Hirdetés
- tordaitibi: Windows rendszerek indítása EFI partíció nélkül
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kuponok....
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- 
			  LOGOUT Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat. 
 Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  agojozsef csendes tag válasz  SaGa59
							
							
								#32093
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#32093
							
							üzenetéreKöszi a választ, nem is zavarna annyira a szöveg ha nem ciril betűs lenne .Igen olvastam hogy eléggé leköti az idődet a munkád, és egy ilyen magyarítás igencsak időrabló munka.Én nem igazán vágom az angolt, ezért belevágtam a Fotográf számomra fontosabb részeinek magyarra fordítására hát többnapos munka tízperces játék.Nem tudtam javítani a CTD-ket. 
- 
			
			  galaktikus aktív tag válasz  shield
							
							
								#32098
							
							üzenetére shield
							
							
								#32098
							
							üzenetéreJa persze nyilván, tudom ezt én is.. annyi de annyi újabb, szebb open source engine van már amiből meg lehetne csinálni.. 
 Ha 10 év után senkinek sem sikerült még összehozni valami használhatót, akkor szerintem ebben már nem is nagyon kell reménykedni.. de azért sajnálom, mert ezekkel az új motorokkal nagyon félelmetes dolgokat lehetne összehozni..
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  galaktikus
							
							
								#32095
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32095
							
							üzenetéreJól néznek ki, de lesz-e belőle valami!? És a hanggal foglalkoznak-e!? Értem ez alatt, hogy már jó lenne, ha meglehetne állapítani milyen irányból közeleg a veszély. Közben EZT is megnéztem. Jópofa amikor menet közben eszed a kolbászt és iszol rá. Na de ehhez is Kardán vodka ivós dumáját rakták be. 
- 
			
			  M@trixfan addikt Sajnos egyik ilyen kezdeményezés sem jutott el használható fázisba. Emlékszem ígéretes volt a Sector 23, ami később Cry of Zone néven ment tovább, de az is hamvába holt. A hangulat merőben más és tartalommal kitölteni sem egyszerű a játékot. A grafikai hatás azért néhol hátborzongató, hogy mit ki lehetne hozni. 
- 
			
			  #66403328 törölt tag válasz  galaktikus
							
							
								#32094
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32094
							
							üzenetéreÉn eddig akárhány Cryengine alapú STALKER videót láttam mindegyik kimerült annyiban hogy hűdejólnézki, csak érzésre/atmoszférára sehol sem volt. 
- 
			
			  galaktikus aktív tag válasz  galaktikus
							
							
								#32094
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32094
							
							üzenetéreBocsi lejárt a szerk. Itt a másik amit még akartam: [link] 
- 
			
			  galaktikus aktív tag [link] 
 Ha esetleg még nem láttátok ezt.. Nekem könnybe lábadt kicsit a szemem..
 Mondjuk a fegyverek 'egyelőre' nem túl stalker kompatibilisek.
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  agojozsef
							
							
								#32090
							
							üzenetére agojozsef
							
							
								#32090
							
							üzenetéreNem, a második résznek csak az „erőforrás fájljai” (tárgyak, feladatok, nevek, stb…) vannak készen, a beszélgetések csak az első komolyabb pofozkodásig vannak meg. Nincs rá időm, hogy folytassam. Már többször volt róla szó, hogy ha valaki erőt érez magában, átadom ameddig jutottam. Az a fő gond vele, hogy ebben is benne hagyták a fejlesztők által felhasznált modok teljes szövegét, mint a korábbi SGM származék modokban is és csak játék közben derül ki, hogy a nagyjából két hosszú regényre elegendő szövegből mi az, amit ténylegesen használnak is ebben a modban. Az első résznél még akadt ennyi időm, de most nincs és tartok tőle, pár évig nem is lesz. 
- 
			
			
- 
			
			  ' Tzs , senior tag Szövetség ideje: 
 Azt hiszem megint figyelmetlen vagyok, vagy valamit elrontottam.
 Ezek a jelenlegi feladatok:[link]- Ezt a Geonezis-t sehol nem találom. Minden helyszínen végigfutottam. Hol bujkál? (Nem ugrik be) 
 - A korábban írt SESA küldetés (Élet virágai) vége vajon miért romlik el? (A buborék megnyílik SESA oda sétál megáll, rám vár, de én nem jövök...)
- 
			
			
- 
			
			  ' Tzs , senior tag Nocsak! Azért ezt csak kéne tesztelni!  Erről tud valaki bővebb infót? [in-spite-of-the-death 3] Erről tud valaki bővebb infót? [in-spite-of-the-death 3]
- 
			
			  ' Tzs , senior tag Ejj, pont megnéztem volna a randis küldetés végét, de sajnos valami nem fain. Sesa/Élet virágai küldetés. Megnyílik a buborék, ő megy is én meg lemaradok...ő megáll ott és vár rám, ennyi. Csak ctrl-alt-del-el lehet kilőni a játékot. Mi lehet a baj? 
- 
			
