Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:34:14

LOGOUT.hu

LG G3 összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37151) KoryHu válasza mokus1 (#37149) üzenetére


KoryHu
aktív tag

Én simán az Lg Support Tool-al raktam fel, frissítéssel, mint már korábban írtam a Google Fotók alkalmazás alap lett ettől a ROM-tól, de letiltható.

Éppen ezért nem szedek le linkekről ROM-ot, még ha Kdz is, csak amit felismer imei alapján.

[ Szerkesztve ]

Nem öreg, csak régebb óta fiatal.

(#37152) mokus1 válasza DJ. Ru$y (#37150) üzenetére


mokus1
addikt

Közel negyvenet roottal le is szedtem a többit azzal sem lehetett. :)

(#37153) DJ. Ru$y válasza mokus1 (#37152) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Azt az OP könyvtárat kell megkeresni, mert LP-n és MM-en is máshova került, ha jól emlékszem. Ez még lehet KK-s leírás, ha azt törlöd, akkor megy minden szemét a levesbe.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#37154) lalja11


lalja11
tag

Most raktam fel a N&N V7.1 G5 ULTIMATE romot, első ránézésre teljesen jó hozza a Fulmics, Limitless szintet, XDA-n elérhető 1 próbát szerintem megérhet másnak is! :)

(#37155) Zolio3 válasza lalja11 (#37154) üzenetére


Zolio3
senior tag

8.0 elérhető.

(#37156) Emberkeman81


Emberkeman81
aktív tag

Hali Mindenkinek!

Egy gyors kérdésem lenne. Mitől lehet az hogy felrakom töltőre a telót és amikor végez utána folyamatosan rinyál hogy fel van töltve. Néha 2-3 percig nem jelez, de van hogy szinte másodpercenként. És ezek felváltva mennek. Felrakom pl este 10-kor és éjfél körül elkezdi teljesen reggelig.

Köszi.

(#37157) Emberkeman81 válasza Emberkeman81 (#37156) üzenetére


Emberkeman81
aktív tag

Ja és V21C-EUR-XX van fenn. Már első héten rootoltam ahogy megvettem. De ez a jelenség 2-3 hónapja van. Rettentő bosszantó. Rom újra telepítés és gyári visszaállítás nem segít.

[ Szerkesztve ]

(#37158) lalja11 válasza Zolio3 (#37155) üzenetére


lalja11
tag

Kösz, felraktam a 8-at és teszt alatt! :R

(#37159) KoryHu válasza Emberkeman81 (#37157) üzenetére


KoryHu
aktív tag

Szerintem akkumulátor hiba. Nem tartja meg a 100%-ot esetleg?

Nem öreg, csak régebb óta fiatal.

(#37160) Zolio3 válasza Emberkeman81 (#37156) üzenetére


Zolio3
senior tag

Ha rootolva van, akkor érdemes feltenni egy custom recoveryt, recoveryből telepíted az xposed keretrendszer, majd ha bebootolt, akkor az xposed apk-t is, és a tweaksboxot. Ott Notification menüpont "Hide full battery notification". Ez persze az alap problémát nem oldja meg, de legalább nem fog zaklatni.

(#37161) Emberkeman81 válasza KoryHu (#37159) üzenetére


Emberkeman81
aktív tag

A merülés teljesen tökéletes.

(#37162) Emberkeman81 válasza Emberkeman81 (#37161) üzenetére


Emberkeman81
aktív tag

Ez jónak tűnik. Köszönöm!

(#37163) Alonso69


Alonso69
senior tag

Sziasztok.
A v30n legújabb Rom-ot lehet Root-olni valahogyan?

Xiaomi 12

(#37164) baboska


baboska
tag

Sziasztok!
Lg G3-am egyik pillanatrol masikra se kep se hang.
Lg szerviz bevizsgalta szerintuk főpanel(gondolom alaplap) csere kell.Naluk 47.000ft
Elotte hetekig tobbszor ujraindult magatol.Kb 2 hete gyari uj aksit kapott, 2-3napig ok volt es utana jott a veg.
Valami otlet, olcsobban javitani....vagy alkatresznek eladni jobban jarnek(ezen kivul makulatlan)
Koszonom elore is!
Udv!

