Új hozzászólás Aktív témák

  • ffodi

    veterán

    Sziasztok!

    A következőkben olvashatjátok az én ONE sztorimat röviden:

    Történt, hogy lejárt a hűségem, és hirtelen felindulásból vettem egy ONE-t tegnap a T-nél. Mikor kézhez vettem az üzletben a telefont, nem akart bekapcsolni, az eladó megpróbálta tölteni, de nem lehetett. Azt javasolta vigyem haza, aztán majd otthon töltöm és jó lesz. Mondom a-a úgy nem megyek haza (főleg mert zárás előtt ~ 30 perccel értem oda), hogy nem látom, hogy működik (mindezt kiegészítettem egy kis akkumulátor alapismerettel :D ) Adott egy másikat, az jónak tűnt, hazahoztam.Itthon áttanulmányoztam, és találtam két "nagy" pixelhibát a kijelző közepén. Ma visszavittem, és a szervizes kolléga nagyon készséges és korrekt volt, amin először meg is lepődtem. Azt mondta, ez tényleg nagy gond egy ilyen készüléknél, és természetesen cseréli azonnal, ha van raktáron. Szerencsére volt, ki is hozta. Mondtam, hogy kipróbálnám, mielőtt elviszem. Marketre fel, pixel teszt letölt, illetve közben közelségérzékelő letesztel. Elindult a program, és bizony volt egy pixelhiba, a kijelző alsó harmadában, illetve a SIM "tálcánál" kicsit karcos volt a burkolat. Mondtam neki, hogy ez sem felel meg. Azt mondta semmi gond, van még, hoz másikat. Hozott egy másikat, azt is leteszteltem és hibátlannak tűnt. Hazahoztam, egyelőre tesztelem, és minden rendben. Konklúzió: 3 telefon közül egy volt jó, ami azért elég rossz arány. :U Mindenesetre ez most jónak tűnik, remélem kiszolgál jó ideig. A T szervíznek pedig egy nagy pirospont a korrekt hozzáállásért!

    Mindhárom FA35DW volt egyébként - Black. :)

Új hozzászólás Aktív témák