			  ' Tzs , senior tag Az irányításuk borzalmas. Ha nagyon nyomom a gombot, hogy majd átszakad a billentyűzet  alig fordul, aztán meg hirtelen majdnem teljesen megfordul. Kicsit el van késve a reakció idő, vagy hogy mondjam. De nem csak ez mérgesítő. Asszem a Déli őrposztnál volt az, hogy egy csomó snork (és/vagy vaddisznó) jött. Nekimentek a PSzH-nak ami úgy borult fel mint valami papírcsónak egy gyenge tavaszi fuvallattól. alig fordul, aztán meg hirtelen majdnem teljesen megfordul. Kicsit el van késve a reakció idő, vagy hogy mondjam. De nem csak ez mérgesítő. Asszem a Déli őrposztnál volt az, hogy egy csomó snork (és/vagy vaddisznó) jött. Nekimentek a PSzH-nak ami úgy borult fel mint valami papírcsónak egy gyenge tavaszi fuvallattól.
 A végén valamiért nem javult meg a SaGa féle leírást követvén az irányítás, úgyhogy kiszálltam és futás. Amúgy jó ha megtartod a PSzH-t, mert a borongós elég nagy...bár ha nem vagy elég ügyes az Alfa-biók elég hamar kilövik alólad 
- 
			
			  Sensut őstag válasz  Dhampir
							
							
								#32075
							
							üzenetére Dhampir
							
							
								#32075
							
							üzenetéreNem szeretem én se a járműveket erőltetni, de Borongóson van egy feladat amit csak harckocsival lehet megcsinálni és végig kell araszolni vele az egész pályán. Itt mindig megfordul az irányítás, vagyis a kocsin a torony és csak hátrafelé lehet lőni vele ami miatt csak hátramenetben tudsz gázolni. Viszont hátrafelé qrvára lassan megy ez az ócskavas  
- 
			
			  galaktikus aktív tag válasz  rétisün
							
							
								#32069
							
							üzenetére rétisün
							
							
								#32069
							
							üzenetéreoh na ezt jó tudni..  már leadtam az emberünknek 7 db-ot, de akkor megnyugató, hogy nem azokat a hülye tallérokat kapom csak cserébe. Viszont azért kár, hogy a szemetek visszavették az alfa bionikus írtó snipert.. már leadtam az emberünknek 7 db-ot, de akkor megnyugató, hogy nem azokat a hülye tallérokat kapom csak cserébe. Viszont azért kár, hogy a szemetek visszavették az alfa bionikus írtó snipert..
 az kb. durvább volt mint a gauss.. remélem az ajándék sniper legalább olyan jó lesz 
- 
			
			  rétisün veterán ezekre gondolsz? ár ezek inkább az sgm modokhoz vannak.... 
- 
			
			  Vladi nagyúr Sziasztok! Keresem azt a bizonyos zóna térképet, ami hatalmas képfájl és minden rajta van.  
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  ' Tzs ,
							
							
								#32071
							
							üzenetére ' Tzs ,
							
							
								#32071
							
							üzenetéreIdézet az olvass-el.txt-ből: "A PSzH-k irányítása: Előre, hátra, jobbra, balra ugyanúgy, mint gyalog 
 Beszállás a vezetőülésbe: F
 Motor indítás: O
 Tűz: TABHa nem tudsz lőni: 1. lehetőség: Vissza kell állítani a vezérlést az alapértelmezettre 
 2. lehetőség: Menj ki a menübe, Beállítások, Hálózati játék beállításai, rendeld hozzá a TAB-ot a lövéshezLehetséges irányítási hiba: 
 Előfordul, hogy az előre-hátra gombok felcserélődnek.
 Javítása: Ha bekövetkezik ez a hiba, vissza kell szállni a PSzH-ba, észak felé fordítani az orrát, majd így kiszállni. Mentés, újraindítás, visszatöltés. Az irányítás visszaáll a normálisra.
 A többi vezérlőgombra nincs hatása. Azért, hogy elkerüld ezt a hibát, ajánlott a PSzH-val mindig észak felé nézve leparkolni még mielőtt kiszállnál belőle."
- 
			
			  ' Tzs , senior tag Mindenkinek köszönöm a tippeket! Már áttértem a Szövetség idejére, majd egyszer még valamikor megnézem az SGM 2.2-őt is  Most kissé feszült vagyok, keresem a megoldást. Helikopter küldetés. Felszállunk és ahhoz képest, hogy én vagyok a lövész helyettem lő valaki. Aztán meg az első helyszínnél nem megy tovább a helikopter. Leszedtük az ellenségest, a földről még lőnek, de én semmit nem tudok csinálni, semmi nem reagál a helikopter. Csak állunk lentről meg lőnek.Ugye a tab a lövés. De amikor azt nyomom akkor kiírja nekem az aktuális feladatot, nem pedig lő. 
 A másik kérdés, lehet erre esetleg fegyver modot, vagy az atmosfeart rátenni? 
- 
			
			  rétisün veterán válasz  galaktikus
							
							
								#32066
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32066
							
							üzenetéreérdemes összeszedegetni a neki a bábukat, egy nagyon jó snipert kapsz, ha mind megvan  
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  rétisün
							
							
								#32059
							
							üzenetére rétisün
							
							
								#32059
							
							üzenetéreNa erre nem gondoltam.  Köszi. Köszi.tzs182 
 Megoldás arra, hogy ne vegye el a játék a cuccokat a kivonulás után!
 (Physicist03 - től)Keressük meg ezt: gamedata\configs\mod_parameters\mod_params.ltx 
 Megkeressük a következő sort: freeplay_robbery_actor = true a true-t kell
 átírni false-ra. Ennyi az egész
- 
			
			  sklopp őstag válasz  galaktikus
							
							
								#32064
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32064
							
							üzenetéreItt megtalálod az összes rejtekhelyet, a figurákat is. 
- 
			
			  galaktikus aktív tag Tri0 gyűjteményének hollétéről van valakinek fogalma? Egy kis burer babát megtaláltam egy platón, azt is csak véletlenül, de a többit nem tudom..  
- 
			
			  Erdő tag válasz  ' Tzs ,
							
							
								#32060
							
							üzenetére ' Tzs ,
							
							
								#32060
							
							üzenetéreNekem a Diverzánsban volt hasonló gondom, szintén Pripjatyban. Töröltem a régebbi mentéseket a savedgames könyvtárból, és megszűnt a probléma. Nem biztos, hogy az segített, lehet, hogy csak véletlen egybeesés volt, de ha nincs más ötleted és játszanál még tovább, akkor egy próbát megér. 
- 
			
			  Sensut őstag válasz  ' Tzs ,
							
							
								#32060
							
							üzenetére ' Tzs ,
							
							
								#32060
							
							üzenetéreNálam nem volt semmiféle mentési probléma az evakuálás után. Sőt, jó korán be is fejeztem az alapjátékot, mert azt már unom. Ebben a 2.2 verzióban benne van a kimenekítés után a "kirablás" (ezért mondtam volt, hogy bankba kell rakni a pénzt). Az ideális megoldás itt az, hogy mindent leraksz a kivonulás előtt, de már előre ott hagysz egy zsákot fegyverekkel és más cuccokkal a szobornál, és miután kirabolnak, gyorsan felveszed és jöhet a zombivadászat. Itt le kell még vadásznod legalább 400 zombit a három pályán, de sokkal több van belőlük szanaszét. Lehet tesztelni rajtuk a fegyvereket  
- 
			
			  rétisün veterán nofene.....hát még ha tényleg lesz belőle valami  
- 
			
			  ' Tzs , senior tag No hát elmentek a helikopterek megint, de nagyon úgy néz ki hogy a freeplay-el gondok vannak. Nem lehet sehova menni pripyatból. Azt írja nem tudom szó szerint idézni, hogy kritikus hiba a mentések meghibásodtak vagy mi töltsön be egy korábbi mentést és crash. Ha maradsz akkor kapsz egy SEVA ruhát és egy pisztolyt, amivel nem lehet sokra menni, ezren lőnek mindenhonnan a legközelebbi épületig se lehet eljutni, ill. nagyon nehezen. 
 A tanácsom mindent ki kell pakolni a pripyati ládába, ruhát, aktuális fegyvereket, hogy ne vesszenek el. Bár ha a mentési probléma fennáll, akkor mindegy is igaziból.Még maradt pár küldetés, de azt hiszem, most átnyargalok a Szövetség ideje-re...  Mindenkinek kösz a segítséget, tanácsot! Mindenkinek kösz a segítséget, tanácsot! 
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  rétisün
							
							
								#32035
							
							üzenetére rétisün
							
							
								#32035
							
							üzenetéreEgy régebbi válaszod a detektor akku idejének hosszabbítására. "gamedata\script\sgm_loader.script fájl: 
 --/battery_manager:update() ennyit kell (elvileg) belpiszkálni, de lehet az is jó, ha kitörlöd azt a sort " "Most mit kell változtatnom a fájlban? 
 Az SGM2.2 Szborka-t tolom és bosszantó a gyors lemerülés.
- 
			
			  sklopp őstag válasz  galaktikus
							
							
								#32056
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32056
							
							üzenetéreHelyes! 
- 
			
			  sklopp őstag válasz  galaktikus
							
							
								#32050
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32050
							
							üzenetéreHa az épülőfélben levő betonvázra gondolsz, minden szinten van egy kapcsoló, ezek a lépcsőtől legtávolabb levő falon vannak, illetve a különálló szoba szerű helyiségben. Nagyon nehezen észrevehetők, belemosódik a szürke falba, fejmagasságban kb. Amíg nem kapcsoltad ki mindhármat, nem megy tovább a játék. 
- 
			
			  Sensut őstag válasz  galaktikus
							
							
								#32050
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32050
							
							üzenetéreMikor a tetőről átmész a másik épületre majd végig a tornácon és leszeded a mesterlövészt a toronyban, mielőtt lemásznál a létrán a falon van egy kapcsoló a tornác végénél. Az a CS-ban is ott van. Azzal hatástalanítod a védelmi rendszert. 
- 
			
			  galaktikus aktív tag Na sikerült megfejtenem a teleport titkát, már lekéseltem az embereket Limanszkban abban az épületben, de a védelmi rendszereket nem tudom hol kell kikapcsolni.. Vagy ennyire vak lennék? Visszakerestem a hsz-ek között is, de nem találtam semmi erre utaló felvetést.. Ti hogy mentetek tovább? Ha továbbmegyek a kapu alatt azon a kis gödrön keresztül akkor kinyír a pszi sugárzás, a másik irányban meg felrobbanok az akmezőn.. 
- 
			
			  ' Tzs , senior tag válasz  Sensut
							
							
								#32047
							
							üzenetére Sensut
							
							
								#32047
							
							üzenetéreKöszi! Igaziból majdnem így sikerült közben megcsinálnom. Hatalmas szívás az a rész! Viszont valami nem stimmel sajnos. Ezek után jön egy küldetés, hogy irány az Agropom Underground. Oda is jutok, belépek, snorkok kampec, létrán fel, van egy rácsos ajtó, megközelítem és kilép a játék  Nagy kár lenne itt abbahagyni az eddigi játékot. Van erre valami megoldás? Nagy kár lenne itt abbahagyni az eddigi játékot. Van erre valami megoldás?
 [log], [mdmp]
- 
			
