Aktív témák
-
deadguy
aktív tag
Láma vagyok, ha nem mondtam volna, csak azért választottam ezt a fórum ''motort'', mert mindenhonnan azt hallottam, hogy ez szép, ez jó, ez könnyű. Oké, itt nyilván nem rám gondoltak, mint user-re, de hát ez van... szóval mit is kell benne átírnom mire, ja és mivel nyissam meg.. előre is köcce, ha kérhetem részletesen és szájbarágósan, nagyon laikus vagyok a témában. Thx.
-
deadguy
aktív tag
Hali! Feltelepitettem fw-re a fórumot, átneveztem az index.php-t forum.php-re (ld:#39), de bejelentkezésnél meg az index.php-t hiányolja...... akkor most mit kell csinálni? Thx.
Érdekes mód ha törlöm a szerverről az index.php-t akkor a legközelebbi lapmegnyitásnál bejelentkezik magától, viszont kijelentkezésnél kéri az indx.php-t, és fórum adminra klikkelve meg a login.php-t kéri, pedig fennt van.. valaki irja már le mi a ***** kell csinálni pls.
[Szerkesztve] -
CuKoR
senior tag
Egyszerüen bármit csinálok phpbb ben ... az idő nem pontos... sőt... össze vissza jár... van ötlet h miért ?
-
-
nyesteb
tag
Sziasztok.
Van rá mód, hogy a korábban egy másik fórumban reggelt tagok acc.-át áttegyem PHPBB-re?
E107 volt korábban, és ezt kiváltóan írtunk egy új oldalt, melyhez a phpbb-t szeretném használni fórumként.
Ötlet? -
Sil
senior tag
Feldobtam gyorsan tesztnek egy fórumot, de nálam minden további nélkül működik a módosítás. Szerintem ellenőrizd, hogy biztosan 100%-ig jó helyen módosítottad-e a fájlt, és nem írtál-e el valamit (mondjuk először én is elrontottam, egy zárójel benne maradt, aminek nem kellett volna).
-
CuKoR
senior tag
Egy megnyitott topic címét hogyan lehet módosítani ?
-
peltar
tag
Nem szeretnék türelmetlennek tűnni, de jólesne a válasz, miért is nem működik az a kódrészlet.
-
CuKoR
senior tag
a telepítés befejezésénél ezt írja ki
message_die() was called multiple times. This isn't supposed to happen. Was message_die() used in page_tail.php?
Mi a teendő ? -
peltar
tag
Up. (nem rejtett
)
-
peltar
tag
Senki?
-
peltar
tag
Ici pici uppocska.