Annyira már ismernek, hogy egy elhúzódó telefonhívás során az egy mondatra jutó káromkodások aránya szigorúan monoton nő, úgyhogy nem szokták sokáig húzni a hívást. Egyébként felénk nagy baj sosem volt a szoftverrel. Amennyire értettem a dolgot bizonyos időközönként, vagy verziófrissítésenként kap az ügyfél egy új azonosítót, vagy a régit kell újra betölteni és ezzel szokott gond lenni.
Még azt is értem, hogy miért nem szeretik ők hívni a hivatalos supportot. Félnek, hogy nem tudnak elég szakszerűen fogalmazni, de gondolom a helyi support már ismeri a letölt/betölt/kitölt... kifejezések összes konyhanyelvi megfelelőjét.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Kisgépkezelő
senior tag
Témaindító írás:
bejegyzés Ingyen kellene, de tegnapra