			  Sensut őstag válasz  ' Tzs ,
							
							
								#32046
							
							üzenetére ' Tzs ,
							
							
								#32046
							
							üzenetéreHát, ott tényleg túltettetek magukon a modderek mert az a legelcseszettebb mutánsháború az egész sztalkertörténelemben. De meg lehet csinálni, és meg kell csinálni, mert addig nem lehet folytatni a játékot. A robbantás után az előőrsöt nem lehet megvédeni, viszont meg kell várni, amíg ezt kimondja a feladat. Tehát addig kell irtani a mutánst, amíg kapod az üzenetet, hogy nyomás megvédeni a bázist, mert a poszt elesett. A bázist meg tudod védeni, de rengeteg mutáns lesz ott is. Az emberekkel ne törődj, azok mind meghalnak úgyis, de a bázis ettől nem fog elesni. Aztán jön a feladat, hogy tégy ajánlatot Akulovnak Jupiteren, és ekkor van vége a mutánsháborúnak. Roppant nehéz, de némi kitartással meg lehet csinálni. A legkeményebb exód legyen teljesen feltuningolva, a legjobb sörétesed és karabélyod, valamint egy PKM is jól jön. Sok sok és annál is több lőszer, mert a lőszerhiány a legnagyobb probléma itt, és az elején az, hogy nem tudsz gránátokat használni a hajnalosok miatt, mert ha egyet is megölsz közülük, akkor ellenséggé válsz. De amikor ők mind meghaltak - mert mind megfognak -, akkor jöhet a gránát. Mindig egy magaslaton legyél, egy kövön vagy bármin, mert ott nehezebben érnek el a mutánsok. Próbáld meg ne közel engedni a mutánsokat az emberekhez, mert akkor az emberek hatékonyabban tudják irtani. Aztán kihasználhatod a rengeteg anomáliát is a környéken. Én egész csordákat irtottam ki úgy, hogy belecsaltam őket anomáliákba. A lényeg az, hogy szemtől szemben velük semmi esélyed, főleg a végén. Taktikáznod kell egy csomót és akkor sikerül. 
- 
			
			  ' Tzs , senior tag Ezek nagyon jól hangzanak, de szerintem nekem ezek kimaradnak... Csak a játék miatt nem állok neki, úgy hogy semmit nem értek a sztoriból, semmi értelme nem lenne. Sensut te ezekre a kérdésekre tudod is a választ?  Köszi nektek az infót! Köszi nektek az infót!SGM 2.2: A katonai raktáraknál a keleti előőrsöt és a Hajnal bázist meg tudta valaki védeni? Rettenetes ami itt van  Nem ma kezdtem stalkerezni de 4 órája csak itt küzdök és sosem fogynak el! A Zóna összes teremtménye idejött a tiszteletünkre! Nem ma kezdtem stalkerezni de 4 órája csak itt küzdök és sosem fogynak el! A Zóna összes teremtménye idejött a tiszteletünkre! Egyre csak fogynak az emberek... megcsinálható ez a küldetés, vagy mindenképp veszik a tábor? Egyre csak fogynak az emberek... megcsinálható ez a küldetés, vagy mindenképp veszik a tábor?
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  ' Tzs ,
							
							
								#32042
							
							üzenetére ' Tzs ,
							
							
								#32042
							
							üzenetéreMind a Secret Trails 2-nek mind a F.O.T.O.G.R.A.F.-nak van jó minőségű angol fordítása is. Stalkerstein és a társa (nem jut eszembe a neve) jó fordításokat csinál, ezeket kell keresni. Amit a moddb-n tanyázó, angolul irogató srác gyártogat, azokat jobb elfelejteni, valójában sima google fordítások, használhatatlanok. Stalkersteinék a GSC oldalain elérhetőek, ott érdemes keresni a fordításaikat. Megj: mindkét mod ShoC 1.0004 alapú. 
 Secret Trails fordítás:
 F.O.T.O.G.R.A.F. fordítás
- 
			
			  Sensut őstag válasz  shield
							
							
								#32043
							
							üzenetére shield
							
							
								#32043
							
							üzenetéreMindkettő alapmű. Az ST2 voltaképpen Strelok előélete akkortól, hogy a Zónába került egész addig, amíg újra magához tér Cordonon a SOC története elején. A Fotograf pedig egy fotós sztorija, aki lényegében feltérképezi a Zónát. Ő készíti a térképeket, ő írja meg az enciklopédiát, de még a mutánsokat is ő nevezi el. Lényegében ő az első olyan "sztalker" a Zónában, aki egyre bennébb merészkedik a határokon és aztán szépen lassan belekeveredik mindenféle bajba is természetesen  Ezek a modok már csak azért is érdekesek, mert rengeteg részletet tudunk meg belőlük a Zóna előéletéről. Hogy alapították meg a Bárt és hogy osztozott meg a területeken Szidorovich és a Csapos? Mikor és miért hozta létre Strelok azt a furcsa rejtekhelyet Agroprom alatt, amit a SOC-ból ismerünk? Ki volt Charon mielőtt monolitos góré lett? Ezek a modok már csak azért is érdekesek, mert rengeteg részletet tudunk meg belőlük a Zóna előéletéről. Hogy alapították meg a Bárt és hogy osztozott meg a területeken Szidorovich és a Csapos? Mikor és miért hozta létre Strelok azt a furcsa rejtekhelyet Agroprom alatt, amit a SOC-ból ismerünk? Ki volt Charon mielőtt monolitos góré lett?
- 
			
			  ' Tzs , senior tag válasz  SaGa59
							
							
								#32041
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#32041
							
							üzenetéreAzaz! Borongós! Nem kedveltem!  Azt a stalker gyógyítós küldetést majd szemügyre veszem. Nem ebben van az ami szintén kicsit idegesítő volt, hogy valami speckó gyógyszert keverj össze, de sürgősen, mert a földön fekvő tag akit meg kell menteni Zaton-on a 2. próbálkozás után kileheli a lelkét? Azt a megoldást sem annyira kedveltem Azt a stalker gyógyítós küldetést majd szemügyre veszem. Nem ebben van az ami szintén kicsit idegesítő volt, hogy valami speckó gyógyszert keverj össze, de sürgősen, mert a földön fekvő tag akit meg kell menteni Zaton-on a 2. próbálkozás után kileheli a lelkét? Azt a megoldást sem annyira kedveltem (Vagy ez a Halál ellen 1-ben volt?) (Vagy ez a Halál ellen 1-ben volt?)Még valami. Az a két mod amivel még nem sikerült játszanom soha az NS és a ST2. Ez utóbbi tud angolul ugye? Akkor elég lenne keresni angol fordítót? Kipróbálnám ezeket... 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  ' Tzs ,
							
							
								#32037
							
							üzenetére ' Tzs ,
							
							
								#32037
							
							üzenetéreA Borongóson van egy ilyen akció. Ki kell lőni egy alfabio osztagot, aztán jön három helikpoter, azok elől el kell menekülni, majd a saját heliben visszamenni kilőni őket. Szerencsére neked csak lőni kell, a helikoptert más vezeti. 
 Ezen a pályán több akció is van. Ez el tud akadni, mert az egyik alfabio hajlamos sérülten elbújni a bokrok között. Amíg mindet le nem szeded, nem jön a helikopter. Viszont érdemes a közelben tartani egy járművet, mert a három, rakétákkal támadó heli elől gyalog elpucolni nem egyszerű eset.
 Még egy elakadós akció van ugyanezen a pályán, amikor a bekattant sztalkerek gyógyításához kell levegőmintát venni. Itt néha a mutánsok második hulláma nem jelenik meg. Nem tudom, mikor jönnek és mikor nem. Ha ez az akció nem sikerül, nem tragédia, csak kimarad egy mellékszál lezárása, egy hosszabb kisérgetés, de a végét nem befolyásolja.
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  galaktikus
							
							
								#32034
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32034
							
							üzenetérePedig ennek is jó a sztorija, érdemes végigjátszani. Nem könnyű mod az tény, kicsit túlhajtották a mutánsok mennyiségét, de ettől eltekintve jó buli. (#32039) galaktikus 
 A megosztásomon minden magyarításból két verzió van fenn, az utolsó és az utolsó előtti. Azért van így, mert az olvtársak visszajelzései alapján javítgatom az elírásokat, viszont eközben el tudom rontani az xml fájlok tag-jeit. Ezt én már nem venném észre, mert egyik mod sincs már fenn, de ha csak egy hibásat tartanék fent, aki tőlem szedné, nem tudna játszani a magyarítással. Vésztartaléknak ott a korábbi verzió is. Csak annyi különbség, hogy az újabban kevesebb az elírás... Ha valaki jelzi, hogy egy verzió nem töltődik be, azt persze javítom.
 Mindig csak az utolsó kell.
- 
			
			  galaktikus aktív tag Lehet elég banális kérdés, de inkább biztosra megyek.. A Szövetség ideje mod-nál SaGa kolléga oldalán ugyebár 2 féle hunfiles van, egy újabb és egy régebbi verziószámú. Gondolom csak az egyiket kell bemásolni, nem úgy mint a legtöbb modnál, hogy az összeset ugye?  Végülis erre a modra tettem a voksom, az ajánlásotok alapján. néztem youtube-on is, van benne hentelés rendesen, tetszik  
- 
			
			  ' Tzs , senior tag Az SGM 2.2 után nálam is a Szövetség ideje jön  Tetszett, jó hosszú, komplex, nem unatkozós, női karakterek, helikopter és BTR vezetése... Egy pálya nem tetszett benne, amin CSAK alpha-k voltak, hosszú és nehéz is, bujkálni a sziklák közt, ahol asszem 1-3 helikopter is jött (nem ugrik be a pálya neve). A 3. rész megjelenéséig, esetleges fordításáig, még bőven 2-3-szor is neki lehet majd állni... Tetszett, jó hosszú, komplex, nem unatkozós, női karakterek, helikopter és BTR vezetése... Egy pálya nem tetszett benne, amin CSAK alpha-k voltak, hosszú és nehéz is, bujkálni a sziklák közt, ahol asszem 1-3 helikopter is jött (nem ugrik be a pálya neve). A 3. rész megjelenéséig, esetleges fordításáig, még bőven 2-3-szor is neki lehet majd állni...
- 
			
			  rétisün veterán válasz  galaktikus
							
							
								#32034
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32034
							
							üzenetéreg.l.a.d.i.a.t.o.r.-t és az 'utódját', a szövetség ideje modokat ajánlom. nekem ezek tetszettek a legjobban, hosszú, új történet, (azt hiszem SaGa oldalán) magyarítás is van hozzá. érdemes először a gladiator végéigjátszani, aztán a szövetség ideje egy darabig nagyon hasonló, de tovább meg van csinálva, ha jól emlékszem. 
- 
			
			  galaktikus aktív tag köszi srácok a kimerítő válaszokat  
 ez lett volna az utolsó amire gondolok, hogy úgy kell kitolatni a barlangból.. igazán kreatív módja a szopatásnak.. segítség nélkül nem is lehetne megcsinálni..amúgy lassan ott tartok, hogy letörlöm a mod-ot és ráfekszem valami másikra. az elején voltak érdekes részek, új, még nem látott jelenetek pl. az egyik stalker táborban, kötélen fejjel lefelé lógó snork random lövöldözése stb.. az volt a benyomásom, hogy sokkal kidolgozottabb mod lesz, de szerintem a pálya is nagyon sivár és repetitív.. idegesítőek a mutánsok tömeges spawnolásai mindig egy bizonyos helyen.. meg persze a hasadékok állandó kerülgetése és az egy négyzetcentiméterre jutó anomáliák száma is rekordokat döntöget.. a fegyverek is olyanok, mintha szarabbak lennének mint alapból.. nem sebeznek úgy, meg talán pontatlanabbak is, vagy nem tudom.. lehet, hogy csak régen vettem elő a stalkert és én is berozsdásodtam.. amk modokat végigvittem már, spectrumot is, way in pripyat-ot még talán.. nincs valami spectrumhoz hasonló? bár nem kötöm az ebet a karóhoz, csak valami kidolgozottabb, izgalmasabbra gondolok. 
 olyan jó lenne ha mondanátok valami jó tippet.. nem akarok megint hasra ütni és letölteni valamelyiket, mert megint ez lesz, hogy pár óra játék után elveszítem az érdeklődésem.. 
- 
			
			  rétisün veterán 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  rétisün
							
							
								#32030
							
							üzenetére rétisün
							
							
								#32030
							
							üzenetéreJól emlékszel, egyetlen, kifejezetten ehhez a modhoz készített pálya az egész, máshová nem lehet átmenni, amikor kijössz, vége. 
 A barlangból úgy lehet kijutni, ahogy sklopp kolléga írta: háttal kell belegyalogolni abba az alkóvba, ahol szitál az az izé… Akkor kitesz a barlangon kívülre. A vérszivó bömbölésnek emlékeim szerint semmi jelentősége, talán szántak neki valami feladatot, ami végül nem került bele. A sztorija amúgy nem rossz, bár nem túl hosszú. Több kis mellékszál van, amik attól függően, hogy hogyan játszol, kivel beszélsz egy feladatnál előbb, vagy ki mellé állsz, vagy előkerülnek, vagy nem. Azaz minimum két újrajátszási lehetőség is benne van, de ha mindennel meg akarsz ismerkedni, három is lehet.
- 
			
			  sklopp őstag válasz  galaktikus
							
							
								#32028
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32028
							
							üzenetéreAhol fehér nyálka szitál, hátrafelé menj be, ki fog teleportálni. 
- 
			
			  rétisün veterán válasz  galaktikus
							
							
								#32028
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32028
							
							üzenetérevagy nagyon rosszul emlékszem, vagy nagyon keverem a modokat, de nekem úgy rémlik, hogy a suttogások völgye egyetlen helyszínen játszódik, ami a többi modbna nem is nagyon szerepel, pripjaty, meg az oázis nincs benne.  
- 
			
			  galaktikus aktív tag válasz  galaktikus
							
							
								#32028
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#32028
							
							üzenetéreJa azt elfelejtettem még, hogy a terem közepén pedig volt egy "csomó" nevű képződmény, felvételekor nagy hörgő vérszívó szerű hang hallatszik.. gondoltam hátha ez is kapcsolódik bizonyos mértékben a megoldáshoz  
- 
			
			  galaktikus aktív tag Srácok! Suttogások völgyét csinálom.. Lementem egy barlangba egy tüzes anomálián keresztül, ahonnan úgy kellett leesni, de onnan nem lehet feljönni. A barlang tele volt zombival amiket kiírtottam.. Hogy jussak ki? 
 A 3 lyukon ahol a szikrák esnek mint az alapjátékban (ahol az oázis szíve volt) már 500x
 átmentem kb. de nem történik semmi. Iránytű képződmény bent van az övemben, mert ha jól emlékszem azért adta egy arc, hogy azzal megtalálom az oázis szívét.. Hogyan tovább? 
- 
			
			  Erdő tag válasz  ' Tzs ,
							
							
								#32025
							
							üzenetére ' Tzs ,
							
							
								#32025
							
							üzenetéreA feladatleírásnál nem írja a gyógyszer nevét? Szerintem anabiotikum, vagy mifenének hívják, amivel a kitöréseket túl lehet élni. A Diverzánsban az volt, az SGM-re nem emlékszem, de valószínűleg ugyanaz. 
 Az Élet vize ott van, ahol az Oázis, de ezt mintha elmondaná valaki (tán Ozerszkij), vagy csak jelöli a térképen... kicsit kuszák az emlékeim a sok vérszívócsáp-levestől.
- 
			