(#37165) Zolio3 válasza Alonso69 (#37163) üzenetére


Zolio3
senior tag

Az összefoglalóban leírtak alapján próbáltad? A Küngrootot is viszonylag gyakran frissítik, valószínűleg megeszi az N jelzésűt is. Az ugyebár egyértelmű, hogy kiírja, hogy kárt tehet a telefonba. Itt nem kell le okézni, hanem a másik feliratra kattintasz, és telepíted mindenképp. Szerintem itt ronthattad el.

[ Szerkesztve ]

(#37166) Zolio3 válasza baboska (#37164) üzenetére


Zolio3
senior tag

Igazából az alternatívákat leírtad, ehhez nem nagyon lehet mit hozzátenni. Vehetsz egy kijelző töröttet, de annak nem tudod az előéletét, és akár az is meghibásodhat egyik napról a másikra. Az új ára kicsit sok, de magára az alaplapra kapsz garanciát. Ebay-ről úgy 15-tel kevesebbért tudnád rendelni, de lehet postaköltség, és azt még be kellene építeni, plusz garantáltan kínai termék.

(#37167) baboska válasza Zolio3 (#37166) üzenetére


baboska
tag

Ertem, koszonom!
Megprobalom valakinel a javitast, vegso esetben alkatresznek adom el.
Udv!

(#37168) SkyLine3000


SkyLine3000
addikt

A Miracast problémámat az FR megoldotta.

(#37169) Alonso69 válasza Zolio3 (#37165) üzenetére


Alonso69
senior tag

Szia. :)
A Kingrootal próbáltam a legújabb- al is,visszaolvasva másnak sem ment,mivel eltelt egy pár nap ,ezért gondoltam,hogy talán most már van rá megoldás .

Xiaomi 12

(#37170) Zolio3 válasza Alonso69 (#37169) üzenetére


Zolio3
senior tag

Sokan ebbe a hibába futnak, hogy csak okézzák az ablakokat. Itt úgy nem jön össze, mikor a figyelmeztetés beugrik. Emlékeim szerint talán részletek, vagy hasonlót ír ki, és innen lehet erőltetni a telepítést. Különben csak úgy csinál, mintha csinálná, de közben 20 % körül kiírja, hogy sikertelen.

(#37171) Fulár


Fulár
senior tag

A Telenoros rémálom folytatódik.Amikor leadtam a telót javításra agonizált a pina,hogy hát"Jajj,nincs kitöltve a garancia jegy". - Mondom az király mert itt vettem nálatok a cuccot és nem is olyan rég.Azt a szart ti nem töltöttétek ki! - Nem gond!Elég lesz ha a számlát be tudom mutatni.Megtettem.Munkalap kitölt,telót elvitték.Alig 1 hét múlva jött az sms.Mehetek érte.Kicsit gyanúsan hamar....Az csak úgy mellékesen jegyzem meg,hogy egy ilyen Telenoros kiruccanás vagy 50 kilométer tömegközlekedés(nincs autóm)és másfél órás várakozás az egyik buszra.Vagy egy alternatív útvonalon 38 kilóméter kerékpározás.Én mivel szeretek túrázgatni ezt szoktam választani.A lényeg az,hogy nincs közel a Telenor.

Jött a hideg zuhany.A telefont visszafordították.Az indoklás az,hogy semmilyen érvényes dokumentum nem lett hozzá csatolva.Van egy kitöltetlen,tök üres garanciajegyem amiben még a telefon Emei száma sincs benne és egy vásárlást igazoló számlám ami szőrén szálán eltűnt a boltban.Sehol sem találják.És fogalmuk sincs róla,hogy mit kellene lépniük.Erősködtek,hogy hagyjam ott a telót nyugodtan és nem lesz gond,majd ők megoldják a helyzetet valahogy,de ezek után inkább elhoztam.Hívtam az ügyfél-szolgálatot de miután elég rossz idegállapotban vagyok a fenti események miatt,negyed óra várakoztatás után kinyomtam.Írásban elküldtem nekik a történteket.
Azon gondolkodom,hogy:
1,A készüléket én magam juttatom el közvetlenül a márkaszervizbe.
2,Elküldöm az esetet a Tékozló Homárnak.(Ez egy elég olvasott fogyasztóvédelmi Blog.
3,Kapcsolatba lépek a fogyasztóvédelmi szervekkel.
Velem ezek a szarháziak nem fognak szórakozni.Ha én így végezném a melómat szerintem már rég kirúgtak volna.

(#37172) DJ. Ru$y válasza Fulár (#37171) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Nem lepődnék meg, ha az a leadásnál (jogos) reklamációd után a kis hölgy szőrén szálán (akár megette) eltüntette azt a papírt... Az a baj, hogy a szerviznek (is) kell vagy kitöltött garancia jegy, vagy pedig számla... Nálad egyik sincs, ha jól értem. :(

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#37173) Fulár válasza DJ. Ru$y (#37172) üzenetére


Fulár
senior tag

Pontosan.Én nem nézegettem a garancia jegyet a telefon dobozában.Csak azt ellenőriztem le,hogy meg e van.A számlát pedig a telefon leadásánál elkérték de a szerizbe már nem juttatták el a készülékkel együtt.A boltban pedig már sehol sem találják a számlát sem.Alapévtóén mókás kis történet.
Szóval semmilyen érvényes dokumentumom nincs amivel igazolhatom a készülék származását.Garanciális mivoltát stb.De mivel már több mint 10 éve előfizetőjük vagyok tuti benne van a rendszerükben minden egyes megmozdulásom,többek között az is,hogy ott náluk vettem ezt a telefont ekkor és ekkor.Van személyim-lakcím kártyám.Előfizetői szerződésem,ügyfélszintű jelszavam.Innentől kezdve én nem értem ezt az egészet.Nem értem,hogy mi a francot csesztek el és,hogy miért!És azt sem,hogy miért nem lehet ezt valahogy megoldani.Addig fog menni ez a rohadt cirkusz amíg lejár a gari....?Tényleg nem értek semmit.Csak dühös vagyok de nagyon.Nem vagyok agresszív ember de átvillant az agyamon,hogy kirántom valamelyiket a pult mögül.
Itt van az előfizetési szerzödésem is amin szintén feketén-fehéren itt van minden igazoló adat.
https://mobilarena.hu/dl/upc/2016-09/15/461979_jh2b5liktdndt8i3_20160915_161100_1.jpg
https://mobilarena.hu/dl/upc/2016-09/15/461979_avmmb6bstii9rz0p_20160915_161202_1.jpg
A szerződésemről nem mellékelek képet mert rajta van a címem tel.számom stb.

(#37174) Goxi


Goxi
tag

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni ezekkel a készülékekkel kapcsolatban. Mi az érzésetek első blikkre? [link] és erről [link]
A gari ez esetben nem szempont. A kérdés az hogy eredeti lehet e. Eléggé alacsony az ár, ami abból is adódhat, hogy utolsó darabok egy régi modellből, ami után már nincsen olyan nagy kereslet (vagy lehet tutál koppintás is).
Köszi a válaszokat előre is.

(#37175) Joccc07 válasza Goxi (#37174) üzenetére


Joccc07
addikt

Lehet, hogy eredeti. De egy biztos. Mindegyik felújított. Tehát használt.

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#37176) Goxi válasza Joccc07 (#37175) üzenetére


Goxi
tag

Köszi a gyors választ. Tényleg, oda van írva, hogy felújított :(((

(#37177) DJ. Ru$y válasza Fulár (#37173) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Megint a vezetőt kellett volna kérned... Nincs jobb megoldás. Visszamész, és kapásból főnök, akár vigyenek az irodájába stb. Ebből máshogy nem lesz megoldás. Nélkülük amúgy sem tudod jelenleg igazolni, hogy ott vetted a készüléket. Sajnos kiszolgáltatott helyzetben van, csak ők tudnak utánanézni a rendszerükben. Írd be esetleg a Telenor topikba, hátha tudnak valami megoldást javasolni.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#37178) Fulár válasza DJ. Ru$y (#37177) üzenetére


Fulár
senior tag

Kösz Főnök!
Rajta leszek az ügyön amint kicsit lehiggadtam.Már annyira ideges voltam,hogy nem tudtam racionálisan gondolkodni mert az elképesztő,hogy egy teljesen közönséges garanciális javíttatás idáig fajuljon egy nemtörődöm idióta barom miatt.

(#37179) Blac1 válasza Fulár (#37178) üzenetére


Blac1
aktív tag

Szia! Lehet hogy hülyeséget írok. Az is lehet hogy már gondoltál rá. Mind két esetbe elnézést.
Az iraton amit kaptál amikor leadtad a telefont nem volt egy olyan rész hogy Csatolt iratok vagy valami hasonló? Ha nincs meg a garancia papír akkor oda szokták írni. Én egy tablettal jártam hasonlóan. Bár nem a telenornál.

(#37183) Fulár válasza Blac1 (#37179) üzenetére


Fulár
senior tag

Nem volt rajta semmi ilyesmi.Csak a telefon típusa.Imei száma.Tőltő-adatkábel.És a hiba leírása.Ezek szerepeltek a munkalapon.Elvették a számlát,hogy azzal együtt küldjék el a készüléket és fogalmam sincs róla,hogy ez miért nem valósult meg.És,hogy hová tűnt a számla.A nem akarom feltételezni,hogy szándékos kicseszésből játszanak ilyesmit a számukra kevésbé szimpatikus ügyfelekkel.......

(#37184) Aryon87 válasza Fulár (#37183) üzenetére


Aryon87
félisten

Azok utan hogy tolem a G5 camplus moduljat akartak lenyulni, nem kizart.. bar abbol lett volna kis haszon, de a te szamladbol...

Huawei Mate50Pro & Huawei Watch GT2 Sport / Honor Magic 5Pro / Huawei P40Pro / Xiaomi 12X // Huawei P8 Lite / LG G4 / Xperia SP

(#37185) Zolio3 válasza Fulár (#37183) üzenetére


Zolio3
senior tag

Ha belépsz a mytelenor alkalmazásba, vagy böngészőn, ott lesz az előfizetésed, és a készülék típusa (IMEI szám, típus, szín). Szóval van nyoma. Először is nyugodj meg, és a webes felületen írd meg a problémád a Telenornak! Ők 30 napon belül kötelesek választ adni, egyébként ez meg is szokott történni. Nekem volt úgy 3-4 ilyen levelezésem a 19 év alatt, és mindig pozitív volt a tapasztalat (ha személyesen, vagy szóban az ügyfélszolgálaton nem is volt az). Nem akarom a Telenort védeni, de egész biztos vagyok benne, hogy meg fogják tudni oldani a számlát, és/vagy garanciajegyet, és a számlát eltűntető hölggyel is el fognak beszélgetni. Emiatt csúszni fog a garanciális ügyintézés, de biztosan meg fog oldódni. Mikor írásban fordulsz hozzájuk, akkor elég megnyugtatóan szoktak intéződni a dolgok, legalábbis nekem igen pozitívak voltak a tapasztalataim.

(#37186) SkyLine3000 válasza Zolio3 (#37185) üzenetére


SkyLine3000
addikt

Én is telenoros vagyok. Szintén 19 éve. Volt már Samsung és Lg telóm is szervizbe rajtuk keresztül és mindig megvolt 1-1,5 hét alatt a javítás. Nekem ilyen téren csak pozitív tapasztalataim vannak. Bár ehhez lehet az is kell picit, h jó ismerős a helyi telenoros. :)

(#37187) Sunyista válasza Fulár (#37171) üzenetére


Sunyista
tag

Szerintem is tuti megvan a telód nyoma náluk, nem kell aggódni. Ez azért nagyon húzós szitu, hasonló helyzetben tuti örjöngenék. Kívánom, hogy mihamarabb rendeződjön!

Néma gyereknek, anyja se látja az erdőt!

(#37188) Fulár


Fulár
senior tag

Köszönöm szépen mindenkinek!Nagyon rendesek vagytok!
Az írásos panaszt megtettem mind a weboldalukon mind pedig a Facebook oldalukon keresztűl.Természetesen nem akarom a munkájukat trógerűl végző néhány embert általánosítanj az egész Telenorral!Csak ez egy több mint kellemetlen szituáció és szeretnék mihamarabb túljutni rajta.

(#37189) Zolio3 válasza Fulár (#37188) üzenetére


Zolio3
senior tag

Ez érthető! Ez most idegesítő helyzet, és húzódik az egész, de meg lesz oldva!

(#37190) Zolio3 válasza SkyLine3000 (#37186) üzenetére


Zolio3
senior tag

Nekem is van, és volt is Telenoros ismerős az üzletben. Mikor gariztatni kellett legutóbb, akkor pont nem dolgozott, de ettől függetlenül tette a hölgy a dolgát, mindent szépen dokumentált, szóval nem volt vele probléma. Általában nekem is két hét alatti időn belül meg volt javítva, mindössze az idén nyári javítás nyúlt kicsit hosszabbra. A lényegen nem változtat: egy hibátlan készüléket kaptam vissza.

(#37191) fahrii


fahrii
őstag

Még az év elején garanciáztattam a készülékem repedt jack dugó miatt.
Most feltűnt, hogy a kijelző elválik a kerettől, minimális nyomásra is már elszíneződik a középső részeken.
Mi a tapasztalatotok vele, megéri próbát tenni egy szervízzel? Januárig garanciás a készülék.

(#37192) DJ. Ru$y válasza fahrii (#37191) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Mi az, hogy megéri vagy sem? Garanciális a készülék, így garanciában cserélniük kell.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#37193) fahrii válasza DJ. Ru$y (#37192) üzenetére


fahrii
őstag

Okés, köszi. Csak rosszul fogalmaztam, erre voltam kíváncsi, hogy cserélik e. :)

(#37194) macii97 válasza DJ. Ru$y (#37192) üzenetére


macii97
senior tag

Nekem is elvált picit, de már nincs garim, szervizben vissza tudják ragasztani? Vagy csak rosszabb lesz? :)

(#37195) DJ. Ru$y válasza macii97 (#37194) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Írtam erről itt.

A sima ragasztás én úgy tudom nem mindig jön össze és garanciát sem vállalnak rá, ha jól tudom, mármint a kis szervizek. Nem véletlen nem ragasztja a központi szerviz sem őket, hanem kompletten cseréli kerettel együtt...

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#37196) macii97 válasza DJ. Ru$y (#37195) üzenetére


macii97
senior tag

Én nemhiszem, hogy rápróbálok,ennyi nem vagyok műszaki :) de ha van valami jó szerviz tipped Pesten akár privátban, megköszönném :)

(#37197) DJ. Ru$y válasza macii97 (#37196) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Mivel nem vagyok pesti, ez bukta.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#37198) macii97 válasza DJ. Ru$y (#37197) üzenetére


macii97
senior tag

Akkor nyilvános a kérdés!! :D azért köszi!!

(#37199) drzsoo1


drzsoo1
aktív tag

Elnézést ha már volt téma : a készülék teljes töltöttség esetén 15 mp-enként jelez hogy húzzam le a töltőről. Rezgéssel ia jelzi. Roppant idegesítő, ráadásul-mivel éjjel töltöm-fel is ébredek rá. Ha lehúzom, reggelre elkezd merülni. Ki lehet ezt valahogy kapcsolni?

Csak Motorola, 29 éve: Int. 2000(1995)-MicroTac 7200-Flare-d460-cd930-Timeport T250-T720i-MPX200-Q9h-Milestone-Milestone2-Atrix-Moto G 4G-MotoZ Play-MotoZ2Force&Motorola Thinkphone

(#37200) Meggyi001 válasza drzsoo1 (#37199) üzenetére

Gravitybox.

https://gamergep.hu/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.