Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3804) sagajr78 válasza Silentfrog (#3802) üzenetére


sagajr78
tag

Az azért túlzás, hogy az elején, én inkább úgy mondanám, hogy közel a feléhez (attól függően, hogy áll a Yantar-ban folytatódó fő sztorivonal. Lényegében onnan gyorsulnak be az események.

A kérdéses problémára megoldást jelent ha felteszi az ember a bugfix-et ami már többször is volt linkelve itt a topikban. :)
Utoljára a 3652-es hozzászólásban. Az javít kismillió ilyen problémát. Ha biztosra akar menni az ember akkor legyen olyan mentése ahol még nem vette fel a Greben-es feladatot, mert a save fájlban lementésre kerülnek olyan információk amik ha meg is változnak (például javításra kerül egy párbeszéd) arra tojni fog mert csak a save-ben lévő elmentett infóval fog dolgozni ahol ha hibásan szerepel a dolog akkor hibás is marad. Mondjuk az esetek úgy 25%-ában van hogy kezelni tudja a helyzetet csak a biztos sikerhez jobb egy korábbi helyzetből indulni mert akkor tuti javulás lesz.

Egyébként én nem találkoztam akadással a grafikában, ahogy a quickload fagyás sem jött elő nálam. Egyetlen eset volt ez alól kivétel, mégpedig ha kinyírták a manusomat és nem vártam meg míg visszajön a main menu hanem azonnal rácsaptam a quickload-ra. Na ott valóban kifagyott de ott érthető is miért. A kifagyó pda kommunikátor is csak akkor jött elő nekem, ha a hozzá rendelt gyorsbillentyűvel nyitottam meg, ám ha előbb a pda-ba mentem be egy másik opciójába és onnan váltottam akkor azzal sem volt bajom.

Az egyetlen igazi problémát én a kódok keverésében látom. Sokszor nem azt a kódot adja meg a program ami az adott ajtóhoz kell hanem egy másik ajtóét.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.