Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz JColee #10315 üzenetére

    ugyanúgy van, mint fsone-ban... fentről lefelé a sorrend:
    - pump (pumpa)
    - power (erő)
    - coast (coast)
    - preload (előfeszítés)

    magyar mod lehet magyar, nem ? :D

    szerk.: a doksimra is reagáljatok, mert tegnap abba írtam a dolgokat a diffiről, ma meg csak folytattam az elmélkedést a topikban. :)
    olyan vicces, külföldi fórumon mondta egy ember, hogy milyen sokan tudják, mire való a diffi, de amikor a működését kéne elmagyarázni, akkor már gond van, pedig egy motor vagy váltó működését jobban elmondják az emberek, ehh ...

    itt olyan ember magyaráz, aki maga is modot készített

    link1 - csak néhány hsz van, nézzétek meg
    I'd say lower % means more wheelspin, but not necessarily more oversteer. Theoretically, it'll mean the least loaded wheel just spins senselessly. - kicsi %-nál a kevésbé terhelt kerék terheletlenül forog, ezt mondja? Nem egyértelmű nekem, mi az hogy "spins senselessly"...

    itt is néhány hsz

    itt is
    Why it's good to lock the differential in racing cars??
    I was talking to a race driver and he told me if you have fully open (100%) diff the car will slide everywere...so it's good to lock it or little open it (25%)

    tisztázzunk néhány dolgot... most mit jelent, hogy zárás?
    100%-on kap egyenlő nyomatékot mind2 kerék, ugye? Tehát olyan, mintha nem is lenne diffi, hanem 1 azonos tengelyen lennének? ehhez képest miért ekkor van a legnagyobb különbség köztük? Nem vágom. azt mondja, hogy 100% a teljesen nyitott, akkor 0% a zárt?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés