Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#20901) Cyberbeni válasza joycec (#20897) üzenetére


Cyberbeni
addikt

ha van samsung szervíz a közelben, akkor 1/4-1/2 óra max.
ha nincs, akkor: [link] ezt úgyis elkell olvasni, ha főzőtt romot akarsz.
de 2.1 alatt nem működik 100%-osan az apndroid, inkább ezzel próbáld majd: [link]
(ez nem csak a nevet, hanem a típust is átírja az apn-nél)
@Thome: vodafone.hu-n elvileg ott kéne lennie valahol a helyes beállítás, vagy elmész egy vodafone üzletbe.

[ Szerkesztve ]

(#20902) Thome válasza Cyberbeni (#20901) üzenetére


Thome
addikt

vodafone.hu-n találtam valamit, de nem akar mukodni sehogy, se 2g-ben, se 3g-ben.

Voda üzletben pedig néznének, hogy turbosimes telefont vinnék be... :D

[ Szerkesztve ]

(#20903) joycec válasza Cyberbeni (#20901) üzenetére


joycec
csendes tag

Köszi. Igen erre a leírásra gondoltam, de nem gondoltam h ilyen hamar kell rootolnom.:S
Kezdő vagyok android téren, de lelkes.XD

(#20904) Maximum1 válasza Thome (#20899) üzenetére


Maximum1
őstag

Hiába vinnéd a Vodához, fingjuk sincs az androidhoz.
[link]

Ennek működnie kell!
Miután beírtad az adatokat, mentés, újraindítás.!!! különben nem megy!!!

(#20905) Saccco válasza Thome (#20899) üzenetére


Saccco
nagyúr

Tessék: Ha feltöltőkártyás (VitaMAX) ügyfél vagy, ezeket kell a készülékeden beállítani. :)

█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

(#20906) duffbeer válasza joycec (#20897) üzenetére


duffbeer
őstag

Mivel még új a telefon, ezért a szervizt ajánlom. Elvileg nem vész el a garid, ha a megfelelő ROMot teszed fel, de fő a békesség. T-s szervizben 10 perc alatt felrakták. Kitalálsz valami kamuhibát, hogy pl néha lefagy. Úgyis az lesz az első, hogy szoftvert frissítenek.