzin és 1.9 dízel felíciákban ugyan ez a váltó és féltengely van,és bírja,mindkettő nyomatékos motor.
A féltengelyeket sűrűbben kell javítani ezt sajnos tapasztalom,de ez nem vészes.
Én tapasztaltam és felfogtam,hogy a favorit egy hálás jó kis autó,ami elvisz a-ból b-be.
Nem ajánlatos basztatni,mert csak a bajod lesz vele,és mindíg kevesebbet fogsz kapni mint amire számítasz.
Azoknak való a favorit akik megelégszenek a teljesítményével.
Vegyél erősebb autót.

[ Szerkesztve ]

(#12141) wladymir válasza rob210 (#12105) üzenetére


wladymir
csendes tag

A rapidra rácsodálkoztam.Én egy csapott seggű sportos verdát vártam egy octávia superb keverék helyett...

(#12142) Trex94


Trex94
csendes tag

Igen , mérlegelni kell hogy mire van szüksége az embernek , megbízható legyen kisebb teljesítménnyel vagy kevésbé megbízható , sok szereléssel és munkával a nagyobb teljesítményért. Lehet hogy kap egy vezérlés cserét , teljes tömítés készletet , szűrő cseréket , karbit meg felújítom aztán csókolom...

Üdv : Péter

(#12143) wladymir válasza Trex94 (#12142) üzenetére


wladymir
csendes tag

Végigcsináltam.Jó érzés volt,hogy egy megbízható verdám van ami még jól is néz ki,kapott friss műszakit,és fertig.De ugyanúgy nem ment.Inkább eladtam minthogy széthajtsam.Pedig szerettem:)
/dl/upc/2014-12/07/409153_pmpdrxtqow8hv1xp_2014-07-24_16_30_39.jpg

(#12144) Norbert@270


Norbert@270
csendes tag

Nem valószínű,mert megvolt jelölve.rotor csere előtt is ezt csinálta,de edig beindult.a tegnapis egy órányi tekergetésre csak beindult,de ma megint lemerítettem az aksit

(#12145) wladymir válasza wladymir (#12143) üzenetére


wladymir
csendes tag


:)

(#12146) Retro DJ válasza wladymir (#12143) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Komolyan mondom nem értem ezeket az ígynemment, úgynemment csipogásokat.

Vezettem egy pár autót, jó pár 1.3-as feldát is. Na azok a Favinkhoz képest sehogy sem mentek.
(Sajnos 1.6-os Felit még nem vezettem).

Szerintem a Favorit a maga helyén megfelelő dinamikával bír. Már megjelenésekor sem voltak elájulva a gyorsulásától. Nekem az a tapasztalatom, hogy hétköznapi forgalomban nem tartok fel vele senkit, autópályán még gázzal is megfutja a max sebességet (persze nem szereti), de úgy gondolom 110 környékén kimegy a világból. Országúton karesz szerint haladva pedig jó kis verda.

Hasonló (!) súlycsoportban talán a Suzukik mérgesek a 1.3 9x lóerős motorokkal, bár mentem már olyan Suzival, hogy kinyomtam a belét és nem volt hajlandó menni. Műszaki állapot kérdése is.

Tudomásul kell venni, hogy nagyon sok pénz ráköltésével ütős autó faragható belőle, DE annyi pénz másba fektetésével olyan autót lehet vásárolni amivel el lehet pötyörögni a hétköznapokban, de a pályán is okozhat meglepetéseket.

Én úgy vagyok, hogy minden autót a helyén kell kezelni.

Retro

(#12147) bringasisti válasza Retro DJ (#12146) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

+1

BENEFON DELTA--------N8

(#12148) rob210 válasza Retro DJ (#12146) üzenetére


rob210
nagyúr

:R Így van.
Én imádtam, és ha úgy hozná a szükség (remélem nem fogja) simán visszaülnék bele.
A BKV-nál minden féle képp jobb.
:C

Renault power

(#12149) wladymir válasza Retro DJ (#12146) üzenetére


wladymir
csendes tag

Mert te vagy az egyik ember akinek megfelelő a teljesítménye,ennyi.Pont ezt írtam le.
Lehet elmegy 110-el,de mikor éri azt el.Én dinamikusan szeretek közlekedni.
És erre szegény favi nem felelt meg.NEKEM.De vannak még így vele páran.
Nem bántam meg,hogy volt egy favim,szerintem jó kocsi,de nekem gyenge.
Az uj gazdája biztos örül,hogy nem kell rá költenie,én meg picit "Wheeler Dealers"-nek érzem magam,
mert ha nem csinálom meg,a bontóba kerül.
Hozzáteszem,hogy nagyapám óvott 120-asába bele fogok ülni,ha úgy dönt megválik tőle,de abban tudom,hogy nincs erő,és nem is várok tőle semmit.Egyszerűen gyönyörű és kész.

[ Szerkesztve ]

(#12150) bringasisti válasza rob210 (#12148) üzenetére


bringasisti
Topikgazda

Nekem kizárólag az a gondom vele hogy kicsit magas a súlypontja a faros után egyébként dolgozni járni kiváló. Mikor ellopták még aznap vettem egy másikat. 1-2 millás autónál azért lehet hogy könny szaladt volna a szemembe

BENEFON DELTA--------N8

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.