Hello
Sajna úgy tűnik hogy a Gamigo-nál is csak marketingesek ülnek a piramis csúcsán. Simán el tudom képzelni ahogy egy értekezletükön felcsapnak egy marketinges tankönyvet a fősulis éveikből és körbe adják annál a résznél kinyitva hogy: "a vevők érdeklődését termékfrissítéssel, újdonságokkal, a termék külcsínét érintő változtatásokkal lehet fentartani blabla..." Hát a könyv is aztat írja, látjátok, így kell csinálni. Újdonságot mindenki szereti, felmérésekkel nem tökölünk....
Mikor a Heat Online elindult vigyorogtam egyet hogy höhö, állat, lett egy hatalmas béta teszter csapata a Level-reseknek. És hogy ezt a helyzetet okosan kihasználják oly módon, hogy ami ott nem jött be a játékosoknak -sőt el is riasztotta őket - azt nem hozzák ide.
Hát nem, sajna hűlyébbek mint gondoltam, vagy van valami amiről nem tudok.
Lehet hogy a Level-r a cégen belül az aranytojást tojó tyúk, és mindenre rábólintanak amit Invictus eléjük tol, izé a szerverre feltol. Ellene szólni meg nem mernek. Nem számít hogy szerencsétlen tyúk már szögletes, meg egyre kisebb tojásokat nyom ki - ha egyszer még mindig veszik a Holdról most érkezett német gyerekek, akik még nem láttak aranytojást.
Áh, na mindegy, igazuk van, én is maradok hogy megnézzem mit hoznak össze.
Arra akartam csak válaszolni hogy a 9.1-es szintű Nissan R35 GTR - egy olyan jó játékos kezében (octoracor, CrazyCar) aki ismeri és tuti hogy agyontesztelte - megszenved egy 7.3 as Panamával. Wanganon kívül persze. A Morellosok, meg M3 GTR-esek meg úgy tekintenek egy R35-re mint ahogy ti egy normál cl4-es kocsiból a Draco Hemire: funcarként.
Az R35-ön sajnos szinte egy az egyben az az összkerék fizika érződik, ami az Imprezát jellemzi. Csak sajnos szegény R35 más ligában játszik, és amig az imprezánál (meg evo, meg spiedoF, meg r33) még élmény hogy a kocsi ritkán halad arra, amerre az orra mutat, meg sodródik, az r35-nél ez a viselkedés 200 km/h felett nem éppen előny a hozzá képest sínautó Morello meg Panama ellen.
Kétkerék-hajtásra balanszolva sem járunk jobban, a kocsi viselkedését nem változtatja meg, csak tapadás veszik el. Lehet hogy az optikai tuning hiánya miatt ilyen. Én kétlem. Amit az optikai tuning egy kocsi kezelhetőségéhez hozzáad, az elenyésző a 4-5 szintes normál tuninghoz képest.
Az hogy a wanganon full speeditemmel az alagútban ott hagynak midenkit, az meg csak a ritka hosszú 6-os fokozat miatt van, a leghosszabb váltóáttét balance meleltt.
(Azért megdícsérném a fejlesztőket hogy Wanganon, itemek nélküli versenyen a leghosszabbnál eggyel rövidebb váltóbalance-szal ugyanott van a kocsi ahol a M3 meg a Morello. Csak az egyszerű gp milliomos berakja a leghosszabb váltóáttétet ugye, azzal meg nem gyorsul úgy mint a másik kettő, és speeditem nélküli szobában el sem tudja képzelni az életét a kocsival.)
most nézem a VW Nardot laszlohu linkje alatt...
hát ... ahogy elnézem az is összkerekes lesz. Ne legyen igazam, de szerintem rárakják az EVO handling-jét, feljebb húzott gyorsulással és végsebbességgel aztán juhé megvan az új Evo-Impreza páros a 9-es classban
Üdv mindenkinek