Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#190) Kisgépkezelő válasza hcl (#185) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Annyira már ismernek, hogy egy elhúzódó telefonhívás során az egy mondatra jutó káromkodások aránya szigorúan monoton nő, úgyhogy nem szokták sokáig húzni a hívást. Egyébként felénk nagy baj sosem volt a szoftverrel. Amennyire értettem a dolgot bizonyos időközönként, vagy verziófrissítésenként kap az ügyfél egy új azonosítót, vagy a régit kell újra betölteni és ezzel szokott gond lenni.
Még azt is értem, hogy miért nem szeretik ők hívni a hivatalos supportot. Félnek, hogy nem tudnak elég szakszerűen fogalmazni, de gondolom a helyi support már ismeri a letölt/betölt/kitölt... kifejezések összes konyhanyelvi megfelelőjét. :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.