- Asszociációs játék. :)
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atish19
őstag
Ez nekem egyenlőre sima állítómotor hibának tűnik. Némi diaggal ez könnyen kideríthető. Akkor is lehet rossz ha nem dob hibatárat. Kivezérlés közben élő adatban érdemes meglesni a motorok által visszajelzett pozíciót végállástól végállásig. Kétzónás a klímád? Mert akkor 2db hőmérséklet állító szervomotornak kell lennie. Csak ezek ellenőrzése után mennék tovább a vízkörre. Az általad hallható kattogás egyébként ennek az egyik jele. Általában a motor potenciométerében idővel elkopik az ellenálláspálya és mikor a motor egy ilyen "elkopott" pozícióhoz ér elkezd rángatózni. Ezt hallod kattogásnak. Első körben egy jó ampervadászt keresnék fel a helyedben diagra.
[ Szerkesztve ]
Éves Alza+ 20% kedvezmény referencia kód: RrJbRREnazEc
-
pit stop
addikt
Azt is nézzétek meg, hogy hol van belső hőmérő esetleg.
Golfnak tippre fújási sebesség szabályozó környékén van - én pont annak támasztom neki telefont néha, de navigáció közben meleg telefon megzavarja, és azt hiszi meleg van - visszaveszi befújási hőtOroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest