- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
Új hozzászólás Aktív témák
-
remington2
senior tag
válasz
BalaNce87 #1598 üzenetére
Viszont, ahogy haladsz a történetben, ha csatlakoztál a Clear Skyhoz azért betelefonál Lebedev, hogy tájékoztasson . . . szóval mégiscsak emlékszik rád, igaz, hogy erre semmi jel nem utal. Azt lenne érdekes kideríteni, vajon ez nem az alapállapot-e, azaz, ha nem csatlakozom a clear sky-hoz, lebedev akkor is felveszi velem a kapcsolatot a főbb küldetések után?
Szerk: azt hittem, ezt ekkorra már javítják, de lehet, hogy ez a normális? A frackióháborúk térképhez kötődnének, és ha vége (ellenfél lenyomva), akkor annyi is? Mert ez nem túl racionális, ráadásul így semmi értelme
-
BalaNce87
addikt
jó néhány óra gém után azt kell hogy mondjam, h nem kezdődik olyan jól a játék, mint arra számítottam, mint az előző volt. Kicsit ellaposodott már nekem egyből.
Illetve mi az, hogyha elhagyom az egyik területet akkor elfelejtik rólam, h ki is vagyok.Elmegyek és mikor visszanéztem láttam, h a clear sky osok azt se tuggyák ki vagy mi vagyok és újra órákat lehet küzdeni érte, h a bizalmukba fogadjanak... Ez iszonyat gáz, gyökereiben fojtja el a lényeget, h itt is ott is segítesz és akkor majd emlékeznek rád.
És mi van ha kiderítesz valamit, amit el akarsz mondani a clear sky os vezérnek? Nem tudja majd, h ki vagy te?! Ez lol basszameg -
foxboro
tag
Sziasztok!
Még az elején tartok a game-ban, most vittem a táskát Szidorovicsnak... A kérdésem: artifactokat hol a búbánatban lehet(ett volna eddig) találni? Még nincsen egy sem.... A SOC-ban sokkal több volt....
Üdv! -
Baga1983
senior tag
Itt is lehet dx9be indítani a játékot vistán mint a warhead-be?
-
Mozso26
senior tag
válasz
BalaNce87 #1591 üzenetére
Az elején megkapod küldiben hogy ezt meg azt foglald el , ekkor velük mész és legalább egyvalakit az elenségek közül neked kell ledurantani. Legalább öt helyet kell segitened elfoglalni , ne hagyd hogy egyedül csinálják mert nem kapsz semmit. Amig az invertoryban vannak a relikviák semmit sem érnek fel kell öket cuppantani a ruhadba.A fegyver upgradéhoz meg nem muszáj megtalálnod a flash drivéket az Ak-kat már az elején lévö szaki is maximálisan fel tudja turbozni, ha jol emlékszem de ha nem akkor a szabadság bázison lévö fejlesztö már mindenhez ért.
-
zsák
tag
Akkor nem tudom mid jobb, de az én configom /lásd adatlap/ teljesít annyit, mint a tied, csak az enyém 1024x768-ba; 2xAA; 16xAF.
Egyszerűen nem értem, csak nekem tűnik úgy, hogy valami nem okés ezzel a Gigabyte HD4870-essel?
Elején a táborban, ha a nap felé fordulok 28 FPS-t hoz. Kint a mocsárba, ha a nap felé fordulok, akkor 34 FPS, ha meg a kordonnál fordulok a nap felé, akkor meg 38FPS.
Amúgy meg átlagba olyan 40 FPS, volt már 80 és 20 is, pedig csak egyhelyben forogtam.
De a végére tényleg több lett az FPS-em, reaktornál 120 volt. -
BalaNce87
addikt
válasz
Mozso26 #1590 üzenetére
Szerintem segítettem elfoglalni a machine yardot, de nem kaptam semmit érte, talán nem voltam aktív eléggé...
Na mindegy, elég jó artifact jeid vannak, mit tudnak amik az inventorydban vannak?
Illetve hol tudom megszerezni azt az infot, h hogyan tudja moddolni a géppisztolyt a szaki? Idegesít, h az az egy küldi van és nem tom hol kell megszerezni a pen drive ot. -
Mozso26
senior tag
Balance szerintem nem tudod véglegesen kiirtani a renegátokat. A másik hogy ha aktivan részt veszel a gépgyár elfoglalásában kapsz egy egy jo clearsky egyenruhát amiben három vagy négy relikviatartot is tudsz unlockolni.Azzal már kihuzod egy darabig.
-
GhostLead
tag
Sziasztok!
Végre megszereztem a játékot!:-)
Lenne egy kérdésem a Cordonnál hogyan mentetek tovább, mert kijövök az alagútból és állandóan leszed a gépuskás! gondolom el kell őket kerülni de hogyan?
Előre is köszi! -
konas
senior tag
Hallo Mindenkinek.
Nyomatom a CS t en is...1.00003 as patch-el.
Elertem a Szemetdomhoz es az elejen csinaltam egy mentest.
Azotabe nem tolt egyetlenegy mentett allast sem?????
Egyszeruen a load elvegeztekor,kidobja az asztalra...
Ujratelepites utan szinten ezt produkalja,bar a mentesek ujra ott vannak a LOAD GAme- ban,ujrarakas utan is.Lehet azt is torolni kene?
Legujabb patch-et felraktam de nem indul el vele.Azt az uzi-t dobja.h nincs crack-el ve..a game?
Jo lenne folytatni nagyon joo szorakozas ez a game,bar vannak bosszanto dolgai.
Valaki segitsen l.sz.-ves.. -
BalaNce87
addikt
én most kiirtottam a picsbe az összes renegádot, de még mindig jelzi, h van egy kis erejük, meg utánpótlásuk
-
remington2
senior tag
Artifactokat anomáliákban lehet találni, a detektor segítségével. Közel kell menni, és mérni, van-e ott valami. Ha pittyeg (vagy villog vagy csilingel
), akkor még közelebb, és előbb-utóbb "kiugrik" belőle, ha nagyon nem akar érdemes körbejárni azt a helyet. De persze nem minden anomáliában van arti!
-
rup1u5
nagyúr
válasz
$p@rr0w #1579 üzenetére
Xp alatt és minden maxon. az élsimítást is feltoltam de mintha attól lassúlt volna és nem láttam minőségbeli javulást, ugyhogy az aniso-t meg az antiali-t lejebb vettem.
BalaNce87: a fák és a sziklák mögött fedezéket véve kerültem ki a géppuskatüzet. Aztán miután Sidorovits-el beszéltem visszamentem és kiírtottam az összes katonát. A fegyvereiket begyüjtöttem és eladtam Sidorovitsnek. De még így sincs elég pénzem hogy vegyek egy normális ruhát. Még egy artifactot sem sikerült találnom. Merre keressem őket?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
horvathkrisz #1578 üzenetére
legnehezebb fokozaton is ugyanolyan hülye... úgy mentem első 4 alkalommal neki a játéknak.
-
BalaNce87
addikt
válasz
Mozso26 #1582 üzenetére
jah igen, egy stone flowert
Azt már eladtam asszem
Meg találtam azóta egy fireballt is meg két flasht, meg egy gravit, ami 12 ezret ér és plusz húsz kilót jelent
Dehát még csak két artifact helyem van. De mondjuk én stalker ruhára gondoltam nem erre a szar bőr mellényreSzóval akkor ennél jobbat nem is kapsz itt a mocsárban?
Próbáltam egy kétszer átfutni a kidőlt fán, de addigra mindig kiszed a gépágyú
És hogyan lehet a renegádokat kiirtani? Mert kiszedtem őket pl északkeletről de visszajöttek, mert ugye a társak nem jöttek velem. Ők most meg vannak elégedve a helyzettel -
Mozso26
senior tag
válasz
BalaNce87 #1581 üzenetére
Még nagyon sokat kell játszanod ezzel a játékkal.
Mindjár a legelején találhatsz egy sugárzás -2-es artifactot kapsz egy egész jo rucit , ha kisöpröd a mocsárbol a renegátokat. A katonasággal egyenlöre ne huzz ujat amugy egy egy automata gépányu lö szét a cordon elején ami csak ott van a játékban, megoldás a sziklák mögött kell osonod. Rucit a kereskedöknél tudsz venni , vagy pl kapsz egy exoskeleton rucit ha nyersz frakcioháborut.
-
BalaNce87
addikt
válasz
MasterDeeJay #1576 üzenetére
köszi az infokat.
Hát az szép, h a 4850 maxon viszi akadás nélkülNekem ha kirakom maxra 1280*1024 ben, akkor ha belenézek a napba rögtön 20 fps...
Really nice ha így megy nálad! Mondjuk én nemtom, de igazából úgylátszik, h csak ez a volumetric lightning bassza meg ennyire.
Arra adjatok már választ, h hol lehet pl stalker rucit szerezni? Mert ahogyan átmegyek cordonba rommá lőnek valami géppuskával, semmi esélyem nincsen! Találtam már két fajta Ak-t, amiket elejtettek a halott clear sky osok, de ezekkel sincs esélyem a katonák ellen (nuku lőszer), persze kerülni meg nem lehet MERT EGY KERÍTÉSEN NEM LEHET ÁTMÁSZNI!!!!!!!!!!!
Illetve artifactet se tok betenni míg nem vok védve a sugárzástól. -
arpeen2
senior tag
1.5.03 patchel játszottam majd felraktam az 1.5.04-et amikor is azzal jön a játék hogy a mentéseim nem kompatibilisek neki. Erre van megoldás, vagy újra kell kezdeni ?
-
$p@rr0w
őstag
-
horvathkrisz
addikt
Figyeljetek már mindenki oltja itt az AI-t, megpróbáltátok már nehezebb fokozaton esetleg vagy csak köpködni tudtok?
-
rup1u5
nagyúr
Elkezdtem én is tolni hétvégén és kellemes meglepetésben volt részem mert azt hittem szaggatni fog. Ehhez képest mindent feltoltam maxra 1680*1050-ben és gyönyörűen megy.
Az AI. hihetetlenűl el van cseszve! Volt olyan hogy körülöttem mászkáltak a katonák és nem csináltak semmit. Én meg egyenként löttem tarkón mindegyiket.Az artifactokkal ebben a részben mi a helyzet? Hogy lehet őket megtallálni ha nem láthatók? És hol lehet fegyvert vagy ruhát javítatni?
-
válasz
BalaNce87 #1575 üzenetére
Nagyon úgy tűnik hogy mindenkinek máshogyan stabil/instabil a játék.
Nekem sikerült végigvinnem az első mentésemmel (értsd nem kezdtem újra), és össz 2x dobot ki a játék bugtrap-el. Meg a duty-val való war után nem volt másik frakció aki kiállt volna ellenem. (pedig a banditákat szívesen kiirtottam volna)
A napsugarakat vedd le low-ra, nem kell kikapcsolni. Csak az első pályarészen eszik sokat, utána már meg sem érzed. A vége fele már egész szép fps-eim voltak. (reaktor előtt a nyílt terepen 100 körül is ment)
Ha szerencséd van akkor végig tudod játszani újrakezdés nélkül. (azért szomorú hogy ilyet kell leírnom egy számomra kedvenc játékról)
Float32 még nem teljes a Cs-hez, sztem még ne használd. Ha szebb grafot akarsz akkor ezeket ajánlom: S.H.A.R.P.E.R. I Terrain Pack -
BalaNce87
addikt
Én most fejeztem be az elsőt tegnapelőtt
A vége kicsit kurva unalmas volt, mikor a buzi teleportokbe kellett ugrálnom folyamatosan. Persze a story meg ütött is rendesen. Elkezdtem a Cs-t... Az első, amire rájöttem, h reggelente laggol a világ a szép napsugarak miatt
Ennyire keményen szoptaja a vidkarit a napsugár?
Pedig a crysis ennél azért élethűbb képet eredményez. Na mindegy irreleváns ez az összehasonlítás.
Ahogy itt olvasgatok, tényleg ennyire bugos? Már most elveszitek a kedvemet?!
Csak azt tudom, h próbáltam feltenni vmi floating point-ot a gémhez, de úgy el se indul, kidob mikor loadingolna. Hozzáteszem egyszer már kidobott játék közben, kurva ideges voltam. Úgylátom akkor ilyenekre még számíthatok dögivel... Jah és 1.5.05. -
remington2
senior tag
Logikákat ne nagyon keress a bugokban, mindenkinek máshol jön elő, másképpen, és a megoldása (ha van egyáltalán) is más. Én is Yantar környékén akadtam el 1.5.04-el, újrakezdve már nem volt az a hiba, de kaptam egy másikat, Red Forestben, véletlenszerű fagyogatások formájában. Gép / játék / patch / játékmenet / napszak / páratartalomfüggő
-
proci985
MODERÁTOR
orosz patcheket hagyjad, van egy olyan sanda gyanúm, hogy a poén kedvéért nem minden kompatibilis. orosz fixekre hatványozottan ugyanez vonatkozik, ahogy hallottam, egész érdekes anomáliákat csinálnak...
travel fixet meg csak vészesetben használj, a program core logikája gyenge, és pár -készítők által- nemvárt mozdulattal lazán kimozdítható a stabilitásból, a travel fix pedig erre tökéletesen alkalmas.
-
Etele1
csendes tag
Mivel nem volt más ötletem, újra rataktam a játékot. Most csak az 1.04-et tettem fel+ travel fix (utóbbi nélkül fel sem ajánlotta a Red Forest-be lépést, visszadobott Yantarba)
Valahogy meg sem lepődtem,hogy így simán bejött a Red Forest. Kíváncsi leszek mi fog történni ha majd visszafelé menet belépek Yantarra
Úgy tűnik Yantarhoz kell az 1.05, de akkor meg előjön más bug...no comment. -
frame>24
addikt
válasz
remington2 #1562 üzenetére
Nem hiszem, hogy olyat keresnénk, ami nincs; én is erősen úgy érzem, hogy az elődhöz képest üresebb és butább az egész (ismét mondom, én SoC-t még csak 1.0002-vel vittem, messze nem végső verz.)
Totál érthetetlen, mintha az eddig szerzett javítási tapasztalatok nem is lennének!
Lehet, hogy nem csak a story ment vissza az időben, hanem a fejlesztők is?! -
RidDiCh
tag
2 óra játék után nekem elég is volt
, nem jön be , ez van , am biztos jó játék.
-
subaruwrc
félisten
sziasztok.
milyen grafikai beállításon toljátok? nekem 1.0004-es patch van fennt és beállítottam mindent maximum grafikára 1280*1024-es felbontáson és kemény 25-50 fps-sel megy a kicsike. ez normális? -
Etele1
csendes tag
Sziasztok!
Elmondom én hogy jártam...
1.04-es patchel kezdtem a játékot (angol nyelvű). A Mocsárból nem tudtam kijönni, mert a Guide nem akart kivinni. Aztán találtam egy travel fix nevű dolgot, amivel elértem amit akartam. Aztán jött a következő szívás. Sidorovichoz vagy a katonák géppuskatüzén vagy É-ról lehetett odajutni. Tökmind1 volt, mert lőttek rám a Stalker-ek is, katonák is...végül odajutottam és akkor jött a hidegzuhany...csukva az ajtó. Tiszta ideg lettem. Ekkor feltűnt valami...nem mindegy,hogy az ember hogyan próbálja elindítani a játékot. Használ egy bizonyos RELOADED exe-t vagy épp egy mini image file-al.
A játék elindításakor más a kis ablakban megjelenő kép !
Előbbi esetben egy a többiektől kitagadott STALKER látható, aki a vála felett visszanéz a többiekre, alul pedig egy kis koponya (kalóz) van, akinek le van takarva az egyik szeme. A második esetben egy STALKER-t látni, aki egy fedezékből tüzel AK-val, és egy PROLOGUE feliratot a nagy STALKER felirat felett. Arra gondoltam,h mi van ha ez számít?
Újra kezdtem az egész játékot. Nos számított...a travelfixel kijutva a mocsárból (az 1.04 még nem az 1.05 elvileg már kijavította ezt hivatalosan is) simán eljutottam Sidorovichoz (nem lőttek a STALKER-ek) és láss csodát ! Nyílt az ajtó...folytattam a játékot.Eljutottam egészen Yantarig és ekkor jött a következő szívás...amint beléptem a pályára (még ha semmit sem csináltam akkor is) kifagyott a gém úgy 15 másodperc után. Hogy az a...!
Nagy mázlim volt, mert ekkor jött ki épp az 1.05. Fel is tettem! Yantar ment is! Simán...azért 1 kicsit izgultam, mert az 1.05-höz még nincs mini image csak exe (az is a ruszki változathoz), de amint a patchelés után visszatettem az 1.04-hez kapott mini-t és felül írandó file-okat, akkor ment minden...egészen addig míg be nem kellett lépnem a Red Forest-be....na itt vagyok most. Akármerről mennék is be (Yantar, Garbage) a játék kifagy...bár előtte csinál még egy autosave-t de ha azt töltöm vissza akkor is kifagy. Nem tudok tovább jutni.Amit kérdeznék az,hogy esetleg erre tud-e valaki megoldást?
Plussz még arra lennék kíváncsi,hogy aki a magyar változattal játszik és esetleg eljutott már idáig az simán bejutott-e a Vörös Erdőbe? Ha igen melyik patch-el ? -
Jozso929
csendes tag
Hogy lehet a jobb alsó sarokba varázsolni a kitartást? Ez valami mod, vagy valamelyik peccs csinálja?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2 #1562 üzenetére
igen, anno a SoC AI tekinteben a Crysissel volt egy szinten. a Crysis picit jobb volt stratégiában (avagy AI felugrál dobozokra is, a felderítő algoritmusai is jobbak voltak) az SoC viszont Alifeban bőven megverte (gyakorlatilag ez felelt a szörnyek, stalkerek, egyebek mozgatásáért). a Car Park az alapjátékban is vicces hely volt
annál már jobban csak a pripaty DNYi része volt jobb, ahol egyszerre volt jelen a duty, freedom, monolith, OMON/Spetznatz és a lonerek... OLben megfejelve két törpével, meg egy néha arra tévedő controllerrel
na az volt az a része a pályának, ahol sohase tudhattad, hogy kivel futsz össze. az AIlife tényleg sokkal erősebb volt... gondolj csak a szörnyek ciklusaira -kutyák amíg aludtak, addig három mindig szemmel tartotta a terepet stratégiai pontokon, garbagen volt megfigyelhető- az AI vándorlására (amint új területek váltak elérhetővé, megjelentek a stalkerek is, szintén csapatosan szekértábor szerű védelemmel), npknek teljes életciklusa volt (alszik, eszik, vadászik... állatok ha nem voltak éhesek, nem támadtak meg, megfelelő veszteségnél pedig elfutottak... illetve bizonyos szint felett menekültek). volt is egy mod, aminek az volt a lényege, hogy csak szörnyek maradtak a pályán, és be lehetett közéjük illeszkedni.
valamint a kutyák és disznók folyamatosan egymást ették néha a disznókkal is, a bloodsuckerek meg őket, ha megéheztek (garbageon és dark valleyn lehetett megfigyelni). a patkányokat meg mindenki
ehhez képest majdnem sírvafakadtam, amikor a disznók és kutyák a híd alatti WPt együtt támadták meg... na ilyen az alapjátékban nem volt.
na ehhez képest őrökkel ellátott tábort nem láttam CSben (illetve de, de azok mindig fix helyen, nulla változással és mozgással), új területek foglalása nincs, az állatok pedig átmentek ágyutöltelékbe. kár értük, mert az alapjátékban a zóna gyakorlatilag élt (OL2.2 lett az abszolút tökéletes ilyen szempontból a mozgó és tényleg változó erejű valamint teljes életciklusú anomáliákkal és a CSnél lényegesen jobban megvalósított csapatharccal).
Priboi egyébként eddig gyenge volt, de 1.1el már nagyon móka lett. új sztori, teljesen más fíling (tavasz van, és a zóna átment virágos rétbe, a hangulata emiatt erősen megural
), pár pálya átalakítva, egy raklap új fegyver (shotgunból és géppisztolyból már rendes arzenál van, pisztolyból több lett, géppuskából is több fajta, nem csak szegény PKM árválkodik
), megkapta a carrymodot, átszabdalták a traderek választékát, megkapta a realistic weapon modot, előzőekből következően az összes létező weapon modot, szinte minden jármű vezethető (a busz és a Zaz is
), csak arra kell vigyázni, hogy kezdetektől unlockolt minden pályarész, és pár helyre alapfelszerelésben nem szabad menni, mert megesznek reggelire (pl Freedom vezetője -meg az egész frakció- ellenséges, és PKMet hord EXOban). még nem végeztem vele, de eddig nagyon móka (szal OL 2.2höz képest eddig jól teljesít, de végső értékelést még nem mondok).
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #1561 üzenetére
Az előző hszem írva én is éppen ezen morfondíroztam: anno a SoCban jó AI volt, az Agropromban, a gyárban olyan mintaszerűen kerítettek be (jól körbejárható épületek), hogy azt tanítani lehetne. Hogy azt hova rakták, nem tudom. Épp most játszottam végig a Warheadet (de ez igaz a sima Crysisra is), és elképesztő a kontraszt az ott harcoló koreai katonák és a CS emberei között. De az SoC és a CS között is
SoC esetén az OL modok (főleg a 2.2) rátesznek még egy lapáttal élvezhetőség terén, amolyan végső finomhangolások, rengeteget dobnak a hangulaton. Én a Priboi-t még nem próbáltam, de OL alaposan belenyúlkál a konfigfájlokba, viszont a sima SoC is sokkal jobb volt a CS-nél ilyen apróságok terén, mint az AI. Sőt, mintha az élet is nagyobb lenne az elődben: CS-ben valahogy nem járkálnak az emberkék ide-oda, csak te, és találkozol kicsi csapatokkal, akik egy fix helyen vannak. Vagy csak én nem láttam még egyet sem? Garbage-en is ott van a stalker bázis, akik folyamatosan ülnek az épületben, a banditák bázisa, akik viszont mindenkit megtámadnak, aki arra jár, és kb .ennyi. Ők még járkálnak egy keveset, de ha nem mozognának, megállna az élet is azon a pályán. Cordon is áll: nem járkál senki sehová, stalkercsapat 1 ül a tanyán, stalkercsapat 2 az új stalker bázison, és időnként - egy-egy sidemission keretében, velem - leölnek egy-egy mutánsfalkát, vagy egy-két banditát, akik persze a misszió részei. SoC-ban volt élet a küldiken kívül is, mászkáltak a stalkerek, időnként megtámadták őket a mutánsok és vissza. Vagy a garázsok (car park?), ahonnan félóránként lehetett fegyverropogást hallani, állandóan gazdát cserélt. Ez hova lett?
szerk: vagy csak az idő és az OL megszépít dolgokat, és olyasmit keresek, ami nincs is?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2 #1560 üzenetére
én már csak egyetlen egy dolgot nem értek: most tolom a Priboit, az ellenfelek már nem mesterlövészek, lopakodni lehet, bekeríteni tudnak, csapatosan mozogni szintén. és nem csak nekem hord félre a fegyverem. és minélt távolabb van, annál többet hibáz.
azaz egyszer már sikerült nekik összehozni egy remek AIt, most mi a fene történt?
egyébként az a vicces, hogy a Priboi sem tökéletes, ellenben egész élvezetes lett. sőt, lassan már van az OL szintjén is (ami gyakorlatilag SoC++). és ez csak egy mod...
-
remington2
senior tag
válasz
proci985 #1545 üzenetére
Az AI kb. a Counter Strike (gyengébb) botjainak szintjén áll: náluk láttam eddig azt, hogy csoportosan, a játékossal, térrel, idővel, tereppel, meg semmivel sem törődve, mindannyian az ellenségre szegezett fegyverrel rohannak, amely persze egy épület sarka mögött van, és még azellőtt észrevették, mielőtt észrevették volna
Bár az odébbtolást ők sem gyakorolták túl gyakran, nem toltak ki az ellenséges tűzbe a fedezékemből.
Szerk: szerintem nincs semmi baj, ha kivesézzük egy játék hiányosságait v. bugjait. Mellette bőszen játszunk is, nem csak nyávogunk
-
mad1
veterán
1-1resznel annyit halok,hogy mar gondolkozom 1traineren
-
zsák
tag
Én is az AKM 74/2-vel toltam max pontosságra húzva, és távcső is van az első pályán, amikor mész a társaiddal, hogy megtisztítsátok az első tornyot majd utána a templomot, de ha felmész a toronyba, akkor ott van egy ládában a távcső!
!!! Távcsövet az AKM 74/2-re csak akkor tudsz rászerelni, ha csinálsz a tuningosnál rá szereléksinet, mielőtt valaki leírná, hogy nem megy rá, és hogy bug! -
NEISSE
tag
Megprobálom ezt a mentés dolgot hátha....
-
Chrom
tag
Hozzá szólnék ehhez a "fegyver szócsatához" is.
Ugyan is már a játék elején lehet találni olyan fegyókat, ami ha maximálisra felfejlesztetek, és elegendő lőszerrel szaladgáltok, akkor 2 lövés a fejre, és már K.O. is az ellenfélnek.
én az elején szerváltam egy AKM 74/2-őt, és egy Vintar BC-t, aki ügyes az már az első pályán megtudja szerezni, igaz a Vintárhoz sajna csak később lesz töltény és az AKM-re is csak később lehet szerválni távcsövet, de más fegyverről leszerelve is lehet szerezni.
én ezt a 2 fegyvert hurcolászom magammal az egész játék alatt, és maximálisan felfejlesztve pontosságra. Nekem 2 lövés a fejre még az izmosabb katonákra is... Ha testre lövök, akkor meg pár sorozat, és már fekszik is.
Viszont a játék 2/3-nál lehet venni egy olyan kétkezes gépfegyvert, ami dobtáras, és 200 töltény fér bele, na azzal lehet csak igazán osztani!
Szóval ne sírjon itt senki sem, addig, amíg azt sem tudja, hogy kell játszani ezt a játékot úgy, hogy az élvezhető legyen... -
Chrom
tag
válasz
remington2 #1547 üzenetére
Ha figyeltél volna, akkor belinkeltem följebb, hogy miket javít az új patch.
én úgy vélem dobott rajta picit, mert tényleg sok hibát javítottak ki vele. Viszont most azt vettem észre, hogy a detektor nem akar rendesen működni. Vagyis nem jelez az egyes anomáliknál, ahol elvileg kéne lenni artefacts-oknak.
Ja és nekem a szemétdombi résznél előjött egy olyan, ami az előző patch-nél viszont nem. Ezt szintén írtam fentebb. De az tényleg megoldja a hibát, ha ott csinálok egy mentést, és utána visszatöltöm.NEISSE!
A dobozos verzió a hibás! Azért jöttek ki a pathc-ek...
Amúgy nem 14e, hanem 8000.-ért már meg lehet venni, ráadásul magyar szinkronnal.
14e az azt hiszem az a verzió, amibe mind a 2 játék benne van. -
Chrom
tag
válasz
Jozso929 #1552 üzenetére
Elvileg követned, vagy segíteni kellett volna egy kutató csoportnak eljutni egy alagúton át egy völgybe, ahol tucatnyi szörny támad rád, azokat likvidálva bekéne menni az erdőbe, majd egy Tank tetején egy villódzó gombe bele ugorva dob át az erdész lakhelyéhez.
Aztán már megnyílik a kapu is ahol lehet ki-be szaladgálni.
Elehet tévedni az erdőbe rendesen... -
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2 #1547 üzenetére
az a helyzet, hogy nem tudom
. egyenlőre 1.505ről nincs túl sok tapasztalat, én pedig nem akartam mégegyszer úgyjárni, mint az utóbbi három esetben.
ami biztos: a patcheknél nem minden hiba javítását írják ki -megjegyzem ez nem újkeletű, elvileg a SoC 1.006 is egy MP only patch volt... a gyakorlatban azért a spawns.ltx és trader.ltx ek is eléggé változtak, valamint pár egyéb hibát is javítottak (rostockban a rossz helyen jelzett stasht javították, anomáliákat adjustoltak pontosabban gyengítették agropom undergroundban és rostock car parkban az electrokat, spawnok magasabb delayt kaptak főleg rostockban, yantarban és garbagen feltűnő módon, anomália spawnokat módosították pontosabban az electrok már nem ontották a moonlightokat mint 1.005ben, picit változtattak az árusokon, javítottak a memkezelésen és egy fizikai enginevel összefüggésben lévő kilépéshez/halálhoz vezető hibát is eltüntettek)-. tehát gyakorlatban lehet, hogy javítottak valamit a játék nemlétező egyensúlyán, lehet, hogy nem. és bár a bugreport/beta egész jól halad a mellékelt példa szerint, viszont koránt sem lehet tudni, hogy garbage/agropom/yantar után még mennyi hiba maradt... eddig ugyanis csak a nagyon elszántak/mellékküldetésekkel abszolút nem foglalkozók tudtak eljutni az ismert okok miatt.
szóval amíg valaki nem jut el odáig, addig nem tudni, hogy érdemes e nekiállni, tehát várok. ellenben SoChez kint van a Priboi 1.1 (sőt már van hotfix is), szóval addigis van mivel ellenni
Jozso929: északkeleti részen van egy idő anomália, vagy mifene, egy tank tetején. abba kell beugrani, és lám, kapásból odateleportál.
-
Jozso929
csendes tag
A Vörös erdőben merre van az ösvény, amelyiken át el lehet jutni az Erdészig? Már bejártam az egészet, folyamatosan anomáliákba bukkanok, minden medikitem és injekcióm elfogyott, beleuntam. Help
-
NEISSE
tag
Ígyvan az első Hsz-ben mnden ott van ami kell.
Deeee torrent oldalakon fent van a teljes magyar szinkron is. -
katt777
félisten
válasz
horvathkrisz #1494 üzenetére
Nálam rendben van.
konas: Még ott kell lennie az 1. hsz-ban.
-
konas
senior tag
hello.
Megadna valaki egy linket h.honnan tolthetnek a jatekhoz magyaritast??? -
NEISSE
tag
Vhogy nekem ott mindig kilép szemétdombos résznél.Nem tudom mi lehet.....
patch fent van nekem is -
NEISSE
tag
Én nem tudom de a hivatalos dobozos változat is ennyire hibás? Mert azért nem biztos hogy Bug-ért én adnék 14.000Ft-ot
Az lenne a nagy meglepi, ha vki felrakná ezt a dobozos változatott hogyha nem hibás de csak akkor.
Én is kinlódom egyébként a szemétdombos résznél egyszerűen gondol egyet és kilép a játékból.Enyhén felhúztam már vele magam és nem egyszer vittem már el szemétdombig. Elején megjelent több változat is mint pl : orosz kicsit vicces volt de hát ez van.Most meg itt van egy normálisnak mondható változat és nesze kötekedik a felhasználóval.Megmodnom az őszintét hogy ezt a játékot így csúnyán elrontják márvagyis a kedvet hogy az ember játszon vele egy kicsit. -
proci985
MODERÁTOR
onnan, hogy elég sokat bújkáltam a konfigfájlokat... és ránézel a banditára, rajta a lódenkabát, de látszik az arcán a sál, aminek a ballisztikai védelme jó közelítéssel semmi. van ugyan gázmaszkos verzió, de az az elején ritkább.
az elit ellenfelek többet bírnak. shotgunnal az ellenfél söréttel is egy lövéssel öl lőtáv szélén lefűrészelt csövűvel, ami egy vicc.pisztolyból egész sokat ki lehet bírni, értsd 3-4 lövés. ha ezt többnek számoltad azt tudd annak be, hogy master fokon kb 4szer annyit sebeznek a lövedékek feléd, mint noviceon. ja és persze két bandage kell a vérzés elállításához, ha bármivel meglőnek, az ellenfelek pedig nem vérzenek;> szintén az ltx fileokból is tudom;>
a crysisnél tényleg sorozat kellett az ellenfélbe... de csak legkönnyebb fokozaton. zöldsapkáson mindjárt más volt a gyerek fekvése, azaz fejlövés átlag katona ellen azonnali halál, exosuitos ellen is elég egy rövid sorozat... pont úgy, mint ellened. na az ki volt egyenlítve. nagyon nehéz volt -illetve gondolkodni kellett, megfelelő stratégiát kialakítva már csak simán élvezetesen nehéz, nem agyaggalamb lövészet, de nem is kellett minden autosave pont között 50szer menteni, max kettő elég volt-, és ami a legfontosabb: az AI nem került végtelen ciklusba, és állt be 15ös csoportban egy sarokba, amikor nekiálltam advanced stratégiákat alkalmazni. CSben ezt többször is sikerült véghezvinni, legnagyobb derültségemre. nem üldöz, nem keresi a támadót, nem pásztáz, nem őrjáratozik, nem ismeri az erőltetett tüzelést, gránát falon pattintást, nem képes csoportban gondolkodni (amíg 3-4 ai nem engedi kimoccanni a játékost a fedezékből/eltereli a figyelmét, addig a többi bekeríti oldalról). a warhead rövid volt, sztorira gyenge, az alapjáték is max B filmnek ment el... de amit vesztett történetben, azt a zseniális AI és remek pályatervezés visszahozta. avagy A pontból Bbe eléggé sok módon lehetett eljutni, és minimum három ebből tökéletesen működött. ezt vesd össze Limanszk töklineáris pályavezetésével... minimum olyan élvezetes volt az ellenfelek ellen harcolni, mint a HLben a katonák ellen, csak itt jóval nagyobb volt a tér és nem volt agyonszkriptelve.
sidrovich elmondja a pda működését. igen, csak éppen az ellenfelek nem jelennek meg a PDAn addig, amíg nem látod meg őket. az az algoritmus is el van benne szúrva. illetve tudod, hogy valahány méteren belül van egy, de nem tudod hol. OLben pl nem véletlenül lett kivéve a radar... túlzottan leegyszerűsítette a dolgokat (meg a harmadik végigjátszás után már nem volt rá szükség, anomáliák között is csukott szemmel lehetett mozogni, spawn pontokat is ugyanígy fejből lehetett ismerni egy idő után). és az AIt se látom, hogy PDAval a kezében futkosik... namármost vetített HUD esetét durvább vérteknél (ss99/m, seva, military s7, exo) még el tudom képzelni, egyébként nem. aközött, hogy az ellenfél tudja, hogy valahol vagy, és az ellenfél pontosan tudja, hogy hol vagy, mégha látó és hallótávolságon kívül is, aközött különbség van.
az a probléma, hogy akit te nem láthatsz, mert a bokrok/épület teljes takarásában van, és nem is hallhatsz, itt azonnal meglát. kit érdekel, hogy nincs direkt rálátás, sőt még a varjakat se zavartad fel. ez nem egy stratégiai játék, omni radarral/sonarral, felülnézetből egy műholdról, teljes látással az ellenségek felé és autohittel, ezt kéne felfogni. sokáig így ment ez fpseknél, de közben eltellt pár év, és enyhén szólva is nevetséges lett az ilyen szinten gyenge AI.
az AI kódja harmatgyenge, a balance pedig nemlétező, nem tudom ezen miért kell vitatkozni. ha nem lenne a SoC, valszeg ezt a fejlesztési katasztrófát nagyon hamar elfelejtette volna mindenki. és igen, mérges vagyok, mert játék helyett gyakorlatilag dolgozni kellett az egyszerű játékosnak, bétatesztelőként. az egész egyszerűen nem normális, hogy a community csinálja ingyér a hotfixeket... vagy szerinted igen?;>
jelenleg pedig várok a final verzióra... egész egyszerűen játszhatatlan, pedig az év egyik legjobban várt játéka volt számomra.
-
remington2
senior tag
Nem haragszom, DE
1 v. 2 lövést, mert szinte mindig fejre lőnek, így tuti pillanatok alatt meghalsz. Medi cucchoz érni esély sincs sokszor (billentyűzettel sem), tökéletes célzással darálnak le, szó szerint."hogy sírtok azon hogy végre van egy olyan játék ahol viszonylag (mondom viszonylag) jól ki van egyensúlyozva a sebzés. Dobálóztok itt azzal a szakadék és dög unalmas crysis-al."
Itt nincs kiegyensúlyozva semmi, te lövöd, 2 tár, ő lő, 2 lövés. Ez neked egyensúly? A szakadék meg dög unalmas crysis AI tekintetében messze jobb, mint ez, ott nanosuitban is könnyen leszednek, ha nem figyelsz. A Warhead nekem nem igazán jött be (gyenge történet, gyenge vég, rövid), de maga az alapjáték a közepes sztori ellenére is jó.
"Csak éppen megnézni (elolvasni)az oktató részt ahol elmondanak mindent az úgy tűnik már kicsit derrogál nektek." Ezt már idézted egyszer, Sido elmeséli, hogyan láthatnak az ellenségeid a pda-d helyzetjelzője alapján, ami 1. a Zónában, frakcióháborúk közepén, meg úgy általában vicc 2. erőltetett magyarázkodás.
Aki meglepődik egy háborúban azon, hogy rálőnek az idióta és megérdemli a halált.
"azonnal cloak engage, majd elmozdulás onnan"
Hát igen, biztos Te is mindennap találkozol azzal, hogy emberek tűnnek elő a semmiből, lőnek, majd megint tűnnek el, mifelénk ez nem mindennapos még, és a koreai hadseregnek sem az (bár ők bírnak nanosuit utánzatokkal, de egy egyszerű katona aligha ismerheti). És a lopakodás lehetősége adott a játékban, én magam nem lámajóska szintjén játszom (fent említett szitut 10000x ismételve), pusztán példaként írtam.De megint sikerült máshol belémkötnöd, ahelyett, hogy a kérdésre válaszolnál. Nem én, hanem Te kezdted el mesélni, miért is törvényszerű és teljesen egyértelmű, ha 5-en dobnak rám kézigránátot, és mind véletlenül pont ugyanoda esik, a többit már nem is említem (lopakodás teljes hiánya).
Szerk: de mindegy, no offense, nincs kedvem értelmetlenül veszekedni.
-
Grifid
aktív tag
válasz
remington2 #1541 üzenetére
Már ne is haragudj! DE!
Amenyiben értenéd amit leírtam nem írtad volna ezt. Leírhatom neked akár 100x is, az elitebb ellefelek ugyananyit bírnak mint TE, csak te használod a medi cuccokat.Számold már össze hogy hány lövést kapsz be mielött megmurdelsz.Frankón marhára unalmas, hogy sírtok azon hogy végre van egy olyan játék ahol viszonylag (mondom viszonylag) jól ki van egyensúlyozva a sebzés. Dobálóztok itt azzal a szakadék és dög unalmas crysis-al.
Na meg a wh+aim, eléggé rövid a memóriád mert egy fórumtárs kicsit lejebb konkrétan és eléggé pontosan leírta azt amit baxtok elolvasni pedig ti már anyiszor játszottatok a SOC-val...Csak éppen megnézni (elolvasni)az oktató részt ahol elmondanak mindent az úgy tűnik már kicsit derrogál nektek.
"Koreai koma társa először meglepődik, majd villámgyorsan elkezdi pásztázni"
Aki meglepődik egy háborúban azon, hogy rálőnek az idióta és megérdemli a halált.
"azonnal cloak engage, majd elmozdulás onnan"
Jujj de izgalmas---cloak---mögémegyek fejbe lövöm---cloak és happy mert senki sem tudja hol vagyok. Amikor meg lemerül elbújok a bozótban és megvárom amíg feltölt.
Hát itt tudják hol vagy, ismered a mondást akit te látsz az láthat téged is.Itt ezt radarnak hívják, azt pedig hogy te is megjelensz az ellenfél radarján úgy hogy fairplayNem akartam megsérteni senkit, de ha ennyi gondotok van vele akkor minek játszotok vele?
-
remington2
senior tag
100x leírtuk már, de leírom újra: nem azzal van bajunk, hogy nagyot sebeznek, vagy kinyírnak 2 lövéssel, direkt ezért nem nyuszimódban játszom / unk. De könyörgöm, ne 2-3-4 fejlövéssel haljon meg, vagy közvetlen közelről 2 tárnyi pisztolylőszert fogadjon magába, mint valami trezor
Tudom, hogy ebbe is bele fogsz kötni, és csak azért is megmagyarázod, hát rajta: miért kell 2 tárnyi lőszert a felsőtestébe lőni a banditának (nem alá, fölé, mellé, hanem bele, hogy meghaljon? És azt ne mond, hogy golyóálló mellény . . . érdekes, 2008-ban már rengeteg játékban meg tudják oldani (és meg is kell / meg is akarják), hogy a játék nehézségét ne a pályán god módban, wh-val + aimmal szaladgáló ellenfelek adják, hanem tényleg élvezetes küldelem legyen. Crysisban fejbekaptam koreai komát, azonnal cloak engage, majd elmozdulás onnan. Koreai koma társa először meglepődik, majd villámgyorsan elkezdi pásztázni (persze sorozatlövéssel), az előző pozícióm helyét. Itt ennek még az árnyékát sem látni.
-
fdisk
őstag
Tegnap újrakezdte,mert az új peccs(05) felrakása után nem töltötte vissza a mentést.
Az egész azzal kezdődött,h meghaltam,nosza uccsó mentés vissza
És innentől kezdve ismét kifagy minden.
Most nagyjából ua ott tarthatok mint tegnap,és most már megint nem tölti vissza a mentéseket.Csontra fagy a win,csak a reset segít.
Ezek szerint tegnap nem a peccs lehetett a ludas,hanem ezen a részen van vmi iszonyat bug,ami miatt mehhal a gém ill az egész minden?
Van vkinek 5lete,h mi kavarhat be,ha nem a gama ludas? -
faresz5
aktív tag
sziasztok!
Sidrovich-al hogyan tudok beszélni? nem tudom kinyitni az ajtót, vagy ez is egy újabb bug? -
Syde
tag
A multi része milyen a játéknak? Értem ez alatt, hogy élvezetes vagy szintúgy televan hibával?
-
Befejeztem a játékot de mit ne mondjak, nagyon könnyü a vége. Limanszktól jó ha láttam 3-4 szörnyet. Másik dolog hogy csak nekem fúrcsa hogy a kórháznál mikor lemegyek egy lyukba még mondja is a csapattárs hogy fedeznek amíg elérem a katakombákat, aztán következő jelenet meg már az erőműnél van ahol le kell lőni strelokot.
A másik meg hogy maradt nálam egy csomó olyan dolog amit sehol nem is kértek.
Gondolok itt a 1-2 pendrive-ra, illetve PDA-ra.Amúgy 1 befejezése van a játéknak vagy van alternatív ahogy a socs-nak volt?
-
proci985
MODERÁTOR
khm, itt most arról beszélek, hogy a lódenkabátban, tehát sisak nélküli páncélban rohangáló novice banditát fejbelövöd, kap egy sérülésanimációt, de nem halna meg. mindezt eljátsza többször is. valamint a shotgun bizonyos lőszerekkel mintha nem is sebezne.
a cucc minőségről tudok, SoC alatt veteránnak minősültem. de itt most alapvetően lódenkabátos novice banditákról van szó, nem pedig exos/military S7es masterekről.
OL1.33 vagy 2.0ától pedig véreztek az npck, de használtak bandaget és medkitet is. és ennek ellenére nem tartottak tovább a harcok...
nem az a baj, hogy ugyanazt a lövésmennyiséget bírják el. az a baj, hogy engem meglőnek shotgunnal és fekszem, én meglövöm a banditát kétszer és ugyanúgy futkos tovább.
azért a játék elejét hozom fel, mert ott a legszembetűnőbb a dolog.
-
danati
senior tag
válasz
remington2 #1532 üzenetére
és az 1.5.05 már kellő mennyiségűnek számít?
-
remington2
senior tag
Igen. Én még 1.5.04-es mentést sem használnék az új patchhez, hiába írják, hogy kompatibilis. Legtisztább újrakezdeni, vagy még inkább, az újrakezdéseket megelőzendő, akkor elkezdeni játszani, amikor már kellő mennyiségű patch jelent meg
-
danati
senior tag
válasz
remington2 #1530 üzenetére
tehát ha patchelem akkor kezdhetem ujra a játékot?
-
remington2
senior tag
-
-
fdisk
őstag
Skacok,hol/hogy a nyavajában kell keresni a fegyverek fejlesztéséhez a pendriver-at?
