Hirdetés
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Gurulunk, WAZE?!
- MaxxDamage: (TongFang) Medion Erazer Beast 16 X1 benchmark
Új hozzászólás Aktív témák
-
magmakocka
aktív tag
Jelenleg nincsen!
De van egy MicroSDHC kártyám ami 40mb/s tud olvasni vagy írni!
Arra Link2SD-vel vagy MountSD-vel feltudom csatolni a játékot!
2 Hónappal ezelőtt elindult a játék 30FPS-el majd valamilyen oknál fogva mielőtt elkezdődött a verseny majd kidobott! Utáni frissítésen már elindult, csak akkor meg alig volt 10FPS! -
Sordoran
addikt
Itt jön elő az, hogy telibe leszarja a játék, mennyi a PR, hozzád igazítja az ellenfeleket. Csak azért írja ki amit, hogy aki hajlandó, az tuningolja fel az autót. 50.3 PR-al szenvedtem vele, és eleinte butításra se reagált. Végigmentem a kört, és 47.1 majd 47.0, végül már 46.9-es időket ment az első hely, én meg 47.6-al tartottam fel a 5. helyezettet. Utána viszont elindult futam, 10 sec után feladtam, kiléptem menübe, majd újra indít, és ezt ismételgetve butultak annyit, hogy a végén sikerült leelőznöm őket nagy nehezen.
-
DigitXT
félisten
Én pont fordítva vagyok, telón már hetek óta nem versenyeztem,
így tableten sem vagyok már annyira fakezű, mint az elején...
De tényleg így van - 4 méteren még talán be lehet "mákolni" egy
elévágást, de olyankor már kockázatos: jobb nem elkolbászolni!Ahogy amúgy lendületből lehet külső íven előzni, mivel NEM fog
az AI felkenni a falra, ha időben látja, hogy ott jössz... Cserében
melletted fog haladni, így ha keresztbe indulsz a faltól: "kiforgat".Ui: pár millió különbséget lehet csinálni R$ vásárlásával is.

-
DigitXT
félisten
Nézd a "lemaradás mérőt": ha 5 méterre legalább van, akkor nyugodtan mehetsz
keresztbe neki, de ha 4 méterre van már, akkor jobb a békesség (maradj az íven).
Abszolút nem kamikázék NASCAR-ban, sőt a frissítés óta még inkább laza lett...
(Betartandó a fenti "aprócska szabály": hagynak helyet, ha nem mész keresztbe.)Tkp. soha nem löktek ki, ha "kiforgattak", azt az én rossz helyezkedésem okozta.
Persze, én is fel szoktam háborodni, hogy kösz, te k.cs.g, de nem az ő hibája.
-
Aladdin
aktív tag
Én most a 7. napot föladtam. A 6/5-öt már alig bírtam megcsinálni, mentek, mint a barmok, pedig még egy arany tuningot is beleöltem, sok próbálgatás után jött össze. És semmit nem gyengült...
És most nem először vettem észre, h amint beletoltam egy arany tuningot (6/4-nél), egyből meglett a győzelem, pedig nem annyival tesz hozzá többet, mint amekkora lemaradásom volt. Szerintem nézi a program. Ha áldozok rá aranyat, nyerhetek, ha nem, akkor nem
-
Sordoran
addikt
Nekem elmúlt 24 órában 300 MB-ot forgalmazott az RR3, download all asset-al együtt droidon.
Amúgy kis poén, mikor frissítés után elindult a játék, rögtön rámentem, hogy download all asset, erre itt vágott ki a játék.
Szerencsére ezután simán elindult, és leszedte a dolgokat, de vicces volt, hogy másnak verseny szériáknál jött elő hiba, nekem meg a megoldás (!?) közben. -
Zedco
csendes tag
Ha 1 körös a verseny, akkor ez nem egy 12 fős mezőny a Monza Road-on? Azért az könnyít rajta!
Az az első kanyar lesz a vízválasztó, ahol legalább 6-7 autót le kellene tudni. Ehhez hasznos lehet a legrövidebb féktávú autó! Ezek az autóid is full-osak (Spada, 918, GT-R)?
Ha igen, akkor a Spada tűnne a legjobb választásnak (a végsebessége is a legnagyobb), bár tény, hogy az meg a leginkább csúszásra hajlamos...Az a gond, hogy nagyon lassan fogsz tudni abból az első sikánból kikecmeregni a sok csiga közül. Szóval legalább a 6. helyen kellene lenned így a start után, hogy legyen esélyed beérni az elsőt is ütközés nélkül.
Ki kell fogni egy olyan mezőnyt, amelyben több a lassabban startoló autó (ebben a mezőnyben a Porsche indul a leglassabban). Nálam az Indy Road-nál (ami hasonló volt ehhez a feladathoz, csak két körön) folyamatosan váltogatta (ahogy újraindítottam), hogy ki milyen autóval megy (végül a Nissan-nal jött össze és kellett hozzá az is, hogy előttem 6 autóból 3 is Porsche legyen, akik "megfogják" a mezőnyt).
Ez az a pálya és feltételrendszer, amitől könnyen befordul az ember... De azért kitartás!
Kíváncsi vagyok, összejön-e! Ha igen, akkor
@Kronok: azt se hagyd figyelmen kívül, hogy vannak, akik szeretik a kihívást! És azt megcsinálni, amire l4ci készül, valóban kihívás!!!
-
kgymac
őstag
A gauntlet1 bugja óta minden futam végén mentek, nem lövöm ki ha nem sikerül nyerni, simán megy a visszaállítás is (bár néha akadozik a mentés, talán túlterhelt a szerver? Ki/belépés után ált. újra jó).
Én low fékkkel megyek, így ritkán csúszik meg - főleg, ha fékezek is, amikor kell. Csak a 20-as feladatig szoktam (a gauntlet1 35-ös futam szivatásai óta) eljutni, utána feladom. Az alap futamok mindig easy, de a boss folyamatosan medium/hard, egy ideje extrém. Némileg gyengül Nagy szintje, ha head futam jut és kilököm vagy fél/egy percig feltartom egy/több szűk kanyarban, de marad extrém. Újabban szinte csak cup futamot ad, ott a feltartás nem nagyon működik, mert valaki szinte mindig elhúz.Nekem eddig még nem adta be a melbourne 4 köröst, a lányom 6 v 7. boss futamnak megkapta. Igazi szívás volt, rá kellett tolni kb. 220 goldot a sok r$-on kívül (goldért gyorsítás is kellett, kb. 40 petákért
), de így is kb. 10-re lett meg. Közben egyet el is baltáztam, mert nem akartam >300m előnnyel nyerni, de túl lassú voltam a célvonalon. Le mansban 150m-re van 2-3 mp időm, de itt csak 70-80m lehet az utolsó kanyartól, így nem igazán jó az állórajt a 911-gyel.A lányomnál vettem észre, hogy ha volt net indításkor, megpróbált lehúzni valamit a szerverről. Azért furcsa, mert minden assetet letöltök upgrade után. Kilövés+cache törlés megoldotta droidon, most már nem akar tölteni induláskor semmit, a play-en meg nem látok rr3 frissítést...
-
Zedco
csendes tag
Az 58.-nál megakadtam picit, mert Indy Road Course-on leghátulról a leggyorsabb autók ellen úgy, hogy nincs kocc, nincs sikánátvágás és ne is csússz meg, "kissé" erős volt egy nem fullos GT-R-rel... Kb. 23.-ra lett meg, de már nagyon tanakodtam, hogy elengedem! Aztán egy óvatlan pillanatban elengedett egy halvány kocc-ot a rajt utáni első jobbosban és külső íven megkerültem a fél mezőnyt! Pár kanyarral később már csak ketten voltak előttem és még mindig volt egy kör! Meglett!

Most pedig már a 64. jön, ami az utolsó előtti Boss futam, mert ha megvan, akkor 349e pontom lesz!
Szerencsére ez sem az Indy ovál!!!
))
(Azt a pályát eddig sikerült elkerülnöm! Őszintén remélem, hogy nem az lesz az utolsó!)
Egyelőre 7/27-es a "Kicsike", de reggelre megjön újabb 7 upgrade, és akkor Magnus is kevésbé virgonckodik majd!
(mondjuk, amíg Silverstone van terítéken, addig nincs gond! A levágható kanyarok Mekkája!!!)
-
Sordoran
addikt
Root jog kell hozzá. Legnagyobb probléma az, hogy most eltűntek a játék Data fájljai, viszont foglalják a helyet. Mappáját meg ha törlöm kiürül, nem foglal helyet, de maga a mappa ott marad, vagyis szerintem valami hiba jött elő az áthelyezés során, és még ott vannak, de nem elérhetőek fájlkezelőből.
-
Pompi
nagyúr
"én pl 2 millió R$-el többet költöttem, mint amennyit kerestem. Ez mégis hogyan jött ki?"
Szerintem úgy, hogy az autók full árát számolja és nem az akciósat, tehát ha valamit akciósan vették máris billenhet így a dolog.
Amúgy a 60-70 autós 90%-os overal indexet én sem értem. 615 órám van benne 128 autó és 75%-on vagyok. Vagy valami egész másról beszélünk el egymás mellett.
-
Petya25
őstag
A fentről lenyíló profilban van az Event Stats, a balról kinyíló barátlistán meg az Overall. A torta az kb semmit sem számít, az csak a futamok eloszlása.
Amúgy az Overall is megér egy misét.
Van ott egy PH tag, aki szintén 76-on áll velem együtt, de neki még vagy 500 event meg 12 autó hiányzik. A fene se érti.A Nascar szériákban 2-2-1-2 elsoztásban van még silver Suzukám, de azok a szériák végén vannak. Ha az elején küzdesz, akkor még sok goldot kell beletolnod (PR58).
-
DigitXT
félisten
a 4:3-as kép mégis csak a croppolt 16:9-ből jönne?
Ez sosem volt kérdés, hogy így működik. Rögtön az első belinkelt képemnél
leszögeztem, hogy 16:9-en szélesebb a látószög... Sőt, már a vásárlás előtt
tudtam a "problémáról": arról beszélgettem Pompival, hogy mennyire "gáz"?Aztán élőben* kiderült, hogy valójában nem nagy probléma: amiből a hosszú
és méltatlan vita kerekedett, az hogy én picit több háttérismerettel pontosan
tudom, hogy simán lehetne másképp csinálni, ergo kizárólag a programozók
döntése, melyik verzió lesz a játékban... A filmipari párhuzamot arra hoztam
fel, hogy eredetileg a szélesvászon a crop egy nagyobb(!) képből, ahogy régi
játékoknál is jellemző volt ez. 2016-ban persze hihetjük, hogy fordítva van.
De ne kezdjük megint, pls. Nem szoktam a levegőbe beszélni. Még akkor se,
ha vmiről képes vagyok 1 mondatnál részletesebben írni, ami másnak túl sok.*: tök felesleges valamit elvből elvetni. Ha elvből nem veszek "almát", sosem
tapasztalom meg mekkora élmény tud lenni tök részletes grafikával (10"-on).
Mondom: vacilláltam rajta eleget, de azok képek nagyon meggyőzőek voltak.
Ennek ellenére összességében úgy gondolom, az Air 2 nem ideális RR3-azni!
Leírtam miért. (Megkockáztatom, ha csak erre vettem volna vissza is adom.)Amúgy az Apple nem tud ezzel semmit tenni. Ez a majmócák dolga. De hát
mi is a dolga? Alapvetően teljesen jól írták meg, FOV kapcsolókat meg nem
fognak belerakni, ahhoz a mobil túságosan "kazuár" platform... Ennyi.
-
DigitXT
félisten
Pompi galériájában fent van minden.
Amúgy igazad van, még érdekes is lehet,
hogy a 16:10 (mint harmadik verzió!) mit csinál, hiszen feltételezve a 4:3 alapján,
hogy fix vertikális látószöget használ a játék, vélelmezhetően jobban levág oldalt.Szerk: egyébként visszavonom, valószínűleg ez is van olyan magas. Akkor csak
másképp fogod, és esetleg nem is akarod úgy átérni, mint egy telefont szokás...Szerk: az LMP Porsche-ban pl. egyáltalán nem látszik semmilyen tükör 4:3-ban.
-
DigitXT
félisten
De nem azt írtad, hogy 16:10-es? Azért az laposabb formátum, mint a 4:3.
Vagy csak sokkal nagyobb a kezed...
Vagy csak egész másképp fogod,
mert mást szoktál meg, hiszen írod, hogy pont fordítva "váltasz". Telefonra.
Amúgy hangsúlyozom, nem váltottam a tabletre se iPhone-ra, se semmire.
Csak kipróbáltam, hogy milyen. Jó. Meg egy kicsit rossz is. De azért jó.
Szerk: ne is mondd ezeket a perces betöltéseket, a One X tudott ilyesmivel
szórakoztatni. Várni nagyon utáltam. Azért volt jó, hogy ha valami hosszabb
futam volt, mert többet lehetett nettóban "versenyezni". (Nem is érte meg az
Autocross-okat/Speed Snap-eket gyorsan kivinni: több ideig tartott a töltés.)
Ahogy a menübe visszalépés sem valami rakéta. Teszem hozzá: sajnos!
-
DigitXT
félisten
Izébigyó: van köze a képaránynak hozzá. Tudod mekkora ez az Air 2?

9,7".
Ez önmagában nem sokat mond, mert szélesvásznú TV-kre, bocs
telefonokra jóval nagyobb számot rá lehet írni, mégsem lesznek magasak!Na. Egy 4:3-as ~10"-os kijelző viszont az: nem kicsit! Ha megtámasztom
a hüvelykujjammal alulról, nem érem el a tetejét, tehát NEM tudok ráfogni,
mint egy telefonra. Nem akarom mondani, hogy hosszú ~17 centi, de...
Sőt, ha pause-olni kellene a játékot, azt is alig érem el (ebből a fogásból),
így minden egyes pause-zal az autó eldobását kockáztatom / fogásváltás,
vagy használhatom persze a Home gombot, uis azt elérem. Arra kiugrik a
játékból. Azonnal vissza lehet ugrani, nincs semmi hátránya. Csak kattan.
És mondjuk egy pause/quit/retry kombó sokkal nehézkesebb, mint telóról.
Mondjuk ha ki akarok lépni, akkor nem számít, hogy eldobom, szóval...
És igen, valami abban is van, hogy nehéz! Majdnem fél kiló az egész...

Szóval ha kifejezetten játékra kell, valószínűleg sokkal jobb lett volna egy
Mini, amit Pompi is használ. (A sors iróniája, hogy csak akkor dobta fel a
"készülékválasztó" ezt a lehetőséget, amikor eldöntöttem, hogy Air lesz.)Minden másra persze tök jó, hogy ilyen nagy: abszolút jól lehet rajta ide a
PH-ra is írni baromságokat.
Megintcsak eltekintve attól, hogy az érintős
keyboardot nagyon szét kell dobni két kézre, vagy egy rendes QWERTY-t
kell használni, több ujjal (a tabletet letámasztva), mert egyszerűen nem is
lehet elérni a képernyő közepét hüvelykujjal, oldalról, ha tenyérben fogod.)Vannak amúgy a topikban villámkezű játékosok egész más játékban is.

Talán tudják értékelni, hogy mennyire nem lehet zenélni rajta (Piano Tiles).
Vagyis dehogynem lehet, sőt, ezen lehet igazán. Csak másképp kell. Uis
ha lerakod, simán tudsz rajta akár négy ujjal "zongorázni", ami - ha fejben
ott vagy, akkor - kegyetlen gyors kombókat tesz lehetővé. Megszokás, na!Úgy jön le, hogy hibáztatom az Air-t azért, mert olyan, amilyen? Dehogy...
Azt mondom, hogy RR3-ra nem ideális. Viszont rohadt jól futtatja* és állat
a grafika, szóval lehet, hogy TT-ben nem ezzel leszek Top10-es, viszont a
játékélmény, a krúzolgatás, az nagyon ott van a szeren: szerintem!
Mondjuk inkább fülhallgatóval, mert a hátlapi hangszóró... Oké, van benne
egész jó basszus, de ha lefogom a kezemmel, akkor pont nem hallatszik,
csak az egész tablet remeg, hogy dübörögnek az autók: hangulatos, de a
gyors körökhöz pontosan kell hallani is (megcsúszás), szóval arra füles.
(Ráadásul csak úgy sztereó valamennyire, ha állítva használod, így a játék
kvázi monóban szól rajta. Az egyik oldalról. Ez nem akkora élmény azért.)*: ha gondoljátok, csinálok videót arról, hogy mennyi belépni, és elindítani
a versenyt.
Úgy lenne az igazi, hogy melléteszem a One Maxot. Lehet,
hogy azon még mindig a majmok logóját mutatja, mire ezen lefutottam pl.
egy Autocrosst? Tényleg kegyetlen gyorsan elindul, betölt, minden. Állat!---
A "nincs 60 fps-t" amúgy nem kell véresen komolyan venni. Annak idején
azért cseréltem le a GTX285SLI-met, mert a TDU2 nem támogatta, s egy
kártyával már nem volt FIX a 60 fps.
"Általában" persze annyit ment de
ha 57-58-ra (!) beesett, nos, az már biza röccenésnek mutatkozott: lehet,
itt is erről van szó. Szóval nem kell beszarni. De érdemes kipróbálni. Ezt
így érzésre nem tudom megmondani, hogy 48-re esik be, vagy 52-re? De
miután más (gagyibb grafikájú!!!) játékban látom, hogy milyen, amikor az
egész vajsima, nem röccen meg egyáltalán, azt állítom: ez nem olyan...
Azért nem úgy kell elképzelni, hogy szaggat: van fent róla videó a YT-on!
Van aki 30 fps-sel is remekül elvan. Konzolosoknak általában annyi "jut".
Én persze verném tökön, aki belerak ilyen korlátot egy PC játékba*, hisz'
ha nem megy, hát nem megy: 1-2 év múlva 3x erősebb vason majd megy.
De ha mesterségesen van korlátozva, azért mert csak, az nettó kib*szás.*: PC gaming master race.
(Nemám komolyan venni, itt röhögök rajta.)
Szerk: persze nem csak a kijelzőből áll a tablet, hanem a káva se kicsi...
Olyan érzés, mintha a HTC nem kétszer, hanem háromszor akkora lenne.
Azért nem mindegy. (Ez a dög olyan magas, mint amilyen széles a HTC.)
Kb. 25 cm a képátló. Ami egy ugyanilyen magas 16:9-esnél 30 cm lenne?
Simán rá lehetne vágni, hogy az 12"-os! (11,9". Jó, csak 11,87".) De érted! -
Lirion
addikt
Ha már egyszer fb-kal vagy bármi egyébbel kaptál barátokat endurance-be, akkor nem fognak eltűnni, hiába lépsz be offline. Az egyetlen megoldás, hogy kijelentkezel minden SN fiókból, esetleg még újra is indítod a játékot és úgy kezded az endurance-t. Ha nem töltött be barátokat, csak ismeretlen online ellenfeleket, akkor kiléphetsz és indíthatod offline módban, úgy már jó lesz.
A másik megoldás, hogy ha látod, hogy endurance lett feloldva, rögtön váltasz offline-ra, megcsinálod, aztán vissza.
Endurance mellett a hunter szokott még szivatós lenne, főleg, ha bekerül 1-2 csíter is a mezőnybe. Nekem volt pl. le mans-n vmelyik lmp-vel hunterben 4000m-es előnyös ellenfél... -
Gyurma_13
aktív tag
Nekem az a taktikám, hogy nem taktikázok

Szerintem az hátrányt okoz, ha visszaveszel bármi okból, amiket meg is említettél párat.
Én azt vettem észre, hogy akkor tudom a legnagyobb távot kihozni, ha megyek mint a veszedelem és nem veszek vissza a sebességből semmi miatt.Silverstonban Spaban és indyben a vissza fele pályán elég sokat hoz egy-egy jó levágás. A Spa az gondolom mindenkinek megvan, de a Silverstoni az nem biztos...
Ja, és DigiXT jól mondja, gyorsnak is kell lenni

pár extrém nehezet copyzhatnál, hátha kedvünk lesz versenyezni.
-
klb_coco
csendes tag
Nem kell kilépni! A bevált taktikám: ha látom, hogy endurance futam lesz akkor kilövöm a netet, belépek az autó választáshoz és elindítom a futamot. Amint megjelennek az ellenfelek a net visszakapcsol és indulhat a verseny.
Én google+ profillal játszom és nem szokott kijelentkezni. A teljesítendő táv 9-10km közt szokott ezzel a módszerrel lenni.
Egyetlen dolog kever be kicsit, amióta beléptem egy csapatba onnan berak ellenfelet még kikapcsolt net mellett is de nem teljesíthetetlen távokkal. -
DigitXT
félisten
A megoldás egyszerű (bár ez elkeserítő lehet): egyszerűen gyorsabbak nálad.

Vaaaagy...! Néha bugzik az Endurance, és mivel véletlenszerűen ad be előzendő
botokat, lehet, hogy valakinek bedobott jóval többet. És nekem olyan is volt már,
hogy egy-egy előzést "nem adott meg", azaz megelőztem a botot, de nem adott
plusz időt. Viszont a hivatkozott Hunterben sajna nem barátok mennek tuningos
autóval annyit, hanem a botok. Kiléptem már, és akkor is: alap autóval nem akar
összejönni a második helynél jobb. Mindegy. Rámegy egy tuning, talán akkor.
Vagy csak gyorsulnom kéne, mert mindenhol én sem vagyok egy atomvillanás...Szerk: főleg ezzel a "fostalicska" almával.
De legalább hihetetlen élmény volt a
krúzolás tegnap a Mount Panorámán visszafelé.
De előrefelé is eszembejutott,
hogy a One X-en mit lehetett még "csak sejteni"! A hosszú egyenes jobb törését:
azt kellett tudni, hogy lesz ott vmi faféle jobbról (leginkább egy zöld paca!), na ott
jön a törés egyben ugye a féktáv kezdete is, de attól függ, milyen autóval érkezel.Hadd ne mondjam, hogy most még a pályabírók kerítése is tisztán kivehető.

De tudjuk, hogy nem számít a szép grafika, lényeg a tempó: anyáztam is Ericre,
mikor az első próbálkozásra belecsattantam a "visszafelé menetben"! Mivel nem
számítottam rá, hogy ennyire fakezű, hogy 1 km lemaradással érkezik. Így csak
másodjára lett meg a kihívás, hiába volt majdnem fullos az autó.
Amúgy ez az
Eric a végén is "bizonyított": az Elimination-ben úgy lemaradt, mint a borravaló... -
UfoZoli
aktív tag
Ez a visszafele dolog hogy működik????
Ha rögtön a rajtnál megfordulok akkor villog a pictogram hogy rossz irányba megyek....
Ha meg rendes irányba megyek nem szedek össze annyi előnyt hogy a célegyenesben megfordulja és tolatva menjek a célba...
WTF???
Angolul tudok de ezt az opposite directiont mindig megszívom.
Ha ténylegesen meg kell fordulni a rajtnál, s ellentétes irányban kell teljesíteni a pályát miért villog a pictogram? -
DigitXT
félisten
Semmilyen zipről nem tudok...
Ezekkel a "plist" fájlokkal játszhatsz:
Android/data/com.ea.games.r3_row/files/.depot/eds/AndroidXYZ.plist
Ahol XYZ értelemszerűen a beállítások neve. Én backupolni szoktam
az AndroidHigh.plist-et egy egyszerű rename-mel. Majd másolom és
beillesztem az AndroidLow.plist-et, átnevezem AndroidHigh-ra. Kész.Keresőszó: csocsóbábu

-
DigitXT
félisten
Ízlések és pofonok.
Nem mondom, ha nyújtott karral fognám, mint egy kormányt szokás, akkor nem hogy nem zavarna, hanem egyenesen "ideális" lenne...
(Ha nem kicsi: sportkormány...
) De ha csuklóból/ujjakkal akarnám "pörgetni", letámasztott felkarral, mint a telefont szoktam, akkor meg túl nagy, és túl nehéz.
De a grafika az odabasz.
Nem kicsit. A röcögés ellenére is.Amúgy is, azt már megtanultam (fórumon olvasottak alapján), hogy almán minden tökéletes: ha röcög, azt nem szabad észrevenni sem (!), nemhogy szóvátenni (
), de pláne nem dokumentálni (felveszem slowmo-ba, aztán megszámolom, mennyi az annyi
), és végképp nem megoldás keresni rá.
NINCS! Az direkt olyan! A rendszer zárva van. A holtak harapták az almába... A rendszer zárva van!!!
Ui: van egy "légkormányom" PC-hez: az RR3 miatt gondoltam, oda is jó lehet, de kinyújtott karral hiányzik a tengely, szóval eléggé használhatatlan kategória. Sajnos. Viszont van rajta sok gomb, ami bizonyos szimulátorokban hatalmas előny, szóval szokták csak "perecként" használni vmi FFB-s alapra kendácsolva.


Ui: ha eddig az akadozás miatt voltál lassú, akkor sokat fog hozni szerintem.
De azért arra nem kell számítani, hogy ezután magától az ideális ívre fog menni az autó, és tudni fogja a mindenkori féktávokat is.
-
DigitXT
félisten
Droidon a lehető legótvarosabbat (Low). Almán meg ahogy Pompi írja,
nem nagyon tudok belenyúlni, főleg egy friss 9.2.1-es iOS esetében.
De amúgy nem a "röcögés" miatt nehéz vezetni, hanem a méret miatt:
eszméletlen mennyire nincs fogása. Rendeltem hozzá tokot (segíthet).
Silverstone-ban pl. 3-as érzékenységen nem tudom bevenni a "hajtűt",
5-ösön meg az egyenesfutásom nem az igazi ill. túlkormányzott a gép.
Nascarban ideális a 3-as + manuális gáz, máshol meg... Állítgatni kell.Ha mást nem, talán ez segíteni fog. De ha ez sem TT-re marad a Max:
azon kemény 2 próbálkozásból visszavágtam (Laguna Secában is), de
utána nem túlzok, hogy 20 próbálkozás kellett, hogy az Air 2-n javítsak. -
DigitXT
félisten
Viszont ha nagyon kiestél a szinkronból, sokat nem ér.

Kipróbáltam a játékot egy iPad Air 2-n... gyönyörű a grafikája!
Viszont vezetni jóval nehezebb. Tudok olyan időt menni, mint
a One Maxon, csak kb. 20. próbálkozásra (ott 2-ből megvolt).Sajnos a szépség oltárán elveszik a sebesség: nem 60 fps.

Ne kérdezzétek, mennyi, nem tudom, kanyarokban beröcög... -
DigitXT
félisten
Azért sem akarom fejtegetni, hogy hogyan, mert priviben már így is
többen írtak, hogy segítsek (volt, aki olyan igazi paraszt mód, hogy
HÉ TE), ráadásul a fórumszabályzat határmezsgyéjén mozgunk.
Eleve nem én hoztam fel a témát, hanem Petya25.
Nekem, eddig
nem ment a többszáz reklámos VPN nyomogatós őrület, de jobban
belegondolva: nem is vágytam volna rá, uis sosem lett volna szabad
5-6 órám, hogy csak a telefont nyomkodjam ~600 aranyért, 1-1 nap.Viszont 2015-ben >100K HUF-ot költöttem rá a játékra... ami durván
sok! A fejlesztők tapsolhatnak, sőt a magyar állam is, uis 27% ÁFA
becsorgott ebből a költségvetésbe (pedig semmit nem tettek hozzá).
Mégsem jutottam sehova, és még az újévi akcióból is kihagytak.
Itt lett elegem, úgyhogy kipróbáltam: max. ha nem megy, uninstall...
Ment. Újra kellett rakni (kétszer) az igaz, de azért csak ment.
Tőlem törölhető az összes ezzel kapcsolatos hozzászólás: mindenki
úgy hekkel (vagy vásárol!) magának aranyat, ahogy tud. Te így, Lirion
szintén, Petya25 úgy, ngtlaci meg amúgy, F-ECT-ről, és a 100 millás
mentésről ne is beszéljünk. Nem teljesen tökmindegy?! Egyéni szoc.
prob.: a fél topik a VPN-ről szól, ill. hogy kinek ad "végtelen" aranyat,
vagy (hahaha!), kinek nem. Nem tudjuk, hogy mi az oka: szócséplés!
Ezért bátorkodtam megjegyezni, hogy appot kéne írni rá? Ugyanmár!Szóval igen, fogtam a DeLoreant, s 2.4-ben 500 óra reklámot néztem,
de már vissza is jöttem. Meg időugrással Welcome Back bónuszokat
gyűjtögettem: ahhoz nem is kellett a DeLorean, csak a játék hitte azt!
És lepörgött a sok ezer kör Le Mans is... Vagy mégsem? Mondjuk az
utóbbit nyomnom kéne, hiszen "le vagyok maradva", hozzátok képest
Driver Level-ben + km-ben + a megkeresett R$-ben is, mivel anno úgy
tűnt "elkölthetetlen", ezért nem is nagyon duplázgattam, pedig...
Ugorgyunk! Inkább foglalkozzatok a vezetéssel: lehet még fejlődni.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(Fogadjunk, hogy erre mindjárt jön pepi6, újabb "TT kihívást" kreálni?)Ui: mondtam már, hogy az aranytól senki nem lesz "gyorsabb" pilóta?
Az csak az autó képességeit javítja, azt ki is kell tudni használni. Oh,
wait! Hát perszehogy mondtam, de nem most, hanem évekkel ezelőtt. -
Pompi
nagyúr
Sokszor leírtam már így biztos unalmas lesz egyeseknek
én egy MiPadon játszottam. Nem lehet rá azt mondani, hogy rossz hardver, sőt (szerintem). 4 x 2.2GHz, 2GB RAM, nVidia Tegra K1 Kepler 192 maggal. És ha nem is ennyire rosszul, de pocsékul nézett ki rajta a játék (párszor posztoltam képeket és összehasonlító képeket iOS eszközzel, most ezt ezért mellőzném). Akadni mondjuk nem akadt, de a grafika nem volt jó. Hiába trükköztem bármelyik grafikai profillal. Ebből lett elegem nemrég és váltottam iPadra. -
DigitXT
félisten
Ez kérlek a lehető legótvarabb grafika (Low), amit a droid ki tud köpni magából.
Cserébe TT-ken fix a 60 fps érzésre, és Top10-es időkhöz precíz vezetés kell.
Ha ott beszaggatna (mert "csicsásítana" a grafikán) elrontanám a kört. (Ennyi.)Valamit valamiért.
Alapból amúgy High-ra rakná, csak az használhatatlan. Pl.
azzal sz.rakodik, hogy a tükörbe rajzolgasson üres pályát. A vas meg nem bírja. -
#40359168
törölt tag
Nekem 20 tuninggal végül skip lett az utolsó drag-ből, valószínűleg az volt a gond, hogy egy versenynél előtte nem figyeltem, a párommal beszélgettünk közben, és elfelejtettem a kelleténél többet fékezgetni, így valami 4-500 méteres előnnyel nyertem, ezzel szépen upgrade-eltem a botokat.

-
DigitXT
félisten
Most már rákerestem, mert mindig is gyanús volt, hogy még csak nem is vált,
hát ezért. (Mondjuk nem emlékszem, hogy volt-e vele Drag Race. De legalább
olyan izgalmas lehet, mint annak idején a DeZire-rel. Launch, és várakozás...)Szerk: a linkelt cikkből az is kiderül, hogy sajna nehézre sikerült a kicsike.

Lehet, ez az oka annak, hogy nehéz lefékezni, meg a kanyaroknak sem nagy
barátja. (Mármint tapad, mint a fene, csak hát akkora tempónál az is kevés...) -
-
DigitXT
félisten
485-nek van egy régi profilja. Bejelentkezik abba, feltölti a mentését, és
ha magától nem gyógyul meg, akkor esetleg újrarakja a játékot, majd a
régi profilból letölti a friss mentést. Kérdés persze, hogy rendbe jönne-e
a dolog, ha a mentés is úgy készült, hogy a 3 szerelős limit benne van:
passz! (Természetesen a sok beleölt órát eldobni, s újrakezdeni kizárt.)
Kezdtem már újra 2x: normál-cheat-normál... Harmadszor nem tenném.Ahogy a harácsolásra sem voltam vevő, mert az is új játékot + végtelen
türelmet igényelt. De persze leborulok azok előtt, akik végigszenvedték.
Nekem nincs olyan sok goldom, de egyelőre nem is kell. Sajna R$ kell:
rakhattam volna bele azt is, de úgy voltam vele, hogy eddig se fogyott...Persze, lépten-nyomon megakasztanak teljesíthetetlen (gold) feltétellel,
úgy nem csoda, hogy nem marad mire költeni, de ha ezt átugrod, máris
fájdalmasabb, hogy egy-egy upgrade-ért elkérnek több, mint 1 misit...
Jó, hát nem csalódtam: sosem tudták, hol a határ. Arányosság az nuku.
De nem baj, hogy nem raktam bele. Ha minden fullos, mi marad? A TT?
Így legalább mindig lesz valamire elszórni a nehezen begyűjtött zsetont.
Azért annyira nem nehezen. Legalább lehet emberi léptékkel gyűjteni.
Meg hát vannak autók, aminek a tuningja csak a TT miatt érdekes, mert
PR feltételben nem vesznek részt, másikkal kész a széria, showcase-re
meg általában nem kell tuning. Max. ha durvább TSM ellenfelet ad, akkor
igen, de ha aránytalan lenne, akkor lehet menni egyet offline, és kész.
-
485
aktív tag
igen egyébként ez engem is bosszant, mivel még akkor kezdtem, amikor korlátlan szervizes volt, csak valamiért egy új profillal kezdtem el egy másik telefonon.
azon gondolkoztam, hogy ha letöltenék egy régi verziót, majd hozzádobnám a profilomat, nem maradna korlátlan szervizes? vagy valami ilyesmi
-
DigitXT
félisten
Én ha úgy érzem, hogy sok van még benne, simán becsengetem azt a 2 aranyat.
Mindig is ezt tettem. 5 próba kevés lehet. Elsőre másodperceket hagyok benne,
mert minden autó más, máshol kell fékezni meg más kanyarsebességet visel el.Aztán az ember elkezd mindig egy kicsit később fékezni, bátrabban kanyarodni,
s mindjárt jönnek az eldobálások. Ahogy egy motorversenyző fórumtárs írta, ha
úgy érzed, hogy minden kijött kényelmesen, nem volt parás majdnem az összes
kanyar, akkor egyszerűen lassú vagy. Az a baj, hogy túl sok biztonsági kört sem
lehet menni, mert akkor meg az autó romlik el, szervizre viszont tuti nem költök.Szóval vagy megy zsigerből 2-3 próbálkozásból, ill. belefér a drive újratöltés is*,
vagy nem lesz belőle Top100-as idő: az olyanért rendesen meg kell küzdeni, na.*: ha épp TT-zős kedvem van, nos, hamar le tudok amortizálni jónéhány autót.


-
DigitXT
félisten
Sok? Érdekes: ghostod ellen ritkán megyek. Visszavágókon sem mindig.*
De végülis mindegy, hogy szól, vagy sem.
Közepesen tuningos kocsival
már esélyes vagyok vmi jobb időre, egy fullossal meg jó csatákra is.
(Azért azokra a levelekre ugrani szoktam, ahol TT értesítő van, viszont ha
esélytelen, pl. alap autóval a fullos ellen, akkor nem szoktam rágörcsölni:
a játék is úgy veszi, ha legalább megpróbáltam, hogy leveszi a pöttyöt, és
ha jön újabb értesítés, kidobja a 10 közül, noha nem futottam jobb időt...)*: ha nem a levelesládából indítom, jobb szeretek magam ellen javítani.

-
DigitXT
félisten
Na akkor most újrakezdem a farmolást!
Nade, hogyan veszed rá, hogy újra előjöjjön az "free gold" ikon?! Én úgy vettem
észre, ha egyszer azután tűnt el, hogy beadta az "utolsó" reklámot, utána nem
jön elő, bármit csinálsz... csak kb. 1 nap múlva. Ha viszont ott van, s azt dobja,
hogy nincs most elérhető "ajánlat", és úgy tűnik el, akkor még VPN-nel rá lehet
venni, hogy mégiscsak találjon valamit + adjon goldot, mivel olyankor újraindítás
után magától előjön az ikon megint. VPN nélkül mondjuk 1 reklámot ad, aztán a
másodikra jön a nincs ajánlat, eltűnik, de újraindítás után megint ott van (persze
nincs ajánlat), de ha VPN-nel mész fel, akkor van. Ha reklám után tűnik el: vége.(Várni kell másnapig nagyjából.) Vagy hogy érted, hogy újrakezded a farmolást?
-
Petya25
őstag
Nem tudom mi haszna volt az időzóna állítgatásnak, nekem nem fog fájni a hiánya. Régebben a TunnelBear-t használt VPN-re de korlátos és állítgatni kell. A SuperVPN nem kér enni elindítod, behazudja hogy hol vagy és mehet a reklám. Ha tudom figyelni a telót, akkor óránként 100 arany..., jobb mint farmolni.
-
NNME
csendes tag
De írjátok már le a teljes procedúrát ahogy nektek működik. Hiába jelentkezek ki/be a játékban, indítom újra 100x a tabletet, VPN-en állítom be Németországot, USÁ-t, Japánt stb, időzónát is rakhatom akármire, napi 5-nél többször egyszerűen nem jelenik meg a Free gold gomb..
-
Petya25
őstag
-
Petya25
őstag
A LaFerrari tuning ha aránytalan is, de nem volt kötelező, az Enzo full upgrade viszont az sajna. Az jobban fáj. Mondjuk 160e arannyal nem okozna gondot semmi. Én egy hónap alatt kb 8e goldot toltam össze a reklámokból. Így van meg minden auto és a pár nem 100%-os széria (4 nascar + 6 legend)
Ha Enzót kivégzem meg jön a 2 új gép, akkor Legendben marad 3. -
Aladdin
aktív tag
Ha nincsenek lebutitva, akkor a 2:45 az nem tul jo.
Nekem az Audi van felhuzva 96,2-re, azt erte meg, azzal tudok konstans 2:41-et fekrasegitessel, 2:38-at asszisztens nelkul, de akkor az elso jobbos nagy ivu kanyar utani balost atvagom teljes gazzal es az uccso, cel elotti bal,jobb,bal, jobbot is. -
-
lalikaone
csendes tag
amig nincs egy masik eszkozom addg ugyis a jelenlegi profilt nyomom, aztan meg ha meglesz a tab, azon valoszinuleg kiprobalom majd a 2.1 trukkozest azzal a felajanlott profillal, es kereslek majd itt a forumon.
Pompi : samsung core prime lte, gyari rajta minden, lollipop android, esetek 90%-ban tobb 10,100 arany, es adott volna tobbet is, abban a 10%ban viszont egyetse. kb 3 napig volt igy. SuperVPN, mindig USA. vpn nelkul sose ad egyet sem!
-
klb_coco
csendes tag
Az én tapasztalatom szerint is 50000 arany a határ. Én 2.0.2 alatt gyűjtögettem az aranyat és amint átléptem az 50000-t bannoltak. A ban lejárása után minden ment tovább azóta se látom kárát.
Egyetlen dolog van amivel nem tudok mit kezdeni. Még mindig csak 2db drive lehetőségem van és nem enged többet vásárolni. Nem ajánlott fel drive upgrade-t 2.0.2 alatt sem a ban előtt pedig bőven elértem a szükséges szinteket.
Szerintetek ha ilyen bannolt előélettel írok a support-nak vajon mi lesz a reakció? -
Sordoran
addikt
Ennél is úgy van/lesz, hogy elkezdhető később is, és onnantól 7 nap van rá?
Csak mert ugye régebben kiírta 1-2 héttel indulás után, hogy már csak x. napod van elkezdeni, és mikor ráböktél, megkérdezte, hogy biztos most nekivágsz-e, mert onnantól 7 napod van rá. Viszont a The Gauntlet-nél nálam nem kérdezett ilyet, ahogy ráböktem elindult számláló, semmi megerősítést nem kért. -
mcdennis
tag
Sziasztok! Olyan kérdéseim lennének hogy:
1) Hogy működik ez a VPN?Nekem nagyon ritkàn vannak elérhető reklàmok. Ràkattintok a "Free"re de azt irja ki hogy nincs elérhető ajànlatuk szàmomra (term. Angolul)
2) hogyan tudnék több reklámot nézni hogy kapjak aranyat?
Előre is köszönöm a válaszotokat!
-
Zedco
csendes tag
Javaslat a 3 körös Müllenbach-ra (nekem így sikerült): felejtsd el a pálya ívét az elején!

Rajt után jobb szélre húzódni és a "mezőn" átvágva az első hosszú jobboson a mezőny elejére érkezni!
Kb. 3-4. helyen találhatod Magad kis lökdösődést követően!
A laza bal-jobb utáni éles jobbosban pedig bevágni a 2. helyre (mert Magnus picit még mindig előrébb lesz valszeg) és utána lesz még 2 köröd megfogni a Svédet!
Mennie kell, ha nekem ment "csak pénzes" tuninggal!
(a sorozatban én is az 51. challenge-ig jutottam, ahol egy újabb Le Mans-i "senkivel semmit nem szabad futam" várt, de elfáradtam, így most 280e-ről indulok újra elölről, még van 6 ticketem) -
DigitXT
félisten
mindig visszavágsz
Ha van mivel, akkor igyekszem.
Sajnos, az Atomnál pont nincs: fullos kocsival
mentem anno (a pénzcsalós profilban) azt az időt, amit megfogtál 14 ezreddel.
Most minimál tuning van rajta (hiába, válság van). Esélyem sem lesz visszavágni.
Esetleg azt eljátszhatom, hogy "kölcsönzök" tuningot: megdöntöm az időt, majd
visszatöltöm a profilt... Csak félek, hogy belement nekem közben (néha szokott),
és ott maradok a végén egy feleslegesen feltuningolt Atommal, goldok nélkül...
nagyon elszoktam már az időmérőktől
Ó, hát ez mindig így van. Poénból elindultam a Top10-es idő ellen: elsőre kaptam
magamtól 4 másodpercet. Hiába no, az már "ki volt centizve" picit. Kis gyakorlás
után már csak 1 másodperccel voltam lassabb: vissza kell rázódni a féktávokra...
(Meg mondjuk az is megszokás kérdése, hogy hol a határ, ahol még épp elfordul,
vagy ahol már bele kell egy "lehelletnyit" fékezni a stabilizálásért... ha nem kellett
volna, az ugye nettó veszteség, pláne, ha kigyorson történik, úgy halmozottan.
) -
DigitXT
félisten
Többször olyan idő ellen mentél, amit még kb. alap autóval értem el...

Azért amikor különösebb megerőltetés nélkül megyek 7,6 mp-cel gyorsabb
kört a saját időmnél, volt változás tuningban - noha fulltól messzi vagyok.

23/34 tuning van rajta: PR34,7-es a gép.
(A Tiéd - ha jól láttam - PR41,6.)
PR15-ös Porsche PR23,1-es ellen keményebb dió volt: elköltöttem 2 goldot!
Szerk: de drive-ra költeni ~34Ft-ot nem olyan nagy érvágás, hogy vacakoljak
a backup visszatöltésével. Amikor Top10-es időkre hajtottunk, ott kellett sok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Precision 5690 FHD+ IPS Intel Ultra 7 165H RTX 1000 Ada 1TB 32GB magyar vbill gar
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS érintő Ryzen 5 PRO 7540U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- GamingFórum.hu - Meghívó link
- ThinkPad T14 Gen1 14" FHD IPS i5-10210U 16GB 256GB NVMe IR kam új akku gar
- X13 Yoga Gen3 27% 13.3" QHD+ IPS érintő i5-1245U 32GB 512GB ujjlolv IR kam aktív toll gar
- BESZÁMÍTÁS! MSI B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 2TB SSD RTX 5070Ti 16GB Asus ROG Strix Helios GX601 750W
- ÖNERŐ NÉLKÜL, 12 RÉSZLETRE ELITRO PC BANKMENTES KAMATMENTES RÉSZLETFIZETÉS
- Garmin Vivomove 3S Hybrid okosóra Használt, karcmentes állapotban 3 hónap garanciával!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G3 - i3-7GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
De van egy MicroSDHC kártyám ami 40mb/s tud olvasni vagy írni!








Amúgy igazad van, még érdekes is lehet,


Megintcsak eltekintve attól, hogy az érintős
(Nemám komolyan venni, itt röhögök rajta.)

Ezekkel a "plist" fájlokkal játszhatsz:
De a grafika az odabasz.




