Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11901) kpal válasza bringasisti (#11899) üzenetére


kpal
veterán

Ez gáz :W

(#11902) bringasisti


bringasisti
őstag

Az dühít legjobban 130 ért vettem Nokia boltban ma 100 ért adják, de már a szolgáltatónál is van ezüst így bár még sose volt jó a készülék ha most venném 2 év hűség esetén 80 at spórolhatnék !

BENEFON DELTA--------N8

(#11903) kpal válasza bringasisti (#11902) üzenetére


kpal
veterán

Neten 85-ért van 2év garival elég gyorsan zuhan az ára .

[ Szerkesztve ]

(#11904) zzola válasza bringasisti (#11902) üzenetére


zzola
félisten

"MédiaMárkba" 90k függetlenül...

(#11905) Ricardo válasza bringasisti (#11902) üzenetére


Ricardo
félisten

Jól ráfaragtál ezzel a telefonnal. Végül hivatalos útra terelted?

(#11906) kpal válasza zzola (#11904) üzenetére


kpal
veterán

Neten jobban megéri 85-ért és ugyan úgy 2év gar + bontatlan zsír új . Csak megfelelő helyen kell venni

[ Szerkesztve ]

(#11907) deka10


deka10
senior tag

Hát nem tudom én is mutattam egy kollégámnak a lilulós kijelzőt N8-on (persze az enyém csak fényerőváltásnál és akkor is igen csekély módon tér el a szürke árnyalattól) neki SGS II van elővette és ő is állította a kijelző fényerejét hát ott is tapasztalható volt hasonló mértékben a jelenség :Y
Hozzáteszem a nejem C7-es készülékén azért durvább és folyamatos lila árnyalatról van szó ami tényleg zavaró és viszem is vissza amikor tehetem mert az nagyon randa, de az N8-on nem zavar mert használat során nem lehet észrevenni csak ha gyorsan állítgatom a fényerőt le fel ezért nem is foglalkozom vele.
A jack-körüli repedés engem is érint és bár használtam korábban akkor nem is volt gondom vele. Most, hogy vezeték nélküli fülesem van megnéztem én is és be van repedve nem ejtettem le nem is volt közelébe jack dugó ez tényleg x-aktás kezd lenni. Használod nincs baj ha nem használod bereped ezt nem értem!!! :W :W :W

Ha azt akarod, hogy ne essen le a telefonod akkor rakd repülőgép üzemmódba!

(#11908) emre33 válasza Sn00PiG (#11889) üzenetére


emre33
addikt

"3. A jack-körüli repedésre annyit tudott kinyögni, hogy mivel ez fizikai sérülés, ezért ő nem tud vele mit kezdeni, sőt, ha ezzel beküldetem a központi szervízbe akkor még a garanciám elvesztését is kockáztatom,'

Ez így igaz, ebbe semmi különös nincs.
Kupakot nem mindegyik Nokia pontba cserélik ki.

SW verzió. Ezen se csodálkozz, olyat látott, amit nem szabadott volna meglátnia, hirtelen nem tudta mi is ez, gondolj bele: Napi 8 órán át folyamatosan jönnek a telefonok, ember nincs aki fejből összes nokia telefon aktuális SW verzióját fejből vágja kapásból.

Cserekészülék: ezen se csodálkozz, nincs semmi meglepő ebbe.

Soha eszembe nem jutna azon sírni, hogy nem kapok cserekészüléket.

ASUS B650E-E, AMD Ryzen 9 7900, CORSAIR 64GB DDR5 6000MHz CL30 KIT CMK64GX5M2B6000Z30, ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 360

(#11909) oggy71


oggy71
tag

Tegnap "kalandban" voltam HDMI fedél ügyben!
Helyszín:Sz.f.
Netes tájékozódás után, először ósan üzletsor T-pont (mivel itt is van szervíz), de innen pikkpakk elhajtottak, hogy nem foglalkoznak Webshopos készülékkel.
Át az Ady utcai nagy T-be, itt másfél óra! (nehezítés:dögmeleg+gyerek) várakozás után közölte a halkszavú, nyugodt (csak egyszer akarta szétverni a gépet, és még telefonált is) szervízes, hogy nem tudja kicserélni (amúgy garis jav., akár két évig), mert még a pesti központban sincs ilyen fedél!!
Ezután mentő ötletem támadt, mivel itt egy kedves kollega írta a Nokia Care-t, hogy itt is bepróbálkozok.
Háát először nem mondanám, hogy tárt karokkal fogadtak, de a sok blabla, messziről jöttem megminden, egy óra alatt kicserélték a fedelet!
A végére hagyom a csattanót!!
Hazaérve, megfáradva erősen, gondoltam teszek egy próbát, és sebészi precizítással, és óvatossággal kinyitottam az ajtót, majd visszacsuktam.
Nem hiszitek el, de ettől az egy nyitástól ismét ELREPEDT!!!
Keresztben, ugyanúgy mint az előző.
Nagyon mérges vagyok, mert k..vára zavar, hogy egy ilyen drága telefon legegyszerűbb alkatrésze ennyire gagyi legyen!!!
Ha Nokia gondoskodás üzlet fele járok (nemcsak ebben az üzletben, hanem Kaposváron is nagyon rendesek), megint kicseréltetem, és többet az életben nem nyitom ki!!!!!

[ Szerkesztve ]

(#11910) Ricardo válasza emre33 (#11908) üzenetére


Ricardo
félisten

"Soha eszembe nem jutna azon sírni, hogy nem kapok cserekészüléket."

Pedig elvileg jár csere készülék, méghozzá hasonló tudású, még ha nem is ugyanolyan.

Egyik ismerősöm anno vett egy 7110es nokiát. megadta magát, cserekészülékként akartak adni egy 3210-t. mivel a munkájából adódóan több száz nevet tartalmazott a készüléke (ezért is vett olyan telefont) megkérdezte, hogy arra mi a megoldás. Hallgatás volt a válasz.
Addig addig ment a huzavona amíg nem adtak neki cserére egy ugyanolyat (anno nem volt sok telefon ami ennyi nevet tudott tárolni).

Ha az ember vesz egy felső kategóriás készüléket nem kevés pénzért, jogosan várja el egy szak bolttól, márkaszervíztől, hogy normális hozzáállással,és korrekten kezeljék.
Ne neki származzon hátránya abból, ha a sok pénzért vett készüléke a hibáján kívűl nem működik megfelelően.

[ Szerkesztve ]

(#11911) Declare


Declare
őstag

Ezek után amiket olvastam, azt hiszem nem is szólok egy rossz szót sem :Y

Én szinte minden nap többször használom a jack dugót, eddig nincs repedés, hdmi t is párszor használtam már de eddig semmi baj. Sajna úgy tűnik a nokia elbaltázta ezt a műanyag kérdést a telón... :(

Lilulás nekem is látszik ha fényerőt vált a teló, de mondjuk én ebben nem látok nagy tragédiát.

Azért ne gondoljátok túl ezt a felső kategóriás telefontörténetet mint ami. Nem egy rolls roycet vettetek, amit kis ügyes emberek szerelgetnek kézzel, ez is csak egy tömegtermék, amit nyomnak a gépek. Csere tlefon, vip elbánás, pereskedés....mindenki ahogy érzi persze, de én már feljebb is tanácsoltam bringasistinek, hogy gyorsan adja el a telefont és vegyen másikat. Komolyabb felső kategóriás autóval is járt már úgy ismerősünk, hogy éveket kínlódott vele, szerviz szerviz hátán, soha nem volt jó újkora óta. Így járt, kifogta, ezzel nem lehet mit tenni, ami tömegcikk az ilyen. Nekiállsz perekedni a telefon többszörösébe is kerülhet meg jó hosszúúúúúúúúúúúúúúúú huzavonába. Ér ennyit?

(#11912) Ricardo válasza Declare (#11911) üzenetére


Ricardo
félisten

Én is eladnám , ez nem vitás, de előtte kicseréltetném. Azért az sem jó hozzáállás hosszú távon hogy nem szól semmit ilyenkor az ember. 130 ezret kiad egy telefonra és csendben törődjön bele hogy így járt, hibásat fogott ki? Cseréljék ki egy újra, és bontatlanul mehet eladásra. Legalábbis én ezt tenném. Ha a hibásan adom el akkor megemet járatom le, azt meg nem vállalom be. Az új meg azért menne eladásra, mert egy ilyen tortúra után nem bíznék meg a termékben.

[ Szerkesztve ]

(#11913) Sn00PiG válasza emre33 (#11908) üzenetére


Sn00PiG
aktív tag

Nem azzal volt a gondom, hogy a kupakot ott nem cserélik, azt megértem. De hogy az a repedés nem garanciális és még el is veszthetem a garanciát miatta, ez pörgetett fel eléggé.

SW verzió: Ne haragudj, de ha a Nokia Care Pointba dolgozok akkor illene tudnom, vagy ha nem is, akkor mielőtt hülyeséget mondok megnézem, hogy most akkor hogy is van ez. Az mindig baj ha a hülye okoskodik...

Cseretelefon: Amióta több típusú mobiltelefon létezik és kialakult egy saját kultúra körülötte, azóta a szolgáltatók és a gyártók is biztosítanak cserekészüléket, mivel a garanciális feltételek hatályain belül eső problémák az Ő hibájuk (rossz anyaghasználat, buta szoft stb.). Na most kérdem én (szerintem jogosan), hogy ha valaki elrontja a telefonodat akkor te nem várnál el tőle kompenzációt? A minimum, hogy megjavítja, és biztosítja azt, hogy ez nekem a legkevesebb kellemetlenséget okozza.
Ez nem csak telefonszinten van így, de a telefonkultúrában a cserekészülék elég alap dolog.

Nokia Lumia 625 - Innokin iTaste SVD - Rocket

(#11914) Declare válasza Ricardo (#11912) üzenetére


Declare
őstag

(várni kell 4 hónapot megjelenés után és megvenni feléért :P...na jó ez csak piszkálódás :) )

Nem azt mondom persze, hogy törődjön bele, én is hasonlóan járnék el mint Te.Ha egyáltalán el lehet érni, hogy kicserélik....Csak szerintem sokan túl nagy elvárásokkal indulnak reklamálni.

Azért én nagyon sajnálom, hogy a Nokia megenged magának ilyeneket, hogy egy nemrég még csúcs készüléknek kikiáltott telefon ennyi buggal rendelkezzen. Szoftver, repedő műanyagok, liluló kijelzők stb. (szerencsére eddig én csak a szoftverben csalódtam, a többiben még nem.)

(#11915) Declare válasza Sn00PiG (#11913) üzenetére


Declare
őstag

Hogy bizonyítod be, hogy egy elrepedt hdmi fedél nem azért repedt el mert nem bántál vele megfelelően?

SW: miért is illene tudnia, hogy warez oldalakról letölthető, kínai angolra átbuherált szoftverekkel miújság van? (én amikor bevittem a boltba a telót ahol vettem, pikk pakk feldobták újra a softot és ők sem hallottak még a kínai Annáról. Amikor kérdeztem tőlük, ők kérdeztek vissza, hogy meséljek róla :). Először én is meglepődtem, hogy miért nem ismerik, aztán rájöttem, hogy nyilván nem egy nokia n8 nevű üzletben vettem, ahol ez a típus az életük közepe és nyilván nem ez után fórumozgat, nyomozgat a neten)

(#11916) Karma válasza Declare (#11915) üzenetére


Karma
félisten

Azért a Symbian Annáról, a Nokia forradalmi, hiperszuper szoftveréről legalább marketingben hallhattak volna...

“All nothings are not equal.”

(#11917) Ricardo válasza Declare (#11915) üzenetére


Ricardo
félisten

Ez valahol jogos, de azért nem ártana tudni azokról a dolgokról (még ha nem is hivatalos), amivel jó eséllyel napi szinten találkozni fognak. Kicsit hülye hasonlat (jobb nem jut hirtelen eszembe), mintha a háziorvos azért nem ismerné fel a bárányhimlős, mert ő még soha nem kapta el.

[ Szerkesztve ]

(#11918) atoth válasza Declare (#11915) üzenetére


atoth
aktív tag

"Hogy bizonyítod be, hogy egy elrepedt hdmi fedél nem azért repedt el mert nem bántál vele megfelelően?"
Tudtommal a garancia időtartama alatt a bizonyítási kényszer az eladó/gyártó oldalán van, vagyis neki kell bizonyítania, hogy te nem bántál vele megfelelően. Egy ilyen esetben ez nyilván nem tudják megtenni, tehát szó nélkül cserélni kellene. Ha nem teszik, akkor jöhet a fogyasztóvédelemmel fenyegetés.

(#11919) oggy71 válasza atoth (#11918) üzenetére


oggy71
tag

Akármilyen finoman is bánsz a fedéllel, ha sz@r széria elreped :(( , még akkor is ha csak ránézel!
Amúgy nekem szó nélkül cserélték volna a trében (ha lett volna fedelük).
Mint ahogy ezt meg is tették a NC-ben.
Ami egy nyitás után szintén kuka :(( :O !!

..de legalább a kijelzőm nem lila, és a többi burkolat is ép (még), így egy hetes erősen kímélő használat után.

[ Szerkesztve ]

(#11920) oggy71


oggy71
tag

..izé., elnézést, előző válaszomat (11915) Declare-nak szántam.

[ Szerkesztve ]

(#11921) Declare válasza atoth (#11918) üzenetére


Declare
őstag

Hmmmm, azért ez is furcsán hangzik. Akkor beroppantom a kijelzőt, bemegyek a boltba és megmondom, hogy este még jó volt, reggelre így ébredtem, biztos valami légköri nyomásváltozás okozta, cseréljétek, vagy álljatok neki nyomozni? :))

oggy71: jah hát sajnos, ezek szerint sz.r a műanyag és mivel cserekor ugyan azt építik be, valszeg az is marad.... le kell ragasztani Duck Tape el és ráírni "DO NOT TOUCH" :U

(#11922) atoth válasza Declare (#11921) üzenetére


atoth
aktív tag

Az ilyen esetet a szervizek és a gyártó is el fogják utasítani. lehet perre menni, amelynek során a szakértő majd megállapítja, hogy a kijelző spontán törésének valószínűsége nagyon kicsi és feltételezhető a nem rendeltetésszerű használat.

(#11923) oggy71 válasza Declare (#11921) üzenetére


oggy71
tag

:DD
Ezen már én is elgondolkoztam!

(#11924) zzola válasza kpal (#11906) üzenetére


zzola
félisten

Köszi, de a netes mobil vásárlásból örökre elegem lett. Láttam Én is,hogy valahol 85k-ért árulták [Nextel], de szemrebbenés nélkül átb@sszák az ember fejét...

(#11925) bringasisti


bringasisti
őstag

Mindenkinek. Nekem jó a kupakom, és még ismerősnél se láttam hibásat. DE jó tudni. A műanyag alkatrészeket mikor fröccsöntik a szerszámban a vékony tagolt alkatrészek esetén a likaknál / furatok/ az anyag szétválik, majd összefut gond esetén ügynevezet összecsapás keletkezik. Az ilyen alkatrész a vitrinben az üvegajtó mögött árnyékban és szélcsendben is eltörik. Hogy ez rátok is vonatkozik nem tudom

BENEFON DELTA--------N8

(#11926) kpal válasza zzola (#11924) üzenetére


kpal
veterán

Utánna kell nézi és olyan helyen kell venni ahol sok pozitiv visszajelzés van.

(#11927) Declare válasza zzola (#11924) üzenetére


Declare
őstag

Én pl pont náluk vettem, de már 2 hónapja is "csak" 80k volt náluk a teló. Azon kívül ők nem webbolt, bementem hozzájuk megnéztem, megvettem. Pont múltkor amikor bementem mert besz.rt a szoftver, a srácok minden számla minden problémázás nélkül, kb 5 perc alatt újra flashelték a telót. Kérdezem, mivel tartozom (engem még így neveltek, így illik), válasz, ugyan már mivel tartoznál, beszélgettünk egy kicsit hello. Szóval átverésnek én nyomát sem láttam.

Persze meg lehet venni a telót a nokia hivatalos boltban 2 év garival 100 felett is, én másra használom fel a különbözetet.

Jah és neten is sokszor rendeltem már sok mindent. Olcsóbban, mindenféle gond vagy probléma nélkül. Ettől óckodni nem okos dolog.

(#11928) zzola válasza Declare (#11927) üzenetére


zzola
félisten

Nem akarok nagyon offolni, de ha átnézel az Incredible S topicba, ott leírtam, hogyan jártam a GSMHome nevű társasággal. Ezért vagyok bizalmatlan-mostmár...

(#11929) Declare válasza zzola (#11928) üzenetére


Declare
őstag

Elolvastam. GSM home.... hát igen, én is néztem, de már akkor amikor e-mailben írták, hogy adjak meg telefonszámot és csak akkor tájékoztat majd a kollega, már akkor azt mondtam hogy oké, sziasztok. Ha valaki nem vállalja írásban amit árul akkor... Sajnálatos ügy. Amúgy a htc incredible s 2 év HU garanciával vetted 109 ezerért ? És olaszt kaptál? Amúgy utána kell nézni, lehet ez még csak mindig azt jelenti, hogy Mo on szervizelik a telót, nem az hogy Magyar régióra szánták. Gsmhome felejtős

Amúgy semmi közöm a nextelesekhez, mielőtt valaki megvádol, mondom én náluk vettem két hónapja és korrektek voltak, telómnak semmi baja eddig, amikor meg mondom voltam náluk korrektek, rendesek voltak. Vásárláskor bekapcsolták, megmutatták az összes tartozékot stbstb.

(#11930) zzola válasza Declare (#11929) üzenetére


zzola
félisten

Nekem még 103900-ért adták...
Nextelt nem húztam le, először ott rendeltem meg, de visszamondták-mondván nagykerben nincs 2 éves magyar garis...

(#11931) kpal válasza zzola (#11924) üzenetére


kpal
veterán

viszont online vásárlásnál 8 napod van hogy ha nem tetszik és vissza küld akár felbontva is bent a boltban viszont csak 24 őra van .

(#11932) zzola válasza kpal (#11931) üzenetére


zzola
félisten

Igen, tudom, éltem is vele, most várom a pénz...

(#11933) Ronny3


Ronny3
aktív tag

1/ A Nokia N8 HDMi kupak repedése garanciális anyag hiba! CSerélni köteles minden Nokia szervíz.. ahol van, ha nincs akkor a központi szervíz cseréli! (nekem is 1 nyitás után ketté repedt)

2/ a LILÁS kijelző hiba köztudott a Nokiánál 2011. február óta, gyártási hibás kijelzőkről van szó... nem tudja lekezelni a szürke egyik árnyalatát és ezért lilúl be!
Mivel elég drága a kijelző ezért főleg csak a Nokia központi szervízben van... ha beküldi valaki oda akkor cserélik garanciába kijelzőstől érintőstől mindenestől!

Nekem is LILÁS gyári hibás kijelzőm van.. én viszont nem engedtem, hogy 2 hétre pestre küldjék, 6hete vettem és tegnap visszavásárlást kértem a T-Mobiltól gyári hibára hivatkozva...
Jelenleg folyamatban van a Nokia által engedélyezett visszavásárlás, és remélem hétfőig megjön emailben a "cserére jogosító igazolás" ami alapján visszaveszi a T a telefont.

Mivel szerintem is egy felsőkategóriás telefon és nem olcsó, ezért ezen kijelző hiba esetén nem fogom engedni, hogy 2 hétig utaztassák, majd szétberheljék és ki tudja mit csinálnak vele a szervízben:(
Van olyan aki ÖSSZEKARISTOLVA kapta vissza a központi szervízből a 2 hetes telefonját, meg olyat is hallottam , hogy Nokiás eladónak az N8-a nem kapcsolt be és felküldte, majd ELREPEDT HDMI kupakkal és összekaristolva kapta vissza a Nokiás a telefont!!!!! Na ez a nem semmi:(
Megint visszaküldte és akkor cserélték neki az egész burkolatot.. viszont ez neki 4hét N8 kiesésébe került.. na ezt akarom elkerülni!

3/ a T webshopban vásárolt telefonokat bármelyik T-s T-pont szervize (NEM viszonteladói) jogosult és KÖTELESEK is, ha a vásárló ezt kéri CSERÉLNI 3 napon illetve 8 napon belül, és NEM kötelező a webshopba visszaküldeni! Nekem is cseréltek 3 nap mulva egy C3-01-et a Duna Plázai szervízben!!!

[ Szerkesztve ]

(#11934) Declare válasza Ronny3 (#11933) üzenetére


Declare
őstag

Cserélik a hdmi kupakot, hurrá, de mire? Gondolom ugyan arra a ramatyra és akkor azzal jobb lesz? 1 nyitás egy kupak csere? :U

(#11935) Ronny3 válasza Declare (#11934) üzenetére


Ronny3
aktív tag

Remélem, hogy nem ugyanarra a gagyi kupakra cserélik mostmár.. talán legyártottak új szériát..

(#11936) Declare válasza Ronny3 (#11935) üzenetére


Declare
őstag

Ajánlom figyelmedbe oggy71 #11909 es hozzászólását.... Szerinted majd összeállnak a nokiamérnökök és kitalálnak egy új technológiát, hogy a kupak festéke, lakkja ne repedjen el ha picit meghajlik?

(#11937) oggy71 válasza Declare (#11934) üzenetére


oggy71
tag

Igen egy nyitás után az "új" fedélen kb. 2mm repedés keletkezett :(( !!
A második nyitás után pedig továbbrepedt, átlósan, de fedél másik szélét nem érte el.
Detto mint az első!!
A 3.-4. után már változatlan hosszúsága.
Tudjátok mint a versben:"Máma már nem hasad tovább" :D
Tervem a következő: Kicseréltetem a Nokia Care-ben (van kicsi ismeretségem az egyik üzletben), majd mondom a srácnak, ugyammá nyissuk ki párszor, mi történik!
Ha nem jó akkor megint csere!
Egészen addíg, míg be nem telik a garlevél!!
Sajnos ez lesz, (AZ ÖSSZES EL FOG TÖRNI!!) mivel nem szerencsétlen szervíz tehet erről hanem a "nagynevű" hirös gyártó, hogy ilyen trágya anyagból gyártották ezt a fedelet :(( !!

[ Szerkesztve ]

(#11938) Ronny3 válasza Declare (#11936) üzenetére


Ronny3
aktív tag

NA ezzel az a helyzet, hogy az egyik Nokiás ismerősömnek is cserélték a saját N8 HDMI kupakját... és AZ NEM MÁR TÖRIK EL! :DDD

(#11939) Ronny3


Ronny3
aktív tag

NA ezzel az a helyzet, hogy az egyik Nokiás ismerősömnek is cserélték a saját N8 HDMI kupakját... és AZ MÁR NEM TÖRIK EL! :DDD

[ Szerkesztve ]

(#11940) oggy71 válasza Ronny3 (#11939) üzenetére


oggy71
tag

Na hát ezen bexelek!!
Vaan jobb minőségű kupak?
Ennek mi a jelölése :D ?
Vagy úgy megy a gyártás, hogy a hétfői (még nem rázódott be a melós, megminden), meg a pénteki (hhhúú mikor lesz már vége ennek a ki...ott műszaknak) kupak az sz.r?
Már ne haragudjon a világ, de ez KÉSZ RÖHEJ!!
..és vajon egyeseknek mért repedezik (pláne aki használja) a dzsek környéke?
Megmondom a választ: Ott is a f@sza anyaghasználat a ok :(( !!
Az dühít a legjobban, hogy majd egyik reggel arra ébredek, hogy éjszaka kettérepedt a telefon?
Egy gyenge pillanatomban úgy visszakérem a kottát mint a szél!!

[ Szerkesztve ]

(#11941) Ronny3 válasza oggy71 (#11940) üzenetére


Ronny3
aktív tag

Ezek szerint van másik gyártás ami jobb minőség:)

Amúgy két DAnone joghurt gyártás sem egyforma sosem! Egyikben több meggy van másikban kevesebb:) sajnos....

Sok mindentől függhet, hogy melyik kupak törik a lakkos része vagy nem... :(

(#11942) oggy71 válasza Ronny3 (#11941) üzenetére


oggy71
tag

Akkor a következő kupakomban, ajánlom sok legyen a meggy, mert már igencsak fent van bennem ezügyben a pumpa!!

(#11943) peugeotmate válasza Ronny3 (#11933) üzenetére


peugeotmate
őstag

Ez még egész jól is hangzana, csakhogy nincs mindig ez így! A kijelzőmet kétszer sikerült lilásodóra lilásra cserélni, a HDMI kupak ügyét pedig oda-vissza ping pongozta a Nokia Care és a kp.i szerviz. Most megint be van adva a telóm, de már a Nokia üf. szolgálaton is bejelentettem a hibát, ahol közölték, hogy most már fokozott figyelmet kap a telefonom! De akkor eddig mit kapott? És miért kell nekem felhívnom a Nokia Careből (!!!) az ügyfélszolgálatot, hogy történjen is valami? :F Töketlenkedés felsőfokon.

meg

(#11944) Assdak


Assdak
őstag

Beszarok rajtatok, hogy ennyire leakadtok egy ilyen miniatűr hajszálrepedésen, ami a lakkrétegen keletkezik, és alig látszik. És hogy emiatt többször szervizbe járni, hát eszméletlen mire rá nem értek.

(#11945) peugeotmate válasza Assdak (#11944) üzenetére


peugeotmate
őstag

Pont ez az, hogy nem érek rá állandóan, ezért eddig 2-3 hónapos kihagyásokkal járkálok a "haverjaimhoz". De legalább megcsinálnák jóra, de nem. És pont ebből van már elegem! (Én mondjuk alapvetően a kijelző miatt járkálok hozzájuk, már harmadszor, a fedél miatt másodszor.) Elég bosszantó, hogy pont a Nokia csúcstelefonjánál ennyi hibával kell szembesülnöm... (Anno az e52-vel sem volt ennyi problémám, holott arra is rengetegen panaszkodtak, főleg az összeszerelés miatt.)

meg

(#11946) bringasisti válasza Ronny3 (#11941) üzenetére


bringasisti
őstag

Bocsi de az más árkategoria

BENEFON DELTA--------N8

(#11947) Peat76


Peat76
őstag

Ha már ennyit jártok szervizbe,akár egy ilyen kamerát is kérhetnétek az N8-ba..... :DDD http://www.pto.hu/post/1/4388

Sony OLED XR-55A83J + Xbox Series X + PS5 DiscE., Nintendo Switch & Wii U + PS3 FAT 4 db 60GB US, Iphone 14 Pro Max 256GB+AW7 Cellular+Airprods Pro csakis a futás miatt! Csak azért is kiírom, attól még nem vagyok prosztó!

(#11948) hito


hito
nagyúr

Szerintetek a CPU túlhúzásával lehet javítani a videófelvételen? Az a bajom vele, hogy oldal irányú scrollozásnál még a Camera Pro-val 30fps-el is látszik, hogy nem folyamatos. Lehet, hogy ha a 680MHz-et feltornászom 1GHz-re vagy afölé akkor folyamatosabb lesz...

Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.

(#11949) peugeotmate válasza hito (#11948) üzenetére


peugeotmate
őstag

Szvsz nem érdemes túlhúzni a procit. Jóval hamarabb merülve illetve előbb ki is fingana a telefon. Olyan irányú infóm viszont sajnos nincsen, hogy javítana-e. De én a magam részéről az előbb említett okok miatt nem ajánlanám.

meg

(#11950) Assdak válasza hito (#11948) üzenetére


Assdak
őstag

A CameraPro egy iszonyat nagy szutyok, csupán ennyi a baj.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.