Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:58:57

LOGOUT.hu

Samsung Galaxy S9 és S9+
Kérlek olvasd át az összefoglalót, mielőtt a fórumban kérdeznél!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30551) goop válasza samu74 (#30550) üzenetére


goop
őstag

Nincs különbség, mind a kettő 4G foglalat, dual VoLTE s a telefon. A vodás VoLTE tökéletes, mennek a rövid hívószámok is, a hangminőség pedig tökéletes.

(#30552) csorbajeno válasza goop (#30549) üzenetére


csorbajeno
veterán

Értem, hogy átvált a másik SIM-re, de azt nem értem, hogy hogyan, mivel nincs két antenna. Alapvetően én ott ragadok meg, hogy az az egy antenna a hívott SIM-kártyát tartja a hálózaton, akkor hogy tudja a másik SIM-et is a hálón tartani. Nem értem, hogy mit tud a Huawei :W Igazán elárulhatnák. Vagy lehet, hogy az alaplapon 2 LTE modem lenne? :F Elképzelésem sincs.

(#30553) goop válasza csorbajeno (#30552) üzenetére


goop
őstag

Közös antennán lóg a 2 sim, híváskor a nem használtat levágja, és amelyiken bejött a hívás az lesz aktív. Annyi kellene, hogy ha nem az alapértelmezett netesre jön a hívás, akkor automatán bekapcsolja a másikra, amíg aktív hívás van. Ja, és ezt a funkciót (dual Volte dual 4G automata net váltás) tudja anyám 26.000 Ft os xiaomi redmi 6a telefonja...

[ Szerkesztve ]

(#30554) csorbajeno válasza goop (#30553) üzenetére


csorbajeno
veterán

Én 1 SIM-mel használom a telefont, így segíts felfogni, lehet mégis csak mostanra értek végig bennem a gondolatok... Szóval, ha mindkét SIM-hez van (feltételezzük) korlátlan netem, de alapértelmezett netforrásnak a 2. SIM-et állítom be és ha az 1. SIM-re érkezik hívás, akkor nincs net, mert a 2. az alapértelmezett? Ha ez valóban így van, akkor tényleg lehetne szoftveresen javítani és így valóban oltári nagy baromság :Y Remélem, sikerült teljesen megértenem a problémát, végre ;)

(#30555) goop válasza csorbajeno (#30554) üzenetére


goop
őstag

Pontosan így van, hiába van mind a kettő kártyán külön neted, ha kézzel állítgatod akkor megy, de hívás alatt ugye nem is lehet állítani, tehát ahogy írtad is, másik simet levágja a hálóról, és nem lesz neted amíg telefonálsz a 1. kártyán.

[ Szerkesztve ]

(#30556) csorbajeno válasza goop (#30555) üzenetére


csorbajeno
veterán

Igen, ezt tényleg javíthatnák szoftveresen. A Samsung membersen ezt megírhatnád nekik, hátha meghallgatnának.

(#30557) goop válasza csorbajeno (#30556) üzenetére


goop
őstag

Már megírtam órákkal ezelőtt. ;)

(#30558) Zsuppim


Zsuppim
csendes tag

Gyerekek ez az éjszakai mód egy rettenet (vágtam belőle) [kép] .... :O

Ráadásul a professzionális módba is belerondítottak, mert nem igazán tudok értékelhető fotókat lőni (éjszaka), pedig eddig sikerült.

Ez így eléggé gagyi

(#30559) alcapone386 válasza Zsuppim (#30558) üzenetére


alcapone386
őstag

Remélem javítják, mert már nagyon kevés tart vissza, hogy elpártoljak. Még megvárom az s11 et, aztán döntök. Ez az ejszakai mód mókolgatás a samsungnál már eléggé pofátlan....s7edge fotózasban nekem jobban teljesített:(
Nemhogy éjszakai, de a makró is idegesít....

(#30560) ArthurShelby válasza Zsuppim (#30558) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Downgrade nem működik?
Egyébként nekem nincs a fényképezővel bajom, valószínűleg csak túl alacsony az elvárásom/tudás szintem.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#30561) Zsuppim válasza alcapone386 (#30559) üzenetére


Zsuppim
csendes tag

Most csináltam szórt fénynél képeket..... Még mindig a professzionális a legjobb megoldás, bár csúnyán be van lassítva az egész fényképező rendszer (várom hogy üres legyen az út, az autók hátsó fényei eléggé akadósan, szinte ugrálva tűnnek tova). Az éjszakai mód szórt fénynél is botrányos.

Professzionális

Éjszakai

(#30562) Zsuppim válasza ArthurShelby (#30560) üzenetére


Zsuppim
csendes tag

Nappal még így is jól teljesít....... Kissé morcos vagyok, mert az utolsó frissítés óta nemcsak a fényképező, de a rendszer is döcög. Többször futottam bele a pár napba olyan jelenségbe, hogy ahol nincs térerő és megszakad a mobilnet (webrádió, vagy youtube vanced megy folyamatosan), ott ha újra elérhető lesz a 4g, akkor sem csatlakozik semmi semmihez, hanem újra kell indítani a telefont, különben nyista net..... Nem nyílik meg a Chrome-ban semmi, nincs szinkronizálás sem......

(#30563) kiskeni válasza Kiskokas (#30527) üzenetére


kiskeni
aktív tag

What? Ne viccelj már, nekem meg pont, hogy Pécsről (Mobilerőd) küldték fel a telefonomat a TMX-be mondván, hogy nincs helyszíni javítás/bevizsgálás... Sőt, arra hivatkoztak, hogy javítás csakis a szervizközpontban lehetséges, ami gyakorlatilag nem is javítás volt, mert szoftvert kalibráltak újra rajta, illetve előtte tesztelték az általam leírt hibát (amit nem tudtak előidézni ofc). Most akkor mi az igazság?

Két rák találkozik. Kérdezi az egyik: - Te is folyami vagy? - Nem, én tüdő

(#30564) Kiskokas válasza kiskeni (#30563) üzenetére


Kiskokas
csendes tag

Nem értelek! Elolvastad amit írtam? Elvittem Pécsre és mondták, hogy nincs helyszíni javítás, mindenképpen küldik BP-re! Csere telefont nem adtak, mert azt mondták, hogy a Samsung vissza kérte mindet és nincs nekik! Ez kicsit bosszantó szerintem! Két hetet mondott a fickó! Amit nem értek és eddig nem is írtam itt le, hogy miért írta rá a lapra, hogy karcos itt-ott a telefon! Három hónapos és végig tokban volt, egy karc nincs rajta, nagyítóval meg nem nézte át.
Majd arra leszek kíváncsi, hogy milyen állapotban kapom vissza.

(#30565) kelly416 válasza Kiskokas (#30564) üzenetére


kelly416
veterán

Azért, mert használt, nem új. Egyszerűen képtelenek ráírni, hogy makulátlan, mert ha ők karcolják meg véletlenül, így nem kérheted számon rajtuk. De nem sokszor hallottam/olvastam, hogy szerviz közben sérült a telefon, ezen ne izgulj. Csak sima "önvédelem" részükről.

(#30566) jeni válasza Kiskokas (#30564) üzenetére


jeni
félisten

a telód nem új tehát nem írhatják rá,hogy tip-top állapot olyat igen,hogy használt,
mivel nem 3 napon belüli a készülék.

egyes plázákban ahol Samsung store boltok vannak ott egyes kisebb javításokat elvégeznek.
nagy javításokat csakis a márkaszervizben végzik el.
ha pedig mégis sérülten kapod meg a telódat akkor tudsz reklamálni,ezért kell és javasolt feladás előtt vagy beadás előtt fotót készíteni róla,ha pedig helyben vagy akkor beszélni róla,hogy karcmentes,akik helyben leadják azok rászokták írni,hogy sérülésmentes vagy karcmentes a hibajelenséggel együtt.
amúgy minden helyszíni leadáskor az ügyfélszolgálatos alkalmazottak készítenek róla képeket a telóról.
ha pedig postai úton jött meg akkor a beérkezés után a szemle vételezéskor készítenek róla képeket és ezt könyvelik is el.

[ Szerkesztve ]

(#30567) Kiskokas válasza kelly416 (#30565) üzenetére


Kiskokas
csendes tag

Ahha... Értem! Köszi az infót! Kicsit rá paráztam, mert pár éve nagyon szidták a TMX-et hasonló dolgok miatt!
Eddig minden aktuális telefonom ph fórumát követtem és nagyon rosszakat olvastam, persze ez azóta változhatott. Én fólia nélkül használom a telót, de eddig semmilyen karc nem volt rajta, legalább is olyan amit szabad szemmel látsz! Remélem nem is lesz, de úgy is át nézem a telót amikor átveszem!

[ Szerkesztve ]

(#30568) kelly416 válasza Kiskokas (#30567) üzenetére


kelly416
veterán

Annak idején Sony-m ment TMX-be, én már attól paráztam, hogy oda kell menjen, de más hivatalos szerviz nem volt akkor (talán most sincs, nem tudom), így nem volt választás. Könyörögtem a leadaskor, hogy írják bele "használt, karcmentes", közölte az átvevő, hogy ilyet nem írhat bele semmiképpen. Sértetlenül kaptam vissza szerencsére, de azóta ha le kell adni, a leadáskor csinálok róla képet, mielőtt átvennék a helsszínen. Ez is egyszer fordult elő még eddig, de jobb a békesség szerintem.

Egyébként minden negatív kritika ellenére nekem a TMX-ről csak pozitív tapasztalatom van.

(#30569) pcnet válasza Kiskokas (#30567) üzenetére


pcnet
addikt

Nekem Galaxy Grand Primeom volt Telemaxnál. 20%os töltöttségnél kikapcsolt kb 2 hetes korában. Euronicsban vásároltam, oda is vittem vissza. Napra pontosan egy hónapig volt távol. Alaplapot, akksit, kijelzőt cseréltek. Fóliás kijelzővel adtam le, fóliásan kaptam vissza. És nem egy nylon zacsi vastagságú, bubis fóliával amit azért raknak a kijelzőre, hogy szállításkor ne sérüljön, hanem rendes "vastag" fólia volt rajt. Igaz kicsit ferdén, de értékeltem a szándékot. Hátlapot is kaptam újat, mert szerintük karcos volt. Patika állapotban adtam le a telefont és úgy is kaptam vissza. Bár ugye a ház kivételével cseréltek mindent. Nekem is tök pozitív csalódás volt azok után amiket olvastam róluk.

[ Szerkesztve ]

“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

(#30570) #08205312


#08205312
törölt tag

Júniusi TMH-ba lekerült a voda VoLTE profilja?

(#30571) csorbajeno válasza #08205312 (#30570) üzenetére


csorbajeno
veterán

A TMH rom tudta legelőször a VoLTE-t, nem lehet, hogy a vodánál aktiváltatni kell?

(#30572) #08205312 válasza csorbajeno (#30571) üzenetére


#08205312
törölt tag

Aktiváltattam 1270-en.
Azt mondták várjak fél órát, és indítsan újra a telefont.
Ez megtörtént.
Nem megy.
Azért kérdeztem, mert pl. a digi VoLTE profilja sem volt benne még az áprilisi frissítésben, csak a májusiban került bele. És ebben a májusiban nem volt benne a vodás.
Frissítettem a júniusi TMH-ra.
Gondoltam hátha valakinek van ezzel tapasztalata.

(#30573) csorbajeno válasza #08205312 (#30572) üzenetére


csorbajeno
veterán

Esetleg megpróbálhatod azt, hogy a TMH romot lecseréled a VDH-ra.

(#30574) #08205312 válasza csorbajeno (#30573) üzenetére


#08205312
törölt tag

Céges telefon, garancia alatt....
+soha nem csináltam hasonlót.

[ Szerkesztve ]

(#30575) kiskeni válasza Kiskokas (#30564) üzenetére


kiskeni
aktív tag

Az én hibám, nem olvastam az utolsó mondatodat :D

Két rák találkozik. Kérdezi az egyik: - Te is folyami vagy? - Nem, én tüdő

(#30576) csorbajeno válasza #08205312 (#30574) üzenetére


csorbajeno
veterán

A romcserével nem történik semmi, marad a garancia is meg minden.

(#30577) #08205312 válasza csorbajeno (#30576) üzenetére


#08205312
törölt tag

Ok. Maradjunk az első kérdésemnél, hátha valakinek van tapsztalata: Júniusi TMH-ba bekerült a voda VoLTE profilja?