Úgy értem fizikailag hol találhatók?Mert hiába adja ide a gépész a megbízást, a térképen nem jelöli meg a helyet.
Még is mit kell csinálnom?Beszélgetni,mellék küldetéseket megcsinálni mindet,v mit? -
PH 5.5
aktív tag
Red Forest-nél, ahol a platón ácsorgó úriember egy kis noszogatásra elárulja egy igen hasznos cuccokkal teli láda helyét, véletlenül sikerült megdupláznom a "nyereményt". Amikor először beszéltem vele, akkor amint elárulta a rejtekhelyet, megszakítottam a beszélgetést, elmentem a cuccokért, közel voltak
Utána folytattam vele a diskurzust, hogy elkísér, stb, erre újból elárulta a rejtekhelyet, megint ott volt a cuccÚgyhogy az igen hasznos "buborék" nevű relikviából immár 2 darabbal rendelkezem. [link]
-
danati
senior tag
Sziasztok!
Elakadtam a Clear Sky ban.
Ott járok h le kell jutnom egy üregbe ami tele van mutánsokkal de amikor le akarok menni ezt írja: [link] Kaptam az egyik embertől a lejárat mellett egy sörétest meg hozzá lőszert de akkor se tudok lemenni.
Vki Help!Mod: 1.5.03-as verzióm van.
-
válasz
Rifleman10 #1521 üzenetére
csak azzal
-
Rifleman10
csendes tag
A magyar verzióval érdemes próbálkozni?
-
Grifid
aktív tag
válasz
proci985 #1517 üzenetére
Bocsika, de eddig is lehetett tudni hogy melyikbe mennyi lőszer kell.
Figyeld csak meg, hogy más a cuccuk(szín, style), az "eliteknél" pedig mindig találsz tunningolt fegyvert. Na azokba tényleg sok kell. A gépi ellenfeleknél is számít a rajtuk lévő cucc minősége. Kár azon sírni, hogy kb ugyan azt a lövésmennyiséget bírják el mint a játékos karaktere. Inkább annak örülj, hogy nem használnak medikitet, pedig mekkora harcok lennének!
-
Grifid
aktív tag
Ez nem egy újabb bug,ez régi. Szimplán kiakadt a küldetés.
Ments (ne quick save-et) és töltsd vissza. folytatja a küldetést rendesen.Ami valóban új bug. (legalábbis eddig nem találkoztam vele) Amikor a sebesült társnak medkit-et akarok adni akkor a beszéd helyett sajna jön egy ctd.
Holnap kipróbálom, hogy akkor is jelentkezik-e, ha újra rakom a game-t és csak a legfrissebb patch megy fel. -
proci985
MODERÁTOR
-
Chrom
tag
Zsííír!
Sikeresen megtaláltam az első BUG-ot az 1.5.05 patch-ben!!!
Az 1.5.04-ben eddig nem volt észlelhető, most viszont nem gondoltam volna erre.
A dolog lényege, hogy a szemétdombon amikor az ásató hírnököt kell a kutyáktól megvédeni, addig okés a dolog míg a kutyákat szétlövöm, de utána kész az ürge megáll a szikla tetején és onnan semmit nem csinál. Ott áll mint egy szobor.
Lekéne neki ugrania a szikláról és megköszönni a történteket, és beszélni pár szót, hogyan tovább. De semmi.
Max azt lehet csinálni, hogy szétlőjük őt is.
További jó munkát a készítőknek a következő javításig... itt már tényleg az lesz, hogy majd jövőre elkezdhetjük normálisan a játékot mikor már kijött legalább 10 javítás.
Vagy karácsonyra a fa alá kapunk egy javító csomagot. Amivel BUGmentes lesz a game... -
konas
senior tag
Ennyire nehez a game..????
Az elejen az a miss h.szeljem at a mocsarat.es kozben el kll foglalni objectumokat.Akkor ott a masodiknal a mocsar tuloldalanal,akkora a tulero h. nem lehet vegigvinni..
Egy golyo es elkezdek verezni,kotszer nincs,pallo..
Van ez a szemet dublacsovu,meg 34 db pisztoly losszer.
Ezt nem ertem mire jo ez a duplacsovu,1 meterrol sem halalos.LOL -
Zomb€€
őstag
Ez mi:
---------------------------
Error
---------------------------
Cannot open file "fsgame.ltx".
Check your working folder.
---------------------------
OK
--------------------------- -
bergusz
tag
Jól elbeszélgetek magammal
Találtam egy teljesen végigjátszott elmentett-állás gyűjteményt (vagy hogy is nevezzem), azt hiszem sok embernek jól jöhet még ebben a k**va bugos világban. [link]
Állítólag kb. 100 elmentett állás, és a 1.5.04-s patchból származnak. Erről a fórumról szedtem...
Remélem jó lesz, mert különben teljesen kikészülök.
-
jantarban,a sugárzós résznél bugzik,nem megy tovább... van erre valami megoldás? (1.054) bocsi,ha már írta fentebb valaki. köszi a válaszokat.
-
-
Madárpók
aktív tag
válasz
horvathkrisz #1505 üzenetére
PM ment
-
- = Zk = -
félisten
válasz
horvathkrisz #1505 üzenetére
mikor?hova?....nekem nemjött!
-
Rifleman10
csendes tag
Jantarban mindig lefagy.Máshol meg nem.1.5.03-as patch mert nem akartam h a mentéseim elvesszenek.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
horvathkrisz #1501 üzenetére
tehát ezze larra célzol h teis igy csináltad és müxik rendesen?
-
Madárpók
aktív tag
válasz
horvathkrisz #1501 üzenetére
Akkor nemtom mi a szar van nálam, mert nekem ugyancsak nem tölti be őket, mondván hogy rossz a verzió. Neked milyen fixed van? Én a gcw-n találtam egy oroszt, te milyet használsz?
-
M@nH.
aktív tag
Valaki csatlakozott már a fosztogatókhoz? Mert én akartam de elküldött a csákó azzal hogy túl jól mészároltam ezért utánam néz majd felkeres a pda-mon.
De a szabadságiak sem akartak bevenni
Gondoltam most máshogy tolom végig a gamet...
-
horvathkrisz
addikt
válasz
- = Zk = - #1500 üzenetére
de épp az hogy ezzel a módszerrel csináltam és az előző 04-es mentéseket gond nélkül betölti!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe magyar bill IR kam gar
- Gopro hero 7 black
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- HP Probook 640 G2 (14FHD/i3-G6/8GB/256SSD/Magyar/Win11) - Szép!
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest