minden autót tesztpadon fogyasztás alapján és kibocsátás alapján kellene műszakinként besorolni ... és akár adóztatni is... tényleg röhelyes, hogy 5000-es diesel plugin jobb besorolású egy 1000-es benzinesnél... ahogy az is, hogy egy szarrá hajtott gyárkémény euro 4-5-ös autót (ráadásul kiherélt részecskeszűrővel - ha egyáltalán volt benne) nem kapcsolnak le azonnal az utakon és vonják be a forgalmiját.
És abban is igazad van, hogy fogyasztás és kibocsátás alapján kellene adóztatni / szankionálni az autó gyárakat. De az idióta szabályozás (8th fórumtársnak ebben igazat adok) és az emberi hülyeség pont az az autó kategóriát húzza le ami kisebb fogyasztással tudna közlekedni... Mert mire minden elektronikai cuccot belerakunk (mild és egyéb hibrid), hogy megfeleljen addigra drága lesz...
#837 8th: a gázt az én is sajnálom, hogy nem terjedt el jobban, mert Skodából még mi is nézelődtünk gáz-benzin üzemű autót annó, de akkor nem vettünk később meg már nem voltak.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Rolly
veterán