Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-03-27 20:18:48

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21601) Morris


Morris
veterán

Na, erről kell szólnia ennek a topiknak!
Öröm olvasni. Jók vagytok! Csak így tovább.
De akkor én is bedobok egy szakmai kérdést.
A hívás közbeni hangerőt nem lehet tovább emelni a maximumnál?
Zajos környezetben jól jönne még egy kis kakaó.
Az s8-nál emlékeim szerint lehetett "boost"-ot rakni rá.

(#21602) csorbajeno válasza Sogi74 (#21599) üzenetére


csorbajeno
veterán

Felmenni felmegy rá, de mindenképpen FR-el együtt csináld, tehát állítsd be majd újra.

(#21603) csorbajeno válasza Morris (#21601) üzenetére


csorbajeno
veterán

Jól emlékszel, ott volt hangerő emelés gomb. Az S9-en is volt, amíg Pie-re nem váltott, tehát az Oreo végéig volt ilyen poció. Sajnos, néha nekem is jó lenne még.

(#21604) Lacka89


Lacka89
aktív tag

Sziasztok! Adott a Chrome bongeszo, beagyazott video az oldalon es egyszeruen nem tudom elinditani, de meg a hosszan nyomasra sem reagal. Nektek is elofordul vagy ez chrome hiba?

(#21605) akooos válasza Lacka89 (#21604) üzenetére


akooos
veterán

Szia, a hiba nálad van. Nekem mind mobilnezetben, mind asztali módban elindul azonnal. Facebookos videó, nem tudom, hogy kell-e mögé a facebook app. Nálam fent van. .132 a chrome szoftververziója.

(#21606) sgeza válasza Sogi74 (#21599) üzenetére


sgeza
veterán

Ahogy a kolléga is írja, fel tudod tenni, méghozzá javasoltan FR-rel.
De bennem az a kérdés merült fel, hogy mit keres egy francia szolgáltatós telefon egy helyi GSM boltban. :F

[ Szerkesztve ]

(#21607) lcdtv


lcdtv
aktív tag

Sziasztok!
Hol találom azt, hogy ha létrejött a kapcsolat illetve ha megszakadt akkor rezegjen egyet.
Köszi!

(#21608) zzola válasza lcdtv (#21607) üzenetére


zzola
félisten

Hívás/legutóbbi/klikk a pöttyökre/beállítás

(#21609) lcdtv válasza zzola (#21608) üzenetére


lcdtv
aktív tag

:R már mindent átnéztem. Köszi!

(#21610) GmailOutlook


GmailOutlook
tag

Sziasztok!
A Telefonkirálytól (kizárólag online cég) rendeltem egy S10+ telefont, azt írták, hogy náluk 1 év gyári garancia van és nincs külön garanciajegy, hanem a számla van csak, azaz számla garancia van. Meg merjem így venni? Van valakinek ilyen tapasztalata? Többen azt is írták, hogy kibontott dobozú készüléket hozott nekik a futár...

Van egy másik cég a Planet GSM, ott is 1 év gyári garancia van, de nem tudom, hogy ők adnak-e garanciajegyet mert nem válaszolnak e-mailre. Viszont nekik több üzletük is van Bp.-en és náluk személyesen venném át.

Van az említett 2 céggel tapasztalatotok? Garanciájukkal?

(#21611) bandi0000 válasza GmailOutlook (#21610) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Ha biztosra akarsz menni, akkor google-be beírod, hogy s10+ ár aztán a 240-nél kezdődő árakat nézed és a boltokat

Én elhiszem, hogy spórolni akar mindenki, de akkor vegyétek meg hardveraprorol, és spórolsz, 1000-szer le lett írva, hogy sufni gsm boltból nem veszünk telefont, pláne, hogy nyamvadt 20k-val olcsóbb csak

Xbox One: bandymnc

(#21612) dkovizoli válasza Sogi74 (#21599) üzenetére


dkovizoli
addikt

Fogod magad, belerakod a magyar simedet. Ezután csinálsz egy gyári visszaállítást. Ettől az első két kódod átáll xeh-ra és probléma megoldva. Máris megkapod OTA a frissítéseket. Ha nem áll át, akkor Odinnal sem fog magyarra váltani. Szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#21613) sgeza válasza dkovizoli (#21612) üzenetére


sgeza
veterán

Ez szolgáltatós kód szerintem, onnan nem fog XEH-re váltani.

(#21614) dkovizoli válasza sgeza (#21613) üzenetére


dkovizoli
addikt

Akkor Odinnal sem. Ahogy írtam is. Lehet ez is btu lesz.

(#21615) krokk


krokk
senior tag

Na találtam egy számomra jó funkciót, de a jól emlékszem másoknál is volt probléma dual simnél (bár mintha inkább default sim kellett volna kontaktokhoz...)
Szóval mindig kérdezte, hogy az adott kontaktot melyik számról hívjam ez idegesített, elég gyorsan meglett, hogy contact callt ki lehet tenni widgetként így valamennyire ez megoldódott.
Viszont most észrevettem, hogy ha a híváslistában jobbra húzom az adott elemet akkor egyből hívja is (azt nem tudom, hogy az ehhez használt simmel vagy a default simmel csinálja-e, ezt tesztelje le akinek fontos). Nekem ez tökéletes, mivel az egyiken inkább csak fogadok a másikon meg 99%ban hívok. :)

the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it

(#21616) sgeza válasza dkovizoli (#21614) üzenetére


sgeza
veterán

Nem biztos. Mondjuk legalább kiderülne, hogy más szolgáltató firmware-ével mi a helyzet.

(#21617) GmailOutlook válasza bandi0000 (#21611) üzenetére


GmailOutlook
tag

Lehet 1000-szer le lett írva, itt vagy máshol, de momentán nem olvastam vissza 21609 db hozzászólást, ezért kérdeztem. Nem vettem még ilyen helyről mobilt.

Szóval ne reménykedjek itt valós garanciában?

A Telefonkirály számláját szerintem egy Samsung márkaszerviz sem fogja tőlem elfogani hiába lobogtatom majd ha bajom van. A cég meg egy fantom ahogy elnézem 10 hónapja van fent az árukeresőn, a Kft.-t aki küldi a telefont novemberben alapították 21 éves ukrán ügyvezetővel...

A Planet GSM felhívott és elmondta, hogy náluk az a gyári garancia, hogy hozzájuk kell visszavinni a készüléket ha gond van és német Samsung márkaszervizbe küldik. Tehát valójában bolti garancia, de az legalább van, ők valószínűleg nem fognak eltűnni, régi cég több bp.-i üzlettel.

(#21618) icemad válasza GmailOutlook (#21617) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Dehogynem... Egyszerűen nevet változtat és kész. Most telefonkirály, holnap telefonkirály2. Mondjuk ilyen digó nevű cégtől eleve nem vennék egy doboz gyufát sem...

Planet gsm megint a búcsús kétpálcás kategória, ha ilyet mond... Gyári garancia az Samsung garancia. Ennyi. Samsung szervízpontban érvényes a garanciájuk? Ha igen, akkor oké, ha nem, akkor inkább áruljanak zacskós levest...

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#21619) Sigma7 válasza GmailOutlook (#21617) üzenetére


Sigma7
tag

Legolcsóbb korrekt általában a Turbado.

(#21620) jeni válasza GmailOutlook (#21617) üzenetére


jeni
félisten

Nevezzék meg pontosan melyik az a német Samsung márkaszerviz?
Az inkább megbízott partneri szerviz.
A Planet GSM felhívott és elmondta, hogy náluk az a gyári garancia, hogy hozzájuk kell visszavinni a készüléket ha gond van és német Samsung márkaszervizbe küldik. Tehát valójában bolti garancia, de az legalább van,Ez minden GSM boltra IGAZ! ők valószínűleg nem fognak eltűnni, régi cég több bp.-i üzlettel.

[ Szerkesztve ]

(#21621) trialboj


trialboj
őstag

Segítsetek pls, nem tudom hogy derítsem ki melyik app szivat.
Rutin indítja az Aod órát, reggel 7-10 ig, és este 22-00ig, reggel megy is szépen, sőt nappal is tudom kapcsolni ha úgy akarom, de miután aktiválódik 22.31 kor ha feloldom a képernyőt és lezárom, már nem villan fel többet, és a menüven is inaktív az ikon.

Manuálisan aktiválom, lezárom a képernyőt felvillan, de el is tűnik egyből. Már kikapcsoltam szinte minden extra appot. One hand operation, bixby routine, glimpse, aod notify ez amúgy sem megy, bx actions, edge lighting.
A telefon nincs csökkentett energiatakarékossági akármiben, restart után is ezt csinálja, de nem egyből. Pár percig megy, majd aztán lekapcsol, tehát csak valami app lesz a hibás, de hogy deríthetném ki hogy melyik képes ilyesmire?
Az AOD app beállításaiban minden engedélyezve van. Egyszerűen nem tudok rájönni mi kavarhat be.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#21622) csorbajeno válasza trialboj (#21621) üzenetére


csorbajeno
veterán

A rutin, ha jól értem, akkor este 10-kor kikapcsolja. Valószínűleg ez lövi ki este is, amikor be akarod kapcsolni.

(#21623) trialboj válasza csorbajeno (#21622) üzenetére


trialboj
őstag

Ha inaktív a bixby rutin app, és manuálisan aktiválom az aodt akkor is csak felvillan és elalszik. :W

[ Szerkesztve ]

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#21624) sgeza válasza trialboj (#21621) üzenetére


sgeza
veterán

Nincs fent az AOD Notify?

(#21625) GmailOutlook válasza icemad (#21618) üzenetére


GmailOutlook
tag

Telefonkirály valószínűleg eltünős cég lesz igen. A honlapjukon a Sorador Kft. van feltüntetve, 1 éves cég (19 éves ukrán ügyvezetője van) a telefont nekem pedig egy bejegyzés alatt álló cég küldi a Pretap Corner Kft. (21 éves ukrán ügyvezetője van). Visszamondtam a megrendelést az előbb, pedig holnap hozta volna a futár. De így nem merem megvenni. Félek, hogy probléma esetén futhatok a pénzem után.

Planet az nem fog felszívódni szerintem, 9 éves cég magyar ügyvezetőkkel, bp.-i üzletekkel. 1 év teljes körű gyártó garanciát ír a honlapján az S10+ -nál. [link] Ez a marketing...
Erről derült ki telefonon, hogy ez valójában csak egy szimpla bolti garancia.

Azon túl, hogy csak 1 évet ad és német szervizbe viszi, mivel rosszabb ez a bolti garancia egy hivatalos 2 éves Samsung garanciától? Mi hátrány ér ezzel?
A 2 évnek van értelme egy Samsungnál egyébként, van reális esélye, hogy meghibásodik 2 éven belül?
Akkura is vonatkozik a 2 év gari?

(#21626) GmailOutlook válasza Sigma7 (#21619) üzenetére


GmailOutlook
tag

Köszönöm! :)
235e Ft most náluk. És az tényleg 2 éves és teljes körű garancia?
Vihetem hazai vagy külföldi Samsung márkaszervizbe (ha épp külföldön vagyok).
Akkura is vonatkozik?

(#21627) GmailOutlook válasza jeni (#21620) üzenetére


GmailOutlook
tag

Felírtam, megnéztem egészen pontosan német Samsung szervizt mondott a Planet GSM-es srác.
- A megbízott partneri szerviz az nem jó?

A bolti garanciát csak üzlettel rendelkező webshop adhat hitelesen szerintem. Mert ők legalább megtalálhatók valahol. De egy olyan webshopnál aminek a székhelye is kamu, ott elég nehéz bármilyen garanciát érvényesíteni szerintem. Pl. azt mondják küldjem be a készüléket, ők majd intézik a javítást. Elküldöm egy postacímre és többet nem látom a készüléket. Mit tudok tenni? Semmit. Mehetek Ukrajnába a 19 éves ügyvezető után.

- Egyébként az üzlettel rendelkező webshop bolti garanciája jó, vagy az is felejtős? Vannak ilyen bolti garanciás tapasztalataitok?

(#21628) jeni válasza GmailOutlook (#21627) üzenetére


jeni
félisten

-A megbízott partneri szerviz az nem jó?
ez kinek jó? a vevőnek ez nem garancia. mivel bármi gabesz esetén a bolttal kell hadakoznod!
- Egyébként az üzlettel rendelkező webshop bolti garanciája jó, vagy az is felejtős? Vannak ilyen bolti garanciás tapasztalataitok?
vannak kivételek,de erre csakis kizárólag 1 év hardver garancia van ami legtöbb esetben az 1 éven belüli meghibásodás esetén komplett cserét adnak vagy megegyezés szerinti másik készüléket!
-235000Ft
20-30000Ft-al olcsóbban nem sz@raoznék ekkora összeg mellett!
-Akkura is vonatkozik?
Erre 1 év garancia van!
Azon túl, hogy csak 1 évet ad és német szervizbe viszi, mivel rosszabb ez a bolti garancia egy hivatalos 2 éves Samsung garanciától? Mi hátrány ér ezzel?
Világos mint a nap! ,az 1 év garancia az 1 év és a 2 év garancia az 2 év!
Ami elromlik a második évében az el is romlik!
Ezt tudod mivel jár ha csak 1 év garancia van a telóra és a második évében fődarab vagy LCD hibás lesz a mobilod! Esetleg csak úgy felpúposodik az aksid!
Murphy Törvénye!
A 2 évnek van értelme egy Samsungnál egyébként, van reális esélye, hogy meghibásodik 2 éven belül?
Ez nagyon buta kérdés volt!

(#21629) GmailOutlook válasza jeni (#21628) üzenetére


GmailOutlook
tag

Köszönöm a válaszaid!
Akkor ha jól értem a megbízott partneri szerviz = bolti garancia. Ugye?

Tehát a bolti garanciánál, amikor azt mondják, hogy majd ők intézik a szervizt (illetve rajtuk keresztül lehet szervizeltetni) ha arra sor kerül, akkor valójában majd nem is javíttatnak, hanem cserélnek kompletten...

Azért kérdeztem a 2 évet Samsung esetében, mert minőségi kiforrott telefonnak gondolom (nem egy kínai) és van ismerősöm aki 4 éves készüléket használ és eddig semmi baja sem volt. Nekem még nem volt Samsungom. Moto Z-m volt, annak sem volt baja csak az akkuja 1 éven túl, de a Motorola a 2 év garanciában cserélte. Magyar márkaszerviz híján román szervizben, ahol az akku cserével tönkretették a telefonom. A lényeg, hogy az is prémiumkategóriás volt anno és az akkun kívül 1 év 9 hó használat alatt más baja nem volt. Szóval a kérdésem arra alapozott, hogy ha pl. a Samsung tervező gárdája cca 4-5 év élettartamra méretezte az S10+ prémiumkategóriás készüléket, akkor 2 évig jó eséllyel nem lesz baja. Ebből próbáltam kiindulni. Hogy minőségi, átgondolt, kiforrott márka és készülék. Vagy tévedek?

23e a különbség a Turbadohoz képest. +10% az nem vészes a 2 év teljeskörű garanciáért.

(#21630) jeni válasza GmailOutlook (#21629) üzenetére


jeni
félisten

ez igy nem feltétlenül igaz,hogy cserélnek egyben!
a bolti garancia az amit ők küldenek tovább javításra vagy maguk szervizelik meg.
ez függ attól,hogy mennyire gazdaságos megjavítani,függ attól,hogy mit is kell javítani rajta.
lehet a partneri szerviz is nyújthat olyan szolgáltatást mint egy gyári szerviz.
az,hogy kiforrott és minőségi az tág fogalom.
a tökéletesnek hitt ,legyártott alkatrész is elromolhat.
a gyártónak az az érdeke,hogy mindig vásárolj tőle telefont ha lehet mindig a következő kiadást,ami akár lehet az 2 évente is.

(#21631) mihione


mihione
őstag

Szerintem kicsit tul van lihegve ez a garancia tema mar,az elmult 5 evben 2 db muszaki cuccom ment tonkre 1 kb 7 eves pc tap es egy szinten ilyen kor korul levo ddr3 ram modul.Ami az elso 3 honapban nem hibasodik meg az 2 even belul nagyon minimalis eselyel fog.Amolednel ugyan fenn all a beeges veszelye de ez is csak extrem hasznalat mellett,elozo telomban 1 evig napi szinten 5-6 orat ment google maps es feher hatternel nagyon halvany csik lathato mar,de alig eszreveheto,lassan 3 eves az a telo de meg mindig hibatlanul.hasznalom(egy akku cseret azert kapott tavaly ev vege fele)
En szolgaltatonal vettem biztositassal,ez tobbet er barmilyen garinal :R

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#21632) mihail38 válasza mihione (#21631) üzenetére


mihail38
aktív tag

Teljesen egyetértek veled, egy ilyen értékű és minőségű készüléknél a garancia fontos, lassan egy éve használom az S10 + és semmilyen hibával nem találkoztam vagy vettem volna észre, én is szolgáltatónál vásároltam, aki spórol a garancián az meg is érdemli ha vállal ennyi kockázatot mert az általad említett 3 hó alatt is kijöhet akármilyen probléma és ilyenkor nagyon sokat számít a gyári gari, ettől függetlenűl itt B.pesten van 1-2 megbízható gsm bolt, de én személy szerint ezeknél sem vállalnám be, hogy 200-250e ft kidobjam az ablakon...

(#21633) Sigma7 válasza GmailOutlook (#21626) üzenetére


Sigma7
tag

Nincs mit!
Annyit tudok, hogy több telefon topicjában dicsérték a Turbado-t. Elég nagy cég, sok éve vannak. Az Árukeresőn 5551 vásárlás után is öt csillagos. Nagy baj nem lehet velük.

[ Szerkesztve ]

(#21634) HThomas válasza GmailOutlook (#21629) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog

Kb 30e forintért kapsz egy év plusz garanciát és nagyjából megbízható szervízhátteret (ami a sarki gsm esetében bizonytalanabb). Azt kell mérlegelni, hogy ez megéri-e.
Ha bármi van a telefonnal 1 éven túl vagy felszívódik a bolt és tönkremegy a telefon, akkor belefér-e, hogy bebukod az árát és veszel egy újat? De ugyanez lehet egy betört kijelző esetén, ahol 100+ a javítás és egyik garancia sem tér rá ki, hacsak nem kötsz rá pluszban biztosítást.
Ezekkel érdemes számolni előre... ha annyira fontos, hogy picit olcsóbb legyen a telefon, akkor lehet, hogy megéri inkább egy olcsóbb modellt vagy esetleg használtat venni és kevésbé aggódni ezek miatt.

(#21635) bandi0000 válasza mihione (#21631) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Csak azt hagyod ki a képletből, hogy garantàltan be fog égni a kijelző 1-1,5 év után, ha más nem, akkor a felső sàv fog nyomot hagyni, illetve az akksi használódik, amire persze 1 êv gari van, de ha 1,5 évesen kicserélteted a kijelzöt, akkor cserélik vele az akksit is

De persze felőlem 50k ért is vehet bárki telefont akàrhonnan, nekem megéri a pluszt az, hogy nyugodtan használjam 2 évig

Xbox One: bandymnc

(#21636) sgeza válasza bandi0000 (#21635) üzenetére


sgeza
veterán

Ez azért így nem igaz, hogy garantáltan beég 1-1,5 éven belül. Használat függő. Nekem még sosem égett be egyik sem. És nem azért, mert nem láttam. Persze esélye van, még az is lehet, hogy a többségnek beég ennyi idő alatt, de nem törvényszerű.

(#21637) migabi24 válasza sgeza (#21636) üzenetére


migabi24
nagyúr

3-4 éves S7 sincs még beégve nálunk

[ Szerkesztve ]

(#21638) lasse001


lasse001
senior tag

Sziasztok. Valaki meg tudná mondani hogyan lehet kikapcsolni ezt a smart things az eszköztárból. A lehúzott redőnynél.

(#21639) bandi0000 válasza sgeza (#21636) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Rosszul fogalmaztam, nem beég, hanem, a felső sáv világosabb lesz, mert nem sokat van használva

Mostmár azért jobb a helyzet mert vannak teljes képernyös apppok, de pl az S7 edge ,és note 8 nál simán látszott, a szerviz menüben kék hàttérnél, persze valaki lehet nem veszi észre

Xbox One: bandymnc

(#21640) lasse001 válasza lasse001 (#21638) üzenetére


lasse001
senior tag

Közben meglett

(#21641) mihione válasza bandi0000 (#21635) üzenetére


mihione
őstag

3 eves a masik telom es nem egett be az ertesitesi sav,nem is vilagosabb,egyedul a google maps fektetett nezetben levo zold infos savjanak az egyik szele vekonyan egett be,de normal hasznalatnal nem veszed eszre.

Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B

(#21642) mihail38 válasza bandi0000 (#21639) üzenetére


mihail38
aktív tag

Most még rosszabbul fogalmaztál mert én sem láttam beégést sem az S7 edge, sem az S8-nál minenki ismeri a szervíz menűt pont ezért hogy ne csapjon be a szemed, szerencsére én még nem találkoztam ilyennel, de hallottam már róla hogy ez meg eshet, de azért mert nálad ez meg történt ez még nem azt jelenti, hogy ez általános lenne vagy törvényszerű a kijelző beégés.

(#21643) bandi0000


bandi0000
nagyúr

Bárhogy is csűrjük, csavarjuk, előbb utóbb mind beég, mivel szerves anyagról van szó, pont mi a tv nél, aki nem vette észre, az örüljön, de a technológia milyenségéből adódóan nem lesz örök élet +1 nap

sgeza: Persze nem kifejezetten beégés, csak meglátszódik, lehet kicsit sarkítottam, de napi 4-5h kijelzőidővel igencsak átlagos felhasználó vagyok, és nem hiszem, hogy bármit is máshogy csinálnék mint az, akinél nem làtszik

[ Szerkesztve ]

Xbox One: bandymnc

(#21644) sgeza válasza bandi0000 (#21639) üzenetére


sgeza
veterán

Nem a beégés kifejezésre reagáltam, az valóban nem szó szerint beégés, de a köznyelvben ezt szoktuk használni rá.
A garantáltan kifejezésen enyhítettem, hogy ez azért nem feltétlenül van így ekkora időtávlatban.

[ Szerkesztve ]

(#21645) mihail38 válasza bandi0000 (#21643) üzenetére


mihail38
aktív tag

Most is egy S3 van a kezembe ami nem 4-5 éves telefon egy kicsit több és nincs semmi baja a kijelzőnek ( beégés ) napi használat mellett!
Az meg természetes hogy örökké nem is akarom használni....

(#21646) bandi0000 válasza mihail38 (#21645) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Ha van kedved csinálhatnál szerviz menüből mind3 színről képet, kívàncsi lennék rà

Xbox One: bandymnc

(#21647) icemad


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Nálam két s6 edge, egy s8 és egy s8+ is beégett másfél éven belül, normál használat mellett. Play áruházban vannak tesztelő programok, azzal kell megnézni. Nem úgy, hogy "én nem látom, szóval nincs is"

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#21648) mihail38 válasza bandi0000 (#21646) üzenetére


mihail38
aktív tag

Csináltam és semmi beégés, erre csak a szervízmenűt használom pont ezért mert a szemem be csaphat fényviszonyok...stb

*#0*# ugye erre gondolsz?

[ Szerkesztve ]

(#21649) sgeza válasza icemad (#21647) üzenetére


sgeza
veterán

Kinek, mi a normál használat.
"Az én nem látom, szóval nincs is" másik oldala a "Nálam beégett, tehát másnál is"!
Fogadjuk már el, hogy van, akinél beég, van akinél nem. Egyik irányból sem kell általánosítani. Mindenkinek mások a használati szokásai, és nyilván a kisebb nagyobb különbségek ilyen olyan eredménnyel is járnak. (Ez nem konkrétan neked szól, csak kiegészítettem az első mondatot.)

[ Szerkesztve ]

(#21650) icemad válasza sgeza (#21649) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Inkább azt kellene elfogadni, hogy mindenkinél beég. Valakinek előbb, valakinek később. De olyan nincs, hogy nem ég be. Csak valaki nem veszi észre. Erre akartam utalni...
Valaki írta az s3-at, hogy még nem égett be. Te ezt elhiszed? Fizikai képtelenség egy organikus kijelzőnél, ennyi idősen. Szóval 2 lehetőség van. Vagy nem látja a beégést vagy nem akarja látni.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.