Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27692) radio11 válasza opr (#27688) üzenetére


radio11
tag

Ilyen helyzetre (mármint amikor szívat a szolgáltató és neked van igazad) van két, többször is kipróbált módszerem:
1. Levelet írok a cég vezetőjének. Mármint a legfőbb vezérnek, mellesleg csatolom az alsóbb érintett vezetőket (pl. ügyfélforgalmi igazgató vagy hasonló) és az ügyfélszolgálatot is. Legtöbb esetben percekkel később javulást tapasztalok (Vodafone, UPC, helyi vízmű meg még egypár online shop tanusíthatja, illetve egzotikumként a máltai közlekedési vállalat és a portugál nemzeti légitársaság is bekerült ebbe az illusztris, bár szégyenteljes körbe). A titka, hogy megfelelő stílusban kell csinálni, gorombáskodással semmire sem megy az ember. Mindenképpen jelezni kell, hogy az ember jogi útra készül terelni a problémát (pl. fogyasztóvédelem)
2. Sajtót értesítem (vagyis eddig elegendő volt belengetni fenyegetésként), érdekes, hogy erre is érzékenyek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.