Csak úgy leírom:
Meglehetősen elégedett voltam ma a htc szervizével. Beadtam a Vodafone-hoz garanciális javításra másfél éves, némileg karcos és ütődött szenzációs készülékem, mondván megjelent néhány porszem a kijelző GG üveglapja és az lcd panel közt. (Feleségem azt mondta háklis vagyok, ő nem lát ott semmit... ) Megjegyzésként még beírtam, hogy rendeltetésszerű használat mellett megkopott a micro usb bemenet környéke a hátlap oldalán.
Erre alig 9 nap elteltével ma visszakerült kezembe kedvencem. A cserekészülék húawejjjj már nagyon tépte az idegrendszerem. Láss csodát: karcmentes vadiúj előlappal és hátlappal. Ez igen. Azonnal nyugtáztam, hogy a következő okos vasam is tajvani quietly brilliant lesz.
Örömöm az első bejövő hívásig tartott, amikor utcákat átszelő halló ittvagyozásom után azzal szembesültem, hogy nem jó a mikrofon. Hallok, de engem senki. Fck!!!! Mehet vissza Vodkába és onnan istensetudja, hogy miféle htc zervizhez...
De nem kesergek, mert ha a htc szokásához híven kicseréli az alaplapot a mikrofonhiba miatt, teljesen new telefont nyomtak a kezembe másfél év után. Így már nem is olyan rossz ez a support. :-)) ájmhepi