[ Szerkesztve ]

(#30578) goop válasza #08205312 (#30577) üzenetére


goop
őstag

Mivel xeh be benne van, gyanítom a telekom szedte ki, mert minek bele ...

(#30579) kiskeni


kiskeni
aktív tag

Ezekben a NiceLock-os, ilyen-olyan Samsung-os plusz programokban van olyan fícsör, hogy kiírja azt, hogy éppen milyen irányban mekkora az adatforgalom? Mint Huawei telefonoknál, hogy írja az aktuális fel/letöltési sebességet.

Két rák találkozik. Kérdezi az egyik: - Te is folyami vagy? - Nem, én tüdő

(#30580) jeni válasza kelly416 (#30568) üzenetére


jeni
félisten

Újpesten van a Sony és a Motorola szerviz

Cordon Electronics Kft.

(#30581) Kiskokas


Kiskokas
csendes tag

Köszönöm, ez kicsit megnyugtató, hogy vannak pozitív tapasztalatok! Soha nem kellett még szervízeltetnem telefont eddig, ezért személyes tapasztalatom nem volt e téren, csak amiket olvasok!

(#30582) kutyek válasza kiskeni (#30579) üzenetére


kutyek
senior tag

Nincs (a Quickstar pluginnel paraméterezhetők a status ikonok, de ilyen nincs benne).

(#30583) kiskeni válasza kutyek (#30582) üzenetére


kiskeni
aktív tag

Kár, pedig igazából csak ezt hiányolom a telefonból. Annyit persze nem ér, hogy külső appal bajlódjak.

Két rák találkozik. Kérdezi az egyik: - Te is folyami vagy? - Nem, én tüdő

(#30584) csorbajeno válasza goop (#30578) üzenetére


csorbajeno
veterán

Én is erre gondoltam, ezért javasoltam neki a vodás romot. Feltételezem, hogy a függetlem romban mindhárom szolgáltatóé benne van, a szolgáltatói romokban meg csak a sajátjuk. Legalábbis én ezt tartanám logikusnak.

(#30585) kelly416 válasza jeni (#30580) üzenetére


kelly416
veterán

Uh, tényleg. A Cordontól fostunk, a TMX a Motorola miatt kerülhetett képbe talán, össze kevertem a kettőt. :R

(#30586) csorbajeno válasza kelly416 (#30585) üzenetére


csorbajeno
veterán

Nem biztos, hogy összekeverted, mert én a Cordonról még nem hallottam, de a TMX-ről is több rosszat hallottam, mint jót, hogy alapvetően vigyázni kell velük, de gyakorlati tapasztalatom egyikkel sincs szerencsére. Eddig ami garanciális problémám volt, az mind javítható volt Debrecenben.

(#30587) jeni válasza csorbajeno (#30586) üzenetére


jeni
félisten

A Cordon esetén a Sony garanciákkal voltak gondok amit több esetben jogtalanul tagadták (nem létező vizesedési prob..mint a vízállóság megtagadása) meg az ügyfelektől,vagy egyéb szoftverezési hibákat nem orvosolták rendesen.

(#30588) kelly416 válasza csorbajeno (#30586) üzenetére


kelly416
veterán

Nézd. Itt a topikokban is jellemzően hibákat olvasol a telókról, nem ezt: "az enyém tökéletes, olyan képeket csinál amilyeneket szeretnék, gyors, nem melegszik, nem merül...". Ugyanez van a szervizekkel is, általában a pozitív tapasztalatot sokkal kevesebben osztják meg, mint a sérelmeket.
Igen, eleinte sok garit tagadtak meg beázással, aztán később úgy is javítottak, hogy eleve beázott telót küldött be a tulaj, csak nem user error volt a beázás helye. Sőt, sufniban vásárolt garipapírmentes Sony Z1C-t is szervizeltek IMEI alapján, csak európai teló kellett legyen. De ez a hír sem kapott akkora figyelmet, mint egy-két balek, akik odaszorították a tömítést az ajtó meg a ház közé, elcsípték, beázott a telójuk és elkezdtek hőbörögni a jogos garimegvonás miatt.

No de ne off-oljunk, inkább szorítsunk higy mindenkinek épen kerüljön vissza a telója javítás után.

(#30589) samu74 válasza #08205312 (#30572) üzenetére


samu74
addikt

Most nézem, hogy nekem eddig kiírta a volte-t,de már tegnap se láttam az értesítősávon... :F Lehet a vodafone megint piszkálja a hálózatot...

-----------

(#30590) csorbajeno válasza kelly416 (#30588) üzenetére


csorbajeno
veterán

Ebben igazad van, sajnos többnyire tényleg csak a negatív tapasztalatokat osztjuk meg a szervizekkel kapcsolatban. Pesti szervizekkel kapcsolatban ugyan nincs tapasztalatom, de a debreceni szervízt mindig mindenkinek ajánlani szoktam, mert csak jó tapasztalaotom van velük kapcsolatban, egy alkalmat leszámítva, de az sem a munka minőségét érintette.

(#30591) #07400704


#07400704
törölt tag

Szerintetek ha a mobilon a face marketplace-en elmentek valamit, akkor azt miért nem látom ha asztali gépen nyitom meg a mentett elemeket?

(#30592) Donki Hóte válasza alcapone386 (#30559) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Tegyél már be légy szíves egy-egy éjszakai képet, amiket az S9+ és az S7 Edge telefonjaiddal csinálsz...

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#30593) Donki Hóte válasza Zsuppim (#30561) üzenetére


Donki Hóte
veterán

A különbség okára ott a válasz a képek EXIF-jében. Az éjszakai mód című kép 1250-es ISO-val készült 1/4 mp alatt, a másik pecig 200-as ISO-val készült 1,5 másodperc alatt.

A magas ISO érték sokkal több zajt jelent.

Viszont 1,5 másodperces expozíciós időt bemozdulásmentesen kézben nem lehet megtartani, ilyen képhez állvány kell, amit kevés mobillal fotózó ember vesz meg.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#30594) csorbajeno válasza Donki Hóte (#30593) üzenetére


csorbajeno
veterán

Én két hete vettem egy HAMA Star 700 állványt az edigital-tól, ami most még olcsóbb lett. Szerintem is megéri egy állványra beruházni az általad említett okok miatt.

(#30595) #33253120


#33253120
törölt tag

Jobb reggelt.
Azzal lehet valamit kezdeni külső app nélkül, hogy az automatikus újraindítás után automatikusan kapcsolódjon vissza az internet megosztás?

(#30596) csorbajeno válasza #33253120 (#30595) üzenetére


csorbajeno
veterán

Nem vagyok jártas túlzottan a hot spot témában, de azt megpróbálhatod, hogy az időkorlátod kikapcsolod, így elvileg nem kapcsolna ki és logikusan végiggondolva akkor újraindításkor is bekapcsolva kellene maradnia. Ha már így van, akkor nincs ötletem.

(#30597) #33253120 válasza csorbajeno (#30596) üzenetére


#33253120
törölt tag

Korlátlanra van állítva.

(#30598) Donki Hóte válasza csorbajeno (#30594) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Ez a HAMA állvány nagyon praktikus MILC vagy DSLR gépekkel való fotózáshoz, de mivel a súlya kb. 2 kg és mérete összecsukva is minimum 50 x 10 x 10 cm, ezért mobiltelefonnal történő fényképezéshez kicsit túlméretes ;)

Ha mobilfotózáshoz keres valaki állványt, akkor jobban jár egy ilyen praktikus olcsó és kicsi tripoddal.

Sőt, az ínyencek (több pénzért, persze) kombinálhatják az állványt a szelfibottal és a távirányítóval.

[ Szerkesztve ]

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#30599) alcapone386 válasza Donki Hóte (#30592) üzenetére


alcapone386
őstag

S7edge már nem boldogít sajnos, de hazamegyek és keresek a gépen neked. Ha csak én mondanám, megérteném a felháborodásodat, de más is erre a veleményre jutott. Sajnos éjszaka nekem rosszabul teljesít az s9plus és pont. De mondom kutatok és megosztom:)

(#30600) Caranita válasza #08205312 (#30577) üzenetére


Caranita
aktív tag

nincs benne :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.