			  ' Tzs , senior tag Köszi a segítséget mindenkinek! 
 Igen eddig úgy volt, hogy felfedezés után megjelenik és meg is marad, de most eltűnt mindegyik (lehet kikapcsoltam volna? Megnézem ünneplés után).
 A dokumentumok meglettek.A katonai raktárak elég bitang pálya és a renegátok sem gyengék. Van egy küldetés a Monolith-tól kapom, valami gyógyszer kell nekik meg az Élet Vize. Ez utóbbi az Oázisban van ugye? Viszont hirtelen nem ugrik be, hogy pontosan milyen gyógyszerek kellenek nekik? (Még valami. Nem sikerült vissza csinálnom a jobb alsó sarokban lévő mutatókat (életerő, töltények stb.) Hogy lehet megcsinálni, hogy a jelenlegi (eredeti) bal felső óra maradjon, viszont ez a képen látható megoldás legyen? Korábban próbáltam, de csak rosszabb lett. Most az van hogy semmit nem mutat jobb alul. Nyomogatni az I betűt mindig nem túl jó.) 
- 
			
			  sklopp őstag válasz  ' Tzs ,
							
							
								#32018
							
							üzenetére ' Tzs ,
							
							
								#32018
							
							üzenetéreA pendrive elvileg különféle, eldugott helyeken levő hátizsákok kódját tartalmazza, több is lesz még. A gond csak az, nekem még egyik sem nyitott semmit. 
 Az X18 dokumentumainak lehetséges helyei:
 a kurzor láda egy helyét mutatja, alatta a doksi: 
 a szekrények között: 
 a láda alatt: 
 a kapcsolószekrényen: 
 a szék alatt: 
 az asztalon: 
 a műszerek tetején: Így hirtelen ennyi jutott eszembe. 
 A szerszámok helye Bagolytól megvehető, mint előttem említette a kolléga úr.
- 
			
			  rétisün veterán válasz  ' Tzs ,
							
							
								#32018
							
							üzenetére ' Tzs ,
							
							
								#32018
							
							üzenetéreha jól osztottam meg, itt van 3 elég részletes térkép sgm 2.2-höz. a többi sajnos nem rémlik már, nagyon régen stalkereztem  (#32019) tzs182: már nem emlékszem, de nem lehet, hogy csak kikapcsoltad a térképen? 
- 
			
			  ' Tzs , senior tag Még valami: hova tűntek a térképről a helyek körrel való megjelölései? Ez valami direkt nehezítés, vagy valami bug? 
- 
			
			  ' Tzs , senior tag No, most aztán elakadtam. 
 SGM 2.2: Két kérdés. Az első: Noé bárkájának tornya tetején találtam egy pendrive formájú kóddal ellátott kulcsot, amit eddig még sehol sem tudtam használni. Mit és hol nyit az?
 A második. Sötétvölgy, X18. Keress meg 3 fontos doksit. Az egyik mondhatni a "szokásos" helyen van, de a másik kettőt egyszerűen nem találom. Mindkét szintet átnéztem, 30 érdekes zombi likvidálva. Valakinek ötlet?
 Bónusz kérdés: még egy szerszámot sem szereztem senkinek. Itt is ugyanott vannak mint a Diverzánsban?
- 
			
			  ' Tzs , senior tag válasz  hubai1979
							
							
								#32014
							
							üzenetére hubai1979
							
							
								#32014
							
							üzenetéreAmikor átveszed a küldetéshez szükséges felszerelést azzal menj oda, ne dobj el semmit, öltözz is át a szolgálatos ruhába, megérhet egy próbát. Bár nekem ezt a fazont soha nem sikerült megmenteni, próbálkoztam pedig többször. Csak mond neked egy infót és kampec, viszont a cuccait érdemes elszedni tőle miután feldobta a bakancsot  
- 
			
			  Sensut őstag válasz  ' Tzs ,
							
							
								#32010
							
							üzenetére ' Tzs ,
							
							
								#32010
							
							üzenetéreAz SGM beállításokban ki tudod kapcsolni az aknákat, az alpha csapatokat, a mutáns túltengést és még sok mindent. Ezt a menüt úgy éred el, hogy előbb betöltöd a játékot, aztán Esc ki a menübe és ott van. Balathruin: ez így igaz. Tartalmasak az SGM-ek, meg minden, de a történetei totál gáz. Főleg ebben az 2.2-ben az a tudós - Szolgálat - Szabadság - zsoldos összeesküvés egyszerűen káosz. De ugyanez volt a 2.0-ban és a Diverzásnban is a fegyver összeesküvéssel. Végigcsinálod valahogy, hogy legyél túl rajta, de nekem fogalmam sincs még most se, hogy miről is szólnak ezek a történetek  
- 
			
			  #66403328 törölt tag válasz  ' Tzs ,
							
							
								#32010
							
							üzenetére ' Tzs ,
							
							
								#32010
							
							üzenetéreAz SGM 3.0 ha jól rémlik 2015-ben megjelent volna, de végül meghalt, majd később megmentették és folytatták. Még dolgoznak rajta, de pl. kiegészítik a sztorit Strelok csapatával. 
 Amit nagyon remélek hogy normálisan lesz megírva, mert az eddigi SGM modok elég gázul futnak.
- 
			
			  ' Tzs , senior tag válasz  Sensut
							
							
								#32007
							
							üzenetére Sensut
							
							
								#32007
							
							üzenetéreKöszi, most jutottam át Pripyatba. Majd ha újra kezdem megnézem a Zsoldos küldetést, érdekel, hogy mi lesz. De fura volt, hogy az alagútban alig volt szörny, a Diverzánshoz vagyok szokva, nem pár éppen arrafelé kószáló patkányhoz  Azért itt is van "érdekesség". Pld Noéval egyeltalán nem tudtam beszélni (4x mentem oda hozzá véletlenszerűen), állandóan a mutánsokat várta, így kénytelen voltam lelőni az Iránytű miatt. Aztán karmolom a falat a véletlenszerű taposóaknáktól az utakon, aki beletette bekaphatja  Szóval az utakon nem szabad 10 lépésnél többet közlekedni, mert TUTI hogy lesz egy taposó akna egyszer csak. Remélem Pripyatban nem így lesz! (Nem lehet ezt kikapcsolni valahogy?) Szóval az utakon nem szabad 10 lépésnél többet közlekedni, mert TUTI hogy lesz egy taposó akna egyszer csak. Remélem Pripyatban nem így lesz! (Nem lehet ezt kikapcsolni valahogy?)
 Az Alpha csapatok viszont szerintem jóval erősebbek mint a Diverzánsban! A probxaz hídnál például 20 Alpha volt! Amikor jöttek elő a Tudósok érdekes volt, hogy az Alpha közbeszólt, párszor újra kellett kezdeni azt a részt. Nem beszélve arról, hogy van pofájuk bejönni (!) a janovi állomásra. Mondjuk az nem annyira tetszik, hogy átlőnek a falon, meg a csukott ajtón...Nagyon erősek, bokrok mögül, ködben, sötétben -mindegy- és elég messziről is lenőnek seperc alatt.Erről mit illik tudni? Youtube Link 
- 
			
			  hubai1979 őstag Én is megkaptam ezt a cimeta diverzánsba, még sem változott semmi,ugyan úgy megy a trófea gyüjtés. 
- 
			
			  Sensut őstag válasz  sklopp
							
							
								#32006
							
							üzenetére sklopp
							
							
								#32006
							
							üzenetéreVan. A korábbi SGM verziókban startból le tudod szedni a részeket, mintha csak belerúgnál a tetembe. A 2.2-ben ugyanígy van, viszont előbb meg kell szerezni ezt a "vadász" képességet. Úgy rémlik, hogy valamelyik vadász ad egy feladatot cserébe a leckéért, vagy egy késért - nem emlékszem. Legutóbb még startból ráhajtottam volt erre a képességre és sok trófeát el is adtam Janovon Vadásznak. Csak azóta sok mod lefolyt a Dunán és nem EMLÉKSZEM  Aarpok, tzs182: a párbeszéd javítás működik Semével, a távcsöves zsoldossal a hídon ha átírod azt a kódot, csak újra kell kezdeni a feladatsort Janovon, ahogy mondtad. 
- 
			
			  Sensut őstag SGM 2.2: árulja már el valaki, kitől és hogy lehet megszerezni a trófeagyűjtő képességet, amikor a mutánsokról le tudjuk szedni késsel a testrészeket (nem amikor szimplán leesik róluk). Emlékszem, hogy meg kell szerezni ezt a képességet, de az istennek nem jut eszembe kinél és hogy. Mind a vadászok ugranak be, de azoknál már nincs több feladat  
- 
			
			  ' Tzs , senior tag Kösz srácok, meglett! Egy másik részen, szabad szemmel látható volt egy anomália közepén. 
 Erdő: Tuti, hogy valami bug lehet. Én 3x végig vittem a Diverzánst és egyszer sem futottam bele ilyenbe. A 400 zombis küldetés elég hosszú, de érdemes megcsinálni, utána még lesznek feladatok 
- 
			
			  Sensut őstag válasz  Dhampir
							
							
								#32000
							
							üzenetére Dhampir
							
							
								#32000
							
							üzenetéreFélreértettél. A játékot én rontottam el azzal, hogy rosszul peccseltem. Egy rossz Atmosfeart tettem fel és nem indult el, ezért kellett újratennem. Amit hibának gondoltam, az kiderült a GSC fórumon,hogy nem hiba, hanem egy környezeti effekt, ami ritkán történik meg és napokig tart. Az Atmosfearral együtt nincs gond vele, de a nélkül elég csúnyák a textúrák. A játéknak persze semmi baja, ha csak ez a kékség nem zavar. De hadd ne ismételjem magam... 
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Thinkpad E15 Gen2 15.6" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Samsung S25 12/128GB Navy Blue, Snapdragon Elite, makulátlan állapotban garival eladó
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (2 akku) RC Pro - drón szett újszerű állapotban
- Akciós áron eladó ÚJ HP Dragonfly G4 /I7-1355U/16 GB/1000GB SSD/13,5"/FHD+/400nit/1 ciklus
- Lenovo ThinkPad P15v Gen 3 i7 12800H 16GB 256GB SSD
- JBL ProFlora CO2 Starter Bio Set biológiai CO2 készlet 10-40 l-es édesvízi akváriumokhoz
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad E14 G2 AMD - Ryzen 5 I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I W11 I Gari
- Keresek BOSE / JABRA / SENNHEISER / Bowers szervizest
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
						 
								 
							 
								 
							 
								 
							 
								 
								 
								 
							 
								 
							 
								 
							





 alig fordul, aztán meg hirtelen majdnem teljesen megfordul. Kicsit el van késve a reakció idő, vagy hogy mondjam."
 alig fordul, aztán meg hirtelen majdnem teljesen megfordul. Kicsit el van késve a reakció idő, vagy hogy mondjam."


 
							
 
							
 
								
 
								 
							
 
								
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

 Köszi.
 Köszi. 
								 
							
 
								









 
							
 
								

 
								



