Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
Érdekes, hogy amíg router mögött voltam, más IP-m volt, az amit tegnap beírtam a topikba. Most nem vagyok router mögött, megint a tegnapelőtti ip-m van.
Frissítettem a segédletet, ma próbáltam sok infót szerezni a diffiről de annyira nem értem már... próbáltam a különböző vélemények, leírások között összefüggést találni. Úgyhogy írtam a diffiről, de ma csináltam teszt köröket különböző beállításokkal, az ott szerzett tapasztalatokat még nem egyeztettem a leírásommal... Ha valami nem tiszta vagy fos, szóljatok... még 1-2 helyen kiegészítettem az írást. history.txt is van
JColee azt mondta h ha alulkormányzottnak érzi a kocsit bejáratnál, akkor növeli a coastot... pedig ez most biztos, hogy kisebb coasttal lesz túlkormányzottabb, sőt 0 coast-tal már össze is fossa magát az autó, nem szabad vele élesen kanyarodni. Arra is emlékszem, h Kanadában LaCeeN alacsony, kb 10%-os diffi beállításokat használt pont azért, hogy túlkormányzottabb legyen az autó (alacsony szárnyakra volt szükség nagy végsebességhez, de voltak kanyarok is azért, így érte el h jobban kanyarodjon az autó).[ Szerkesztve ]
-
vizza
csendes tag
Jo de en az ilyenekben nem bizom meg Asszem ez ertheto...Valami oldalra gondoltam ahol lehet rendelni es nincs nagyon dragasag
-
proof88
addikt
akinek nem 1 napos újonc regje van, hanem már jó ideje regelve van, és akár még piros pontjai is vannak, fekete meg nincs, abban már lehet bízni azért ... Momo-t ne vegyél, Formula Force Ex meg Driving Force Pro vagy GT jöhetnek használtan is, előnyös ha van garancia, de ha nincs az sem baj, csak legyen hibátlan állapotban (persze ha nem tudod kipróbálni helyben, akkor csak az eladó szavának hihetsz, de mint mondtam, a megbízható embereknek azért van már piros pontjuk is a korábbi üzleteik miatt).
amúgy a néhány napos újonc regek sem feltétlenül átvágások, mivel sokan azért regelnek ide, hogy ingyenesen feladhassanak aprót. de ott azért nem tudod visszakeresni az eladó előéletét a linkelt oldalon ...
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
ok csak nem akarom, hogy szegény gyerek megveszi használtan a momo-t, 2 hét múlva meghibásodik a gázpedál és nem tudja megjavítani, gari meg már nincs rajta, szóval nem akarom, hogy rosszul járjon. Mondjuk ha van rajta gari, akkor jobb, de akkor is imádkoznia kell, hogy garin belül romoljon el. Most az egy más kérdés, hogy egy érett férfiember megcsinálja magának az elromlott cuccot, még leírást is talál hozzá a neten, de attól tartok vizza még nem tartozik az érett férfi kategóriába.
-
-
Szabesz
őstag
"Server #27 is under the DDOS attack (IP Nullrouted)
We have just received a HUGE (over 3GB/s incoming traffic) DDoS attack targeting the Server #27. Our CISCO guard firewall was unable to handle such attack, so one of the server IP address - 216.108.235.203 was disabled (all the rest websites on this server are working fine).If your website is using this IP (due to unique IP rotation system only 3% websites are using this IP) it will be unavailable for the next 6 hours. As soon attack will subside, this IP address will be enabled and your website will start working again. We thank you for your patience and understanding."
A mienk azt használta. Szupi
¯\_(ツ)_/¯
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #10309 üzenetére
nekem most a kezdőlap bejött, csak lassan.
Egyébként f*szért kell állandóan betenni a másiknak. Ahelyett, hogy a kis pöcs, aki zombi hálózatot csinál, a szomszéd lányt kezdte volna dugványozni ... de tuti mindig csak otthon a gépe előtt hokizik, és ha összefutnak a csajjal az utcán, szégyelli nyomorult kis életét. Fogalma sincs róla, milyen a friss, üde p**** íze, milyen lehet betenni, na jó hagyom a francba... -
proof88
addikt
na mi van, ennyire egyértelmű mindenkinek a diffi, vagy csak csöndben röhögtök rajtam, hogy én ennyire nem értek hozzá és hülyeségeket írtam
szerk.: ok tudom hogy van aki vizsgázik, meg van aki dolgozik, de 22-en vagyunk a rohadt életbe!
a 0%-os videón látszik, hogy annyi nyomatékot kap a jobban tapadó oldal, hogy ne pörögjön ki a kerék, nyilván a füves oldal kipörög mert nem tapad. mondjuk nem vágom, ez a diffi elosztja a nyomatékot, vagy egyenlő részben, vagy amennyivel többet kap az egyik oldal, annyival kevesebbet a másik ... 100%-on ugyanannyit kap mindkettő ... 0%-on a videón a jobb oldali kerék kevesebbet kap, hogy ne pörögjön ki, de a bal oldali ezek szerint többet kap? Nem úgy lenne logikus, hogy a jobb oldali kapna többet, a bal oldali kevesebbet? Arról volt szó, hogy a nagyobb tapadású kerék kap többet... de akkor miért nem pörög ki a jobb oldali kerék??? Lehet nem tudja kipörgetni a motor, mert a füves kerékre megy át az összes maradék... olvastam valahol, hogy elvesztegeti az erejét a motor ilyenkor ... akkor ez ezt jelenti? NEM ÉRTEM !!![ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz proof88 #10311 üzenetére
pontosabban a diffin belül működik úgy a nyomaték-elosztás 0%-nál, hogy az ellenállóbb kereket nem tudja kipörgetni sehogy sem, ezért pörgeti ki a kevésbé ellenállóbb kereket... vagy nem így van? Ha ezt át akarom fordítani egy kanyarra, ahol a jobban ellenállóbb kerék a külső kerék, hiszen az kap nagyobb súlyt, akkor az fog tapadni, a belső kerék meg csak simán kipörög... ezért is lesz túlkormányzottabb, mert a külső kerék tolja a kocsit, a belső meg nem tapad, tehát a kanyar belseje felé fog fordulni a kocsi. Ez így sztetek jó gondolatmenet?
De JColee azt mondta h magas coast-tal lesz több túlkormányzottság bejáraton. Pedig én is bejáratról beszéltem előbb. a magas coast elvileg a rövidebb és stabilabb féktávot biztosítja. kanyarnál igaz, hogy a belső kerék kicsit csúszik ott is, hiszen közel azonos nyomatékot kap, vagy ugyanannyit, mint a külső, de mivel mindkettő előre tolja a kocsit, ezért lesz alulkormányzottabb, mert az ív külseje felé nyomja a kocsit... ugyanez van powernél is, csak ott gázadásra. és powernél is az alacsony érték a túlkormányzottabb. mert ott is a kijáratnál a kevésbé ellenálló kerék fog kipörögni, azaz a belső kerék, a külső tapadni fog, de összességében ott is fogni kell a kocsit, hogy kijáratnál se akarjon tovább fordulni.szerk.: mondjuk nulla tc-vel teszteltem, arra még kíváncsi lennék, hogy mik a tapasztalatok majd magas tc-vel.
szerk.: szerencsére a tegnapi teszt köröknek megvannak a telemetriái, majd ma azokba is belenézek...
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
van ez a mondás, miszerint a diffivel sosem a túlkormányzottság és az alulkormányzottság között döntesz, hanem hogy mikor és mennyi túlkormányzottságot akarsz. A túlkormányzottság csökkenése az alulkormányzottság érzete felé viszi az autót, de valójában a diffivel mindenképp túlkormányzott lesz a kocsi, a kérdés, hogy mikor és mekkora mértékben ...
talán pont most értem ezt meg. magas értékekkel nagyon minimálisan lesz túlkormányzott, hiszen olyankor inkább alulkormányzottnak érezzük, de akkor is túlkormányzott kicsit, hiszen az ívbelső kerekek több nyomatékot kapnak, mint kéne, azaz valamennyire csúszni fognak akkor is ... de összességében alulkormányzottabb érzésre, hiszen az ív külseje felé tendál a kocsi. Az értékek csökkentésével nem az alulkormányzottságon csökkentünk, hanem a túlkormányzottságot növeljük. Azt a túlkormányzottságot, ami eddig is megvolt. Csak most még kevésbé fognak tapadni a belső kerekek, ezért lesz instabilabb a kocsi háta.meg ugye azt is olvastam, hogy ezzel a diffivel sosincs az, hogy egy kerék nem kap nyomatékot, valamennyit mindig kap mindkét kerék... a gondolatmenetem ennek megfelel, mert magas értékeknél közel azonos nyomatékot kap mindkettő kanyarban, csökkentve az értékeket pedig a belső kerék kap több nyomatékot, a külső kevesebbet. De 0%-nál is mindkét kerék kap nyomatékot. mondjuk ezt megint nem vágom, ellentétben áll a doksiban írt mondataim egy részének ...
[ Szerkesztve ]
-
LaCeeN
tag
Nekem olyan elképzelésem van hogy egy jobbra kanyarnál pl. a jobb oldali kerekek nem forognak annyira és a diffivel megtudod határozni hogy mekkora fordulatszám különbség legyen a bal és jobb oldali kerekek között. Ha nagy a differencia (magason van a diffi) akkor stabilabb lesz az autó de lassabban kanyarodol mert a kerék lassabban forog. Ha alacsony a differenciál mű és nem avatkozik közbe akkor gyorsabban fordulsz csak könnyebb megcsúszni. Mekkora hülyeséget írtam most?
-
LaCeeN
tag
válasz JColee #10318 üzenetére
Persze a zárást kell. De ha túl magasan zár (jobbra kanyar még mindig ) akkor lehet annyira lecsökken a jobb oldali kerekek fordulata hogy lassabban kanyarodol de stabilan. Pl. forog a bal 1000-et a jobb 600-at mert a diffi nyitva van de lehet bevehetnéd mondjuk 1000/800-al is mert a diffi már zárt de az autó már nem lesz olyan stabil.
-
proof88
addikt
válasz JColee #10315 üzenetére
ugyanúgy van, mint fsone-ban... fentről lefelé a sorrend:
- pump (pumpa)
- power (erő)
- coast (coast)
- preload (előfeszítés)magyar mod lehet magyar, nem ?
szerk.: a doksimra is reagáljatok, mert tegnap abba írtam a dolgokat a diffiről, ma meg csak folytattam az elmélkedést a topikban.
olyan vicces, külföldi fórumon mondta egy ember, hogy milyen sokan tudják, mire való a diffi, de amikor a működését kéne elmagyarázni, akkor már gond van, pedig egy motor vagy váltó működését jobban elmondják az emberek, ehh ...itt olyan ember magyaráz, aki maga is modot készített
link1 - csak néhány hsz van, nézzétek meg
I'd say lower % means more wheelspin, but not necessarily more oversteer. Theoretically, it'll mean the least loaded wheel just spins senselessly. - kicsi %-nál a kevésbé terhelt kerék terheletlenül forog, ezt mondja? Nem egyértelmű nekem, mi az hogy "spins senselessly"...itt is
Why it's good to lock the differential in racing cars??
I was talking to a race driver and he told me if you have fully open (100%) diff the car will slide everywere...so it's good to lock it or little open it (25%)tisztázzunk néhány dolgot... most mit jelent, hogy zárás?
100%-on kap egyenlő nyomatékot mind2 kerék, ugye? Tehát olyan, mintha nem is lenne diffi, hanem 1 azonos tengelyen lennének? ehhez képest miért ekkor van a legnagyobb különbség köztük? Nem vágom. azt mondja, hogy 100% a teljesen nyitott, akkor 0% a zárt?[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz proof88 #10320 üzenetére
Because if you have a LSD (limited slip diff) both wheels will always have some power delivered. - mindig kap vmennyi nyomatékot mind2 kerék... ehhez képest előző hsz-ben volt egy idézet, hogy 0%-nál terheletlenül forog a kevésbé ellenálló (belső) kerék, ez nekem azt jelenti, hogy nem kap nyomatékot ... vazze most melyik igaz? Elvileg mindig kell kapnia, max sokkal kevesebbet, mint a másik....
Nem tom, ki mond igazat, ki nem.
[ Szerkesztve ]
-
LaCeeN
tag
válasz proof88 #10320 üzenetére
Szerintem 0%-nál van a teljesen zárt állapot. Számomra úgy jött le ha a pumpát lehúzom akkor "nincs" differenciálmű. Nem tudom hogy a nyomatékok hogy változnak úgy tűnik logikusnak nekem hogy amerre kanyarodol azon az oldalon csökken a nyomaték, a túl oldalt meg vagy megmarad ugyanannyi vagy nő. Ha meg teljesen nyitva a diffi akkor pontosan az lesz amit ír a srác is hogy csúszkálni/kacsázni fogsz az egyenesben mert sose lesz a 2 oldalt egyenlő a fordulat és valamerre elhúz majd.
[ Szerkesztve ]
-
LaCeeN
tag
lol
-
JColee
őstag
rohadt rft már sokadszorra fagy ki
-
JColee
őstag
válasz proof88 #10328 üzenetére
megyek a kocsival, váltogatok vissza, egyszer csak beállt a kép
máskor meg a boxban nézegetem a beállításokat, és ugyanőgy, beáll, nem tudok semmit csinálni -> windowsba ctrl-alt-delel kimegyek, és az fogad, hogy leálltalig bírok már faragni az időmből, csak tologatom a századokat
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Visszatérve a diffi témához ... túl sokat nem tudtam megállapítani a telemetria alapján, de azért 1-2 dolgot igen... a gumikopás, hőmérséklet tisztán látszik, mennyiben változik a diffi állítgatásával. 3 beállítás gumi kopását hasonlítom össze 3 kör alapján:
Bal első gumi:
diffi beállítás | 1. kör | 2. kör | 3. kör
====================================
25-15-27-3 | 94% | 89% | 84%
80-80-80-3 | 94% | 89% | 85%
100-100-100-3 | 94% | 90% | 86%
A bal első kicsit mintha kevésbé kopott volna, de ez mérési hibahatáron belül is lehet... kigyorsításra alulkormányzottabb az autó, talán az óvatosabb gázadás, gyorsítás miatt kopik minimálisan kevésbé ilyenkor a bal első.Jobb első gumi:
diffi beállítás | 1. kör | 2. kör | 3. kör
====================================
25-15-27-3 | 96% | 93% | 91%
80-80-80-3 | 96% | 93% | 91%
100-100-100-3 | 96% | 94% | 91%
Ez kb hibahatáron belül van.Most jön az érdekesebb rész, mi történik hátul.
Bal hátsó gumi:
diffi beállítás | 1. kör | 2. kör | 3. kör
====================================
25-15-27-3 | 94% | 90% | 86%
80-80-80-3 | 94% | 90% | 86%
100-100-100-3 | 94% | 91% | 87%
Hmm ... a bal hátsó állapotát kb nem befolyásolták a beállítások.Jobb hátsó gumi:
diffi beállítás | 1. kör | 2. kör | 3. kör
====================================
25-15-27-3 | 95% | 92% | 88%
80-80-80-3 | 95% | 92% | 88%
100-100-100-3 | 95% | 92% | 88%Végeredményben alig volt különbség kopásban.
Hőmérséklet?
Bal első (°C)
25-15-27-3 | 98,8 | 104,1 | 105,4
80-80-80-3 | 97,8 | 102,2 | 103,3
100-100-100-3 | 97,5 | 100,0 | 101,9
Jobb első (°C)
25-15-27-3 | 84,78 | 86,57 | 87,50
80-80-80-3 | 84,30 | 86,14 | 87,29
100-100-100-3 | 84,1 | 85,66 | 86,99
Bal hátsó (°C)
25-15-27-3 | 101,9 | 106,4 | 108,7
80-80-80-3 | 102,4 | 104,8 | 107,1
100-100-100-3 | 100,7 | 104,4 | 106,0
Jobb hátsó (°C)
25-15-27-3 | 94,77 | 97,7 | 99,2
80-80-80-3 | 94,81 | 96,68 | 98,9
100-100-100-3 | 95,12 | 97,4 | 100,5Végeredményben nem voltak túl érdekes dolgok.
Viszont mutatnék egy képet. A grafikonon a hátsó kerekek közti sebességkülönbséget láthatjuk. A pozitív értékek bal kanyart és/vagy "Diff Lock Leakage jobb > bal"-t jelentenek, amit perszen mt tudok magyarra fordítani . A lila vagy magenta szín az a 25-15-27-3, a zöld a 80-80-80-3, a sárga pedig a 100-100-100-3. Ráadásul színenként 3 kör, hogy tuti biztos legyen az eredmény. Én azt a következtetést vonom le a képről, hogy minél magasabb értékeket állítunk be a diffinek, annál kisebb lesz sebesség különbség a hátsó kerekek között.
[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
válasz Iron Funeral #10317 üzenetére
Az F15 nekem csak élvezkedés, igazából MIG29-el kezdtem. Aztán átültem az F15-be mert jobban tetszett a gép kívülről. De amikor megláttam a műszerfalat meg a hülye amcsi mértékegységeket akkor azt mondtam, hogy anyátok Mentem is vissza a jó öreg ruszki gépbe. Most viszont már jobban tetszik a fejlettebb technika, bár még nem tanultam meg kezelni is. A fő profil a Kamov KA-50, sokkal jobban ki van dolgozva maga a modell, a cockpitben minden működik, kapcsolók garmada. Szal tiszta élvezet, főleg ha kihagyok valami kapcsolót startnál be sem indul
-
Iron Funeral
őstag
-
nagyúr
mi van a honlappal?
nem müxikAz Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
nagyúr
válasz JColee #10338 üzenetére
köszi
hihetetlen,hogy milyen sürün előfordul vmi gikszer.
igazából nem is tudom hány honlapnál fordult elő ilyen amit rendszeresen látogatok.
de a "miénket" mindig éri vmi.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
macy
addikt
válasz Iron Funeral #10335 üzenetére
Nem, ez egy különálló játék, csak a KA-50 repülhető benne: [link]
Viszont a patch óta együtt tudunk repülni az FC2-esekkel. -
nagyúr
válasz Szabesz #10340 üzenetére
sokszor fel nem fogható számomra hogyan élnek meg ezen a nehéz piacon ezek a szolgáltatók akik ezt a "minőséget" nyujtják. mindig b@szik vmi...
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
nagyúr
válasz Szabesz #10345 üzenetére
most nem ugrik be melyik csapatnál versenyez,de ismerős a neve
akár igy akár ugy,akkor is baxák meg.
bosszantó amikor vmit meg akarsz nézni és nem tudod.
aztán egyre jobban szeretnéd megnézni és még bosszantóbb hogy nem tudod.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
JColee
őstag
3as lettem fizikából
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Imperium Ryzen 5 Phoenix 8000 PC Ryzen 5-8600G, A620TUF, 16GB DDR5 RAM, 1TB SSD
- Garanciális be quiet! Silent Loop 2 360mm (BW012) ( Light Wings ventikkel )
- IPad Mini 4 - 128 GB - Cellular + Wifi (+ TOK + FÓLIA)
- ÚJ Lenovo Legion 5 16IRX9 - 16" WQXGA 2k 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB - RTX 4060 - 3év garancia
- 1 TB Samsung M.2 2280, NVMe, PCIe, Gen4X4, SSD /számlával / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs